Nettie Super..... vind het zo'n mooi gezicht de eerste stapjes... mamalijntje... herken het.... heb hier nu twee van die onderschijtertjes lopen en wasmachine draait op volle toeren.... maar ach je moet maar denken...: "alles is met perioden" gaat allemaal wel over joh, en wat vandaag niet komt, komt morgen wel...!!! (het is even niet anders) ik moet met zulke situaties altijd aan mn oma denken... grote gezinnen, geen wasmachine... die zijn t ook doorgekomen hoor... en natuurlijk hielpen de oudste mee, maar toen zij nog 6 waren, moest moeders ook nog alles alleen doen... Que sera, sera....!!! kop op!! simplyme 10-10-2010... wel een hele mooie datum hoor..!!!! en gefeliciteerd met je mooie echo!!! dat is nog eens een leuke verrassing.. mag dinsdag naar vk... en kan ik gaan bellen voor 20-weken..
Hier het filmpje van Mila, niet heel duidelijk misschien maar wel duidelijk gnoeg om te zien dat ze echt stapjes los doet! Oh en denk ff om het geluid, enthousiaste mamma vlakbij speaker v/d camera, dus....... YouTube - Mila loopt!!!
Ja he, nu nog het kind er op die dag uit krijgen. Maar daar reken ik niet op hoor. Mijn kids hebben geen geduld om tot die dag te blijven zitten. En die echo was echt super. Ik heb nog nooit zo vroeg een echo gehad, meestal pas bij 12 weken. Erg speciaal weer om je ukkie zo klein te zien. *zwijmel* Jij alweer een datum prikken voor de 20 weken echo... Gaat best snel alweer he? Hoe gaat het met de kwaaltjes, nog misselijk? Hoe is het trouwens met de "luieruitslag" van je kleine meid?
Elise: Thanks voor de tip.. Vriendlief wilde toch graag nog een keer naar Bataviastad dus dat komt mooi uit.. Beterschap, nooit leuk als je kindje zo min is! Seth: Wij hebben op doktersadvies ook zinzalf gebruikt, en nu nog steeds en dat werkt het beste!
Jeetje, het is hier echt enorm rustig geworden.. Hier is het druk, ik heb op 't werk controle gehad. Prima! Paar puntjes, maar niet echt zorgwekkende punten. Het klussen gaat goed, boven zijn ze nu aan het afwerken. Overal zit het behang er nu in, en Sidney heeft een roze kamer maar wel erg mooi Onze slaapkamer was vrijdag avond af, gister is daar een vensterbank gemaakt en wordt er afgewerkt, er moest op Sidney haar kamertje nog een muurtje geverft en ook het afwerken kan daar beginnen.. Verder gaat het hier goed.. ze kletst de oren van ons hoofd en kan zelfs al wat zingen.. Ojaaaa ojeeee (oja lélé) en van handjes draaien kan ze aaaahhhhaaaaa aaaaahhhaaaaa.. Lache Met mij gaat het ook goed, al ben ik wat pissig! Voor ons geregistreerd partnerschap hadden wij een locatie ingedachten (je mag net als met trouwen) maar goed, er zijn mensen die dat weten en die het allemaal al kunnen regelen & wij het dus niet meer hoeven te doen.. Beetje jammer, de ideeën van een ander te jatten.. en dit keer weer MIJN IDEEËN! Krijg toch echt het idee, dat zij jarloers op mij zijn..
