Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Meiden ben er ook nog maar zit wederom weer met een zieke Jamie.. Nu weer oorontsteking maar dat is even niet prio 1 want hij is zwaar aan de diarree en dat is nog zacht uitgedrukt.. Het loopt er bijna konstant uit en zijn billen zijn zo kapot dat het bloed...

Radeloos ben ik dus alle tips zijn welkom!!!!

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai meiden

wilde vandaag een hoop reageren,maar ben weer helemaal niet lekker weer erg duizelig en erg misselijk:x,dus doe het vandaag wat rustig aan want moet straks toch werken en dat is maar een paar uurtjes en morgen dus een dag van 10 uur dus hoop ik dat ik een stuk ga opknappen:(

-------------------------------------------------------------

mamalijntje.........wat rot dat je manneke weer zo ziek is meid,ik hoop dat hij snel opknapt het lijkt wel of iedereen er ook in blijft hangen:x,maar die kleintjes is helemaal zo zielig als ze zo ziek zijn.
    Nou ik had het er laatst met yvette over en die gaf mij een tip voor de diarree,ik had het opgeschreven maar kan het zo even niet meer vinden,maar je hebt haar op je hyves toch,dus vraag het even aan haar het scheen heel goed te helpen.

-------------------------------------------------------------

Joyce...dan moet je het gewoon afwachten en als je zelf denkt dat het wel iets is kan je nog contact opnemen,wij twijfelen nu met noel,de juf is het ook al opgevallen dat hij steeds mank loopt en trekt met zijn been,ik heb vanmiddag met de juf gesproken en ineens had ze een was lijst met dingen en hij moet nu naar de fhysio en daar nagekeken worden,ik stond helemaal met mijn bek vol tanden en was best over de zeik,ik begon alleen over zijn been en ineens kreeg ik van alles te horen en ze zei maandag nog tegen Mart dat hij het zo goed deed en kreeg ene dikke duimen kaart mee,en nu zegt ze ineens dat hij daalijk uitelkaar groeit,mart was echt boos toen ik hem belde en gaat vrijdag noel uit school halen en dan met haar praten.
    Ik zie mijn vriendin vanavond en dan vraag ik het even aan haar en dan hoor je het nog van mij.

------------------------------------------------------------

Patricia.......fijn dat je weer kon gaan fietsen meid.
    En laat je even weten hoe het nu gaat met je medicatie die je moet innemen voor het slapen gaan.
    En nog bedankt voor je berichtjes op zoe* haar site erg lief van je meid.

--------------------------------------------------------------

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Partieske: Ja joh, school blijft vreemd..
    Da's een aanknopings punt weetje, en die hebben wij niet..

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Elise......Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad.
    Wat rot dat je ventje weer ziek is meid,en goed dat je dan beslist om de prik uit te stellen dat hebben wij toen ook gedaan.
    Heb je geen hyves dan?

-----------------------------------------------------------

Patricia....Hij is nu ook weer erg verkouden dus of hij krijgt weer een tandje door of hij word toch weer ziek.
    Oke dus er is een kans dat Joshua het misschien ook heeft dat is dan nog allemaal heel erg spannend.
    Wat rot dat je dat allemaal zelf moet regelen met je huis meid.
    Hahahah net als jaimy dus,die krijgt ook altijd zijn schoenen uit,ik ben al van 1 paar het andere schoentje kwijt :(

---------------------------------------------------------

Jessica.........Jaimy is niet ziek geweest van de prikjes dus we zitten nu op dag 10 dus ik hoop niet dat het alsnog komt :(

--------------------------------------------------------

Nettie........En heb je toch nog een tandje gezien of niet meid?
    Gefelicteerd met je tante schap :)
    Hoe gata het verder met je meid lees dat je nog steeds ups en downs hebt meid.

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ja joyce...........mart zegt je moet het loslaten we zien zelf toch een hoop goede dingen ,maar ik kan dat niet en ben dan dagen over de zeik :(

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Thanks Patrieske.. Jij blijft ook kwakkelen he! Dikke knuf voor jou!

Hier gaat het niet veel beter.. Hij drinkt wel maar het komt er net weer zo hard uit als Diarree.. niet normaal meer.. 2 slaapzakken, 5 rompers en 2 broeken vandaag helemaal onder de waterdiarree....

Denk dat we er nu een pak luiers in 2 dagen doorheen hebben.. Vraag me dus duidelijk af hoeveel diarree luiers normaal is want dit is volgens mij echt niet normaal.

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gister wezen glasvezel plakken met zwager en mannetje.. Mannetje deed de slaapkamer van Sidney in de voorstrijk en ik hielp zwager.. Die keek zijn ogen uit, zal wel denken dat ik euh.. Bouwvakker.. Hihi! Onze kamer is nu in de glasvezel op het stuk na wat behangen gaat worden.. Leuk leuk!

