Hoi meiden, mammavanJ: wat naar dat je overspannen bent, maar goed dat je aan de bel getrokken hebt! Probeer je rust te nemen op de momenten dat het kan, dat helpt echt (al zie je nu misschien het nut er nog niet van in). Ik heb een paar jaar geleden een paar maanden thuis gezeten met overspannenheid/depressie en ik kreeg ook angstaanvallen erbij. Dus ik weet uit ervaring dat het echt goed komt, maar dat je jezelf wel de tijd daarvoor moet geven! Journey: ik herken het wel hoor meis, dat je soms lelijk doet tegen je kind omdat het je allemaal even teveel wordt. Luca is de afgelopen 6 weken alleen maar ziek en slaapt daardoor heel slecht (en ik dus ook) en door de vermoeidheid reageer je anders als je zelf zou willen... Voor mij is de graadmeter altijd of ik nog kan genieten van dingen. Zodra ik het gevoel heb dat dat niet meer kan en ik alleen maar negatief ben moet ik er wat mee gaan doen (maar dat gebeurt gelukkig nog niet). Patrieske: ik ga je opzoeken op hyves; ben benieuwd hoe je eruit ziet, haha! Ik zal je een uitnodiging sturen, maar ik heet in het echt anders, dus dat merk je wel. Ik zou heel graag Zoë* haar site willen zien, bedankt dat dat mag. En fijn dat het bloemstuk mooi geworden is, maar ik kan me je dubbele gevoel helemaal voorstellen! Mirella: die maïzenatip ga ik onthouden! Hier hebben zijn billen gelukkig nog nooit echt helemaal open gelegen **even afkloppen**. Seth: ik heb dan een knul, maar die is ook echt niet te genieten. Schreeut de hele boel bij elkaar als iets niet mag en gooit met dingen enzo. Het is echt een heethoofd... Joyce: dat klinkt alsof het goed opschiet in jullie huis! Hebben jullie al een datum geprikt voor de verhuizing? All: Luca is nog steeds snotverkouden en heeft erge last van zijn kiezen, dus zijn humeur is wel eens beter geweest... Kost wel veel energie op deze manier, maar ach,a ls straks het zonnetje weer gaat schijnen kan ik er vast veel beter mee omgaan...
Sjnge wat gaan de dagen toch vreselijk snel! Alweer maandag en Elise's schooldag zit er zelfs ook alweer op. Nu heerlijk ff bakje koffie en de meiden wat drinken, heel gezellig! @maizenatip: die kende ik ook, werkt als een trein en is nog goedkoop ook... Ik deed het altijd in een gewoon bakje en met mn vingers "bultjes" pakken zeg maar, was wel wat geknoei maar het werkte en dat spul is zo weer weg! ik ben hier nu aan de drupjes begonnen van vsm... chamodent ofzoiets... Heb het sinds zaterdag en merk vandaag dat Mila weer rode billen heeft, vanochtend zelf elke keer als ze plaste begon ze te huilen. Zal dta komen vanwege de homeopathie (eerst verergering van klachten daarna genezing), of werkt het bij haar gewoon niet.... Even afwachten dus maar... Verder eigenlijk weinig te melden hier... Gaat allemaal lekker zn gangetje, voel me weer goed. Deze cylcus ben ik redelijk doorgekomen, niet te erge diepe dalen en niet zo'n heftige menstruatie als anders, nu maar hopen dat dit zo blijft!!!! Dan hoef ik ook niet verder na te denken over andere pil oid.... blijft alleen anticinceptie over, steeds die rubbers is ook niet echt ideaal, maar ja, al die troep in mn lijf heb ik geen zin meer in.... Nog ff afwachten dan maar. Wat is het hiet verder ja rustig!!! Ben ik echt niet gewend zeg! Waar is iedereen????
