Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Journey dat is goed nieuws!!! Hopelijk zet het door en is je meissie snel weer thuis

2. Seth

Seth Niet meer actief

journey
    goed nieuws... en houden zo....!!!

nu is meisje hier wat ziekjes... ofja... ze is wat aanhankelijk.. voelt echt warm en heeft NU al 38.6 koorts....
    hopelijk loopt dit niet op in loop van de dag....
    ze heeft vanochtend wel een keer gespuugd... (water)... hopelijk tandjes... en niet dat virus wat zo heerst....

hoorde nou dat kindjes van een collega van mn vriend het ook hebben..... :(

xxx

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    journey en mamavanj ,
    dat is goed nieuws zeg ,hoop dat ze dan niet al te lang meer moeten blijven !

mamalijntje, voor jou hopelijk ook goed nieuws bij de dokter strax ! hoe gaat het met jou oren eigenlijk ??

@ hier ben zooooo trots mannetje is nu al bezig zijn schade in te halen :D hij loopt nu uit zich zelf achter de babywalker :D (sommige denken zeker nu pas ? maar voor ons is dit echt een stap !) heb het gefilmt maar het filpje duurt een beetje lang 6 min net iets over de helft gaat ie lopen hahaha
    YouTube - hij vind het leuk

4. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    tess mag naar huis!

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ah fijn zeg !! goed hoor :D

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ mamalijntje: bedankt voor het duimen...
    Ik ga duimen voor Jamie hoor. :D

@ Journey: wat super goed zeg. Als ze eenmaal weer spelen en babbelen, dan is dat alleen maar een zeer goed teken :D Oooooow, wat superfijn dat Tess naar huis mag meid!!!

@ Seth: ik ga duimen meid, dat de kleine meid niet net zo ziek word als de andere kindjes hier...

@ Romaira: dankjewel meid...
    Ooow wat supergoed zeg van je kleine man. Ow meid, tuurlijk is dit een grote stap. Joshua doet dat nog niet eens, dus kun je nagaan. :D Wat een superleuk filmpje zeg en wat superknap van hem!!!

Hier is Joshua nu ook weer thuis. Het is zo goed gegaan. Joshua heeft vanmorgen brood gegeten en een fles met flesvoeding en daarnaast ook al een hele tuitbeker vol met diksap leeggedronken!!!! Ik ben zoooooooooo blij en trots op mijn kleine mannetje.
    Hij was vanmorgen ook lekker aan het kletsen met de 2 tieners die bij hem op de kamer lagen (of eigenlijk waar hij bij op de kamer lag, zij lagen er eerder) en die vonden het heel erg gezellig met hem :D

Als Joshua weer heel erg last krijgt, binnen korte tijd, mag ik direct het telefoonnummer bellen die in het boekje staat dat ik meegekregen heb. Als het langer duurt, moet ik uiteraard eerst de huisarts weer bellen.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jeeeeeeeeeeeeee dat is goed nieuws meiden. Tess en Joshua weer lekker thuis!!

**

Jamie zijn oorontsteking is helemaal weg.. Goed nieuws dus. Nu hopen dat het niet meer terug komt. Anders weer naar de HA en door naar de KNO.

Ik ben nog helemaal niet ok. Beide oren zitten dicht en moet nu gaan druppelen,. Uitspuiten en dan weer terug.

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O Romaira kan me voorstellen dat het voor jullie een grote stap is want Rayn gaat weer verder met zijn ontwikkeling waar hij is blijven hangen. Echt een teken dat hij veeeeeeel lekkerder in zijn velletje zit.

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo we zijn weer thuis al had Tess net wel weer een maga luier en moest onder de douche zelfs maar het was echt geel van de melk en niet meer waterdun, ze moet nu weer langzaan aan aan haar eigen eten gaan wennen.............

mamavanj wat goed dat joshua weer thuis is!

Ben trouwens wel erg geschrokken en dit alles gaat je niet in de koude kleren zitten ze lag echt helemaal afgezonderd en de zusters moesten via een sluis met een speciaal schort en handschoenen helemal ontsmetten was heet zielig, maar toen we net weggingen lagen alle kemartje vol met kindjes die hetzelfde hadden..............

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamalijntje super dat het bij jamie goed was nu jij nog...............

11. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Journey: fijn dat je meisje opknapt en weer thuis is. Hoe is het met jou? Heb je zelf wel een beetje kunnen slapen in het ziekenhuis? Het heerst blijkbaar echt heel erg als de hele afdeling vol ligt met kindjes die hetzelfde hebben... Kan me voorstellen dat het allemaal veel indruk gemaakt heeft. Dit was ook de eerste keer dat Tess ziek was, of niet?
    MammavanJ: ook jouw mannetje is weer lekker thuis. En nu maar opknappen en aansterken en hopen op mooi weer.
    Romaira: super dat Rayn loopt achter de babywalker! Luca gaat dat ook nu pas een beetje doen, maar die is niet zo snel. Maar een goed teken dat Rayn weer verder gaat met zijn ontwikkeling!
    Mammalijntje: geen idee waar je kleine crocs kan kopen. Jamie zijn oortjes gelukkig weer helemaal in orde; nu die van jou nog!
    Jessica: vervelend zo'n rotnacht. Hier gaat het ook nog steeds heel wisselend helaas...
    Seth: hou je meisje maar goed in de gaten. Ik vind het ook niks hoor, zo'n virus...
    Nettie: hey, leuk om ff wat van je te horen! Groot gelijk dat je Elise op vrijdag thuis houdt; maakt zoveel indruk allemaal het naar school gaan!
    All: net weer met Luca bij de huisarts geweest. Hij hoest vrijwel continu, net als ik deed. Hij heeft nu dus ook een kuur gekregen. Dat hoesten is zo uitputtend; ik vind het heel naar om mijn mannetje zo te zien:(...

