Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    joyce toen wij in het ziekenhuis kwamen was tess net eendood vogeltje heel zielig.................
    Ze gaf over en had diarree op het hoogtepunt bijna elek 5 minuten een schone luier en ze roken raar.............

Nettie ja dat is hier ook hoor soms kan je wel bezig blijven

@hier Tess heeft net sinds een week tijd avondeten op heb haar een potje bruine bonen gegeven dat vind ze altijd wel lekker en ze heeft hem helemaal opgegeten!!!!!

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Go Tess!!!! Goed gedaan, wat heerlijk gevoel he journey? Dat ze weer wat zin in eten heeft. Helemaal Tess, die altijd wel eten wou...

Hier enorm slechte eters, Elise krijgt met moeite 3 happen naar binnen (ze moet er minstens 3 van ons) en Mila eet tegenwoordig ook niets meer. lleen vlees wil ze nog wel, maar vanavond aten we nasi (niet hele sterke gekruide) en dat vlees wil ze dus absoluut niet, zou ik dat vlees gewoon klaarmaken eet ze het vaak wel... Zinnige eters hebben wij... gelukkgi eten ze tussen de middag allebei 2 boterhammen (elise soms 3 en Mila heaas de laatste tijd maar 1,5) Heb dus echte broodeters....(behalve witte rijst, daar smult elise van....)

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Nettie ja deed me heel goed hoor dat ze er na een week weer zin in had, Tess eet trouwens heel slecht brood thuis op het kdv eet ze zo 2 boterhammen op....................ze zeggen zien eten doet eten he!!!

Net wel weer een mega vieze broek moest weer een hele verschoning aan, hoop echt gauw weer een drolletje te vinden............

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ja hoop het ook voor je. Maar zal gauw zo zijn als ze weer gewoon begint te eten, hopen dat ze dat doorzet!!! Hier word voor je geduimt!!

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ja dat denk ik ook gister maareen paar hapjes boterham op en verder vla vandaag gaat het alweer beter..........

Tess zit nog heel lief te spelen maar ja ze was pas om 5 uur uit bed (ik heb haar toen wakker gemaakt) dus ik zie wel wanneer ze moe wordt, ze slaapt trouwens mega veel moet echt alles inhalen wat vergt zo'n virus een hoop van een klein kindje!!!!

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mannen: Leuk om te lezen! Hier is het niet veel beter hoor, en weet je wat 'ie als excuus heeft? 'ik heb meer aan m'n hoofd'.. Ja HALLO ik zeker niet?!

Journey: Bah zeg! Nou ik hoop toch dat ze snel weer wat beter zal zijn.. Hier gister en vandaag harde poep gelukkig, ben er echt heel blij mee!
    Wat fijn dat Tess goed heeft gegeten!

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Haaai!

Ik ben er ook weer even.. Met mij gaat het weer prima, op af en toe vreemd gevoel na en met Sidney.. Ja wat zal ik er van maken.. Goed gegeten (een half bordje) en bijna 2 flesjes drinken gehad.. Ze speelt weer wat en er kan een lachje vanaf! Misschien dat het nu toch beter gaat, echt beter bedoel ik dan.. Want van de week zei ik dat en toen ging het niet beter, maar juist slechter.. Nu de kweek nog maar even afwachten..

Vannacht heeft ze ook gespuugt.. Zo zielig, en ik moest mezelf dwingen te blijven liggen.. Pfff..

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    joyce sterkte ene ik ken het vorige week zaterdag had tess ook een opleving en begon ze te spelen maar zondag washet gewoon elende.....................

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Journey: hoe is 't met Tess?

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier hebben we een goede nacht gehad, 1x een brul maar verder niet. Gister is ze tegen 11'en op bed gegaan, mannetje heeft haar gebracht en ze is zonder huilen gaan slapen. Half 9 lag ze te jammeren, bij ons maar dat was 't niet.. Ze had honger! ik hoop dat 't nu na 2 weken de goede kant weer op gaat..