@ Seth: ow leuk is dat he, die plopjes @ Nettie: oooooooooow wat supergoed van Mila zeg!!!! Geweldig ook dat filmpje. Helemaal trots kijkt ze en de grote zus is ook maar wat trots zo te zien . @ tanden en kiezen: Joshua heeft de 8 snijtanden, 4 kiezen en 2 hoektanden. Naar ons idee is hij nu bezig met de andere hoektanden en/of kiezen, want hij heeft nu weer flinke uitslag op zijn kontje... zo zielig... @ Mamalijntje: ow meid, ik begrijp zo goed hoe je je voelt. Je raakt dan gewoon een keertje op he? Hier heeft Joshua ook nog wisselende luiers, maar komt volgens mij bij Joshua ook doordat hij bezig is met tandjes enzo... @ SimplyMe: ja hij kan heel zielig kijken hoor. hahahaha. Maar ik vond hem inderdaad ook echt zielig zo met die zuurstofdingen in zijn gezicht... Ow wat leuk zeg, dat je onverwachts een echo hebt gekregen. Mooie datum hoor 10-10-2010. @ luieruitslag: hier gebruiken wij sudocreme, maar ik denk dat ik ook maar zinkzalf ga halen. Hebben jullie gewoon zinkzalf van zwitsal? @ Joyce: jeetje meid, wat lullig zeg.... Misschien zijn ze ook wel jaloers op jou... Wat super dat het klussen zo goed gaat zeg. Nog even en dan kunnen jullie eindelijk in jullie huisje . Ow heerlijk he, als ze weer wat meer kunnen So sweet Hier gaat het aardig met Joshua, alleen met mij een heel stuk minder. Ik ga morgen naar de huisarts. Het word me allemaal veel te veel... Kan bijna niets hebben, heb vanmorgen zelfs gehuild, toen Joshua aan het huilen was. Kon het gewoon niet hebben. Dat kan toch niet goed zijn? Morgen ga ik dus de huisarts bellen, want heb het idee dat ik overspannen ben ofzo... Heb op internet 3 testen gedaan (alle 3 verschillend) over overspannenheid en volgens alle 3 de testen zit ik tegen een burnout aan, dus er moet wel wat gaan gebeuren nu... Ik sta elke dag doodmoe op en dat is ook niet goed... Ik heb hier nog een leuk filmpje van Joshua Joshua :: MOV00206.flv video by Pgieling - Photobucket Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hai allemaal Zo ben even niet geweest was ziekjes en dit weekend had ik 2 feesten en de jongens waren uit logeren dus was blij dat ik ze vandaag weer zag,en jaimy had bij mijn moeder tot 10.00 liggen slapen dat is toch frapant of niet dan hahaha. Maar goed even een update over noel ik had die woensdag op school gevraagd of ze ook iets aan zijn been hadden gemekrt en kreeg een hele waslijst over mij heen was helemaal overd e zeik dus vrijdag kon ik bij onze eigen ha terecht,het is dus zo dat noel bolle platvoetjes heeft daar groeien ze vaak over heen maar een beentje is langer als het andere dus we moeten terug naar de fhysio zij gaat noel helemaa bekijken en dan ook krijgt hij een test van zijn grove en fijne moteriek omdat de juf hier dus veel punten op had,begrijp me niet verkeerd natuurlijk is het goed dat een juf iets zegt maar als je er zelf om vraagt en het dan pas krijgt te horen vind ik een slechte zaak,en dan speelt nog mee dat matr hem een maandag van school haalt en dan krijgt te horen dat hij het zo goed doet en dat ze zo trots is en ik vraag dan woensdag of het haar ook pvalt tijdens de gym en dan krijg ik te horen hij loopt houterig,valt altijd en loopt achter en heeft faal angsten en daalijk groeit hij uitelkaar,dus ik zeg uit elkaar,bedoel je dat hij geen vriendjes heeft nee zijn lichaam groeit uit elkaar,nou toen viel mijn mond open en was ik dus helemaal over de zeik,wat moet je je hierbij voorstellen,de ha vond dit ook een erge grove uitspraak,ik zit nu dus te wachten op het belletje van de fhysio en zal haar dit dus ook zeggen,als blijkt dat dit allemaal onnodig is dan dien ik een klacht tegen haar in en zal dit haar dus ook zeggen. Verder jaimy rent door de huiskamer hahaha en sloopt het halve huis we hebben honderd handen en voeten nodig hahaha,in de avonden ben ik helemaal op Zoë* der bloemstuk is klaar ,het is heel mooi geworden maar wat doet het toch pijn om voor je meisje haar verjaardag een bloemstuk te moeten laten maken:x --------------------------------------------------------------- Patricia..........Lieverd het is goed dat je aan de bel trekt meid,het is ook niet niks wat je de laatste tijd allemaal hebt meegemaakt maar ook wat je te horen hebt gekregen,laat je me even weten wat de ha zei? Ik ga daalijk even naar jullie filmpje kijken. ------------------------------------------------------------- Joyce.........Ow hahaha ik vind het nu juist druk met reageren,tegenover de laatste weken dan he hahaha. Fijn dat het goed gaat op je werk,en dat ze weinig te zeggen hadden meid. Ow het huisje schiet al op zeg Ow wat leuk dat ze zo praat,ik kan niet wachten dat jaimy het ook kan,hij danst wel en schreeuwt hahaha Dus die mensen als ik het goed heb begrepen hebben jullie lokatie gepikt dan? Gaan die dan ook trouwen? Meid jij was het van dat olilly sjaaltje toch,ik heb wat rond gevraagd aan vriendinnen met meisjes en mijn vriendin heeft in mijn krabbels 3 linken gegeven waar ze ze hebben,dus die linken kan je daar pakken of ik moet ze je even doorsturen,roep maar wat je wilt? -------------------------------------------------------------- Nettie............wauwwwwwwww gefeliciteerd met je meisje hahaha ik ken het dat hoor je bij mij ook op de filmpjes moet ze er nog opzetten steeds zal dat snel even doen,ga ook zo jou filmpje bekijken meid. ---------------------------------------------------------- Simply me...............Gefelicteerd met je onverwachte echo meid hahaha,dat is pas een leuke verrassing,fijn dat alles goed is,en wat een leuke datum. 23 maart alweer een 20 weken echo wauw wat gaat dat toch snel. ------------------------------------------------------------- Mamalijntje............Meid ik las het net hier dat je manneke was opgenomen wat een schrik zeg,gelukkig is hij wel weer thuis maar nog heel heftig aan de diaree als ik het zo lees,veel beterschap met hem meid. Hoe gaat het met jou naar de schrik van het zkh?
