Hai Zo jaimy ligt eindelijk te slapen,wat vecht dat manneke toch tegenwoordig tegen zijn slaap,hij ligt echt een dik half uur te huilen,maar je hoort dat het echt zo'n dwing huil is -------------------------------------------------------------- Patricia.......Ja nu weet ik dat er nog 2 zware dagen komen,die kids maken er dan een bende van en de leraren die denken ach nog 2 dagen laat ze maar hahaha,maar goed dat is dan maar zo. Ja ik wist dat ook niet,ik dacht eerst aan het licht ofzo,maar de ta zei dat het de geur was,en eigenlijk klopt het ook wel,kom maar eens ergens zo het ruikt altijd het zelfde dat defininfecterende geur zal ik maar zeggen. Nou papoo is aardig in de buurt toch hahaha. Ik weet niet of ik het hier had verteld,noel zijn schedel nou dat verhaal ken je,maar die heeft nu zo'n richel wat hij op zijn voorhoofd had waardoor hij toen met spoed geopereerd werd,nou zo'n richel heeft hij nu dus boven op zijn hoofdje,en de fhysio vond dat we dit moesten melden omdat hij motorisch toch wat achteruit is gegaan en dan kan het zijn dat hij op die plek toch zijn hersentjes in verdrukking kunnen zitten,niet heel erg want dan zou hij suf worden en gana overgeven,maar goed het is toch weer zo dat we dan weer moeten gaan en dat maakt je gewoon weer heel erg angstig,je bent dan zo bang dat zo'n manneke weer geholpen moet worden en je weet als hij geholpen word dat het een hele heftige operatie is. Ja ik had zoiets van dan kan de schedelfoto wel hier worden genomen en doorgestuurd worden naar rotterdam en ook met de scan want die kunnen ze ook hier maken,maar dat is dan niet zo,dr de witte zei dat hij onder rotterdam valt en dan mogen ze het niet overnemen,maar goed ik bel morgen op en dan vraag ik of dr van der meulen mij belt en dan kan ik het nog met hem bespreken misschien vind hij het wel goed,en misschien vind ie het wel helemaal niet nodig dat noel komt als er geen andere tekenen zijn,maar goed ik vind wel zelf dat er naar gekeken moet worden,want ja ik ben geen arts en ik vind niet dat ze dat door de foon kunnen zien. Bedankt voor het duimen meid. Jeetje ,en wanneer loopt je ww af dan? Krijg je dan geen geld meer totdat het is voor gekomen? Ja meid dan geef je toch een appel dan heeft ie in ieder geval toch wat binnen,maar ik snap wel dat je weer bezorgd bent meid. Nou ik kan je een hand geven,ik weet nog dat ik zei dat jaimy het alleen maar deed om te dwingen maar nu doet hij het echt veel,en ja hoe moet je dat stoppen he,en noel gata nu ook nog eens mee doen:x. Ik zal eens kijken of ik nog een foto van nu heb die ik even kan plaatsen Bekijk bijlage 69161
@ Patrieske: Ja dat is idd vaak zo, dat de leraren dan ook ineens een heel stuk makkelijker zijn.... Hahaha, ja Papoo is idd in de buurt... Is ook altijd wel grappig, want als we op de parkeerplaats bij mijn ouders flat zijn, dan begint Joshua al met Papoo te zeggen hahaha.... Ow jeetje dat is wel heftig zeg.... Ja tuurlijk maak je je dan zorgen en wil je dat er überhaupt naar gekeken word, dat kan zeker niet door de telefoon zeg.... Dat is gewoon te belachelijk voor woorden... Mijn WW loopt 31 mei af en dan is het gewoon klaar, afgelopen, finito... Ik krijg dan helemaal niets meer... Dus ik MOET werk vinden... Ik zit er nu zelfs aan te denken om maar te gaan schoonmaken, maar dan werk ik mijn lichaam alleen nog maar verder de vernieling in... Ik vind het zo moeilijk allemaal... Ja idd, en een appel is nog lekker gezond ook Ja Joshua is niet echt dwingen. Ik heb het idee dat hij zijn stem aan het oefenen is, of uitproberen is, om te kijken hoe hard hij kan.... Aaaaaaah wat een superleuke foto zeg. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hai Nou onze jaimy heeft lekker uitgeslapen om 7.45 werd hij wakker,noel was nog voor hem wakker zeg. Ik kan straks pas bellen als er 1 van de 2 naar bed is want ze maken me samen toch een partij herrie,het lijkt wel of er 10 in de huiskamer zitten hahahah,en kom niet aan mijn dingen toe,als jaimy daalijk naar bed is kan ik eindelijk gana stof zuigen zo heeft dat geen nut,ze maken het meteen weer vies waar het schoon was ---------------------------------------------------------------- Patricia...........Ja hahaha dat doet jaimy dus ook ,hoe ze het weten je staat er zo versteld van hahaha. Nou dat is lekker dan,je krijgt helemaal niets meer en dan moet je wachten tot het voorkomt dat is toch gewoon belachelijk,maar je hebt ook de wia ,ik zou daar toch eens even gaan informeren want vogens mij als je niet kan werken dat je wel ergens geld kan krijgen ,het zal niet veel zijn maar goed als je niets meer krijgt dan ben je blij met alle beetjes. Is toch te belachelijk voor woorden dat je je lichaam verder in de vernieling moet gaan werken,ik vind dit echt niet normaal meer hoor.:x Dikke knuf meid
Heyhey, @ Patrieske: haha, ja dat is hier ook. Joshua gooit altijd zijn tuitbeker op de grond en dan soms ook wel zo hard, dat hij losdraait... dit gebeurd dan uiteraard vaak net als ik al helemaal gestofzogen en gedweild heb... :S Ja, grappig is dat he, dat ze dat gewoon al weten dan... Ja, ik zal dus echt in deze maand nog een baan moeten krijgen, want anders hebben we echt een supergroot probleem... Ik heb geen recht op een WIA uitkering, omdat ik voor het UWV geen beperking heb, dus dat is gewoon het kl*te ervan... Morgen krijg ik te horen wat Traffic Support heeft besloten na de manegementvergadering van vanmiddag... Mijn re-integratiebegeleider heeft ook de optie uitzendbureau aangekaard (was een idee van mij), dus ben benieuwd... Ja het is ook te belachelijk voor woorden en ik weet ook zeker dat ik het niet vol ga houden en dus weer de ziektewet in zal belanden... Maarja zal het moeten afwachten nu... Bedankt voor je knuffel meid... Hier een aardige nacht gehad... Joshua was nu ten minste een beetje op een christelijke tijd wakker. Hahahaha. Heb hem de fles in zijn bedje gegeven en ben daarna zelf nog even gaan liggen, want ik had hoofdpijn. Na ongeveer een uurtje ben ik eruit gegaan en heb ik Joshua ook aangekleed enzo... Joshua had ietsje verhoging. Ik hoop niet dat hij nog koorts gaat krijgen vandaag... Ff afwachten dus... Zometeen nog even naar de winkel, want zaterdag een paar dingen vergeten... oepsie, hihihihi... Vanmiddag mijn 1e gesprek bij de maatschappelijk werker. Gelijk voor de financiën ook hulp vragen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hoi meiden, ben ik weer ffies. Patrieske: Luca is idd al geholpen, heb volgens mij ook verslag gedaan hier, maar dat heb je misschien in de drukte even gemist. Superlief dat je eraan denkt! Alles is goed gegaan en het gaat nu ook heel goed met hem. Wat een verhaal van Noël zeg! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! En wat een leuke zwembadfoto van Jaimy! Luca mag nu nog even niet zwemmen, maar zodra het weer mag gaan wij ook weer! MammavanJ: wat een spanning dat je deze maand een baan moet vinden! Ik ga heel hard voor je duimen! Luca maakt trouwens ook heel veel geluid en is heel dwingend op het moment, best lastig af en toe. Joyce: hoe is het met Sidney? Ik vind het ook erg jammer dat er nog zo weinig mamma's hier schrijven; ik vond het altijd gezellig en fijn om ervaringen te delen. Hier gaat alles verder zijn gangetje. Ik ben 2 weken vrij, heerlijk! Manlief heeft vanochtend onze nieuwe auto opgehaald; hij heeft een lease-auto gekregen, ik ben heel benieuwd. We moeten zijn huidige auto dus verkopen, ik hou er eigenlijk niet zo van om dat particulier te doen, maar ach, het moet nu eenmaal... Luca slaapt stukken beter en eet de oren van mijn hoofd. Hij heeft ook weer een goede kleur in zijn gezicht; hij zag de afgelopen maanden alleen maar grauw en met wallen. Hij zet nu af en toe voorzichtig een paar stapjes los, maar echt los lopen doet hij nog niet. Ik ga ff poetsen!