Vanavond likje verf, ben er nog niet uit of ik vanavond ook ga, aangezien we een wakker nachtje hebben gehad.. Of nou ja IK! Ze huilde en hij heeft haar op gehaald en in bed gelegt bij ons, als ik me maar verroerde dan was het mis, dus m'n armen stijf om haar heen geklemt en slapen.. Ja zij maar mama niet.. Grrr! En hij snurken en maar zeggen, heb geen oog dicht gedaan.. Daar kan ik me zo aan irriteren!

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamalijntje arme Jamie.....ik smeerde Tess haar billen kostant in met sudocreme en voorhaar hielp het gelukkig geef je hem wel ORS te drinken?

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja ORS hebben we gehad maar hij neemt er geen slok van.. Heb het in melk, thee, water en met limo gedaan maar nee hoor hij ruikt het van te voren al.

10. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi medemamma's,
    mammalijntje: wat naar dat Jamie zo ziek is! Ik zou goed in de gaten houden dat hij alert blijft. Zodra je hem suf vindt meteen de hap bellen ivm uitdroging. Helaas heb ik geen tips voor je om diarree te stoppen. gewone limonade geven schijnt ook goed te zijn (volgens de verpleegkundige op werk).
    Patrieske: ik heb wel hyves, maar heb jullie daar niet op... Is er ook een aparte hyves voor de januarimamma's? vervelend dat je je zo rot voelt. Ik denk aan je in deze moeilijke maand; dikke knuffel!
    Joyce: er zit een oililywinkel in Bataviastad en ik denk dat ze daar nog wel sjaaltjes hebben. Maar dat is wel helemaal in Lelystad...
    MammavanJ: met begeleidingsgesprekken bedoelde ik hulp voor jullie. Want jullie zouden toch hulp krijgen bij het omgaan met het ziek zijn van Joshua toen hij opgenomen werd? Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen hoor! (ben niet zo helder de laatste tijd)
    All: hier ook een ziek mannetje, ook bij ons lijkt het maar niet op te houden...:( Vannacht koorts en hoestbuien en vandaag overdag ook koorts en het snot loopt uit zijn neus. Ik heb bewondering voor hem hoe vrolijk hij eronder blijft. vanmiddag na een uurtje weer huilend en hoestend wakker en toen ben ik met hem ons bed ingedoken en heeft hij ruim een uur op mijn buik liggen slapen. Hij had hoge koorts, arm mannetje! Hij wil niet eten, maar gelukkig wel zijn fruit opgegeten en ook zijn bordje warm eten leeg. Drinken gaat ook niet super. Morgen en overmorgen moet ik werken; morgen past mijn moeder op en vrijdag heeft mijn man vrijgenomen, want hij kan zo niet naar het kdv. Eerst maar eens goed uitzieken nu en dan kijken we wel weer verder!

11. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Journey: bijna vergeten, maar wat gaaf dat Tess loopt!!! Kan me voorstellen dat je helemaal trots bent op je meisje!

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Else Luca ook al zo ziek wat sneu zeg laar hem idd eerst maar lekker uitzieken

Mijn meisje is behalve een snotneus gelukkig weer helemaal Tess al was ze gister op het kdv wel heel eigenwijs geweest en wilde ze haar boterham niet zelf eten maar moest gevoerd worden..........den kdat ze gewoon even 1 op 1 aandacht ilde ant ja dat is daar niet heel de dag natuurlijk!!
    Ga haar o uit bed halen en dan gaan we lekker zwemmen

13. Seth

Seth Niet meer actief

#1193 Seth, 11 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2010
    Goeiemorgen.....

FF snel....
    ik was (en peuter en dreumes ook :() gevloerd door buikgriep.... :( nu herstellende....
    Alleen met dochter naar huisarts vanmiddag...
    Ze heeft sinds eind vorige week twee grote schaafwonden op haar billen... die echt bloeden...bloed stroomt dan in druppels naar benee (ik kan het geen luieruitslag meer noemen...)
    nu ook haar voorkant door en door gaat.... ga ik maar naar de huisarts...
    Had gisteren al gebeld, had hij het over zinkzalf....:( tis verdomme een open wond....!!!
    Zoontje heeft dit nooit zo gehad, heb dit nog nooit zo gezien....:(

Tis niet normaal.... meisje lijkt wel ongesteld als je de luier ziet.... en soms zit hij helemaal in de wond geplakt... :(
    probeer ik haar al constant in haar naakie of in katoenen broekje te laten lopen...., en nog wordt het erger...
    kan het niet eens meer schoonwrijven, doe haar elke keer in bad zetten als ze gepoept heeft, zodat het kan weken.....

die ene klote kies komt ook gewoon niet door.:x... als je in haar mond kijkt staat hij er al helemaal.... maarja.. het tandvlees zit er nog over....

