Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    gefeliciteerd en Arda een trotse grote broer?

2. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Gefeliciteerd met Yasmin! Een prachtige naam voor jullie prinses!

3. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Fijne moederdag!

4. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Fijne moederdag allemaal!!!
    En Sanne: nog steeds geen rood bij jou? Ik duim voor je!

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Arda: oooow wat leuk zeg. Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. Mooie naam ook zeg...

Ik wil iedereen een hele fijne moederdag wensen.

Hier is de moederdag goed begonnen. Kreeg ontbijtje op bed met croissantjes en een kop thee. Joshua een flesje en toen was het cadeautjes uitpakken. Joshua had een hele mooie tegel gemaakt met een handafdruk en een voetafdruk, waar zijn naam op stond en moederdag 2010. Echt heel mooi. Ook heb ik van Joshua een reep chocolade gekregen met de tekst: Ik vind jou lief (en dan een hartje).
    Van Andres heb ik zo'n bol/windlicht gekregen van kaarsevet, waar van dat zand in moet en waar dan een waxinelichtje in moet. Echt heel erg mooi.

Nu zitten we bij mijn schoonouders en ligt Joshua op bed. Van mijn schoonmoeder mocht ik eventjes mijn email checken. Lief he? :D
    Vanavond na het eten even naar mijn ouders toe en dan is moederdag alweer voorbij...

Morgen komt een verpleegkundige van het CB even bij mij thuis om te kijken of wij bij de gemeente aanspraak kunnen maken op het potje voor spullen voor kinderen (= voor mensen met lage inkomsten).

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Zo moederdag is bijna voorbij,ik vond het natuurlijk heel erg leuk om door mijn mannen verwend te worden,ze hadden echt hele bergen geknutseld,en ik kreeg een klein plantje,maar goed in het midden van de dag sta je daar dan he bij het kerkhof te brullen bij zoe*,het blijft toch een rotdag als je een kindje moet missen.
    Natuurlijk ook omdat wij gisteren feest hadden waren ze bij mijn ouders en was het huis erg leeg vanochtend en daarom ben ik zo verdrietig geworden denk ik:(

-----------------------------------------------------------------

Patricia..........ow wat heb jij een prachtig kadootje gekregen en ben je flink verwend.
    Succes morgen met je gesprek meid,laat je even weten hoe het is gegaan?
    Nou vandaag waren ze weer erg vervelend,vooral noel maar dat heeft ermee te maken dat hij is gaan logeren en bij opa en oma mag natuurlijk altijd alles:$.
    Ow wat een goed nieuws meid,ik ben zo blij voor je,het is natuurlijk nog erg weinig als je stage loopt,maar goed daarna zal het natuurlijk erg snel oplopen,toch of niet?

--------------------------------------------------------------

Elam..........Leuk dat je het even laat weten meid,en een dikke felicitatie is zeker op zijn plaats,fijn dat alles goed is meid,en geniet van elkaar,maar dat zal zeker lukken.
    Wat gezellig de eerste mama van jan met de 2de baby erbij wat gaat het toch hard:)
    Prachtige naam trouwens meid.

------------------------------------------------------------

Journey.......Meid wat vervelend dat het weer zo erg is bij je meisje,ik hoop dat ze het snel kunnen achterhalen meid,ik snap dta je zowiezo erg bang bent dat ze weer naar het zkh moet of niet?

-----------------------------------------------------------

Sanne...Mijn duimen draaien meid,hou je ons op de hoogte,ik hoop het zo voor jullie,echt waarrrrrrr.

7. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Rood, rood en nog eens rood......

Volgende maand nieuwe kans zullen we maar denken.
    Oh ja, om mijn klein leed nog wat meer te maken, gisteren vingertopje gebroken, klem tussen de achterdeur....:(:(

Liefs!

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Sanne balen hopen dat hte volegende maand wel raak is...........

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gefeliciteerd met jullie dochter Yasmin!

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hallo!

Daar was ik ook weer eventjes.. Ik heb niet veel te melden, maar kwam even kijken hoe het hier ging..

Hier gaat alles goed! Sidney kan zelfstandig stappen, want lopen ik weet niet of ik dat zo kan noemen.. hahaha! Natuurlijk ben ik reuze trots op d'r, en ze is ook trots op zichzelf.. Valt op haar kont en klapt en juigt voor zichzelf :D

Met het huis gaat het ook goed! Tja, elke keer het zelfde verhaal.. Badkamer ligt de vloer in, ze leggen waterleiding aan (ook meteen in de oude douche want daar heb ik een wasbak gevraagt).. tegels voor de keuken gaat liefje halen en dan wordt de keuken afgemaakt.. Op Sidney haar kamertje druk bezig, had vorige week alles 2x in de grondverf gezet en nu de scheve kant al een keer gelakt maar dat moet nog een keertje.. Ach, dan kozijn en deur nog 2x en dan is het tijd voor laminaat!

