pffffffff echt een elende iemand nog tips hoe ik Tess van de fles af kan krijgen heb nu een tuitbeker van difrax gekocht die lekt niet maar ze wijgert eruit te drinken!!!!
Hoi meiden, hier ben ik ook weer eens even. Luca is were helemaal de oude gelukkig en hij eet ontzettend veel, dus hij is echt aan het inhalen. Zijn bmrprik heb ik een maand uitgesteld want ik kan het nu even niet aan als hij weer heel ziek wordt en hij heeft nu wel even genoeg voor zijn kiezen gehad. Gelukkig begrepen ze dat helemaal op het cb en deden ze er niet moeilijk over... Journey: ik heb hetzelfde probleem. Ik heb inmiddels alle tuitbekers al geprobeerd, maar hij blijft bij zijn fles. Die van Nuby heeft een zachte tuit (en is ook antilek) en daar wil hij nog wel eens wat uit drinken, maar nooit meer dan een paar slokjes... De andere meiden: ik denk aan jullie hoor, maar ben nu op mijn werk dus heb ff geen tijd om te reageren...
elise daar heb ik er 2 van maar bij mij is ie op de een of andere manier niet antilek ...........ze zit er werkelijk helemaal onder dan!!! Fijn dat luca weer de oude is en idd ik zou het ook even lekker uitstellen als ik jou was
@ Journey: ja, dat zou zeker lekker zijn... eindelijk een baan, maargoed, maandag het gesprek maar even afwachten... Ik ben nu al aan het bedenken wat voor kleding ik aan moet gaan doen... Het is voor een functie als facilitair medewerker... Denk dat ik maar gewoon een zwarte broek aantrek met een witte bloes erop ofzo... Joshua drinkt uit de tuitbeker van Avent. Alleen de flesvoeding drinkt hij nog uit de fles... Ik zou het zo niet weten, wat je verder nog zou kunnen doen meid... Ik ken dat hoor, van die Nuby tuitbekers... Joshua zit er dan ook altijd helemaal onder.... heel irritant.... @ Patrieske: Pff, heftige dag weer voor jou zeg.... Hahaha, nee hoor, ik laat je niet in de steek hier hoor Ja dat is ook wel weer zo... ik weet ook niet hoe of wat straks met werken hoor... We zullen eerst het gesprek maar eens even afwachten... Jeps, dat is zeker nog goed nadenken over die site. Eerst de cursus maar eens even afronden. Ja, 7 maanden, belachelijk toch? @ Seth: ooooooow, op die manier... Ik snapte wel dat je het spreekwoordelijke balletje bedoelde, maar niet in welke context. Dankjewel meid. Ik hoop dat het wat word... Och arm meisje...ik hoop dat ze nu echt eens door gaan komen hoor... @ Elise: hahaha, ja dat inhalen ken ik... Joshua is in 3 weken tijd aangekomen van 9745 gram tot 10260 gram.... dus dat inhalen komt wel goed De BMR-prik krijgt Joshua 6 april als het goed is... Hier vanmiddag lekker gefietst met Joshua. Even bij de Action geweest, maar dat waar ik voor kwam heb ik niet gevonden helaas.... nou ja, volgende keer maar weer ffies kijken dan . Vanavond gaan we ff naar de Mediamarkt 2 geheugenkaartjes halen. 1 voor mijn telefoon en 1 voor Andres zijn telefoon, want na 2x filmen bij wijze van, is mijn geheugen van mijn foon al vol, dus.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
jij had toch ook dat tasje gekocht??? van felicitas? je moet (ofja moeten ) die grote eens proberen... die is nl WEL antilek.... Meisje drinkt daaruit dr melk..... (kan ze nog een beetje tutten) en overdag uit beker met rietje...
ff een vraag hoeveel boterhammen eten jullie kleintjes bij ontbijt en middageten gemiddeld....??? meisje eet hier nu de laatste weken 4 sneeen (lichtbruin) brood... en dan bedoel ik ALLLEEN al als ontbijt......en heeft ze dr melk al op en dan smiddags ook vaak 3 of 4 sneeen.... en als ik ga eten, zit ze nog te zeuren dat ze mijn brood ook wil... Niet dat het me uitmaakt natuurlijk, maar volgens mij at zoon rond deze leeftijd 1 of 2 sneeen.....
Ja ik heb dat tasje ook maar die lekken bij mij dus vreselijk heb nu de antilek van difrax die lekt op zich niet maar ze weigert hem!!! Tess eet s morgens 1 boterham en tussen de middag 1 boterham op het kdv eet ze er tussen de middag 2.......... Wat eet je meisje dan de rest van de dag?
