even zeggen dat het hier ziende ogen beter gaat , koortsvrij opgestaan , kleine beetjes voeding houd ie binnen fruithapje gaat ook goed ! wel nog erg moe en hangerig maar heb goede hoop nu . Net wel een afzegging gehad van een vriendin haar kleintje is ook ziek........oorontsteking astma en aan de pretnison
Euhm, ja met ondertrouw voor partnerschap wel. Dat komt omdat je niet kan kiezen voor huwelijkse voorwaarden of in gemeenschap van goederen..
Romairo fijn dat het beter gaat we blijven duimen....... Joyce hier was de box ook een bergplek vandaar dat ie nu dus ook weg is!! Seth ja geniet jij nog maar lekker als je kleintje geboren is het gaat zo enorm snel.......... Nee zeggen why? Net weer bij mijn kleine neefje geweest waren uit het ziekenhuis en Tess gaat nu ook wat interesse tonen ze zegt nu konstant Tess tegen hem hahahaha
het grote feest kan hier morgen echt wel door gaan hoor sjonge is het ff om geslagen hier zeg hahaha meneer wil de schade in halen lijkt het want slapen ho maar hahahah
hai allemaal ben vandaag weer een beetje beter,maar mijn oorpijn is nog steeds te gek voor woorden,en ben strontverkouden en lijk wel zat,als ik loop val ik bijna om,maar goed het heerst heel erg,ik hoor hier meer mensen over maar goed zla wel weer goed komen,was er even uit nu,dus dacht kom even kijken en kon ons niet meer vinden,gelukkig zag ik ineens dit topic. Dus als ik kindjes heb gemist die jarig zijn geweest nog van harte gefeliciteerd lieverdjes,ik heb de meeste net op hyves al gezocht. Verder niet veel te melden,ben niet verder als mijn bed gekomen,even oodschappen weze doen want mart moest werken en al het geld is meegenomen,al hebben we van mijn werk ,mijn oude werk een vette bonus gehad ,dat ik nu werk heb gevonden,heb mijn ouders meteen een mooi kado gegeven voor hun 35 jarige trouwen en alles wat ze voor ons doen,ze wilde al heel lang een platte tv en er was een aktie dus heb hem besteld voor hun,hij komt denk ik volgende week,dus wat zullen ze verrast zijn,ze zijn wel in mei zoveel jaar getrouwd maar goed die aktie was nu en hij was voor de helft,en nu had ik het geld en daalijk niet meer dus meteen maar gedaan,ze zijn altijd zo lief voor ons,nu ook dat we zo krap zaten ,echt als we wat nodig hadden,haalde ze het meteen,dus dat ik dit terug kon doen dat doe ik met zoveel liefde. Nou zal kijken voor wat reacties wil om half 9 weer mijn bedje in duiken. sorry lieverds dat ik zo weinig geweest ben.
