Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sylvano en Rayn gefeliciteerd !!!!!!!!!!

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier een redelijke nacht gehad.. Maar Jamie is weer op zijn drukst dus belooft weer wat vandaag. Vandaag hebben we feest.. Leuk maar ben blij als het voorbij is. Al die drukte.

Hier ligt een dik pak sneeuw dus vrees voor wat belletjes van mensen die niet kunnen komen

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    dank jullie wel :D

rayn heeft de hele nacht door geslapen hij al wel gedacht hebben ik ben nu dreumes en dan moet ik door slapen ofzo hahaha
    maar het gaat wel heeel goed met hem , zeiden we gisteravond nog tegen elkaar als hij morgenavond weer alles uitspuugd gaan we naar het ziekenhuis nu heeft ie voor het eerst in dagen een volle fles gedronken ! ook is ie heeerlijk aan het spelen en geluidje aan het maken :D

@ mamalijntje grote kans idd dat je afzeggingen krijgt , wij hebben hier ook best wel veel afzeggingen jammer genoeg ook 2 familie's waarvan we niet weten of ze komen ( hebben niets laten horen en waren ook zeer slecht bereikbaar)
    maar ja we zien het wel

zal nog even me taartjes showen die ik gemaakt heb :D

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    slechte foto maar cup cakes voor de kids

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    rayn zijn eigen (mep) taartje
    al denk ik dat ie in 1 zwiep op de grond ligt !
    ohja speciaal gluten vrij :D

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    een bolletje

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    compleet met vuurwerk

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    wauw romaira wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Sylvano en Rayn: Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!! Maak er een ontzettend groot en mooi feest van!!! (geld ook voor jullie pappa's & mamma's (en broer!))

@romaira: Wat geweldig dat 'ie vandaag zo goed lijkt te doen! Het is jullie gegunt hoor! Een hele fijne dag vandaag! Als je de taarten zo ziet móét dat wel gaan lukken, wat een geweldig taarten zeg!!!

@mamalijntje: jullie ook een hele fijne dag vandaag!!!

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou de nacht ging goed,maar de ochtend hij was toch weer om 6.00 wakker dus heb ik een flesje gegeven en hopen dat hij weer zou gaan slapen ,maar daar trapte meneer niet in:$,dus er toch maar uit gegaan.

-----------------------------------------------------------------

Sylvano en Ryan Bekijk bijlage 45638 ,met jullie eerste verjaardag mannekes en maak er een heel leuk feestje van.
    papa's en mama's en delano gefelciteerd met jullie zoontjes en je broertje.

--------------------------------------------------------------

Romaira..........Wat een prachtige taarten heb je gemaakt zeg,en helemooi cakejes,echt ze zien er echt super uit.
    Veel plezier vandaag.
    Wat heerlijk dat hij goed heeft geslapen en vooral dat hij zijn eten heeft binnengehouden meid.

------------------------------------------------------------

Mamalijntje..........Vandaag hebben jullie jullie feestje voor jullie manneke,heel veel plezier en probeer wat te genieten want het is erg druk bij jullie als ik het zo las:p
    Hoop niet dat je teveel afzeggingen hebt meid,meestal bellen er toch wel wat mensen af,was bij noel ook altijd al zo,en meestal altijd dezelfde :(

----------------------------------------------------------

Journey...veel plezier met je moeder en de kleine vandaag.
    gaan jullie wat speciaals doen?

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Journey: Ik vind het al maanden een sta in de weg! schoonmoeder wilde hem weer terug zetten, ik zei waarom? Ze zitten er toch niet meer in!
    Wat lief!!

Romaira: Wat een goed nieuws.. Fijne verjaardag!
    Wauw mooie taartjes!!!
    En wat fijn dat het goed gaat.. Genieten meid!

Patrieske: Beterschap lieverd!

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Rayn van harte met je verjaardag en een hele fijne dag!

Sylvano van harte met je verjaardag en een hele fijne dag!

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    #133 Joyce1983, 24 jan 2010
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
    Hier: De overname is goed gegaan.. Ze neemt de horen over, gelukkig want die konden we beide nergens meer kwijt!
    Ook kunnen we het laminaat laten liggen, de lampen laten hangen, de fitrage & jaloezieën enz. Dus alles wat we niet mee willen nemen laten we achter ;)
    Ze was razend enthousiast en had haar vader mee.. Ik heb ze lekker rond laten lopen en ze hebben dus zelf alles kunnen bekijken en de kast die ze op meisje haar kamer hebben gemaakt vond ze het einde!