Elise...........Sorry meid ik heb het echt niet gelezen,ik wist alelen dat ie ergens rond deze tijd geholpen moest worden. Fijn dat alles goed is gegaan meid,en dat hij het zo goed doet nu,moet je zien wat een verschil dat kan zijn of niet dan? Deze is van febr hoor,van de carnaval,wij hebben nu ook niet meer gezwommen,ze zijn steeds ziek geweest en dan ga ik niet zwemmen,en het zwembad is hier niet echt veel Ow ook lekker 2 weken vrij,ik ben bijna 2 wekne vrij moet vanavond en dinsdag nog werken en dan ben ik ook heerlijk vrij,nu alleen maar hopen dat het weer wat beter gaat worden want dit is dus echt helemaal niets he:x Ow wat leuk een nieuwe auto zeg meid. Geowon op markplaats zetten en kijken wat ze daar ongeveer voor een soort gelijke auto als jullie vragen of heb je al een prijs? Nou dat duurt dan niet lang meer hoor meid,voor je het weet loopt hij los,dat zag ik bij jaimy wel zo gaan dan,eerst een weekje wat losse kleine stapjes en ja hoor toen ging hij er zo vandoor hhahaha. ------------------------------------------------------------- Patricia..........Hahhaha ik herken het hoor meid,volgens mij hebben ze allemaal dezelfde streken. Maar ik heb net heel de speelgoed hoek helemaal opgeruimd met noel dat is ook spelen voor hem,en jaimy heeft lang liggen slapen,dus mijn eten meteen klaar gezet dan hoeft Mart het alleen maar aan te zetten als ik straks ben werken,en dan poets ik vanavond mijn huis wel,of morgen ik heb het zaterdag helemaal supergoed gedaan was toch bagger weer Mooi klote dan dat je helemaal niets krijgt,ik vind het niet normaal ,maar je kan er niets tegen doen je staat gewoon met je rug tegen de muur,belachelijk gewoon:x Nou ik hoop morgen goed nieuws te horen van je meid. Hoe is het met je manneke,is hij nog erger ziek geworden omdat hij wat verhoging had? Nou meid heel veel succes vanmiddag en laat je even weten hoe het is geweest?
Zo ben ik ook weer even heb het erg druk gehad de laatste tijd en maar weinig achter de pc gezeten, vandaag gewerkt en morgen nog een dag en dan lekker weer 5 dagen genieten heerlijk hoop dat het weer ook weer wat beter wordt Patrieske wat een lekker ventje is het toch............ en hier heb ik er ook last van hoor als Tess wakker is kan ik amper een telefoongesprek voeren heel erg irritant........ Mamavj duimen dat je een nieuwe baan vond Elise en bevalt de auto? Weet het verder niet meer ga zo maar even douchen als meisje lief eindelijk in slaap valt anders wil ze er weer uit als ze mij in de douche hoort en dat is niet de bedoeling, ze slaapt de laatste tijd heel slecht en is vroeg weer wakker
Iedereen neemt afscheid hier.... Jammer maar ik snap het op zich ook wel... Ook ik heb het lastig om alles te gaan bijhouden. Zit af en toe wel in de lounge hier mee te kletsen en moet ook zeggen dat dat nu iets gezelliger is als hier (niet dat jullie niet gezellig zijn op zich maar hier word amper meer wat geschreven... alleen de patricia's miepen gezellig een beetje tegen elkaar) Ik wil wel graag mee kletsen maar het lukt mij ook amper meer. Maarrrr ik ga nog niet afscheid nemen hoor! Pas als iedereen weg gaat hier zal ik meegaan maar ik probeer hier weer meer te komen, vind het zóóó jammer van ons gezellige clubje..... Hier trouwens alles prima, iedereen die mn hyves heeft kan ook mn log lezen dus dan kun je lezen hoe het precies gaat hier. Ik ga me nu als een razende aankleden en de meiden aankleden en ddan moet ik weg.....Dus tot gauw!!!
