Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Mijn geluk

Is dat ik 2 gezonde kinderen op de wereld heb mogen zetten,
    dat ik elke dag van mijn kinderen geniet,
    Mijn geluk is eigenlijk mijn gezin waar ik mega trots op ben

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    patrieske, met mij gaat het nog niet helemaal zo als het was maar ik wil niet klagen heb mijn meisje nog en dat besef ik wel degelijk dat het niet langeer had moeten duren...............

Joyce gelukkig is Tess weer de oude al is haar huidje nog erg uitgedroogd en drinkt ze mega veel!!!

Mamavj arme joshua dat ie alweer ziekjes is!!

Romairo wat super gaaf, volgend jaar mag je er voor Tess ook eentje maken, kom ik hem wel halen............
    Hoe beviel je werk?

Geluk, moemnteel dat mijn meisje nog heb en dat ze weer de oude Tess aan het worden is..................

Zo wat hebben jullie gekletst gisteravond zeg moest 3 blz bijlezen ik lag weer kapot op de bank en ben om 9 uur naar mijn bedje verhuist en nu nog niet het idee uitgerust te zijn..............

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hi ladies ben er ook nog!!!

Fijn dat alles weer lekker gaat bij jullie alleen Joshua loopt weer te kwakkelen!

Joyce prachtig behang hoor!!!

Hier druk met van alles en nog wat. Zo even naar de Hema want we hebben een badjasje besteld voor onze kouwkleun.. Steeds klappertanden als hij uit bad komt.

Verder smeren we hem nu met amandelolie in en zijn huid is een stuk beter nu.. Bultjes nemen af dus dat gaat goed.

Zijn wangen waren ook kapot en de creme voor eczeem hielp niet dus hebben we van vaseline een dure vloeibare creme gehaald en helpt super!!!

Ook moeten we helaas nieuw lego gaan halen.. Hadden van Abricks maar die breken!!

4. Seth

Seth Niet meer actief

Zo vanaf een roze wolk.....:

net termijnecho gehad..... uitgerekende datum is 6-9....:)
    (ik had zelf 7-9 uitgerekend, vk 11-9... waar ik het al niet mee eens was....)
    Heb foto's in album gezet...

en wat ik zo zie.. hetzelfde neusje als broer en zus...... :)

zoontje was meegeweest en helemaal onder de indruk... :)

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou werd me vannacht ziek zeg,kei misselijk en het zuur kwam nog net niet uit mijn oren zeg,echt balen heb tot 3.00 recht op in mijn bed gezeten.
    Daalijk even naar mijn vriendin,en tevens de peettantes van mijn 3 kindjes en daar even nog voor haar verjaardag heen ze was dinsdag jarig maar het was carnaval dus vierde ze hem niet,maar wij gana toch even wat kadootjes langs brengen:D

noel doet het gelukkig heel goed op zijn puffer,hij heeft vannacht maar 1 keer een hoestaanval gehad.

Jaimy heeft weer tot bijna 8.00 geslapen zou hij het leren :D

---------------------------------------------------------------

Seth..........Meid ik ben net alles even in je album gaan bewonderen en wat een mooie echo meid van jou kindje,al echt een heel kindje,ow wat heerlijk omdat zo weer te zien,en je krijgt inderdaad een flink buikje zeg.
    Fijn dat alles goed is meid.
    Ja wat zei je manneke toen ie der bij was,of was ie er helemaal stil van?

--------------------------------------------------------

mamalijntje.........Fijn dat de bultjes minder aan het worden zijn.
    super dat die andere creme wel werkt,wij hebben ook creme uit turkije ,vrienden van mij hebben het meegenomen en dat werkt ook echt overal super voor.
    Nou lekker zeg dat ze breken,kan je ze niet terug brengen dat moet toch niet kunnen?

--------------------------------------------------------------

Journey.........lieverd toch meid,dat is toch geen klagen,het is niet niks als je meisje zo word opgenomen en dan ook nog allemaal hoe heftig alles er rond om heen was meid,dus dat moet je niet zeggen,en je moet dat zeker niet weg stoppen,omdat Tess nu weer beter is,gelukkig maar,maar dat wil niet zeggen dat het dan ook met jou weer super moet gaan zo werkt dat niet,dus pas je op meid,weet dat je me ook altijd een pb mag sturen.

jessica.........Dan kom je volgend jaar naar ons toe,mag je met ons mee,al is het alleen maar om de kindjes te verkleden hahaha.
    Fijn dat ze in ieder geval doorslaapt meid,hopelijk gaat ze daalijk als ze echt haar ritme weer terug heeft weer wat uitslapen.
    Ow wat sneu,is ze net helemaal opgeknapt en krijgt ze ene kiesje:$