Ik heb een geweldige moederdag gehad.. Ik kreeg een Dolce Gusto! Net als vaatwasser mocht ik een espresso apparaat in een nieuw huis, en nu is het nieuwe huis er.. Maar nog geen apparaat.. Dus die kreeg ik voor moederdag :)

Verder druk met werken, leuke dingen doen en genieten :D

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Gisteren met noel voor het eerst naar de film geweest,in het begin hield hij mijn hand vast want hij vond het zo eng,en toen ik hem zag genieten kwamen de waterlanders bij mij,zo gek dat je van die dingen zo intens gelukkig kan worden,natuurlijk was het erg dubbel zo naar moederdag maar ik ben blij dat we gegana zijn en we gaan zeker snel nog een keertje:D

Joyce..........Ow wat leuk dat ze dan zo klapt voor zichzelf,ik lig hier helemaal in een deuk hahaha.
    Hoezo elke keer hetzelfde verhaal toch niet:p,want iedere keer is het weer wat opgeschoten lees ik:D
    Wauw jij bent zeker verwend met moederdag zeg:D

------------------------------------------------------------

Sanne..........Meid wat rot dat je toch ongi bent geworden,vind het erg rot voor je,en dan nog je vingertopje gebroken dammmmmmm zeg,veel beterschap meid

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia wat een rust hier zeg.

Ik ben vanochtend met de jongens naar de stad geweest,en mijn ouders erook bij,alles gehaald wat we nog nodig hadden en weer opgelicht met mijn aardbeien,iedere keer denk ik nog kijk onder in die doos pat,en dan vergeet ik het weer en dan kom ik thuis boven op 5 mooie aardbeien en de rest nou breek me de mond niet open die geef ik nog niet aan mijn hond,en goed dat is nu al de 3 de keer en steeds bij iemand anders,ik kom dan ook niet meer terug en zeggen heeft weinig nut,eerdaags koop ik ze gewoon weer in de winkel:x

Verder mooi geslaagd voor zwarte laarzen,helemaal naar me zin,eindelijk en waren ze nog voor de helft ook,joepieeeeeee,en kreeg ik nog een kado bon van 10 euro erbij voor een volgend paar,ze hebben ook kinderschoenen ,dus die haal ik mooi daar dan.

Noel een leuk zomerpakje gekregen van mijn ouders en mijn vader meteen zelf wat uit laten zoeken voor vaderdag,die is er nooit bij dus dat kwam nu mooi uit:D

En noel en jaimy zijn helemaal oranje gek,van alles voor de papa gepakt hahaha.

Nou reacties zijn er niets,dus gezellige hemelvaart morgen voor jullie.
    gaan jullie nog wat leuks doen?

Mart moet werken en ik heb een verjaardag dus wij zijn niet veel bijzonders doen:p

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

is ff een tijdje geleden, maar ben erg druk geweest met mijn webwinkeltje. Hij is nog niet open, maar wel bijna klaar. Ben alleen nog even aan het wachten tot het logo klaar is. :D

@ Patrieske: ja leuk cadeautje he? :D Nou de aanvraag is gedaan. Zal binnenkort (denk vrijdag) gebeld worden en dan zullen er nog meer vragen gesteld gaan worden, om te beoordelen of we ervoor in aanmerking komen...
    Ow fijn is dat he? Als bij opa en oma alles mag... Pffffffff....
    Als ik na die 3 maanden stage lopen de twijfels heb weggenomen, dan krijg ik een half jaar contract en krijg ik gewoon "normaal" loon. Als het goed is komt dat dan ongeveer uit op wat ik nu krijg in de WW...
    Oooooow wat leuk zeg, heerlijk naar de film met je mannetje. Ik zie je al helemaal zitten met hem met de traantjes in je ogen. ;)
    Ow bah, wat balen van die aardbeien zeg... Groot gelijk dat je ze dan weer in de winkel gaat kopen. Hier koop ik ze nog niet hoor, vind ze nog veel te duur...
    Ow leuk hoor laarzen. :D Ik MOET deze week ook nog schoenen halen, want mijn goede laarzen zijn stuk en kunnen niet meer gemaakt worden. Moet wel schoenen hebben met een zachte zool, waar ik lang op kan lopen (zo lang als ik het volhoud qua bekken dan ;) )
    De kids lekker verwend lees ik...

@ Sanne: he bah, wat balen zeg... Nou op naar de volgende ronde... Komt goed...
    Ow AUWA meid.... je vingertopje gebroken... Beterschap.