Hallo meiden, Ook ik kom hier even gedag zeggen. Het lukt mij gewoon niet om bij te houden. Dus ik hou het voor gezien. Jammer, maar goed, we hebben een leuke tijd samen gehad en we zullen elkaar vast nog wel tegen komen hier op ZP, dus het einde wil ik het niet noemen. Meiden, bedankt voor de gezelligheid! Dikke KUS!!!
Simply me jammer................. Nettie ik probeer ook weer wat vaker te komen vind het ook erg jammer dat het zo dood bloed we hebben idd een hele gezellige tijd gehad!!! Zo heb lekker weekend5 dagen heerlijk genieten
@ Elise: ja, nou spanning is nog zacht uitgedrukt... :S Bedankt voor het duimen in iedergeval... Ja dat gillen is inderdaad heel lastig... Ow heerlijk zeg 2 weken vrij... En hoe bevalt de auto? Ik hoop dat jullie jullie eigen auto snel verkopen... Wat fijn dat Luca weer beter slaapt en dat het gewoon weer een heel stuk beter gaat met hem. @ Patrieske: Hahaha, ja volgens mij hebben ze inderdaad ook allemaal dezelfde streken... Ow kijk, als opruimen ook spelen voor Noël is, is dat alleen maar fijn Jij bent dus goed bezig geweest gisteren... Ja ik vind het ook niet normaal, maargoed, het is niet anders... Op dit moment heb ik helaas nog geen goed nieuws... maarrrrrrr ook geen slecht nieuws... Ik weet eigenlijk gewoon nog steeds niets... Morgen maar weer even bellen... Nee Joshua is niet nog zieker geworden, wel meer verkouden... en weer meer eczeem op zijn gezichtje... Bij maatschappelijk werk ging het goed. Was eigenlijk een soort van 2e intakegesprek, omdat ik een ander persoon had, dan de persoon die de intake had gedaan. Over 2 weken moet ik weer komen... @ Journey: ow heerlijk lekker 5 dagen vrij . Bedankt voor het duimen hoor meid... Ow wat raar dat ze zo slecht slaapt op het moment... Ik hoop dat dat snel beter zal worden weer meid... Geniet maar lekker van je weekend hoor @ Nettie: fijn dat jij nog geen afscheid neemt. Whahaha, ja leuk he? Patricia en Patricia blijven wel kletsen hoor. Wat super dat het bij jullie goed gaat Tot snel meid. @ SimplyMe: jammer dat je ook afscheid gaat nemen hoor. We hebben het zeker gezellig gehad. Jij ook superbedankt voor de gezelligheid. Hier nog steeds niets gehoord, moet morgen weer even bellen en vragen hoe of wat. Want gisteren heeft ze gezegd dat ik gisteren of vandaag wat zou horen... Dus ik blijf gewoon bellen en hoop dat ik dan vrijdag goed nieuws heb voor mijn reïntegratiebegeleider... Verder ben ik nu vanaf eind deze week columniste voor de website Magazine voor Moeders en Zwangere vrouwen over ervaringsverhalen – Mommyonline.nl : MommyOnline.nl Echt zo leuk. Had niet verwacht dat ze mij ook nog zouden uitkiezen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hai Nou het uitslapen zat er vandaag niet in zeg,jammer hahahah. En ze zijn echt heel vervelend,ze schreeuwen,maken ruzie en zetten mijn hele huis op zijn kop whaaaaaaaaaaa helppppppppppppp. Vanmiddag ondanks het weer ga ik met ze naar buiten hoor want ze worden helemala gek en ik ook -------------------------------------------------------------- Patricia........Rot dat je nog steeds niets hebt gehoord en dan zal je vandaag ook wel niets horen omdat veel mensen vrij zijn,tenminste een hoop. Ik zag dat laatst ook al van het eczeem