En nu: verhuizen! Ik heb alle dingetjes al gepakt die ik mee wil naar schoonouders.. Het is nu alleen een kwestie van verhuizen! ze gaan om 11 uur de boel hier leeg halen.. Pff, nu is het wel dichtbij maar helaas gaan we nog niet naar ons nieuwe huisje.. Niet prettig wonen zonder keuken & douche.. dus laat de vorst maar weg blijven (sorry voor elfstedentocht fans) dan kan de badkamer gedaan worden en kunnen we weer verhuizen naar nieuwe huis!

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    patricia..........wat zei de ka over die blauwe handjes dan?
    want als ik het zo zie is het best baluw toch,dan kan het cb wel dit of dat zeggen,maar ik zou het anders toch aan de ka navragen,en ook de foto's laten zien.
    ik heb iets gemist denk ik,wat voor bult heeft hij,is hij gevallen dan?
    Wat is dat dan een evenwichts stoornis,hoe zou ik dat hebben moeten krijgen dan,ik weet niet of jij dat weet van je moeder?
    miaschien dat je manneke ziek aan het worden is?
    Had jij mijn mailtje nog terug gehad wat ik je laatst heb gestuurd op je eigen mailadres dan he?

------------------------------------------------------

nettie........Ow je oudste meisje ook ziek,ja het heerst heel erg,ik zie het bij noel op school steeds is de halve klas ziek,en nu heerst er waterpokken dus ik ben aan het wachten dat noel ze krijgt.
    Wat rot dat ze steeds zo moe is,misschien dat ze ook ziek begint te worden en dat hoesten dat is al vermoeiend voor ons,laat staan voor zo'n kleintje.
    beterschap met je 2 meiden.
    Je kan eerst kijken dan toch of het spiraaltje wat is,je moet er wel rekening mee houden dat het de eerste3 maanden echt vervelend is,ook door de hormonen maar ook het bloeden is echt geen pijl op te trekken,ik heb er echt de eerste 3 maanden ellede van gehad,maar nu ben ik er heel blij mee,ben al heel langniet meer ongi geweest dus ook geen depri buien meer gehad.
    Mag ik vragen waarom je zo tegen anti depresiva bent,ik begrijp het wel,ik wilde het ook niet,maar nu ben ik toch wel heel blij dat ik ze heb gehad,maar goed ik was ook echt depressief,nu heb ik nog maar 1 pilletje en in mei mag ik die ook gaan afbouwen,en dan eind mei stoppen,het heeft mij heel veel geholopen,maar goed misschien is dat ook wel een heel ander verhaal,in ieder geval heel veel succes bij je ha meid.

------------------------------------------------------------

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @patries: ze is alweer beter hoor! Elise dan.. Mila is nog steeds wat snotterig en verkouden/hoesterig. Maar verdr is ze altijd al zoveel moe geweest hoor. Ze sliep in verhouding veel meer dan Elise (die sliep met anderhalf al niet meer overdag... zie dat Mila niet doen) Alleen de nachten spookte ze wel wat mar das nu ook voorbij, ze slaapt nu ong klokje-rond. En dus overdag ong 3. Nu heeft ze geen ochtendslaapje gehad maar tegen 11 uur op bed gegaan, ben benieuwd hoe het de rest van de dag zal gaan.
    En tegen anti-dep ben ik niet echt hoor, maar hij gaat ervan uit dat het niet hormonaal is omdat de pil mij niet hielp... Ja en dát vind ik gewoon stom. Ik ben gewoon iemand die niet tegen pil-verandering kan en dat heeft hij gewoon niet door. Begrijp me niet verkeerd ik heb een super ha, alleen hij is soms wat traag van begrip. Ik wéér als ik aan de pil blijf dat ik telkens een ander ga krijgen omdat er telkens een ander goedkoper is. Ik weet dat ik daar niet tegen kan en dus kap ik daarmee. Ik weet óók dat het hormonaal is waar ik last van heb, want bij het minste of geringste ben ik al in een dip. Het kan mn menstruatie zijn of een andere pil of wie weet zelfs wel bij mn ei... Ik wéét het gewoon zeker dat het hormonaal is en daarom wil ik geen antidep. Ik heb dus wel hormonen nodig om me op peil te houden maar het moet iets constands zijn, en een spiraaltje geeft af waar het af móét geven en kmt verder niet door je hele lichaam en ik hoop en denk stiekem dat mij dat wel eens heel goed zal gaan bevallen... Maar ik zal binnenkort een afspraak maken. Als mijn ha kán aantonen dat het niet hormonaal is dan wil ik hem wel geloven en aan de antidep gaan hoor... maar ik wil het pas als ik het echt zeker weet want het is écht rotspul... ook al kan het je ontzettend helpen.

