Vanacht een redelijk nacht gehad. Voordat wij naar bed wilde gaan huilde ze even. Viel snel alweer in slaap. Weer rond een uur of 1 huilen en gillen. Manlief is wezen kijken, gelukkig sliep ze snel weer. Toen niet meer wakker geweest. 10 minuten voor de wekker lag ze te spelen. Misschien toch door die kies gekomen.
Ja jessica blijft nog zo zoeken he! Hopelijk over een paar maandjes kunnen ze het ons vertellen wat hun dwars zit.
dubbel eingelijk wel , aan de ene kant wil ik hem klein houden zo lekker lief knuffelen en alles wat daar bij hoort aan de andere kant kan ik niet wachten tot ie kan praten alleen al in deze situatie waarin wij nu zitten !
Het is heel bijzonder zo'n klein frummeltje ik kan me bijna niet voorstellen dat Tess ook zo was nu besef je eigenlijk des te meerhoe snel het gegaan is Je schrijft zijn naam trouwens met een k nl Kian Noah heet hij voluit................
Jij was vroeg Journey. Lief hoor zo klein! *** Hier een horror nacht gehad met het gevolg dat Jamie onwijs vervelend nu is. Zo taarten bakken..
Deronasy: Ja we trekken bij schoonouders in. Vanaf morgen! Ook veel beter voor Sidney, kan ze lekker op tijd op bed (zal wel drama worden) en heeft ze weer een gezellig huisje. Hier is het niets meer man! Muppet: Ja zat ook maar wat te wachten en te wachten, hoorde maar niets en belde met m'n moeder en die vertelde dat ze een 'zoon' hadden gekregen! Verder wist ze ook niets want de telefoon van haar lag bij tante.. Oh heerlijk er even tussen uit met z'n 2'tjes! Slaapjes: Geweldig maar niet heus! Ze doet haar slaapje niet wanneer ik het wil. Gister was het vroeg en was ze de hele dag lief hoor, maar ze is geen vroege vogel heb ik ontdekt! Ze heeft geloof ik 2 lange en 2 korte slaapjes gedaan en ligt nu nog steeds te slapen.. MamavanJ: Ben gister wezen kijken hoe het er nu uit ziet, en het ziet er prima uit! Het zag er alleen heel erg donker uit en het droogde best wel snel, maar echt koffieverkeerd kan ik het niet noemen Dat was Andres zijn reactie! Maar niet echt heel slim om zo te gaan spelen! Journey: Aaah! Ondertussen al een baby geboren? GEFELICITEERD MET JE NEEFJE KIAN!! Mamalijntje: Een echt jarig kereltje! Goed verwent ook! Box: Euhm, die staat hier nog wel.. Hahaha! Maar dan met spullen er in voor te verhuizen. dus hij is meer een opslag plaats. In het nieuwe huis komt ie dan ook nog maar heel even te staan (het liefste helemaal niet) en dan gaat ie de deur uit! Geboorte: Nou de baby van onze nieuwe buurtjes is geboren (ja ze zijn niet alleen vrienden maar ook nog buurtjes).. Gister wezen kijken en wat is dat dan toch wel GE-WEL-DIG, maar voor mij nog steeds niet! Zo klein en mooi.. Sidney is geweldig met kleintjes, 'beebiiieeee' en krijgt baby ook kusje? Krijgt baby een dikke kus! En aait ze de baby over de bol.. Zo lief! Maar euhm, ze hebben een zoon! Onze nieuwe over buurtjes hebben ook een zoon gekregen, heel toevallig ook nog zelfde dag en in de zelfde straat! Gezellig 2 kleine kindjes..
Hoi meiden, ik heb het nieuwe topic ook gevonden... Heb een beetje bijgelezen, maar ff geen puf om te reageren. Duik nog ff mijn bedje in want ben supermoe!
Haaai! Gister was het dan zo ver. we gingen in ondertrouw. We hebben ons gemeld op stads kantoor, moesten ergens wachten en werden opgehaald door een ambtenaar. We gingen naar een kamer 'speciaal' voor ondertrouw en partnerschap. Ze had wat papieren, die liep ze na over NAW Gegevens en wij moesten zeggen of ze klopten. Getuigen door geven en de relatie met getuigen. Toen volgden er nog wat vraagjes zoals bijvoorbeeld, willen jullie ringen wisselen? Euhm, tja niet over nagedacht hihi! Leuk, JA!. Ambtenaar JA! lokatie of hier? Euhm, geen idee! Tijd, geen keuze gemaakt en dag ook niet! Toen alles compleet was moesten we handtekeningen zetten dus mocht ie stiekum schulden hebben, dan ben ik nu mede eigenaar maar gelukkig ben ik goed op de hoogte.. hahaha! Ik zal mn meisje van bed halen, ze is wakker hoor ik en trapt haar lamp kapot
Joyce gefeliciteerd met je ondertrouw!! ** Hier ligt Jamie weer op bed. Hij was zo vervelend. Mijn appelkruimeltaart is bijna klaar.. Heerlijk die bakgeur in huis. Jamie zijn schoenen met harde zool zijn ook binnengekomen. Die moest hij hebben voor het kDV omdat hij volgende week naar de grote kindjes gaat.. Normaal pas met 18 maanden maar omdat Jamie zo voorloopt en zich in de babygroep niet meer vermaakt gaat hij eerder.
Ik ga het huis maar bezichtigings klaar maken.. Meisje hangt voor Bumba en ik hoop dat dat ook even zo blijft
hoi dames... dus nieuwe topic zie ik.. ik denk al waarom krijg ik geen reactie meer... vond het al zo rustig daar!! haha.. maar ineens zie ik dat het gesloten is haha.. dus dan zoeken naar deel 2 haha.. en daar ben ik weer vandaag feestje! voor mascha! maar dinsdag ook dan is ze echt jarig! maar gistereavond alles versierd.. en ze kwam vanmorgen binnen.. big smile.. en kijken wat allemaal is.. hele tijd wijzen naar de ballonnen! vanmiddag om twee uur mag ze lekker in de taart meppen!! nu ligt ze lekker te slapen!! ik kom van de week wel ff reagere! LIefs mir
is inderdaad een voordeel met onze peuter.... al is het dan ook nog wel soms puzzelen.... want als ze echt ergens last van hebben, huilen ze ook alleen maar... en praten ze niet....
Gefeliciteerd.... enuhhh is dat met ondertrouw al? volgens mij toch pas echt bij het huwelijk, want dan gaan de eventueel gemaakte huwelijkse voorwaarden toch pas in.... nooit zo in verdiept in trouwen...... Ben trouwens maanden geleden wel gevraagd, maar nee gezegd...