op zijn gezichtje waar heeft ie dat van,of weet je dat niet? Oke dus nu was het alleen de intake,en dan hoor je over 2 weken meer dan? Ow wat leuk zeg dat je daar voor bent uitgekozen,wanneer ga je dat doen? -------------------------------------------------------------- Journey..........Ow wat lekker zo'n lang weekend he meid,nu het weer nog wat beter en dan komt het goed Ja erg is dat he,als ze maar zien dat je de foon pakt kwekken ze alles al bij elkaar Ow hier is dat ook zo erg hoor,jaimy is de laatste tijd echt van alles wakker en in slaap vallen ,nou vechten tegen zijn slaap echt niet meer normaal -------------------------------------------------------------- Simply me.............Jammer dat je ook weggaat meid,maar goed als je er geen tijd voor hebt dan houd het op Mocht je een keer gaan zwerven over de zp dan kom hier even laten weten hoe het met jullie gaat,als je tijd hebt dan he,en anders mail me een keer hoe het met je zw gaat meid? ----------------------------------------------------------- Nettie...........Inderdaad erg jammer,maar goed je doet er niets aan,misschien komt er ooit nog weer iemand terug laten we het hopen,vond het altijd erg gezellig,nog wel hoor,maar het is een stuk minder. Ik ben nog steeds niet echt aan mijn hyves toegekomen maar hopelijk gata dat weer lukken en dan ga ik zeker even je blogs lezen meid. --------------------------------------------------------------
mamavanj ik hoop dat je gauw goed nieuws krijgt, wat leuk dat je collummniste bent lijkt me erg grappig Zo wij gaan zo lekker naar mijn ouders daar eten weook vanavond heerlijk..............
Hoi meiden, Patrieske: ik ga ook elke dag met Luca weg, weer of geen weer. Want de hele dag in huis is echt niks. Hij staat dan ook voor het raam met zijn vingertje naar buiten te wijzen "die, die" (we hebben een speeltuintje voor de deur). Hij ging net voor het eerst zelf vanuit zit staan, dus wie weet krijg je gelijk en gaat hij nu snel lopen... De auto gaat idd op marktplaats, maar we moeten eerst nog even foto's maken. je moet betalen om een auto op marktplaats te zetten, dus wil ik wel dat de advertentie er gelijk netjes uit ziet. We willen er minimaal 4000 euro voor hebben en dat is een hele redelijke prijs. Het is een renault laguna uit 2001 en heeft maar 97000 km. Verder is het een luxe uitvoering met parkeersensoren, gedeelde climate control en een spraaksysteem wat je waarschuwt als er iets met de auto is. Hij is ook gewoon helemaal goed en in april nog APK gekeurd en gaat alleen maar weg door de lease-auto, dus ik hoop dat we snel een koper hebben. Journey: de nieuwe auto bevalt goed! Het is een nieuwe Mazda 6, erg mooi. We hebben nog nooit zo'n nieuwe auto gehad en het voelt best een beetje te moet ik zeggen. Ik heb er nog maar een kleine stukje in gereden, maar hij reed erg goed! MammavanJ: kan me voorstellen dat je helemaal in de rats zit over je werk. Maar wel heel leuk dat je columniste bent! Ik ben net even met Luca op visite geweest bij mijn schoonzusje. Ze hebben een puppy, altijd leuk! En ik vind het voor Luca ook goed dat hij met dieren om leert gaan. Een vriendin van haar was er ook met haar zoontje wat iets jonger dan Luca is, dus hij heeft even lekker kunnen spelen!