-------------------------------------------------------------

Geluk...........dat betekent voor mij dat mijn kinderen en mart en mijn ouders en ikzelf gezond blijven,maar ook dat min kinderen gelukkig worden,natuurlijk zullen ze daalijk wel problemen krijgen ,maar dan heb ik het over vriendschappen vinden en een vriendin krijgen en trouwen (terwijl ik dat zelf niet ben) hahaha,kindjes krijgen en gewoon vooral gezond.
    Gelukkig zijn kan ik helaas nooit meer helemaal zijn,ik kan het wel maar niet helemaal dat komt doordat wij zoe* zijn verloren ik moet haar heel mijn leven lang blijven missen
    --

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Jongens reageer straks even verder,krijg een smsje dat mijn vriendin nu thuis is,daar gaan we even naar toe,latersssssssssss

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Joyce: wat een mooi behang zeg.
    Geluk is voor mij knuffelen met Joshua en Andres, lekker onbezorgd samen dingen kunnen doen. Ik ben zielsgelukkig als ik Joshua zie spelen en de grootste lol zie hebben.

@ Jessica: ik heb het idee dat Joshua van alles tegelijk heeft, want hij heeft nu ook weer luchtweginfectie... En naar alle waarschijnlijkheid bezig met de hoektandjes...

@ Journey: ja, ik zit er zelf ook even helemaal doorheen nu.... Ik wou dat hij eindelijk eens een keer weer echt gezond is...

@ Mamalijntje: ja is echt niet leuk meer hoor...Wat goed dat de vaseline zo goed helpt zeg. Ik heb vaselinezalf voor Joshua...

@ Seth: wat leeeeeeeeeeeeuuuuuuukkkkkkkk zeg een echo. Hahahaha, zelfde neusje als broer en zus? Een mooie datum dus 6-9 :D

@ Patrieske: jeetje meid.... ook weer zo ziek zeg...Hoop dat je je snel beter voelt. Wat goed dat Noël zo goed op de puf reageert zeg :D
    Veel plezier bij je vriendin meid.

Hier vanmorgen met Joshua naar de huisarts geweest. Hij had nog steeds koorts en hoest constant de longen uit zijn lijf. Nu blijkt hij weer een luchtweginfectie (virus) te hebben. Hij heeft nu geen medicijnen gekregen, want hij wil dat zijn eigen lichaam het nu te lijf gaat...
    Ik vind het zo vreselijk om hem zo te zien. Zo vaak ziek enzo...
    8 Maart moet ik met hem weer naar de astma-verpleegkundige en dan ga ik om een huisbezoek vragen.
    Ik wil weten waarom hij iedere keer verkouden is en steeds zo benauwd is...
    Misschien is hij wel ergens allergisch voor (huisstofmijt ofzo...) ik weet het ook niet.... Ik weet alleen dat ik het nu toch echt uitgezocht wil hebben...

Verder heeft de huisarts bij mij een sneetje in mijn hand gemaakt, daar waar ik een splinter heb/had zitten. Hij heeft het verdoofd en toen een sneetje gemaakt en geprobeerd de splinter te verwijderen. Hij kon het alleen niet supergoed zien, omdat ik best hevig bloedde. Nu het open is, kan het in iedergeval alsnog vanzelf eruit gaan en mocht er pus komen, kan dat er ook gewoon uit, dus is de kans op ontsteking een heel stuk kleiner geworden.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

8. Seth

Seth Niet meer actief

hopelijk groeit joshua snel over zn kwaaltjes heen....
    kan me voorstellen dat je het wel een beetje zat bent, van het ene in het andere.....

ik zag jouw berichtje.... en kreeg ineens een binnenpretje...
    "69"......
    nou laat dat nou een standje zijn waarbij IK zeker weet dat dit kindje niet verwekt is.... hahahahahahahah
    (zo kan ie wel weer...:p)

9. Seth

Seth Niet meer actief

Lekker zeg....... iets verkeerds gegeten ofzo???
    hier strontverkouden en keelpijn dus ook wat uurtjes op de klok gezien....
    hoop voor je dat dit begin is van uitslapen......:)

peutertje was helemaal stil..... maar dan ook echt stil... helemaal onder de indruk...

10. Seth

Seth Niet meer actief

meisje heeft trouwens weer een tandje bij...
    gaat echt snel nu....
    nu 8 tandjes 3 kiezen....
    (en nog 1 kies op doorkomen... of wellicht nu door??)

