hier gisteren naar ha geweest.... en is het ook weer duidelijk..... zinkzalf droogt uit... dus als er sprake is van acute uitslag tot bloedens toe... is het juist beter om dit erop te smeren.... want de wonden moeten juisten drogen om te helen.... (niet bij alleen wat roodheid, want dan droog je de gezonde huid uit.... ) meisje doe ik dus na elke poepbroek in bad..... Gisteravond lag ze al in bed, en begon ze keihard te huilen... ja hoor... alweer diarree luier... dus badje gevuld en haar erin gezit.... Opeens veranderde haar badje tot 5x toe in een jacuzzi...... heb haar maar ff laten uitpoepen.... daar zat ze dan in dr diarree bad.... nouja had ze iig geen last van dr kontje.....
@ Mamalijntje: ja bij ben je dan he? Als ze dan weer zo opgeknapt zijn en zelfs weer een plasluier hebben. Heerlijk is dat . @ Journey: ja dat hoop ik ook. En ik denk dat het met Joshua wel goed zit. Ze hebben nog niet gebeld, dus die heeft het wel weer naar zijn zin . Gelukkig maar meid, daat ze nu weer de oude is. @ Deronasy: ooooooooooooohw ja heel erg.... schaam je Tuurlijk mag je meekletsen. Gezellig juist . @ Seth: Ach germ.... ?????? Och arm meisje.... zo aan de diarree.... Nou hoop dat de zinkzalf dan gaat helpen meid... Hier Joshua vanmorgen naar het kdv gebracht en ik kon zonder problemen weer gaan. Ben daarna ff met mijn ouders en tante naar de markt geweest. Was wel weer eens gezellig... Zometeen nog even stoffen, zuigen en dweilen en de toilet beneden doen en dan is dat ook weer gedaan... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Seth arme kyvana o aan de diarrree........... Ene ja een poepbad lekker hoor!! Mamavanj gelukkig dat het goed gaat op het kdv Zo weer een kies gespot nu boven in dat verklaart denk ik waaro mze elke keer van die wisselden broeken en huilbuien s'nachts heeft
Hier heeft Sylvano nog steeds 4 tandjes hihihi, Over 10 min weg met Délano,want die heeft vandaag weer zwemles
ja goed... vermoeidheid is minder... (behalve deze week, maar denk dat het door t buikgriepvirus komt..) en misselijkheid bijna weg... behalve deze week dan... dinsdag weer naar vk... ben benieuwd.... verder voel ik heel af en toe plopjes... maarja naar mijn zin te weinig... Verder al dik voor deze termijn...... 6-4 heb ik pretecho.... weten we wat het is.... en NEE ga het hier weer niet bekend maken..... flauw he??!! Denk zelf knul...... maarja volgens de NUB theorie zou het een meid zijn.... ben benieuwd of mn gevoel het weer juist heeft (bij andere twee wel)
@Seth jemig wat ben je al DIK,waaauw echt super gaaf, Tss lullig hoor dat je het geslacht niet bekend maakt hihi
Hey meiden, Ff weer wat egonieuws hoor maar: Mila loopt!!!! Steeds 2 of 3 stapjes van persoon naar persoon maar toch, écht los!!! Vanavond hebben we het gefilmd zal ff kijken wanneer ik het ga plaatsen, maar dat komt snel hoor! Verder zag ik dat het hier echt erg rustig is zeg?! Tjonge had nooit verwacht dat het hier nog eens rustig zou worden.... @seth: meis wat een mooi buikie heb je alweer! Begrijp dat j je ook redelijk voelt?? Das fijn!! Hopelijk is alles goed bij de echo, zal voor jullie duimen!! @mamalijntje: fijn zeg!! Wat zal dat een goed gevoel zijn voor jullie (en voor hem zelf vast ook) En nu weer opknappen!!! Beter worden manneke! @tanden en kiezen: geen idee, volgens mij nog steeds 3 boven en 4 onder maar kan inmiddels wel veranderd zijn, ze heeft alleen zo'n vreselijk pesthumeur vanmiddag (ze kon wel ongesteld zijn joh, zo erg!) dat ik het niet ga wagen mn vinger in dr mondje te doen (ben dr geheid eentje kwijt zo pissig is ze vandaag, om niks...) Nou ga nu de meiden even op bed brengen samen met manlief. Tot later weer!!
Go mila!!!!!!!!!!!!!!!! Knap hoor *** Hier gaat alles redelijk.. Om 22:15 werd Jamie nat wakker dus verschoond en daarna een uur bij mij geslapen ( was alleen) Toen weer na een fles ORS naar bed en om 01:15 weer nat en poep dus weer alles schoon. Toen een flesje melk/ORs gehad.. Daarna van 3 tot 5 bezig geweest.. Toen een Mega plasluier. Kort om heftig maar te doen maar hoop dat de diarree echt minder gaat worden want dit trek ik niet nog een week. Dan moet ik echt familie gaan inschakelen.. Heb gisteren 7 wassen gedraaid.. waaronder 3 slaapzaken, 2x schoon bedje, 9 broeken, 12 rompers en alle andere dingen waaronder een grote stapel handdoeken.
Ik wil jen iet ontmoedigen maar bij Tess zijn de luiers nog steeds er wisselend of een keiharde of een dunne dat alles er weer onder zit
Hai hai @Patrieske: Hihi.. Hier hetzelfde verhaal, samen tegen mama! Opdondertjes! @Journey & Nettie: Leuk dat die meiden nu lopen! Mooi gezicht is dat, die eerste stappen.. Lief!! @Mamalijntje: Jee, Jamie ook al opgenomen geweest? Gelukkig wilde hij daar wel netjes zijn ORS drinken en gaat het inmiddels alweer beter. Beterschap! @Elise: Jouw kleintje ook ziek? Ach gossie, hopelijk is hij snel weer beter.. Beterschap iig. @Seth: Arme dochter van je! Zo kapot zijn die billen? Arm kind! Hopelijk komt de kies snel door en is ze van de ellende af. Je krijgt zeker geen kans om het tandvlees wat te masseren? Die van jou gaat echt hard met de tanden en kiezen hoor! Sterkte! En je voelt al plopjes? Super is dat he! Bij nummer 4 begon ik ook rond 14/15 weken bewegingen te voelen. *zwijmel* Kan niet wachten tot deze wurm een teken van leven geeft. @Patricia: Die fotot van Joshua.. Wat kijkt hij zielig zeg! Ach kind toch! @Tanden: Inmiddels 8 tandjes, nummer 9 komt eraan en bij de kiezen zitten allemaal hele dikke bobbels. Afwachten dus maar... Verder heb ik onverwachts een echo gekregen bij de intake afgelopen donderdag. En het kindje doet het prima! Mijn uitgerekende datum is aangepast.. Nu 10-10-2010! Nu verder aftellen naar de termijnecho de 23ste... Nou, dat was het weer zo'n beetje! Ik kom binnenkort wel weer langs.. Bye Bye