Hai allemaal Nou ik had gisteren een heel verhaal geschreven maar kreeg hem niet gepost omdat ik ineens zag dat ik moest werken en drukte op de verkeerde knop hahha. Maar goed hier weer even mijn verhaaltje. Woensdag middag moesten we met zijn allen naar de ta,ik vond het een goed idee om jaimy al mee te nemen zodat hij al wat kan wennen,dat hebben we toen ook met noel gedaan en die is dus helemaal niet bang springt op de stoel gaat netjes met zijn mondje open liggen en alles is goed en mag nog een keer met de stoel op en neer en een stoere vent dus. Nou jaimy was dus een heel ander verhaal de tandarts riep ons binnen en hij liep naar binnen en begon meteen hysterisch te huilen,hij zat op mijn arm en huilen en kwekken en nee schudden dus ik heb hem niet bij mij op schoote gezet,ik ben na 5 min de kamer uitgelopen zo hysterisch was die,in de wachtkamer ging het weer goed,totdat de deur open ging en mijn moeder er uit kwam en ik er in moest toen begon die weer,hahahah wat erg zeg,mijn tandarts zei al waarschijnlijk is het de lucht waar hij zo bang van is Verder komt er heerlijk weer aan,en wij hebben het weekend al mooi uitgestippeld,een paar keer naar de speeltuin naar de diertjes en de speelweide en naar de stad lekker naar de markt. Jullie al leuke plannen? -------------------------------------------------------------- Sanne............Ow wat spannend meid,wel heel leuk dat jullie een donor hebben gevonden,dat word erg spannend 2 weken na je terugzetting,ik zal hier voor je duimen meid. --------------------------------------------------------- Journey..........Jeetje meid weer van je nagel? ----------------------------------------------------------- Patricia....nou meid zo laat ie hij toch niet,ik lees hier van verschillende mama's dat ze net beginnen te stappen en noel liep pas met 22 maanden hoor Jaimy zegt gewoon helemaal niets die blijft alleen brabbelen en ja tuurlijk maak ik me zorgen,vooral als je dan hier leest dat zommige kindjes al korte zinnetjes zeggen,ik zeg maar tegen mij zelf dat hij dat ook wel gaat doen. Heb je nog gebeld? Jeetje je manneke weer koorts meid,hoe gaat het nu met hem? ------------------------------------------------------------
Dag dames.. ik zag dat ik voor het laats half febr ben geweest.. heb het vreselijk druk.. sinds dat ik drie dagen werk.. en ook nog eens vier dagen vrij ben..maar dan met dit mooie weer zit ik niet binnen.. heerlijk wandelen met me meissie.. en nu heb ik ff lekker uurtje voor mezelf.. eindelijk sinds twee maanden.... maar helaas gaat dat ook weinig gebeuren.. want ik ga vanaf heden ook nog eens minder op internet zitten.. want laptop gaat eruit.. ik kan toch email checken op mobiel! maar om dan te gaan reageren op het forum heeft niet zoveel zin meer... dus ik ga afscheid nemen van jullie.. (er zal ook geen periode meer zijn dat k kom... want we houden bij 1tje (helaas...) ) dus ik ga mijn leven leiden met me manneke en meissie.. en als er dames zijn.. die nog contact willen houden mag.. via me mail.. of via hyves... Sorry Dames.... Liefs mir en mascha
Hai Lotus Jammer dat we je niet meer zullen zien meid,maar ik ga zeker contact met je houden via hyves,ik ben ook niet heel veel op de pc en zeker niet als het daalijk nog beterder weer word meid,dus dan houden we zo contact. Wel lief dat je afscheid kwam nemen en niet zomaar weg bleef erg leuk
