Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    mamavanJ ik las het al op je hyves.. Dikke knuffel

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ah nee joshua ook al opgenomen :( veel sterkte en beterschap !

3. Tese

Tese Niet meer actief

Pfff weer eentje opgenomen!! Sterkte en een dikke knuf!!!

4. Tese

Tese Niet meer actief

Hier zijn we vanmiddag hals over kop naar de ha geweest met Sem. Hoge koorts, suf hij houd niets maar dan ook echt niets binnen en hij huilde zonder tranen. Ik heb hem zo nog nooit gezien!!! Hij deed ook niets anders als heel stil bij me liggen. Nou dat doet ie anders echt niet!! Nu heeft hij een buikgriep, verdikte amandelen en een oorontsteking. Door die verdikte amandelen spuugt hij ook nog eens tijdens het eten. Het gaat lekker zo. We moeten goed in de gaten houden of hij nog een plasluier heeft vandaag anders weer aan de bel trekken. Hij wil nl ook niet drinken.

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Journey: Ik heb natuurlijk het een en ander gemist.. Maar was Tess ziek dan?
    Wat fijn dat je zelf voor haar kan zorgen.. Hoop dat het snel beter gaat!

Romiara: Ik had gister gelezen op hyves.. Sterkte d'r mee.. Lijkt me wel moeilijk allemaal, als het al van 1 korreltje mis kan gaan..

Patrieske: Jaimy ziekjes?
    Hier gaat het goed hoor, ja Sidney is niet echt in haar hummetje.. Net wakker en dan slaapt ze alweer bijna.. En wil slecht eten maar drinken wel goed, en poepluiers die er naast gaan omdat het bijna alleen maar vocht is wat er uit komt.. En wat het is?! Ik weet het niet..
    Met het huis gaat het goed, ze zijn bezig met Sidney haar kamertje.. Dus het schiet op, alleen weer door de lekage problemen weet ik niet of ze bezig gaan met onze kamer.. maar ach zien we wel!

Mamalijntje: Sidney vind prei & witlof heel erg lekker en krijgt gewoon Jus er over heen.. Ik weet niet hoe jij dat doet, misschien eens proberen?

Muppet: Beterschap met je knulletje..

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Muppet wat zielig zeg,veel beterschap

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Dag mama's!

Ik lees echt alleen maar slecht nieuws.. Word je niet echt blij van.. Mama's met de zieke kindjes een dikke knuffel!!

Ergens herken ik Sidney wel wat in de symptomen die iedereen beschrijft, maar die drinkt wel heel goed alleen het komt er aan de achter kant in water weer uit.. En af en toe met een schone luier ook geen plas.. Maar goed, ik zie wel maak me niet meteen druk.. En spugen, allemachtig van de week zat ik er onder, ik had haar een flesje gegeven omdat ze avond eten niet wilde hebben (ze eet opeens ook al slecht brood zo'n 2 week) en het kwam er gewoon in een grote golf weer uit.. Nou toen maakte ik me wel zorgen, ze is ook wel wat hangerig enz maar niet koortsig ofzo.. Zie wel hoe het komt als ik me zorgen maak trek ik aan de bel!!

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    joyce tess is vrijdag op zaterdagnacht ziek geworden en zondagavond opgenomen met uitdrogings verschijnselen

yaaldokter is net geweert en ze bekijken van dag tot dag wanneer ze naar huis mag

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wat een ellende hier zo zeg!! Heel erg veel beterschap allemaal!! Lijkt wel te heersen.

Mag het afkloppen maar mijn moppie lijkt opgeknapt te zijn. Morgen gaan we beide even terug voor controle. Hopelijk niet naar de KNO.

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

nou Joshua ligt inderdaad in het ziekenhuis. Gelukkig hoeft hij nog geen infuus/sonde... Hij drinkt opzich zelf, dus dat willen ze zo blijven proberen...

Als het goed is mag hij morgen alweer naar huis. Het ergste heeft hij gelukkig al gehad... Maar hij had flinke uitdrogingsverschijnselen.... Droge mond (witte tong), heel erg veel dorst, meer als 24 uur niet plassen enzovoorts....

We zijn nu even thuis om te eten. Straks gaan we weer terug... Joshua slaapt nu namelijk...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Deronasy: dankjewel meid....

@ Seth: ik snap je meid, dat je dit virus niets vind. Ik vind het ook helemaal niets...

@ Journey: helaas is het zo druk op de afdeling dat er geen stretchers en bedden meer zijn, maar opzich gaat het al steeds beter met Joshua....

@ Elise: ja ik vraag mezelf ook heel erg af, wanneer het bij hem nou eens een keer ophoud...

@ Mamalijntje: dankjewel meid.

@ Romaira: dankjewel meid.

@ Muppet: dankjewel meid..
    Ow jeetje meid, wat is dat toch met die kindjes op het moment... Heel veel beterschap met de kleine Sem...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

12. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hier weer een :x nacht. Ze wilde maar niet slapen. Het begon eigelijk al toen ze naar bed ging. Om 2 uur vanacht wilde ze wel proberen te slapen. Om 7 uur weer wakker om te eten en daarna wilde ze ook niet meer slapen. :( Als gevolg mama en papa allebei weer gebroken.

13. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Journey: Hoe is het met Tess??

@ Mamavanj: Hoe is het met Joshua??