Hai Zo jaimy heeft vandaag een stoute dag,hij heeft al 2 keer mijn pc uitgedrukt als ik even niet oplet,dan sluipt hij naar de pc en dan ineens zet ie hem uit,de bandiet --------------------------------------------------------------- Elise..........Ik had je uitnodiging al gezien meid,maar wilde je accepteren en toen drukte jaimy hem uit dus heb ik je even een nieuwe uitnodging gestuurd hahaha. Ja ik zag al dat je anders heet,en wel leuk zag al meteen een foto,zo anders als je er een gezicht bij hebt Dit is Zoë* haar site www.babymarton.vlindersite.nl/ Ik hoop dat hij snel weer zijn oude ik is,ik snap dat je er uitgeput van raakt meid. ------------------------------------------------------------- Patricia..........Ik vind het ook erg knap dat je zelf hulp hebt ingeschakelt meid,en vooral dat je het op tijd doet en dan is medicatie misschien wel helemaal niet nodig,maar goed soms is het niet anders he meid. Ik dien nog geen klacht in,ik wacht eerst wat de kinderfhysio allemaal te zeggen heeft,ik heb wel alles op geschreven wat ze heeft gezegd en hoe ze het heeft gezegd en mart en ik zullen dit zeker met ouderavond tegen haar zeggen dat dit zo niet kan,en zeker niet de manier waarop....maar als de fhysio zegt dat het erg overdreven is wat ze heeft gezegd dan gaat die klacht er ook meteen komen.' Veel succes vanmiddag meid,en ik ben dan niet online maar zal het snel even deze dag proberen. ------------------------------------------------------------- Seth........Jeetje je meisje haar billen zijn echt heel kapot als ik het zo lees,wat zielig voor der. En je manneke weer zo ziek,hopelijk is hij nu helemaal opgeknapt meid. Nou seth dan is jaimy denk ik een klein meisje want die kan er de laatste tijd ook wat van vooral vandaag,gek word ik van hem,natuurlijk is mijn grens nu ook wel snel bereikt maar toch pffffffff ben dood moe en heb niets gedaan alleen maar achter hem aangezeten Nou dat bedoel ik dus ook wat is het verschil maandag zo tegen Mart en woensdag zo tegen mij ik snap het gewoon niet,in 2 dagen zou hij dan zo verslechterd moeten zijn,en mijn ha zei ook al dat zijn voetjes gewoon goed komt maar dat het nu de combi is met een iets te lang beentje en niet stevig op zijn voetjes dus daarom gaan ze kijken hoe en wat....ze had het dus ook al over zooltjes Een prachtige jurk heb je meid. ----------------------------------------------------------- Moet nu werken reageer vanavond nog en anders morgen. Xjeeeeeeee
mamavanJ: Ik heb zinkzalf van de apotheek, heeft dokter aangeraden.. en ik heb van zwitsal die nieuwe, boven staan.. Patrieske: Ja zo iets.. Ik wil er ook niet te veel over loslaten.. Ik vind het gewoon zo lullig.. En BELACHELIJK! Ik kom de linken wel opzoeken Lief dat je mee hebt geholpen.. We hebben er al eentje he! Joh, dat komt echt wel hoor.. Best gezellig zo, dat ze wat kan maar ze lult ook genoeg dat niet te verstaan is.. hihi Seth: Euhm, JA! Wij hadden die locatie bedacht, en dat was bekend bij diegene en opeens van de week werdt er gezegt dat ze daar waren geweest voor info.. Ja leuk joh, ach het is makkelijke tekst en leuke muziek Idd daar heb ik ook bewondering voor, ik doe het er niet na.. Maar ik ben dan ook niet zwnager Elise: Nee we hebben nog geen datum geprikt! We hebben nog geen badkamer, die moet gesloopt en gebouwt worden dus dat is nog wel even werk.. ze werken nu nog boven de boel af!