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Zo mijn huiskamer is weer af,jaimy fruit gegeven en naar bed gelegd,trein opgebouwd met noel die na het bouwen tv ging kijken:$.
    Daalijk nog de gang en de was en dan bij zoe schoonmaken,al vraag ik mij af of dat wel nut heeft met die sneeuw nu.:(
    En dan duik ik terug mijn bedje in.

---------------------------------------------------------------

Joyce.....Ik schreef het net al meid,echt super dat dat meisje alles wilt hebben,dan is die zorg weg en dat je niets hoeft af te breken dat is mooi meegnomen toch.
    succes met verhuizen meid,al moeten jullie het in 2 keer doen toch?
    Bedankt meid,ik word vanzelf wel weer beter:D

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sylvano: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Maak er een leuke dag van! Ik weet zeker dat dat goed gaat komen!!! Tot vanmiddag!!!

@ Rayn: jij ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je je niet ziek voelt en dat je een superdag gaat krijgen!!!!

@ Mamalijntje: wat vervelend zeg, dat die mensen niet kunnen komen.

@ Romaira: wat super dat Rayn heeft doorgeslapen zeg. Al een grote jongen he? hihihihi. Wat goooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeed, een hele fles gedronken!!!! *doet een dansje*
    Wat een mooie taarten en cupcakes zeg!!! Echt supergaaf!!!

@ Patrieske: jeetje meid, 6 uur al Pffffffffffffff. Heftig hoor...
    De kinderarts-assistente heeft overleg gepleefd met de kinderarts en die had gezegd dat ik me voor nu geen zorgen hoef te maken, maar dat als hij ook weer blauwe lippen heeft, ik direct de huisarts moet bellen zeggen dat ik direct langs moet komen om zijn tongetje te laten checken...
    Joshua was met Andres aan het spelen (Andres speelde soort van paardje en Joshua zat met zijn kont op de nek met zijn hoofd naar het achterste van Andres) en in mijn ooghoek zak ik Joshua van zijn rug afglijden, dus ik riep: PAS OP!!!, maar toen was het al te laat en is Joshua met de bovenkant van zijn hoofd op de grond gevallen. Hij had wel verkeerd terecht kunnen komen.
    Evenwichtsstoornis is iets wat met de oren te maken heeft (mijn moeder heeft een gaatje in haar oor) Zij krijgt dan oorpijn en gaat enorm zweten en voelt zich dan soort van dronken zeg maar. Ook moet ze dan vaak overgeven. Mijn moeder had het zo ineens.... weet niet hoe je dat kunt krijgen.
    Ik weet niet wat mijn mannetje heeft, hij heeft wel wat verhoging, maar meer ook niet...
    Ow ja, die heb ik nog gehad, maar heb nog geen puf gehad om terug te mailen... sorry.... Komt zeker nog hoor... :D
    Whahaha, kinderen ook.... iets persé op willen bouwen en dan er niet meer mee willen spelen.... Slaap lekker meid.

@ Joyce: ja gaat hard dan ineens he? Wat leuk dat dat meisje zo enthousiast was zeg!!!!

Hier is Joshua de hele ochtend al wat huilerig. Zelfs in bad was het huilen, terwijl hij normaal altijd de grootste lol heeft in bad.
    Hij ligt nu ook al in bed en dat allemaal zonder probleem!!!!! Hij had er totaal geen problemen mee om naar bed te moeten...

Ik heb bij KPN een klacht ingediend, dat onze ontvanger steeds zo stoort en nu krijgen we op hun kosten een buiten ontvanger thuisgestuurd. Als ik een vriendin van mij moet geloven, helpt dit heel erg goed.
    Ik heb constant storing als de mobiel gaat, de huistelefoon gaat, de babyfoon stoort, zelfs de laptop stoort erop....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

18. Seth

Seth Niet meer actief

Rayn gefeliciteerd met je verjaardag.... en veel plezier met vieren!!!

19. Seth

Seth Niet meer actief

Gefeliciteerd Sylvano, ook alweer 1 jaar....!!!

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Thnxxxxxxxxxxx meiden,

Rayn lieverd jij ook Gefeliciteerd met je verjaardag 1 jaar waaauw,een super fijne dag toegwenst met iedereen

knuffel

Deel Deze Pagina