Hey meiden, @ Journey: jeetje meid, zit je ook niet mee he? Lijkt me zeer pijnlijk een ontstoken teen... :S Ja, ik ben ook blij dat ik naar alle waarschijnlijkheid die baan gewoon heb . Ja zielig is dat he, als ze zo verkouden zijn enzo... @ Sanne: ja het is hier zeker rustig hihihi. Scheelt echt een hele hoop reageren als je er een paar dagen niet bent nu. Spannend hoor, morgen is het al zover... Ik ga duimen hoor. @ Patrieske: Jeetje, zeker een stoere vent zeg, die Noël . Och arme Jaimy...hoop dat hij dit niet altijd heeft zeg... arm ventje... Maar de lucht waar hij bang voor is??? Veel plezier in de speeltijd, dierenweide enzo meid. Jeetje, 22 maanden, dat wist ik niet... Ik lees juist dat merendeels al een hele tijd loopt... Maar Joshua zegt ook zeker nog geen hele zinnen hoor. Hij brabbelt ook vooral... Af en toe een woordje, zoals papa en mama, maar verder ook niet hoor... ja papoo (opa), tata (auto) en dat soort dingen... Waar heb ik naartoe gebeld? Het gaat nu aardig met Joshua... nog steeds zwaar verkouden en benauwd, maar geen koorts meer... @ Lotus: meid, kan me voorstellen dat je niet meer komt. Je hebt het druk en wij spreken elkaar sowieso via msn nog wel . Wel lief dat je je afmeld... Hier ben ik nu aan het wachten tot de man komt, die zou komen om de videocamera over te nemen... Hij zou er rond 17.00 uur zijn... maar nog geen teken van leven... Ik blijf hier nog tot half 6 en dan ga ik weg.... dan heb ik wel lang genoeg gewacht... Vanmorgen naar de kinderboerderij geweest met Joshua en Joshua heeft daar in de speeltuin ook nog op de wipkip geweest... en hij vond het helemaal leuk. Daarna even op de fiets boodschappen gedaan en toen weer naar huis. Gegeten en Joshua naar bed gebracht. Met de was bezig geweest (nog steeds eigenlijk) en vanmiddag op de fiets naar mijn ouders gereden en daar kwam ik erachter dat rond 17.00 uur dus iemand langs zou komen voor de camera. Dus mocht ik nog even met mijn vader zijn scooter naar ons eigen huis toe... nu dus druk aan het wachten... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Even snel een berichtje vanaf mijn werk... ja ik heb gezellig een avonddienst tot 23 uur, beetje jammer met dit heerlijke weer. 8) Oooh meiden, ik ben zooo nerveus... ongelooflijk.... kan mijn hoofd niet bij het werk houden. ( nu is het gelukkig niet druk ) Heb ergens gelezen dat iemand vroeg hoe dat KID ging. Nou, op de dag van de ovaluatie komt de donor of naar ons of wij gaan naar hem. De donor doet zijn ding en trekt het op in een spuitje ( zonder naald! hihi ) . Daarna helpt mijn man om het in te brengen. Het gaat dus heel plastisch en heeft even veel kans als je normaal zwanger wilt worden. Inderdaad wel lekker dat het zo rustig is met schrijven hier... scheelt een hoop leeswerk! Leuk om even te kijken, onze Sven aan het lopen! ( hoop dat ie het doet... ) YouTube - SDC14268.AVI Liefs, san
@ Sanne: wat een geweldig filmpje zeg. HIHIHIHI. Kan me voorstellen dat je je aandacht niet bij het werk kunt houden hoor... Ik ga voor je duimen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hoi medemamma's, ben ik ook weer eens... Allereerst: Goofychick gefeliciteerd!!! En Sanne: wat spannend zeg; ik zal voor je duimen! MammavanJ: Luca loopt ook nog niet los en ik maak me er soms wel zorgen om. Hij loopt wel heel hard achter zijn loopwagen en loopt alle tafels en kasten langs en loopt aan 1 hand, maar los lopen vertikt ie. Patrieske: ach, arme Jaimy zo bang bij de tandarts! Journey: breek me de bek niet open over schoonmoeders. Ik heb die van mij een paar weken geleden flink de waarheid verteld en nu wil ze niet meer met me praten... All: het gaat hier eindelijk weer wat beter. Luca slaapt af en toe weer door en zit weer lekker in zijn velletje. Hij zit nu wel constant aan de antibiotica omdat hij anders ziek wordt door zijn grote neusamandel. Maandag gaat dat rotding eruit, maar ik ben zo bang dat hij ineens koorts heeft maandagochtend en dat het dan niet doorgaat... En ik ben ook zenwuachtig voor de ingreep op zich; stelt geen ruk voor, weet ik wel, maar ik vind het toch moeilijk en spannend!