Seth........Jeetje meid dat jou meisje ook zo'n erge diaree heeft,en dan nog eens der kontje zo verschrikkelijk kapot,ik las wel dat de zinkzalf wat hielp toch? In ieder geval beterschap met je meisje. ---------------------------------------------------------- deronasy............Gezellig dat je er weer bent meid. Hoe is het zwemmen gegaan?
Patricia........Ja weet je geestelijk slaat bij mij om in lachamelijk dus als daalijk Maart voorbij is en ik heb het eind april nog al deze klachten dan ga ik even alles met de ha bespreken. Ja dat moet je even goed in de gaten houden,het is natuurlijk ook altijd zo als je nieuwe medicatie krijgt dat je lichaam tijd nodig heeft om te wennen,ik heb hier de eerste maand hulp moeten krijgen,als je geen hulp hebt in je omgeving dan kan de arts regelen dat je hulp van een instell,ing krijgt,ik had dat niet nodig,omdat mijn moeder er was. Wanneer moet je naar de ka toen meid? Ow wat zielig die foto van je manneke zeg meid,echt heel sneu. --------------------------------------------------------
Elise....Mocht je wel willen dit is mijn hyves www.patrieske16.hyves.nl op mijn hyves staat ook de jan mama hyves maar daar is volgens mij niet veel te doen,denk ik hoor hahaha. Bedankt voor je lieve woorden meid. Als je zoe* haar foto's wilt zien ik weet niet of je haar site hebt dan moet je het maar even roepen dan zal ik de site wel geven. Ow wat rot dat je manneke nog steeds zo ziek is,is hij wat opgeknapt nu?
Hai ik zou nog steeds ene foto van jaimy zijn taart en zijn verjaardag er op zetten,de meesten staan op mijn hyves maar hier wat fotootjes Bekijk bijlage 58676
van de raan schildering voor zijn verjaardag nou hij blijft een foutmelding aan geven,maar goed alle foto's staan op mijn hyves onder jaimy zijn naam
mamavanj ik kenhet gevoel ik heb het namelijk ook wordt s'morgens nog vermoeider wakker dan dat ik er s'avonds induik kan janken om het minste of geringste en ben gewoon heel kort af ook voor Tess wat soms resulteert dat ik haar wanneer het me allemaal even teveel wordt haar gewoon in bed leg. Het erge is ik durf er verder niks mee te doen ook niet mee naar de dokter maar eigenlijk moet ik best uitkijken dat het niet verder gaat, stekte ook voor jou!!! Patrieske wat een moeilijke periode moet dit weer zijn ook voor jou, en wat een super leuke taart had je voor jaimy!! Sterkte............. Joyce balen zeg dat het zo gelopen is!! Dames ik ga zo mijn bedje in moet morgen weer werken
Hey meiden, Zo hier weer eens een berichtje van mij! Beetje druk geweest hier...schoonmoeder ziekenhuis, vader in ziekenhuis...Maar goed nu is de rust weer gekeerd!Hoewel...Evi heeft volgens mij weer last van iets(tand, sprong of weet ik veel)!Slapen ho maar. Las dat er een kindje(volgens mij van Seth). Hier lagen Evi haar billen en de voorkant vorige week helemaal open, toen kreeg ik de tip om er maizena op "te poederen"...Nou kan jullie vertellen-----> dat is wereldspul!Binnen 2 dagen helemaal weg! Ik had echt alle cremetjes en poedertjes al geprobeerd!Dus misschien een tip ook voor jullie...En een stuk goedkoper. groetjes Mirella