Meiden ben er ook nog maar heb mijn handen vol aan Jamie.. Die stapt van het één in het ander. Binnenkort gaan zijn keelamandelen eruit en worden zijn oortjes doorgeprikt. Hopelijk gaat het dan eindelijk iets beter hier want ik zit er doorheen. Over twee weken ook weer werkeloos. Alleen nu geen recht meer op WW dus dat is flink balen.
jeetje mamalijntje dat zit niet mee bij jullie, ben je wel al op zoek voor wat nieuws en waarom krijg je geen WW dan? Tess is vanmiddag naar de kapper geweest effe de pieken laten knippen en ze deed het echt super geweldig!!!!
Hai Nou gisteren is de kleine van mijn vriendin geboren,ben na mijn werk meteen een kadootje gaan kopen en naar het zkh gegaan,wat een lief klein poppetje,dan zie je weer hoe groot onze kleintkes al eigenlijk zijn,ze is prachtig,ik heb ze niet vast gepakt omdat ik dat nog confronterend vind,maar dat begreep ze volkomen,en ik vind als ze net uit de buik zijn dat je die kleintjes niet allemaal vast moet pakken,met zo veel tegelijk,maar dat kan ook aan mij liggen Verder was noel gisteren erg verdrietig want er zou een jongentje mee gaan eten en die ging ineens niet meer mee,die ging met iemand anders mee zo zielig voor hem,maar zo werkt dat nu eenmaal met kids onder elkaar,en vandaag wilde die wel mee,maar op vrijdag gata dat niet,ik ga dan al om 15.00 werken en kan mijn moeder niet met die kids allemaal dan laten zitten. Jaimy heeft ineens 3 tanden en 1 kies erbij,dat verklaart de sjaggie buiien van mijn ventje ------------------------------------------------------------ Journey......Ik heb de difrax met de zachte tuit gewoon,de rest wilt ie niet die harde flessen wil hij al helemaal niet,en uit een rietje zuigen snapt ie niet,weet ook niet hoe ik hem dat moet leren --------------------------------------------------------- Seth.........Jaimy eet er in de morgen 1 maar heeft ook nog een fles pap,en in de middag eet hij er 2,als het aan hem ligt eet ie er wel 10 maar 2 is wel genoeg denk ik dan,hij eet om 15.00 ook weer koekjes. Avondeten heeft hij ook een vol bord en een flink stuk vlees en een jogurtje ,als ik dan thuis kom van mijn werk,eet ie met mij gewoon weer mee. Ik denk dat te veel brood niet echt kwaad kan toch,maar als ik jaimy zoveel geef wil hij alleen maar meer daarom doe ik er maar 2 geven. Nou ik ga ze niet langs de deuren laten gaan,ik heb het over thuis versieren he,niet voor het schooien,maar ik ben bang dat je zo'n gek treft ofzo snap je? Wat sneu dat ze er zo'n last van heeft meid. ------------------------------------------------------------- Patricia......dat is ook zeker belachelijk meid,maar wat doe je er tegewoordig aan,helemaal niets dat is het ergste,kan je zorgverzekeraar er geen spoed achter zetten,dat hoor je toch wel eens? Wat zocht je bij de action dan? -------------------------------------------------------- Elise..........Gelukkig dat je manneke weer de oude is meid,en ik heb de prik toen ook verzet hoor,dus ik geef je gelijk,ons cb zei het ook zelf eigenlijk al. ----------------------------------------------------------
Mamalijntje.......Ow dat word ook nog spannend met jullie manneke,maar goed hopelijk is hij dan eindelijk weer zijn oude ikje he. Wanneer word ie geholpen? Had je al geen recht meer op ww dan?
Wow Tess heeft tot 8 uur geslapen we gaan echt weer de goede kant op hoop ik gister was ze ook pas kwart voor 8 wakker............. Patrieske ik snap dat het best confronterend voor je iszo'n klein ukkie en dan zeker deze periode.............
hai hai kom even wat van me laten horen hier gaat het erg goed ! rayn slaapt sinds een week weer heerlijk de nachten door , dus mama is behoorlijk blij ! Minder blij met het hangerige gedrag wat bij de stomme kiezen hoort , inmiddels is ie met kies nummer 5 bezig stomme is alleen dat het alle 5 wat puntjes en streepjes zijn meer nog niet ! Ben ook erg druk geweest met me taartjes handel hahahah heb een website sinds gister in de lucht (www.maicake.nl ) en regelmatig toch wel opdrachtjes ( afgelopen week heb ik een behoorlijk grote binnen gekregen en voor het eerst voor vreemde ook ) heb ik hier nog spannende dingen gemist ?