Hey meiden, Zo na een paar dagen mezelf 100 slagen in de ronde te hebben gewerkt, crisisdiensten gedraaid, heb vandaag eindelijk vrij. Het weekend 'mag' ik weer... bleeeeeh.... Wilde even vragen of jullie je duimen in werking wilde stellen.... ben overtijd.... ben wel errug moe, maar hou mezelf stug voor dat het door het werken komt. Tis toch een beetje spannend, en tegelijk proberen we ook heel nuchter met onze beide benen op de grond te blijven, de kans dat ik zwanger wordt van wout is 5 %... nie veel dus. Bibberrrrsssss..... Liefs! San
Wow Sanne mijn duimen draaien heel erg hard!!!! Zo vanochtend weer met Tess bij de HA geweest de diarrree blijft nog steeds aanhouden nu moet ik het weekend poep vangen in een buisje en dat moeten we maandag naar de prikpost brengen dan zetten ze het op kweek om te kijken of het geen parasiet is en dan kunnen ze kijken om het eventueel te behandelen dus ben benieuwd en hoop dat ze er eindelijk vanaf komt want haar billetjes liggen nu helemaal open
Hey meiden, @ Patrieske: hoe gaat het nu met de kids? Nog steeds zo vervelend? Nou ik heb wat gehoord hoor. Ga er zometeen over vertellen. Ik heb geen idee waar hij die eczeem van heeft. Het is ook alleen maar op zijn gezicht dat het zo vurig word. Over de rest van zijn lichaam heeft hij vrijwel alleen maar hele hele droge huid... Ik heb mijn 1e column al opgestuurd. Nu is het afwachten, wanneer hij geplaatst word. Zodra hij geplaatst word, zal ik de link hier neerzetten. @ Journey: ja ik vind het heel leuk om te doen. Heb de 2e column ook al klaar. Hihihihi. Die stuur ik komende week op... Jeetje meid, nog steeds diarree steeds? Goed dat ze er nu verder naar gaan kijken hoor... Ik hoop dat ze wat kunnen vinden hoor, want dit is echt zielig... Arm meisje... billetjes helemaal open... @ Elise: Ja ik zit/zat zeker in de rats... Ja ik vind het ook heel leuk om te doen en ik heb een vriendin die schrijfster is en ook voor deze website columniste is, dus zij helpt me met de columns (is mijn eerste keer namelijk) en doet kleine aanpassingen, als dit nodig is. Oow wat leuk zeg een puppy . @ Sanne: meid, IK GA HEEEEEEEEEEEL HARD VOOR JE DUIMEN HOOR!!! Spannend zeg... Dit zou toch wel heel speciaal zijn toch? Nou hier heb ik goed nieuws. Van 2 kanten zelfs !e goede nieuws is, dat ik vanaf volgende week woensdag eindelijk mag gaan revalideren Ik ben zoooooo blij!!!!!! Eindelijk... na langer wachten dan nodig was... Het volgende goede nieuws is, dat Traffic Support het nog steeds met mij wil proberen. Ik ga 3 maanden stage lopen met stagevergoeding en daarna als hun twijfels weg zijn of ik het aankan of niet, krijg ik een halfjaar contract. Ik ben zo blij... Enige is wel, dat we er niet onderuit kunnen komen dat we schuldhulp moeten aanvragen, waarschijnlijk. Heb Andres al voorbereid, maar hij zei: we zien wel... Maargoed, een stagevergoeding is natuurlijk geen loon... dat zal een hoop minder zijn... Maar ik ben al heel erg blij dat ze het toch willen proberen met mij... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hi Dames! Wij willen even melden dat we op 22 april 2010, na een vlotte bevalling, een prachtige dochter gekregen hebben..Zij heet Yasmin.. Zij is inmiddels 2 weekjes oud en is een heerlijke baby.. Drinkt goed, slaapt goed en heeft weinig last van krampjes..Hopen dat het zo blijft! Met Arda gaat het ook prima! Inmiddels een ventje dat heerlijk rond rent in huis..wel een super actief kind..kan niet even rustig zitten en spelen..Maar hij blijft ons zonnetje in huis.. Ik zie ook dat er steeds minder dames meeschrijven..ik zal voorlopig geen tijd hebben, maar wilde toch even het goede nieuws delen.. Liefs, Ela