Goeiemorgen.... De fase van de poeder was hier wel voorbij..... billen gaan stuk beter het rode trekt maar de grote wond zit er nog... je ziet ook gewoon dat er een paar lagen huid af zijn..... De wond "ligt" stuk dieper dan de huid er om heen..... nu maar hopen dat het optijd geneest voordat er een schimmel komt.... zoontje was opgeknapt op diarree na... en gaf zaterdag weer een berg over.... nu lijkt hij alles kwijt... misschien laatste restje.... Meisje is stront, stront, stront vervelend..... gilt en schreeuwt alles bij elkaar als ze even haar zin niet krijgt, of even geduld moet hebben...... huilt lang als ze naar bed moet, en is dan echt pissed... Wat een verschil een meid of knul zeg..... zei gisteren ook dat ik toch beetje hoop dat dit een knul is..... of een hele lieve rustige meid..... maar bestaan die wel??!! journey is helemaal niets mis met ha-bezoek hoor!!! beter optijd aangeven.... heb je het iig met je andere helft over gehad??!! Wellicht dat je wat meer tijd voor jezelf vrij moet maken..... voor leuke dingen.... (?) Patrieske leuke taart.... Tjee..., soms het idee dat leraren, leraressen vaak de makkelijkste weg kiezen.... Als ze dan toch vanalles gezien had, had zij toch naar jou moeten komen.... en dan zeker niet een dag ervoor "mooie verhaaltjes" ophangen... Trouwens, bij veel mensen het ene been langer als het andere hoor.... hier voeten die te veel naar binnen staan... en ook hetzelfde euvel... met zooltjes in de schoenen kom je vaak al een heel eind... en je bent er op tijd bij!! mamavanjoshua tja weet niet precies je klachten allemaal en je hebt een zware tijd gehad... dus zou kunnen, maar toch...... zou ik niet uitgaan van de internet testen..... Denk als ik alle testen zou doen, dat ik ook van alles zou mankeren... Die testen zijn er natuurlijk vaak opgezet om "iets te willen verkopen".... Gesprek met je HA is natuurlijk nooit weg..... maar als het door je "situatie" komt... dan helpen medicijnen niet hoor.... het onderdrukt alles, en je voelt niets..... maar soms maakt het het probleem alleen maar groter... Beste is om (met deskundige hulp) "bovenin de knop om te zetten"... (makkelijk geschreven he... tis wel een heel proces, wat jaaaaren kan duren) joyce een mooie roze kamer.... super!!! hahahahaha k3-fan... moet zeggen dat ik elke ochtend vol bewondering naar karin kijk.... zo zwanger en dan die pasjes doen, met glimlach...... uhhhh ik begrijp je verhaal niet zo goed over die locatie??!! Hebben andere nu die locatie snel gekozen voor hun trouwerij/bruiloft...... @over bruiloft gesproken... (nee, ik ga niet trouwen) maar heb uitnodiging gekregen voor half mei... voor feest met dresscode... moet ik als bruid... (zou ook voor het eerst zijn) maarja ik pas dan natuurlijk nergens in, heb dus gisteren deze positiejurk besteld OTTO - meer mode dan je aan kan! nu nog een iemand vinden die een sluier kan maken.... dan kan het toch wel als "bruidjurk" en voor gewoon daarna....