Journey...........Gefelicteerd meid,en wat smelt ik weg bij die foto,wat een scheetje. ------------------------------------------------------------- Romaira....meid wat een goed nieuws dat jullie feestje mrogen kan doorgaan meid,ben zo blij voor jullie,veel plezier morgen met zijn alles. Jeetje zeg die kleine van je vriendin dat is niet niks,beterschap voor de kleine ------------------------------------------------------------- Box........Wij hebben hem nog steeds staan,jaimy kan als hij wil er nog leuk in spelen en als ik ga stofzuigen en dweilen vind ik et wel fijn dat ik hem daar nog even in kan zetten. ------------------------------------------------------------ Joyce....Nogmaals gefeliciteerd meid. ------------------------------------------------------------
Hey meiden @ Journey: dat is wel weer fijn, dat ze geen koorts meer heeft zeg. Ja, ze zeggen dus dat ik me voor nu geen zorgen hoef te maken. Als hij weer blauwe lippen heeft, moet ik de huisarts direct bellen en zeggen dat ik direct langs moet komen en zijn tongetje na moet laten kijken... Ooooooooooow, wat spannend zeg meid!!! Ben je al tante geworden? O, lees het al. GEFELICITEERD MEID!!!!! Mooie naam Wat een schatje en leuke foto zeg!!!! Box al verkocht? Willen jullie geen 2e? @ Mamalijntje: ja die bult heeft hij nog steeds. Zo zielig. Ja paars zijn ze he? Dit heeft hij dus dagelijks een aantal keren... Och arm ventje, weer doorgelekt.. Wat een leuke foto met z'n mooie muts op. . Oooooow, wat leuk zo'n stuiterbal zeg. Is het een hele grote? Ow wat leuk, zeg auto.... Joshua is niet stil, maar zet tot nu toe alleen nog maar mama en papa... Ow ja, Andres dacht dat hij vandaag pannekoek zei.... (die is niet wijs hoor...) Hier staat de box er ook nog hoor. Die gaat ook voorlopig nog niet weg... Wat leuk dat hij al eerder naar de volgende groep kan. Hebben jullie niet verschillende leeftijden in 1 groep dan? @ Romaira: ow meid, arme Rayn... hoop dat hij snel beter word. Wat fijn dat het weer wat beter gaat met Rayn... ik blijf duimen hoor meid. Jippie!!!! Feest gaat gewoon door, das nog eens goed nieuws zeg!!! @ Muppet: ja, ik vind het er ook eng uit zien. Ik snap het ook niet, maar krijg gewoon vaak te horen dat ik me voor nu geen zorgen hoef te maken, maar wel direct moet bellen als Joshua dus weer blauwe lippen heeft en dat ik dan direct gezien moet worden met Joshua om zijn tongetje te beoordelen.... De assistente wist niet precies waarvoor dit was, dus daar schoot ik ook niets mee op... Volgens mij heeft hij best wel last van zijn bult, mag er ook bijna niet aankomen... @ Deronasy: nee zijn handjes zijn niet gewoon warm. Die zijn dan ook gewoon ijskoud. Zijn voetjes zien er ook vaak zo uit en zijn dan ook echt ijskoud... @ Jessica: ja is heel makkelijk hoor, de schuld bij een ander leggen. Hij was daarna ook chagrijnig. Zelfs mijn vriendin zei, toen ik haar wegbracht: "Wat kan die van jou chagrijnig zijn zeg..." Nee dat heb ik niet in huis, waar is dat van? Kan ik ff kijken. Heb ook gehoord, dat boter moet helpen, maar om dat nou in zijn haren te smeren??? hahahaha. Och jeetje, misschien dat ze idd toch een kies dwars had zitten... @ Joyce: Whahaha, ja dat is vaak met verf, dat de kleur anders uitvalt als dat de naam doet vermoeden. Gelukkig ziet het er nu wel goed uit . Nee, dat was zeker niet slim om zo te gaan spelen. Heb hem ook gezegd, dat ik niet meer wil dat hij op deze manier met hem speelt nog... Aaaaaaaaaaaah *smelt* wat is Sidney toch lief zeg. Gefeliciteerd met jullie ondertrouw meid!!!! @ Elise: welkom terug meid. @ Lotus: jaaaaaaaaaaa Mascha is bijna jarig. Hoe was het feestje voor haar? Is ze goed verwend? @ Patrieske: oorpijn en je lijkt wel dronken? Meid dat klinkt als evenwichtsstoornis.... Ik herken dit van mijn moeder namelijk... Beterschap