Ik heb even de reacties gelezen, maar niet alles.. Ben wat moe.. Vanmorgen de 14 maanden prikken wezen halen.. Vandaag is ze ook nog eens 14 maanden.. Leuk! Nou ja niet voor haar maar goed.. Ze had van de vorige keer prikken nog een bultje in haar rechterbeentje, en ik hoopte dat ze daar niet geprikt zou worden maar wel dus! Ze was goed overstuur, en ik DOMBO had vergeten of beter gezegt er niet aangedacht.. Vandaag ging ik over met mij nummer naar KPN en ik had nieuwe sim niet mee of er al in.. Dus ik kon niet bellen.. Maar ik was ook niet alleen gelukkig Veredr heb ik niets te melden
Seth leuke jurk hoor echt feestelijk.... Ja ik heb er met mijn wederhelft over gehad maar die reageert er eigenlijk weinig op en idd 15 mei (dan zijn we 10 jaar samen) gaat Tess voor het eerst logeren en de honden ook en gaan wij samen naar zwolle naar We love the 90s heb er echt zin in al wordt het het eerste weekend zonder mijn meisje!!! En rustig meisje zelfs de mijne heeft driftbuien dus ik denk dat het echt iets meisjesachtig is Mamavanj ben je eruit gekomen met de ha? Maizena die had ik idd ook al gehoord!! Rode billen hier valt het nu wel mee maar meestal helpt sudocrem wel goed bij Tess 14 maanden prik die krijgt tess donderdg
Hai zo ben thuis van mijn werk,even nog een beetje reageren maar heb niet zo heel veel tijd,moet nog de taart ophalen en alles regelen voor zoe* morgen. -------------------------------------------------------------- Journey....mocht ik je niet meer spreken veel succes met de prikjes voor donderdag met je meisje. -------------------------------------------------------------- Joyce....gefelicteerd met je 14 maanden oud van je meissie Wat rot dat ze op dezelfde plek hadden geprikt meid:x Je weet dat je me altijd mag pben meid als je je hart wilt luchten. Nu weet ik dus niet meer of ik de krabbel had laten staan,ik zal wel kijken anders krabbel ik mijn vriendin nog wel een keer hahaha. Ach wat maakt het uit dat het niet te verstaan is,dat komt vanzelf wel,wel zo gezellig toch -------------------------------------------------------------- Nettie.....Fijn dat je deze cyclus er niet zoveel last van had meid,hopelijk blijft het zo. ------------------------------------------------------------
Journey........Bedankt voor je lieve woorden meid,ik dacht dat ik het misschien nu niet zo moeilijk zou hebben maar het janken begint alweer meer te komen,6 jaar had ze nu geworden en ik weet wat ik nu allemala moet missen en het is gewoon zo moeilijk,ben ook best boos. ---------------------------------------------------------- Mirella............Ik zag dat je er ook weer bent,gezellig meid. Ik las dat jou schoonmoeder en je vader in het zkh hebben gelegen jeetje dat was dan wel schrikken of niet? -----------------------------------------------------------
Patrieske sterkte vandaag..... heb vandaag (eindelijk) je hele bevallingsverhaal gelezen op je engelensite.... Werd erg emo- bij het zien van de foto..... bij de wieg..... heb heel veel respect voor je.....!!!!! (maar dat wist je denk ik al...) knuffel, xxx
Patrieske: gefeliciteerd met de 6e (engelen)verjaardag van Zoe(sorry krijg geen puntjesop de e).Hoop dat je deze dag een beetje doorkomt!Maar dan komt er altijd weer een andere dag. Knuffel voor jou!
Patrieske: sterkte vandaag met de verjaardag van Zoë*. Ik heb gisteren met tranen in mijn ogen haar site bekeken. Ben er nog niet aan toegekomen om alles te lezen, maar meis wat ga je er knap mee om! Dikke knuffel en heel veel sterkte de komende dagen!
@zwanger verhaaltje.... ff vulling voor het topic... zo mn keuring weer gehad..... Gewicht was het zelfde gebleven als 4 weken gelee...... Ga ik nu niet tig kilo's aankomen.......8) of wellicht door de buikgriep??? hartje klopte met 150 slagen p/m en kleine nam gelijk "de benen"..... deed me denken aan grote broer.... heb formulier gehad en net gelijk gebeld voor 20 weken echo..... nu was ik even aan t mopperen, want er zit hier een vestiging op loopafstand, maar die zijn alleen vrijdags open...... MAAR nu moest ik volgens telefoniste precies met 20 weken komen (op maandag) de vrijdag ervoor of vrijdag erna zou niet kunnen voor de echo... Beetje vreemd verhaal, want volgens mij heb ik nog nooit een echo gehad met PRECIES 20 weken..... nu moet ik dus naar Rotterdam zuid toe.... (20 minuten auto) maargoed, heb ik hem wel precies met 20 weken.... dus 19 april, 11.45 uur... over vier weken weer vk....