leuk je site en super dat het zp leuk loopt jammer dat je ver weg woont anders had je over 3 weken voor mij ook een taart mogen maken
Hai meiden Ik kom weer even langswaaien... Ik heb net meer dan 10 blz. bijgelezen en ben alles alweer kwijt... Daarom heb ik het kladblok er ook meestal bij. Maar ik laat het reageren voor deze keer zitten als jullie het niet erg vinden, want ik ben een beetje gaar. Wel leuk dat alle kindjes nu langzaam gaan buiten spelen. Hier is buitenspelen ook favoriet. wel echt balen van het miezerige weer, maar met een beetje mazzel zijn die regendagen snel weer over en kunnen ze lekker de hele dag buiten hun energie kwijt. Oh, enne Seth... Niet alle meiden zijn zo "moeilijk" hoor. Mijn twee oudste meiden zijn heel rustig vergeleken bij mijn zoon en jongste meid. Bij mij in huis staat momenteel de jongste op de eerste plaats wat "pittigheid" betreft. Wat een typetje is dat zeg! Die van jou kan er ook wat van zo te lezen. En Patrieske, voor jou nog een dikke knuffel. Hier de termijnecho gehad en alles was prima. Goedgekeurd dus. Verder gaat het allemaal zijn gangetje, dus niet veel nieuws... Nou, ik ga weer verder. Zo de kids op bed knikkeren. Mama wil rust! Liefs!
Hi meiden Ik wilde gisteren nog reageren,maar noel kreeg uit het niets koorts en klaagde over zijn hoofd dus ben ik bij hem gaan liggen dan ben je toch altijd een stuk banger als hij over zijn hoofdje klaagt,maar goed vanochtend was de koorts weg en hij was weer fit,dus wat het is geweest ik weet het niet Jaimy heeft heerlijk uitgeslapen het was 8.15 met het uur erbij dan he,maar hij ging net dus heel moeilijk slapen,hoe hebben jullie kids het gedaan met dat uur? Min vriendin is lekker thuis met de kleine,alles was goed met hun samen dus ze mochten vanmiddag naar huis,omdat noel toch koorts had en we niet wisten wat het was zijn we niet langs gegaan ---------------------------------------------------------------- Simply me.........Meid wat niet is ,is niet reageren komt vanzelf wel weer toch. Ja noel en jaimy zijn ook echt 2 buiten kinderen hoor,als het goed weer is zitten we ook vlug buiten hoor. Tnx voor je knuffel meid erg lief van je. Fijn dat de termijn echo goed was meid,dat is altijd fijn om te horen. ---------------------------------------------------------- Romaira.......Fijn dat je manneke eindelijk doorslaapt,dat begrijp ik dat je dat goed doet meid. Ik ga zo meteen even spieken op je site,wel heel leul dat je al meteen zo'n grote bestelling hebt meid,en dat ook nog eens van een vreemde lachen hoor,je maakt ze ook echt heel mooi,wat journey al zei jammer dat je zo ver weg woont en versturen niet betaalbaar is. Heb net al gekeken op je site,hij ziet er echt super uit meid. ---------------------------------------------------------- Journey........Dat is het zeker,maar mijn vriendin weet dat ook en we kunne goed praten dat scheet een hoop natuurlijk.
patrieske vreemd dat noel ineen koorts kreeg maar ja er gaan ook van allerlei rare virussen rond momenteel........... Tess werd 9 uur nieuwe tijd wakker dus die heeft het prima gedaan is netjes na haar middag boterham weer naar bed gegaan en gisteravond om 19 uur lag ze er weer in dus van hieruit geen klagen!!! Zo dame weer een nieuwe werkweek ik ga zo meisje lief uit bed halen en haar bij mijn mams brengen!!
Hai Nou jaimy lag dus vanochtend nog te slapen toen wij klaar waren,dus hij doet het juist beter met dit uur of hij er in blijft trappen dat moeten we nog even zien hahahah. Naar bed gaan was wel een drama hoor,hij heeft lang liggen mopperen en na 30 min gaf hij het toch op. Noel was echt weer helemaal beter,vanochtend toch nog zijn koorts gemeten maar was helemaal weg,gelukkig maar hij hoest wel en is wel verkouden,jaimy trouwens ook. ---------------------------------------------------------------- Journey...........Lekker dat ze heeft uitgeslapen en verder geen last had van dat uur verschil meid. Werk ze meid.
's-middags nog fruit... dat is dan vaak een hele banaan en kiwi.... Al zeurde ze van de week om nog een banaan en omdat ze wat aan de race was van die kies nog...ook gegeven... 'savonds eet ze ook goed groente en nog zo'n groot danoontje erachteraan...