lieverd. Hier is Joshua niet helemaal zichzelf. Heeft sinds vanavond steeds huilbuitjes. Word af en toe huilend wakker en valt dan ook weer in slaap. Hij heeft ietsje verhoging, niet zo heel hoog gelukkig, maar ik vraag me dan nu wel af, waarom hij nu zo is... Aan zijn hoofdje mogen we bijna niet komen, want die bult doet hem echt heel veel pijn... Gelukkig eet en drinkt hij wel goed. Hier een hyves gemaakt voor Joshua om de dagboekjes in op te schrijven. Hier kan ik meer foto's en filmpjes op kwijt en de link naar de website waar de oude dagboekjes en foto's op staan, staat er ook. Hier kun je ook de tandjes en de groei bijhouden.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hey een nieuw deel... Idd heel toepasselijk nu onze baby's dreumessen zijn. Heb niet alles terug gelezen ik ben 3 dagen niet hier geweest... Hier is alles goed. Elise was vrijdag wat ziekig (diarree en ze had s nachts gespuugd en ze was wat slapjes) dus maar thuisgehouden van school. Hier heerst ook het hoesten heel erg! Mila hoest zich een ongeluk, is héél snel moe, heeft 3 slaapjes nodig overdag maar meestal komt ze pas rond half 5/5 uur dat ze echt moe en vervelend begint te worden... maar dan nog te slapen leggen is geen optie, en aan tafel is het dan écht waardeloos want dan is ze gewoon té moe... Beetje onhandig... Er zit gewoon geen ritme in het wijfie.. De ene keer slaapt ze een klein uurtje en de andere keer bijna 3uur achter elkaar... is geen pijl op te trekken... Maar ik denk dat ze ook last van tanden of kiezen heeft want tandenpoetsen is een ramp terwijl ze anders nooit moeilijk deed en met eten heeft ze af en toe dat ze spontaan begint te huilen als ze iets in haar monje stopt... Ben dus benieuwd! Met mij gaat het nog steeds met ups en downs... Denk dat ik maar snel een date moet hebben met ha... eens even bespreken wat te doen (als ie nou maar niet gaat beginnen over antidepr. oid want dan doe ik hem wat... denk dat ik toch ga vragen om een spiraaltje... maar we zien wel hoe het allemaal loopt). Ik beloof trouwens niets meer voor de komende tijd, dat ik ga bijhouden of iets... komt er toch niet van, heb de puf ffies niet... kom af en toe ff checken en verder zie ik wel hoe het loopt. Knuf van mij! Liefs Nettie
Voor volwassenen hebben ze arniflor. Het helpt goed tegen zwelling en blauwe plekken. Om te voorkomen dan. Het is van VSM. Hoop dat het slechte slapen komt door de kiesjes. Er komt er nog 1 door aan de andere kant. Anders zou ik het ook niet weten waarom ze zo slecht slaapt.
mamavanj op dit moment wil ik geen tweede ik voel me nu met vriend n kind ed heel compleet.......... Nettie balen dat het nog niet helemaal lekker met je gaat maar idd denk aan jezelf
@ Jessica: oooooow ok, nou dan ga ik maar eens even kijken binnenkort, aangezien hij vast nog wel vaker zal vallen. HIHIHIHI. Ja inderdaad, dan zou ik het ook niet meer weten hoor. @ Journey: oooooow ok, nou dan geef ik je groot gelijk... Hahahaha. Ik d8 alleen, van goh... toch zonde als je dan straks weer een nieuwe moet kopen hahahaha. @ Nettie: geeft niets meid, lekker aan jezelf denken, we zien je vanzelf wel weer verschijnen. Zorg eerst maar dat jij weer lekker in je vel zit. @ sneeuw: hier nog niet, maar komt er wel aan :S Heb het er nu wel een beetje mee gehad hoor.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
er zijn er 2 jarig dat kan je wel zien dat zijn rayn & sylvano ! wij vinden het alle zo prettig ja ja............ Sylvano , van harte gefeliciteerd manneke !!
Rayn Gefeliciteerd met je eerste verjaardag en maak er een Top Dag van....... Sylvano Hieperdepiep hoera gefeliciteerd met je eerste verjaardag en laat je goed verwennen
zo effe aan mijn ontbijtje meisje lief ligt nog lekker te tukken en straks gaan we lekker een dag met oma op stap..........