Lieve meiden, Ik kom even mijn tranen weg schrijven. Vanmorgen inderdaad een mooie blauwe streep op de OV-Test. Donor gesmst... krijgen we een smsje terug dat een stel waarmee hij op dit moment ook nog een traject mee doorloopt en een zeer onregelmatige cyclus heeft, ook vandaag een positieve test hebben.... In het contract dat we hebben staat in dat lopende trajecten voor gaan... ik moet dus wachten tot volgende maand en hopen dat ik dan de enige ben met een pos OV-test....... Heb mijn tranen al even laten lopen en eerlijk gezegd zit het me nog heel hoog...... maar goed dat is het risico wat je loopt als het via deze weg moet gaan. Toch baal ik stevig, je stelt je er zo op in en dan krijg je zo'n smsje terug..... Jasses! 6 mei begint de nieuwe cyclus weer... we zien het dan wel weer.... Liefs, San
Hey meiden, @ Elise: ow, wel fijn om te lezen dat ik hier niet de enige ben die zich er soms wel zorgen om maakt... Ik weet ook wel dat het vanzelf wel gaat lukken, dat zelf lopen, maar nu idd, vertikt hij het gewoon... Zelfs achter de loopwagen die wij hier thuis hebben staan (de andere staat bij mijn ouders) doet hij het niet... Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor morgen... Ik ga duimen voor je hoor meid. En dat Luca maar snel beter mag worden... @ Sanne: ow jeetje meid, toch... dat is flink balen zeg. Ik kan me voorstellen dat je de tranen hebt laten lopen en dat het je nog hoog zit... Ik ga heel hard (nog harder als vandaag) duimen voor je, dat het bij het volgende traject wel goed zal gaan en je als enige een positieve test hebt... Ik wil je een hele dikke DIGIKNUFF geven. Hier vanmorgen heerlijk met Joshua gefietst... althans Joshua zat in zijn fietsje en ik duwde hem. Hij vind dat echt superleuk... zwaaien naar alle huizen. Hahaha, net de prins Daarna op de fiets naar oom en tante geweest, even op visite en toen weer naar huis. Nu slaapt hij lekker... Heerlijk dit weer... Liefs en dikke knuffel, Patricia P.S.: hier een foto van Joshua, van vanmiddag. In de achtertuin bij mijn oom en tante
Haaai! Ik denk kom ook weer even langs.. Sanne: Wat naar.. Je verheugt je zo, en dan is dit niet leuk! KNUFF!! Verder gaat het hier goed, we zijn deze maand al 3x naar kinderboerderij geweest.. hihi! En bijna alle dagen op de kermis geweest (4x), het is echt een kermis meisje.. dat wordt nog wat als ze ouder is.. hihi! Verder balen we goed, ik kan er niet veel over los laten.. Maar ik hoop dat het snel opgelost gaat worden.. Wel heb ik vandaag een pipstudio tas gekocht, gekregen van mijn liefste Hij is zo goed voor ons! Tot jaloesie (?) van anderen aan toe.. Oh en schoonmoeder heeft er ook eentje gekregen verder weinig t emelden
Meiden ook ik kom me voor dit deel afmelden.. Jamie is steeds zo ziek dat ik gewoon geen puf heb. Maar hyves is prima te doen. Mocht je nog niet in mijn lijst staan dan kunnen jullie me hier vinden. Marjolijn Profiel - hyves.nl Dikke knuffel!!!!
He meiden, wie mij nog niet op zijn hyves heeft staan en toch wat contact wil blijven houden Sandra De Sturler Profiel - hyves.nl Doei lieverds.
Jammer dat zo langzamerhand iedereen afscheid neemt. Ik mis het geklets... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik ook wel.. maar heb zo weinig tijd.. dat ik zelfs geen tijd voro mezelf heb.. betrap ik me net op....
Ja dat is inderdaad ook heel belangrijk... tijd voor jezelf... Zo ga ik elke week naar zumba toe (alleen morgen niet dan... whahah) Hier is het hopen dat de baan überhaupt doorgaat...Het UWV werkt niet echt mee, want ik heb 11 maanden WW ipv 12 maanden en voor het UWV heb ik (nog) geen beperking, dus kan de werkgever (nog) nergens aanspraak op maken... Morgen (hoop ik) hoor ik meer of ze het nog steeds wil proberen met mij.... Met Joshua gaat het redelijk. Hij leek even van zijn verkoudheid af te zijn, maar hij begint alweer te zagen.... Arm ventje... loopneusje steeds enzovoorts.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hai Het is were even geleden een aantal dagen,maar heb het erg druk gehad op mijn werk,we moeten alles voor de vakantie af hebben en heb dus ook flink wat over uurtjes gedraaid,maar goed dat betekent wel dat ik nu nog maandag en disndag moet werken en dan ben ik bijna 2 weken vrij dus dat is echt heel heerlijk. Noel heeft al vakantie en die is nu al vervelend hahaha. Laatst zei ik nog tegen jullie over de angst van Jaimy zijn praten en ik kreeg van de logo een boek mee en dat heb ik gelezen en al wat tips er in gegooid en ja hoor de woordje zijn los,bah bah dat zegt ie als ie gepoept heeft,dus hoef niet meer te ruiken bij hem hahaha. En papa en opa en kaike ,maar geen mama nee hoor dat zegt ie niet