Hai allemaal Ik wil jullie eerst bedanken voor jullie lieve berichtjes en kaartjes en mailtjes en smsjes voor ons en voor zoe* Ik zal in het kort vertellen over de dag van zoe* Vanochtend werd ik al tegen half 7 wakker en ging de minuten aftellen tot haar tijd dat ze stierf in mijn buik,ik werd zo misselijk en was zo naar,ben de jongens uit bed gaan halen en verzorgen,nadat ik noel naar school heb gebracht ben ik mijn moeder op gaan halen en zijn we naar zoe* gegaan om alles te versieren,toen we aankwamen lag er al een bloemetje van mijn tante die was al geweest en toen we bezig waren kwam mijn moeder haar vriendin thea ook met een plantje en toen we weggingen kwam jason met zijn opa en oma,dus zelfs bij zoe* was ik gelukkig niet alleen,maar wat roept het verdomme een boosheid bij je op als je daar een grafje staat te versieren,maar goed dat is het enigste wat je nog kan natuurlijk. Thuis gekomen ben ik gaan douchen en dara kwamen de tranen en heb wel een half uur staan te huilen onder de douche,toen ik er onder uit kwam is mart noel van school gaan halen en hebben we gezongen en een taartje gegeten,noel ging weer naar school en vanaf die tijd was er steeds dat er iemand binnen kwam dus het was fijn steeds niet alleen om te denken en te piekeren. van 16.00 tot 18.00 ben ik gaan werken mijn moeder ging met me mee. toen ik thuis kwam was mijn nichtje er zo speciaal,haar moeder is afgelopen jaar overleden en was de enigste tante van mijn vader zijn kant die altijd kwam,en nu komt haar dochter al 2 jaar ,ik had niet gedacht dat ze nu zou komen ,ze kwam vorig jaar wel maar goed ik dahct niet dat ze zou komen maar ze was er toch erg lief. Niemand is zoe* vergeten,in ieder geval niemand minder als vorig jaar,je verwacht het toch wel maar gelukkig was dta niet,ja 1 broer van mart maar die vergeet het al 2 jaar sinds hij vrijgezel is en mijn vriendin die gaat wel naar zoe* maar laat verder niets horen maar goed ze vergeet zoe* niet dat is het belangrijkste. Wat me wel zeer doet is dat een paar lotgenoten helemaal niets hebben laten horen,het is van lang geleden maar ik vergeet hun kindjes ook niet,maar goed misschien mailen ze nog wie weet he,maar goed zo zie je maar dat een lotgenoot ook niet alles wil zeggen,maar ja sommige dingen verwateren gewoon helaas. verder ben ik nu helemaal op ,misselijk en voel me echt leeg dus ga daalijk naar bed toe,en hopelijk kan ik deze dagen wat afleiding vinden.