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai

zo we zijn weer thuis,was gezellig even bijkletsen met mijn vriendinneke,noel was ,eegegaan,jaimy niet die was bij mijn moeder die is de hele dag al aan het huilen,echt huilen om te bazen hoor,soms is het echt niet leuk dat dwingen,ik probeer het helemaal te negeren want hij blijft het anders doen,maar ik merk wel dat hij het ook niet opgeeft:$

seth........wauw wat heeft ze al veel tandjes,hier blijft het echt op 4 hangen 2 boven en 2 onder er is nog steeds verder niets in zicht:$
    Ik denk het wel,ik heb gisterenavond wat kaas op en zoutjes ik denk dat het verkeerd is gevallen.
    jeetje ook al ziek aan het worden meid,ik hoop niet dat je zieker word want en zwanger en ziek zijn met nog 2 bengels dat word erg zwaar.
    Ik hoop het ook,ik merk wel dat hij nu langer slaapt dat het wel lijkt dat hij nog cjagrijniger is,hij zit nu al vanaf zijn ochtendslaapje te brullen,en ook mede een deel bazen want hij wil percee de waterbak van de hond hebben en dat mag niet dat is om 15.45 begonnen en nu nog steeds aan de gang,ik dacht ga hier maar zitten misschien dat hij dan op houd maar blijft gewoon janken onder het keukenkastje.:x
    Nou dan was ie echt helemaal onder de onruk als hij echt helemaal stil was hahah,so sweeettttttttt
    -------------------------------------------------------------

patricia..........Ja was echt klote was er echt naar van zo vies en branden in mijn keel en met reniies was het niet weg te krijgen niks niet,ben cola gaan drinken ging het ook niet mee weg,op den duur heb ik zo'n groen zuigding voor je keel gepakt en daar mee recht op gezeten en toen ben ik op den duur in slaap gevallen.
    Dat is gewoon heel erg meid om je manneke steeds zo ziek te zien,ik heb dat ook met noel die is ook zo vaak ziek en altijf onderwegen zoals ze het zeggen,en dat breekt echt je moeders hart.
    Inderdaad meid goed dat je het laat uitzoeken hoor,bij noel is het vanaf de tijd dat hij naar de psz ging,en zeiden ze ook dat hij een kindje was dat alles overnam kwa ziektes en nu denken ze toch bronchitus en gana ze verder kijken of er meer speelt.
    Oke dat klinkt ok pijnlijk van jouzelf meid,ik wist niet dat je dat had,ik hoop dat het er uit is en dat je geen infectie zal krijgen.

--------------------------------------------------------------

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Joyce.....mooi behang hoor meid,ik had het al eerder gezien toch,je zat toen te twijfelen was er ook 1 met vogels toch?

------------------------------------------------------------

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Seth super ja je mannetje vond het wel spannend zeker, zeg maar dat zijn vriendinnetje gauw weer langs komt.

Patrieske idd de klap komt hir nu pas ik had nooit verwacht dat het zo'n impact zou hebben!!

Ben er weer vandoor moet nog strijken echt niet mijn hobby maar mijn meisje heeft niks meer in haar kast geloof ik...........

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    deronasy..........wat een mooie foto van je manneke in zijn pipo pakkje,en wat word hij groot zeg :)

-----------------------------------------------------------

Joyce.........wat fijn dat er niets is uitgekomen meid dat is weer een zorg minder he.
    En gelukkig eet ze weer goed en drinkt ze weer goed.
    Ach dan slaapt ze lekker bij jou toch,das niet zo erg toch,vind ik dan ;)

---------------------------------------------------------

Romiara....... in een woord wauwwwwwwwwwwwwww,die is echt super zeg,echt een dik complimentje waard hoor :)

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Journey........

Ja het hakt er meestal in zoiets,in ieder geval bij mij wel.

meis strijk ze,hier is alles bijna weg de laatste was staat aan en nog 1 was hangt te drogen en de strijk is ook weg :)

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Heb nu alleen de was van Tess weg gstreken de onze ligt nog op de zonnebank te wachten maar heb geen zin meer en ik moetdenk ik nog wel 3 wassen draaien.......
    ja het hakt er hier ook in hoor meerdan ik had verwacht!!

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Lotus..........Ow de reistijd valt gelukkig mee,rij je zelf of moet je met het openbaar vervoer?

Romaira........Ow dat is wel rot dat je dan je kleine man maar heel even ziet,ik ben dan overdag vrij dan zie ik hem gelukkig nog want als ik thuis kom ligt hij al in bed.
    Hoe laat moet je beginnen dan?