@ Muppet: Hoe is het met Sem??

Wat veel zieke kindjes zeg.

Met Serenity gaat het verder super. Alleen op het slapen van afgelopen nacht na. ;)

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O balen Jessica.. Hier was het ook flink raak.. Nu loopt hij ook helemaal uitgeput in de ronte...

Meiden enig idee waar je voor een leuk prijsje crocs kan halen??? Wil strandschoentjes halen maar is altijd zo'n speurtocht hier

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hey meiden, heb het hier eindelijk ook weer es gevonden.
    Had even een tijdje niet erg veel zin dus vandaar.

Hier alles prima. Mila heeft nu bovenin 2 hoektandjes en volgens mij is tandje 4 aan de onderkant ook aan het doorbreken. Verklaard haar lastige gedrag van afgelopen tijd ws.
    Vandaag speelde ze weer echt heel lief en was gezellig! Ze kletst wat af, begin echt wat woordjes te gebruiken maar is meer bezig met het ontdekken van dingen dan met de woordjes.
    Elise vind de basisschool erg leuk, maar kan merken dat het veel van dr vraagt. We hebben dan nu ook maar besloten om haar de vrijdag thuis te houden. Eigenlijk zou ze op vrijdag een halve dag heen moeten maar aangezien ze toch nog niet leerplichtig is en ik het merk dat ze het wel écht nodig heeft zo'n extra dag weekend houden we haar heerlijk op vrijdag thuis. Ook wel zo gezellig voor ons.

Met mij gaat het redelijk, wel weer wat last van buien dus moet nu echt eens een afspraak maken bij ha. Maar zie er een beetje tegenop maar het zal wel moeten, zo kunnen we ook niet door merk ik wel. Ben echt vreselijk moe, word elke ochtend ook moe wakker dus kan wel wat energie gebruiken. Maar dat gaat allemaal wel goedkomen.
    Henk is nog steeds aan het werk gelukkig, hopelijk kan ie daar nog lang blijven. Baas zei laatst wel tegen hem dat hij maar eens wat meer alleen op pad moest, dus dat is iig positief, wie weet joh mag ie daar blijven...zou erg leuk zijn!!
    Ik werk heel erg weinig de laatste tijd. Ze hebben me niet nodig, ja of diensten die ik niet kán.... wel erg vervelend eigenlijk, wil ook graag wat bijverdienen en lekker eruit zijn, ff wat anders aan mn hoofd... Maar goed, als het niet kan, dan niet natuurlijk....

Zo lang genoeg verhaal weer... Ik zal mn best doen weet es wat vaker te kijken.

Ik heb via hyves gezien dat er veel zieke kindjes zijn hier... Echt balen zeg! knuf van hier!!

Liefs nettie

16. Tese

Tese Niet meer actief

Gatverdamme!! Alles ruikt zuur hier!! Sem lag net een anderhalf uur op bed en hij heeft alles ondergespuugd. Arme kleine boef. Ik zou zo met hem mee kunnen huilen. Wat is dat zielig zeg!! Ik kwam op zn kamertje en hij stond rechtop in zn bedje te huilen. Armpjes naar mij uitgestrekt zo van: pak me op!! Maar ja hij zat van top tot teen onder de kots! Dus hup nog maar een keer in bad. Ze haartjes lekker gewassen met zwitsal, en nog rook het naar kots. Mn arme lieve kleine vent..... :(:(:(:(:(

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Jessica: ik ga duimen dat ze vannacht wel door gaat slapen meid...
    Met Joshua gaat het een stuk beter :D...

@ Mamalijntje: ik heb van die nepcrocs gekocht op de markt/braderie....

@ Nettie: dat zou idd haar gedrag kunnen verklaren :D
    Leuk is dat he, als ze woordjes beginnen te gebruiken. :D
    Joshua begint nu met Bo... dat is boot (hij heeft een speelgoedbootje), boe is boem... als iets op de grond valt, da is dank... dan geeft hij je iets en zegt dan da.... Zo leuk :D
    Wat goed dat Henk nog lekker aan het werk is :D Wel vervelend dat jij nu niet zo vaak aan het werk kunt...

@ Muppet: och arm ventje... Helemaal eronder... Ik snap precies wat je bedoeld... :D Hoop dat hij ook snel weer beter word hoor...

Hier gaat het met Joshua een heel stuk beter. Hij lacht weer, hij speelt weer, hij krijgt weer "praatjes".
    Wel heeft hij nog steeds wat diarree en wat verhoging, maar niet meer zo erg als eerst...
    Zoals het er nu naar uit ziet, mag hij dus morgen gewoon weer mee naar huis :D

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

18. Tese

Tese Niet meer actief

Oooohh!! Gelukkig maar mamavanj!!! ALs ze babbels krijgen gaat het meestal weer beter!! ;)

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Muppet ook jij veel beterschap!!!
    MamavanJ ik duim hard hier dat hij vandaag naar huis mag.

Hier een redelijke nacht gehad. Alleen van 2 tot 3 bezig geweest. Straks naar de HA. Hoop echt dat Jamie zijn oren nu helemaal over zijn.

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    tess heeft een super nacht gehad en sinds gister geen vieze poepluier meer.....
    Ik hoop dat ze misschien gauw naar huis mag, ze is nu lekker aan het spelen en babelen!

Deel Deze Pagina