Hey meiden, @ Mirella: ik ga van de week ff kijken voor die maizena. Bedankt voor je lieve woorden meid. @ Elise: Ik zal het proberen, zou niet wanneer ik moet rusten, want als Joshua slaapt heb ik mijn huishouden ook nog... Angstaanvallen heb ik niet gelukkig (afgezien het bang zijn hem te laten vallen door de medicijnen) Och arme Luca... hoop dat hij zich snel weer beter voelt... @ Nettie: ik hoop dat de druppels snel gaan werken meid... Wat fijn dat je je nu veel beter voelt zeg... Ja rustig is het hier he? @ Patrieske: Dankjewel voor je lieve woorden meid. En inderdaad, mocht het zo zijn, dat ik toch medicatie nodig heb, dan zien we dat tegen die tijd wel weer... Ja dat had ik begrepen inderdaad. Ben benieuwd wat de fysio gaat zeggen hoor... LIEVERD GEFELICITEERD MET ZOË. EN EEN SUPERDIKKE KNUFFEL VAN ONS... Ik had zoooooooo graag gewild dat we jou kant op konden komen.... Pfffffff, zit je verhaal gewoon weer met een dikke brok in de keel te lezen... Vind het echt zo super hoe je ermee omgaat. Heb zooooooooveel respect voor jou... @ Joyce: gewoon van apothekersmerk? Hmmm, kan ik ook nog wel voor gaan kijken... Moet maar eens even gaan kiezen wat ik nou precies wil hiermee... Och arm meisje.... @ Journey: qua medicijnen niet echt eigenlijk, maargoed... we zien wel hoe het verder gaat... Voor de rest heb ik mijn verhaal kunnen vertellen en heeft hij gezegd dat ik inderdaad overspannen ben... @ Seth: wat fijn dat je weer goedgekeurd bent meid en de kleine spruit ook. Wat belachelijk zeg... Ik heb de 20 weken echo ook niet precies met 20 weken gehad. Sterker nog... die van mij moest in 3x... Hier is Joshua vanmiddag gevallen met het spelen met de loopauto... Heeft een mooie blauwe plek op zijn voorhoofd. Nadat hij viel kwam hij huilend naar me toegekropen en wilde opgetild worden. Hoefde zelf maar een klein stukje te lopen om hem op te pakken. HIHIHIHI. Binnen 5 minuten was het alweer over en ging hij lekker verder met spelen. Hij was zo druk met spelen, dat hij zijn papa niet eens heeft gehoord, toen hij thuiskwam Liefs en dikke knuffel, Patricia
Mamavj fijn dat je bevestiging heb............. Patrieske sterkte dee oh zo moeilijke dagen en zoek maar lekker afleiding bij je mooie mannen Ben een beetje down hier een 10 km vandaan ligt dord en daar is dat meisje nu gevonden in de tuin van de buurman vraag me af hoe kan je in godsnaam je kind beschermen voor zulke idioten? De dader was notabene een politieagent!!! Ik vind het gewoon doodeng omdat het nu zo dicht is
Tja..... mijn oma zei altijd... (en helaas is het waar..) er lopen meer gekken los rond, dan dat er vast zitten...... Enige wat je kan doen is je kindjes zo veel mogelijk in de gaten houden en met een berg regels opvoeden.... Zo mochten wij voor niemand.. (en dan ook niemand) de deur open doen.... en moest ik van mn moeder altijd aan de binnenkant van de stoep lopen.... (anders konden ze me de auto in sleuren... ) etc. etc. etc. en dan NOG geeft het geen garanties.... want tja... wil mn kinderen toch ook op zwemles hebben etc.... Bah, eigenlijk maar niet te veel over nadenken...... heb ook het idee dat het allemaal steeds erger wordt, maar wellicht komt het nu meer naar buiten.... ik bedoel hoeveel misdienaartjes zijn er wel niet misbruikt, maar vroeger hoorde je er niets over..... tja en vind Nederland ook veel te soft.....
niet gek dat je niet lekker was..... het vreet energie.... Wel fijn dat bijna niemand Zoë vergeten is.... dat doet je dan toch goed.... Wat ik me gisteren afvroeg..... Wat vertel je Noel? want het is natuurlijk moeilijk om uit te leggen.... maar hij vangt natuurlijk wel veel op..... en is moeilijk plaatsen..... lijkt me moeilijk.....
Vallen en opstaan zucht.... dochter duikelde hier gisteren van de bank..... (normaal gaat ze goed op en af) maar was opeens wild bezig... echt hoofdje eerst.... en dan dr beentje over het hoofdje.. echt zo'n enge duikeling waarbij WIJ onze nek zouden breken..... schrok me een hoedje.... maarja ff huilen... en tja weer terug erop gaan.. zucht..... hier trouwens lekker buitengespeeld.... zo leuk om te zien, dat broer en zus steeds meer samen spelen.... zoontje croste op zn motor.... en meisje scheurde er met haar auto achteraan... en allebei lachen en gillen....