@ Joyce: wat goed van de kleine meid zeg!!!! Tuurlijk ben je trots :D. Hahahaha, zie haar al helemaal trots zijn...
    Schiet dus aardig op met jullie optrekje :D
    Ooooow wat gaaf zeg een Dolce Gusto. Wat een leuk moederdagcadeau zeg. :D

@ Hemelvaart: hier ook niet echt een bijzondere hemelvaart. MIjn nichtje is jarig, dus daar gaan we morgen naartoe... Verder lekker niets...

Hier gisteren naar de astmaverpleegkundige geweest met Joshua en we hoeven hem nu alleen nog maar te puffen, als hij het nodig heeft. Elke dag hoeft dus niet meer. Althans de Ventolin niet, de Qvar is een puf die ontstekingen tegengaat, dus die moet hij wel elke dag hebben...
    Voor zijn huid heb ik nu een andere zalf meegekregen om te proberen. Als dit goed gaat, dan kan ik bij de huisarts een receptje vragen.

Vandaag voor het eerst naar de fysiotherapeut en de ergotherapeut geweest in het revalidatiecentrum. Het was vandaag alleen nog een intake met veel vragen, bij beide therapeuten. Volgende week word er meer gedaan...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

14. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Joyce: wat supergoed van je meisje zeg! Kan me voorstellen dat je helemaal trots bent en zijzelf ook natuurlijk. Fijn dat het op gaat schieten in jullie paleisje; ben je het nog steeds niet zat bij je schoonouders in huis?
    Patrieske: gezellig met z'n allen naar de markt! Ik doe ook veel met mijn ouders; ik vind het zo leuk om hen te zien genieten van Luca! Ik koop altijd aardbeien op een boerderij hier en die zijn gelukkig altijd goed. Vind het wel belachelijk hoor; ze zijn hardstikke duur dus dan mag je toch minstens wel verwachten dat het goede kwaliteit is?!
    MammavanJ: hoe gaat het nu met Joshua? Is hij niet meer zoveel ziek? En leuk dat je een webwinkeltje gaat starten!
    Hemelvaart: wij gaan morgen naar Blijdorp als het weer een beetje meewerkt...
    Hier gaat alles goed. Luca heeft vanavond helemaal zelf met een vorkje zijn bordje leeggegeten; hij was supertrots! En voor mij een verademing dat ik zelf weer gewoon kan eten in plaats van met 1 hand en met de andere hand Luca te helpen... hihi! Verder is hij erg vrolijk en aanhankelijk en heeft vanochtend uitgeslapen tot 8:30!

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Sjongejonge wat een rust hier...;)

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Het was even wat rustig van mijn kant want ik ben ziekjes,ik heb weer zo'n keelpijn en ben strontverkouden,gek word ik ervan je bent een paar weken beter en dan ben je weer ziek:x

Maar goed dus heb niet echt veel te vertellen omdat ik niet veel heb gedaan.

Morgen gaat noel weer naar school toe dus alles daalijk klaar leggen en dan gaan we het drukke ritme weer in,dat word wennen na dik 2 weken vakantie,heb meteen een erge drukke week voor de boek,met extra uren.
    Dus ik hoop dat ik wat ga opknappen.

Elise............ja als het lekker weer is,is dat altijd 1 van het eerste wat we meestal gaan doen,dan wandelen we lekker naar de stad zo'n 20 min wandelen dus dat is heerlijk,met goei weer dan he hahaha.
    Ja dat kan je dan beter doen,wij hebben die hier niet in de buurt dat is wel jammer,de aardappels neemt mijn vader altijd mee van een boer echt goedkoop en ze zijn heel goed,maar dat is ook het enigste wat ze hebben hahaha.
    Ja heb ze nu gewoon bij dirk van den broek gehaald,zijn ze ook lekker van en 1.99 dus dat valt wel mee dan.
    Ben je naar Blijdorp geweest?
    Wauw wat goed zeg dat hij dat zelf al kan,jaimy gooit echt alles in het rond dus Mart geeft hem dan meestal eten,omdat ik nog ben werken.
    Wauwwwwwwwwwww wat lekker zo laat uitgeslapen,kan hij jaimy dat niet leren hahaha.

----------------------------------------------------------

Patricia........Ow meid hij is al bijna af je winkeltje,wat ben je gaan verkopen of mag je dat niet zeggen hier?
    Ben je nog gebeld afgelopen vrijdag?
    Nou meid succes met schoenen kopen,ik ben pas na dik 3 maanden geslaagd,had wel tussendoor schoenen gevonden,goedkoop en die liepen voor geen meter of waren al stuk dus dat doe ik dan maar ook niet meer,duur is niet altijd beter maar goed nu merk ik het verschil wel,en ze waren mooi voor de helft dus was ik nog niet echt duur uit,en heb er garantie op,dat is wel fijn.
    Hoe was het op de verjaardag?
    Dat heeft noel ook,de ventolin hoeft hij ook niet meer en die puffer voor de ontsteking moet hij nu nog iedere dag tot juni en dan moeten we stoppen en dan 2 weken na het stoppen moeten we terug komen en dan gaan ze opnieuw luisteren,en dan hangt het ervan af hoe lang hij het niet meer benauwd zal krijgen.
    Maar dat is alweer een goede stap voor je manneke nog maar 1 keer puffen of niet dan meid?
    Hoe is de creme of is dat te vroeg of je kan zien of hij al helpt?
    Succes met je therapie meid.