Elise........Helpt dat schuim wel goed,ik hoop het wel,ik had er nog nooit van gehoord wel dat zo'n bad goed is,maar misschien kan het gerust hetzelfde zijn?
    Ja ik drink thuis zowiezo nooit en op verjaardagen bij iemand thuis ook niet,echt alleen als we op stap gaan en de kindjes bij mijn ouders logeren,nu met carnaval had ik 3 glaasjes op maar dan vind ik ook dat ik niet meer mag,maar als ik dan de mensen er om heen zie,ook mensen met kleine babietjes die liggen dan in die kinderwagen in die keiharde herrie en ze hossen en laten die wagen gewoon staan,ik vind en blijf dat raar vinden ook al slaapt je babie dan laat je die wagen daar toch niet zo staan,misschien ligt dat wel aan mij.
    zag dat trouwens in cp ook weer he,een baby van een maandje of 4 ouders hebben in totaal 5 kids gaan met de andere 4 zwemmen en laten die baby daar in de box liggen,en ze zijn dik een half uur weggeweest,gelukkig lag ze lekker te spelen maar toch dat doe je toch niet?
    Ow wat zielig zo'n baalsje precies bij zijn anusje,wat moet dat zeer doen :(
    Hoe is het gegaan op het KDV?

---------------------------------------------------------

Patricia.........Nou hij is gelukkig nu bijna weg,er hangt er nog 1 te drogen en nog de carnavals kleren en dan is echt alles weg,de strijk heb ik wel meteen weggewerkt anders blijf je daar zo erg tegen aan hikken,zondag nog ons bed verschonen de jongens heb ik al gehad en dan is het echt allemaal weg,maar dammmmmmm van 1 weekendje echt overdreven hahaha.
    Nou voor de lengte was het niet nodig maar hij had erg van dat vlashaar en dat ging steeds erger klitten.
    Gelukkig ben je je zelf weer nu dan,en zeker als het niet een echte goede vriendin is dan kan je er beter helemaal mee kappen,ik moet wel zeggen dat ik daar voortaan kei hard in ben geworden.
    Ow wat leuk dat hij klaarrrrrrrrrr probeert te zeggen hahaha dat is een begin toch :)
    Lieverd vind het zo erg voor je dat je manneke steeds zo ziek is.
    Wat een leuk pakkie had ie aan hahaha

--------------------------------------------------------

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Journey.........stuur het op naar mij,mijn was machine is klaar dan stuur k het gestreken terug :)
    Meid laat het liggen dan,je hebt nu wel wat anders aan je hoofd.
    kan je wel praten met een vriendin of je vriend of je moeder ofzo?

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Mijn moeder die weet precies hoe ik me voel en ja ze was er ook bij we hebben Tess samen naar het ziekenehuis gebracht (tot ergenis van mijn schoonmoeder') maar ja mijn moeder is altijd heel speciaal voor me ne ja dat zij tess vaker ziet daar kan ik niks aan doen want elke keer als ik weer aardig tegen mijn schoonmoeder probeer te doen gebeurd er wel weer iets..........

Maar anyway mijn broertje heeft toen ie 16 was een heel zwaar scooterongeluk gehad en ik vond mijn moeder toen altijd een beetje overdreven maar nu ik dit heb meegemaakt begrijp ik haar, snap je me nog?

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia journey

Gelukkig dat je met je moeder er goed over kan praten en fijn dat ze bij je was toen je je meisje naar het zkh moest brengen,mijn moeder is ook altijd overal bij geweest hoor.

Nou sorry tot ergenis van je schoon moeder,hoe ku je nu over zoiets vallen,ja dag hoor ik vind dat wel een beetje te gek voor woorden.

Mijn moeder ziet mijn 2 jongens ook meer als Mart zijn moeder,ja mijn moeder past hier 5 dagen per week op van 15.15 tot 16.15 en in de weekenden is ze ook vaak bij ons,en ja Mart zijn moeder komt hier nooit langs en mart gaat nu iedere zondag met de kids langs,maar ik heb al gezegd,jou moeder rookt als een ketter en ik wil niet dat er nu word gerookt nu noel die puffer heeft dus je belt haar maar op dat ze het laat staan zo niet gaan de jongens niet mee en als ik daar ben en ze gaat roken ga ik meteen weg.

Ik begrijp dat heel goed meid,het is zo anders als het om je eigen kindjes gaat of niet dan?

Deel Deze Pagina