hahaha,maar goed ik weet dat het erin zit daar ben ik al heel opgelucht over Noel moeten we helaas morgen naar rotterdam bellen,we zijn donderdag bij de ha geweest haar man is de ka van noel en die wilde ons wel helpen maar rotterdam accpeteerd dat niet en dkt de wit zei ook als de foto alleen kraakbeen laat zien dan moet hij toch een scan dus moet ik morgen even bellen,maar ben er best wel van slag van want diezelfde richel die hij dus op zijn voorhoofd had die heeft hij nu boven op zijn hoofdje,en ja toen was hij een baby en nu is hij al 4.5 en dan is een operatie van 5.5 uur en de napijn erg heftig,en ik vind het zo erg als hij dit weer zou moeten hebben,het komt zelden voor dat ze een 2 de keer zo'n operatie moeten en dat zo echt pech zijn,dus hoop ik maar dat het niet hoeft en eerst maar afwachten hoe het allemaal gaat lopen. Vrijdag zijn we naar de efteling geweest,erg rot weer maar we konden overal zo doorlopen dus de hele mooie atrakties hebben we gehad voor de kindjes en ze vonden het prachtig,jaimy was trpuwens nergens bang van alleen in het carnavals festival begon hij heel hard te huilen en dat moet dan leuk zijn hahaha,die grote rode neuzen zullen het wel gedaan hebben hahahah. ------------------------------------------------------------- Patricia..............Jeetje meid heb je nog steeds niet gehoord van die rechtzaak van de UWV,hoe lang mag zoiets gaan duren? Meid ik blijf voor je duimen. Ach hopelijk word je manneke niet weer ziekjes meid. Wat een leuke foto meid van je manneke hahahah -------------------------------------------------------- Mamalijntje.............Jammer dat je ook weg gaat meid,ik probeer via hyves wel contact met jullie te houden,ik doe mijn best in ieder geval. ----------------------------------------------------------- Joyce.........Ja inderdaad gaan er veel mama's weg,jammer maar het is niet anders,dat had ik echt toen niet verwacht want wat was het drukke klets lijst zeg. Ow wat lachen hahahaha,hier is dat ook hoor,alles wat draait en hard gaat vinden ze leuk hahaha. Meid als je erover wilt praten wat je niet los wilt laten dan mag je mij altijd mailen je hebt ook mijn prive mail toch? Ow wat lief van je manneke ------------------------------------------------------------- Sanne.........Meid wat erg voor jullie,ik had zo gehoopt voor je meid,je mag me altijd prive mailen als je van je af wilt schrijvenmeen hele dikke knuf meid. Hoe gaat het met je?
Elise............Meid als het goed is ,is je manneke nu al geholpen toch,of zit ik er een week naast? Ik snap dat je het spannend vind,en ze moeten onder narcose en dat is gewoon eng,hoe is het gegaan meid? --------------------------------------------------------- Patricia............Ja dat zei de ta,hij heeft toen die maagbloeding gehad en waarschijnlijk hangt in zkh en tandartsen en huisartsen altijd dezelfde lucht en dat als hij dat ruikt meteen in paniek raakt. Nou noel had dus wel een achterstand door het zkh en Joshua is ook best veel ziek,dus ik denk dat hij daarom ook wat later is meid. Is die vent nog geweest voor je camera?
@ Patrieske: Jeetje, dat is zeker zeer druk zeg... Pffffffff. Maar wel lekker 2 weken vrij straks . Ow haha ok, dat wist ik niet dat dat dezelfde geur had... Opa zegt Joshua nog niet.... Papoo is bij Joshua opa, hahahaha. Maar inderdaad, kan me voorstellen dat je hier opgelucht over bent hoor... Waar moet de kinderarts jullie mee helpen dan meid? Ben dat geloof ik even kwijt.... Het is in iedergeval wel belachelijk dat het ziekenhuis in Rotterdam hier zo moeilijk over doet... Ben benieuwd hoor meid. Ik ga duimen dat Noël niet meer geopereerd hoeft te worden... Oooooow wat leuk zeg... de Efteling. Nee, ik heb nu wel een nummer, maar het kan nog wel tot september duren als ik pech heb, voordat het voorkomt...Ze proberen het altijd binnen 6 á 8 maanden voor te laten komen. (heb toevallig van de week de rechtbank gebeld) Ik hoop ook niet dat Joshua weer ziek word... zit daar nou niet echt op te wachten eigenlijk... Ja leuke foto he? Ja ik weet wel zeker dat Joshua daarom ook wat later is... Nee, helaas is die vent niet meer geweest, dus zit nog steeds met die camera. Bah... Hier eet Joshua voor zijn doen weer aardig slecht... Hij heeft maar een paar hapjes van zijna vondeten gehad (terwijl hij dit normaal helemaal opeet), gelukkig heeft hij daarna nog wel een hele appel gegeten. Denk dat ik zo nog maar even een appel ga snijden voor hem. Vind hij heerlijk en dan heeft hij toch een vol buikje.... En pfffffff, doen jullie kleintjes ook zo schreeuwen? Joshua kan de hele dag door wel schreeuwen/gillen... Word er gek van... Liefs en dikke knuffel, Patricia