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai wat een rust hier,en hier thuis ook een rust zeg:D

Noel was heel blij dat ie weer naar school kon,want hij verveelde zich zei die:$

Jaimy moest weer in zijn eigen ritme komen,omdat hij in de vakantie ging slapen wanneer hij moe was,moest hij nu naar bed weer tegen 10.00 en daar was hij het dus helemaal niet mee eens,maar goed dat is het enigste moment dat hij echt 1.5 kan slapen want de rest van de dag moet ik toch op en neer naar school,dus hij heeft me liggen mopperen in bed en op den duur is hij toch in slaap gevallen,en tegen 11.35 moest hij er weer uit,dus nu is hij sjaggie hahaha.

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik dacht kom ook weer even langs waaien..

Ja Sidney kan zo goed laten weten dat ze 'trots' is.. Maar goed, ze ziet 't natuurlijk van ons :D

Over bij schoonouders wonen, tja wat zal ik zeggen.. Zat is een groot woord.. 'T is op een gegeven moment wel weer fijn als je naar je eigen huisje kan, en helaas kan dat nog steeds niet :S Nou ja dat kan wel, maar niet bewoonbaar! Helaas, maar ik denk dat er nu zo langzamerhand wel een einde aan zal komen :)

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: wat fijn dat je je weer beter voelt zeg. Ziek zijn is niets hoor...
    ja, mijn winkeltje is al af, nu alleen nog wachten op het logo :D. Ik ga tweedehands baby en kinderkleding en speelgoed verkopen. Ik probeer via marktplaats donaties te krijgen en deze dan op de site te zetten. Op deze manier kan ik de prijzen ook echt laag houden.
    Ik was met schoenen kopen zeer snel klaar. Na 3 winkels, had ik de perfecte laarzen voor een niet al te hoge prijs gevonden.
    De verjaardag was erg gezellig, maar was ook wel blij dat we weer thuis waren. Had zo'n last van mijn bekken...
    Nou nu krijgt Joshua elke dag nog 2 puffen, omdat hij op het moment door zijn verkoudheid weer benauwd is, maar als dit weer beter is, krijgt hij alleen nog maar de Qvar...
    De creme maakt niet echt verschil, vergeleken bij wat ik al heb, dus ik blijf gewoon datgene gebruiken wat ik al heb...
    Ow wat super dat Noël blij was dat hij weer naar school mocht. HIHIHIHI. Altijd goed.
    Ow, slaapt Jaimy nog 2x meis? Joshua hoef ik 's morgens ook niet meer neer te leggen hoor. HIHIHIHI.

@ Joyce: wat leuk zeg, dat Sidney nu lekker kan laten zien dat ze trots is :D
    Kan me voorstellen hoor dat je het "zat" bent. Je mist toch een stukje pricacy, niet dan?
    Ik hoop dat je snel jullie huisje inkan...

Hier vandaag een beetje teveel gedaan...
    Heel veel gefietst... Naar winkelcentrum, maatschappelijk werk, (lopend naar zusje), naar mijn ouders, naar Zumba, naar zusje en naar huis... En daarbij ook nog Zumba (voor zover dat ging) gedaan...

Morgenochtend naar het revalidatiecentrum toe. Ik moet om 9.00 uur bij de ergotherapeut zijn en om 10.00 uur heb ik een afspraak bij de bewegingsagogie... Hier krijg ik een intake. Ben benieuwd wat het allemaal inhoud....
    Ik moet er dus vroeg uit morgen, want moet dan rons 8.00 uur weg, om Joshua naar de moeder van mijn beste vriendin te brengen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

20. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Hoi meiden!

Dat is lang geleden... heb jullie wel een beetje gemist, maar heb het ook zo ontzettend druk gehad... :(

Hier alles oké, mijn verlof komt in zicht, dus weer meer tijd om hier te komen. Jordy is het afgelopen weekend ziek geworden, plotseling hoge koorts en even plotseling was de koorts gisteren weer weg en nu krijgt hij overal (romp en gezicht) rode vlekjes: de 6e ziekte.

Hoe gaat het met jullie en jullie schatjes?

Groetjes

Re

Deel Deze Pagina