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hoe gaat 't met de andere mama's en kindjed? Het is hier zo stil..

Heeft iemand ook de lekker in 't leven bonnen weer gehad? Of enig idee wanneer we die weer krijgen?

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Oeh, das ook een héle "fijne" reactie....*zucht*

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Joyce fijn dat het beter gaat met je meisje, Tess knapt nu ook goed op vanmorgen weer lekker een boterham gegeten en drinkt goed de luiers zijn nog wel wat dun maar ja dat moet allemaal weer op gang komen, ze is wel weer een stuk vrolijker en "speelt" weer!!!

Hier weer een mijlpaal Tess heeft vanochtend een plas op het potje gedaan hoe trots kan een mama zijn...............

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wauw Tess op het potje!! Hoe wist je dat ze moest??

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @tess: Wauw!!! Knappe meid!! Je bent er vroeg bij hoor!!!
    @Journey: zet je haar al regelmatig op 't potje?

16. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein

Serenity vind ze helemaal niet leuk om te doen. Ze strekt zich, wordt boos of gaat huilen. Op deze manier wil ik het ook niet doen en wacht ik wel tot ze het zelf snapt. Ze wil wel alleen weet ze niet hoe en geeft heel snel op.

17. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hier weer even tijd voor het forum. Heb net de vogelkooi schoon gemaakt, een was opgehangen en de 2e was aangezet, stofgezogen en gedweild. Serenity ligt nog op bed maar niet voor lang denk ik, ze ligt al 1,5 uur.

Straks mijzelf en Serenity omkleden. We gaan vanavond uit eten met de familie. Mijn oma is volgende week jarig en dan gaan we ieder jaar uit eten. Meestal bij de chinees maar dit keer wilde we wat anders. We worden met zijn allen opgehaald bij mijn oma thuis. We gaan met een limo naar het Kurhaus. Heb beide nog nooit mee gemaakt dus ben benieuwd. Ook ben ik beniewd of Serenity zich gaat gedragen. Gek genoeg hoop ik het alleen, weet eigelijk wel beter. ;) We gaan pas om 6 uur eten dus moet ik Serenity van te voren al iets te eten geven. Om 6 uur half 7 wordt ze moe en is ze niet meer te houden dus kan nog leuk worden. :(
    We zijn in totaal met zijn 19e waaronder 4 kindjes van 1 en 2 jaar en 1 van een jaar of 7.

Verder gaat alles hier zijn gangetje. Serenity wordt een echt kat. Als ze haar zin niet krijgt gaat ze om d'r heen slaan en gooit ze met zichzelf. Ze will d'r eigen optrekken in de box en komt ook van d'r kont af alleen snapt ze nog niet dat ze haar benen onder de billen moet schuiven en op d'r knieen moet zitten. ;) maar dat komt vast wel. Ze vind het tijgeren wel prima op dit moment. De oefeningen gaan dus ook niet zo goed. Ze heeft er helemaal geen zin in en strekt zich of gaan huilen en wordt boos. Op deze manier hoeft het voor mij ook niet en wacht ik wel af tot ze het zelf door heeft.

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hallo mede-mamma's
    hier ben ik ook weer even snel. Het gaat hier ook weer de goede kant op. Hij slaapt de nachten weer door en de kuur lijkt aan te slaan. Ben net bij mijn vriendinnetje op kraamvisite geweest en wat een schatje!!! Het gaat meteen kriebelen, hihi!
    Ik hoor mijn mannetje; hij heeft bijna 3 uur geslapen, dus ik ga hem er maar uithalen...

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamalijntje en nettie elek keer als ik haar ga wassen en har in de doucheuitkleed staat ze te plassen vandaar dat we gisteren een potje hadden gekocht kan ze mooi daarin plassen en jawel hoor she did it................

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Journey: tess pakt het meteen goed aan. Ben blij te horen dat het weer beter gaat!

Deel Deze Pagina