@ Patrieske: ow jeetje meid... hoop dat je nu beter blijft hoor... Jeetje uitgeslapen tot 10 uur!!!! Dat doet Joshua ook niet hoor. Jezus, geef je groot gelijk hoor, dat je dan een klacht tegen haar in gaat dienen, dit is gewoon ronduit wel een heel grove uitspraak.... Wat goed dat Jaimy de kamer al doorrent Dat kan Joshua nog niet... Kan me heel goed voorstellen meid, dat je het moeilijk vind zo'n bloemstuk te laten maken... Ja daarom heb ik ook zoiets van: er moet nu iets gebeuren.... Ik sta nu op de wachtlijst voor maatschappelijk werk, dus dat heb ik al gedaan. Tuurlijk laat ik je weten wat de huisarts zegt. Hij belt me vanmiddag terug op het telefonische spreekuur voor de medicijnen... Daarna kan ik een afspraak maken voor waar ik met hem over wil praten. Ik hoop ook dat het uiteindelijk beter met me zal gaan.... ik voel me zo down en doodmoe de laatste tijd... Ja de medicijnen voor de nacht moeten na een week werken, maar dat je er moe, suf en duf van word is echt een bijwerking van het medicijn... en ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik Joshua laat vallen hierdoor. We moeten vanmiddag om 15.15 uur bij de kinderarts zijn. WAUW!!!! Wat een mooie taart zeg!!!! @ Journey: ja dat heb ik ook. Heb last van stemmingswisselingen. Kan zo ineens omslaan van vrolijk naar boos om (achteraf) helemaal niets... Voel me soms alsof ik het allemaal maar alleen moet doen enzo....en dat terwijl andres me juist heel goed helpt... (nu ik dit type, krijg ik gewoon weer een brok in mijn keel). Waarom durf je er verder niets mee te doen dan? Ik loop er eigenlijk ook al veel te lang mee, deed net alsof het allemaal heel goed gaat met mij, maar ondertussen.... Heb afgelopen week dan ook de knoop doorgehakt, omdat het zo niet verder kan. Jij ook heel veel sterkte meid. @ Mirella: wat leuk om weer wat van je te lezen .Jeetje, dat klinkt zeker als superspul. Waar doe je dat in dan? Die Maizena? Omdat je het moet bepoederen? Hier heeft Joshua namelijk ook weer wat luieruitslag (nog niet open, maar wel flinke plekken) en sudocreme helpt niet... @ Seth: jeetje meid, hoop dat je kleine meid snel opknapt hoor met haar kontje... Ow jeetje, dat klinkt als een echte meid, alles bij elkaar te schreeuwen... Deze testen waren alle 3 niet om iets te verkopen. Waren alle 3 informatiesites over overspannen zijn en een burnout hebben en wat de verschillen hierin zijn zeg maar. Nee, wil er ook geen medicijnen voor. De medicijnen zijn voor mijn keelpijn (die werken niet) en voor de medicatie die ik heb voor de nacht ivm dat ik 's nachts steeds wakker word van de pijn in mijn bekken... Ik weet alleen dat er iets moet gebeuren, omdat het anders misschien de verkeerde kant op gaat en ik depressief word en dat wil ik niet... Dat is een mooie jurk zeg. Hier dus nog steeds doodmoe en lag om half 10 gisteravond al in bed en nog steeds doodmoe..... Word tussen 12.00 uur en 13.00 uur door de huisarts gebeld ivm de medicijnen. Daarna kan ik een afspraak maken voor morgen om met hem te praten... Ben nu aan het wachten op mijn nieuwe telefoon en laptop. Heb vorige week mijn abonnement verlengt met een nieuwe telefoon en een laptop erbij. Kan eindelijk deze klotetelefoon weg..... Vanmiddag om 14.30 uur op de fiets naar het ziekenhuis toe gaan samen met Joshua... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Mama van Joshua:Nou gewoon de maizena op de plekken poederen.Had de maizena wel in een poederbusje gedaan anders is het niet te doen en zit het overal!
@ Mirella: dat bedoelde ik dus... hahahahah. een poederbusje dus... zal binnenkort eens even gaan kijken voor een poederbusje... Bedankt voor de tip in iedergeval. Hier de huisarts gesproken net en wilde een afspraak maken, maar dit hoeft nu dus niet meer, want hij wilde het aan de telefoon ook wel afhandelen. Hij heeft mijn verhaal aangehoord en me verteld dat ik inderdaad overspannen ben. Hij vond dat ik wel op de goede weg was, door maatschappelijk werk in te schakelen, om er ook echt iets aan te doen. Dus we gaan het eerst op deze manier proberen en mocht het allemaal echt niet helpen, denken we pas aan medicatie. Dit wil ik nu ook helemaal nog niet, dus daar waren we het al heel snel over eens... Joshua slaapt nu, ik zit nog te wachten op mijn telefoon en laptop. Tussen 08.00 uur en 13.00 uur zouden ze komen, dus ze komen ook echt op het allerlaatste moment.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Mamavanjoshua:Ja een poederbusje...Vriendlief dacht dat het wel zo uit het zakje kon!!!Niet dus. Lees net dat je huisarts vind dat je goed op weg bent!!!Nou vind ik ook!Knap dat je zelf al de hulp inschakelt die je nodig denkt te hebbben!Hoop dat je je snel weer fijn voelt! knuffie