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ach gossie arm meisje idd vorige week zei je het al, misschien een schimmelinfectie?
    Hoop dat het gauw beter wordt!!

En toch nog ziek geworden?

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    * NIEUWS VAN MAMALIJNTJE!!!! *

Jamie is opgenomen in het ziekenhuis met uitdroging door de diarree. Ze heeft me gevraagd of ik dit even wilde doorgeven op het forum, dus bij deze.

* EINDE BERICHT*

Mamalijntje: heel veel sterkte meid en heel veel beterschap voor Jamie...

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Patrieske: ow jeetje meid, dat is niet fijn krampen hebben. Maar snap dat je moest huilen om Zoƫ meid. Dikke knuffel.
    Ow meid, weer niet lekker. Meid ik hoop dat het snel beter met je gaat en anders toch maar even een keer naar de huisarts hoor...
    Ow ja, was echt heerlijk dat fietsen :D. Nou ja, de medicatie moet na een week werken, dus we zullen zien. Als het niet werkt, bel ik de huisarts, maar ook als ik er suf van word, ga ik de huisarts bellen. Dit omdat ik natuurlijk ook nog een kleintje heb waar ik voor moet zorgen...
    Graag gedaan hoor lieverd, dat is op dit moment het enige dat ik kan doen helaas...
    Och arm ventje... ik hoop dat hij niet weer ziek word...
    Ja, ik ga het in iedergeval doorgeven aan de kinderarts, vind toch dat deze dat moet weten...
    Ow dat is wel balen zeg, al 1 paar kwijt...

@ Mamalijntje: och jeetje arm ventje....

@ Elise: Oooow zo bedoelde je dat...Andres heeft morgen zijn eerste gesprek weer bij de vertrouwenspersoon van zijn werk. Ik sta op de wachtlijst bij maatschappelijk werk hier in de wijk. En het is niet alleen omdat Joshua zo vaak ziek is helaas... Er spelen nog meer dingen (een hele hoop dingen) en het gaat me nu gewoon m'n petje te boven... Heb soms het idee dat ik overspannen ben ofzo... zit er ook sterk aan te denken om naar de huisarts te gaan...

@ Journey: wat fijn dat Tess ook weer wat beter is. Whahahaha, heerlijk zo'n eigenwijs hummeltje...

@ Seth: fijn dat jullie weer wat beter zijn hoor. Och arm meissie... hoe is het afgelopen bij de huisarts? Dit kan niet gewoon luieruitslag zijn zeg!!!!
    Ja vreselijk is dat he, als de kies/tand er al staat, maar er nog niet door wil komen...

Hier een rustige dag gehad. Ben vreselijk moe. Kan een bijwerking zijn van het medicijn dat ik voor de nacht heb gekregen, dus ff in de gaten houden...

Zometeen lekker slapen. Joshua morgen weer naar het KDV. Is al een hele tijd niet geweest, door zijn ziekzijn steeds....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

P.S.: hier nog een foto van toen Joshua in het ziekenhuis lag... aan de zuurstof...

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Inmiddels zijn we thuis! Jamie dronk daar keurig zijn flesjes ORS wat hij thuis niet wilde maar hij knapte na 3 uurtjes zo goed op.. Hij had een droge mond en neus.. Na deze uurtjes begon hij weer een beetje te kwijlen en een snotneusje. Vochtige ogen..

Vanmorgen zelfs een plasluier... Hoe blij kan je wezen als ouder dan.

18. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamalijntje fijn dat jamie weer thuis is niks hoor als ze in het iekenhuis moeten blijven, en fijn dat ie weer bij kwam na 3 flesjes bij Tess was dat jammer genoeg niet omdat de diarree bleef aanhouden!!

Mamavanj ik hoop dat de medicijnene het werk gaan doen en dat joshua het naar ijn zin heeft vandaag op kdv!!

Tess heeft sinds lange tijd weer uit geslapen heb echt het idee dat e nu pas weer helemaal de oude is al kan e wel nog steeds vreelijke huilbuien hebben mar gelukkig is ze weer mijn vrolijke meisje

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hey meiden

owwwh echt erg dat ik zo weinig kom hier,sorry.ik hoop echt dat ik vanaf nu gewoon gezellig weer mee ga kletsen,als dat nog mag teminste

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamalijntje wat fijn dat Jamie weer thuis is

Deel Deze Pagina