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Elise ja het klopt Tess is nog nooit eerder ziek geweest en de arts zei dus ook dat ze het nu daarom zo heftig heeft...........
    Tess vond het allemaal wel spannend en liet het gelaten over zich heen komen alleen doordat ze erg opknapte werd ze het flink zat.............

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mamalijntje: wat supergoed van Jamie zeg. Van jou wat minder zeg...

@ Journey: ja, ik ben ook superblij. Denk dat we ons allebei nu hetzelfde voelen. Hihihihihi. Hier in het ziekenhuis waren er ook een boel die dit hadden... Gistermiddag nog 1 opgenomen van 21 maanden die wel een sonde moest, maar die mocht dezelfde avond nog naar huis...

@ Elise: ja ik hoop ook dat hij snel echt opknapt en ook goed aansterkt en zijn weerstand veel beter gaat worden, want dit is niets...

Hier heeft Joshua vanmiddag broodje gegeten en een klein beetje van de voedingsfles gehad.
    Hij is nog wel wat aan de diarree, maar het is niet meer waterdun gelukkig....
    Hij ligt nu lekker te slapen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamavanj Tess heeft 3 nachten moeten blijven ze was cht bijna apatisch toen we ariveerden en de kinderarts was ook opgepiept voor haar, haar ontlasting is ook nog dun net melk maar ja ook het enige wat ze krijgt............ze wilde geen brood tussen demiddag ben net even wat vla wezen halen dan krijgt ze dat straks als ze uit bed is. Slaapt joshua ook zoveel?

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    heb het er nu over met je op msn :D

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou hier is echt gelukkig het einde van de zieken in beeld al durf ik het bijna niet te zeggen,want steeds als ik het zei dan werden ze weer ziek en wij zelf ook.

Mart kwam net thuis,alles was weer bevroren dus ze konden niet meer werken,maar goed,ik kan thuis nu wel even wat hulp gebruiken,want vrijdag gaan we weg en moet nog alles inpakken,en dat is wel zo'n gedoe als je weggaat he.

heb wel knallende koppijn daar baal ik wel van

---------------------------------------------------------------

Journey.........meid wat fijn dat je meisje weer thuis is,ik hoop dat ze langzaam thuis het goed gaat doen meid.
    Wauw meid dat is wel heel heftig,waren ze bang dat het iets heel besmettelijks was dan,en was dit uit voorzorg?
    Dikke knuf voor je meid

--------------------------------------------------------------

Patricia........ik had je al gesmst meid,maar ben ook weer zo blij dat jullie manneke ook weer thuis is,en sorry dat ik het hier verkeerd neer had gezet meid,dacht dat hij aan een infuus lag.

-------------------------------------------------------------

Mamalijntje..........wat fijn dat jou manneke zijn oorontsteking ook helemaal weg is ,nu jij zelf nog dan met je oren he meid,nog beterschap.

-----------------------------------------------------------------

Romaira.........meid wie zou dat denken,na wat jou manneke heeft meegemaakt al dat ziek zijn dan is dit heel wat hoor,ik schreef het al eerder naar jessica toe dat als kindjes ziek zijn dat ze stil staan,en nu zie je wel dat hij meteen weer oppikt waar hij was gebleven meid,en voor je het weet ren je achet hem aan :)
    Ik ga zo meteen even je filmpje nog bekijken voordat ik ga werken.

---------------------------------------------------------------

Seth........Ik snap je angst meid,zeker als je het hier leest en dat er zelfs al 2 kindjes zijn opgenomen dan ben je toch wat banger,veel beterschap met je kleine meid.

------------------------------------------------------------

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: wat fijn dat jullie ook weer beter zijn. Heel veel plezier vast voor het weekend :D.
    Ja vond het erg lief dat je smste meid :D
    Geeft niets, kon het zelf gewoon corrigeren, dus niets aan de hand toch? ;)

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hoop dat ze snel naar huis mag! Knuff!

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wta goed!! Lekker thuis weer met z'n 3'tjes en de hondjes..

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Dag mama's!

hier weer even een klein berichtje van mij!
    Wat fijn dat de kindjes weer thuis zijn en aan de beterende hand! Mama's met zieke kindjes beterschap!

Hier leek het vanmorgen weer goed te gaan, maar na het broodje (een kwart en da's veel de laatste 2 week) is het weer helemaal minder geworden.. ze heeft even geslapen, was wakker en ligt alweer te slapen vanaf kwart voor 3. we hebben ook erg het gevoel (broeken zakken en armbandje komt ruimte op) dat ze afvalt, misschien van groeien?! Dus ik ga haar vanavond maar even wegen en dan toch morgen misschien maar even langs de dokter want dit duurd nu al bijna 2 weken. 1 hapje avond eten gister, 2 hapjes toetjes.. Nou dat gaat echt niet hoor, dus dan maar fles er achter aan, maar ook dat niet ja 100cc en da's ook niet veel..

ik zal weer bij mn meisje kijken..

Deel Deze Pagina