zo was ik ook weer eens jammer dat het zo rustig is, Re dat gaat snel zeg nu alweer bijna verlof ben benieuwd wat Jordy gaat vinden van zijn Brusje Mamavanj Gaat het al wat beter? joyce ik hoop dat je gauw weer je eigen stekkie hebt meis!!! Patriesek Super dat noel nu zo blij is om naar school te gaan!!
Hai Zo net noel uit school gehaald of eigenlijk toen straks,en hij wilde zo graag een vriendje mee naar huis,maar hij had om 13.30 fhysio en dat is toch ook heel belangrijk maar ze keken me samen zo zielig aan dat die mama zei nou dan ga ik wel mee dan kunnen jullie een klein uurtje samen spelen,dus iedereen tevreden hahaha,behalve jaimy die mocht niet meespelen en die was kei boos -------------------------------------------------------------- Journey.........Inderdaad jammer ,maar goed je doet er niets aan,maar de die hards blijven komen hahaha,maar goed als het daalijk echt zomer word dan zal ik ook meer buiten zijn. Ja dat is echt super fijn,want hij was zo hysterisch in het begin,en nu gaat hij zo graag. -------------------------------------------------------------- Re81............Wat gezellig dat je terug bent meid,en wat gaat het toch hard zeg,je bent al bijna aan je verlof toe,wat gaat dat toch hard man. Ow wat zielig dat je manneke zo ziek is,hoe gaat het nu met hem? Is die ziekte voor jou kleintje in jou buik niet gevaarlijk of is dat de 5 de ziekte,er staat mij iets bij van iemand die ik ken dat de mama en de kleine getest moesten worden,gelukkig was er niets aan de hand,maar goed weet niet of die kleine de 5de ziekte had,dan zou ik haar moeten mailen en moeten vragen,of heb je zelf al bij je ha hierover gevraagd? Hier gaat het goed,even wat spannend omdat noel weer naar rotterdam moet,maar goed we blijven maar positief. En met jaimy gaat het super alleen echt een verschrikkelijke dwingeland --------------------------------------------------------------- Patricia...............Nou overdags als ik eenmaal op gang ben dan gaat het gelukkig wel weer maar in de avonden en de nachten ben ik echt beroerd,maar goed hopelijk en dat zal wel zal dat ook wel weer goedkomen. Ow wat leuk meid dat je dat gaat doen,ik hoop dat het super gaat lopen meid. Lekker zeg dat je al zo snel geslaagd bent voor laarzen,ik ben niet zo moeilijk maar het was ehct een drama deze keer Nee jaimy slaapt niet 2 keer hahaha,ik leg hem normaal tegen 11.00 naar bed maar als noel op school zit moet dat een uur eerder ik moet noel ook weer van school halen en dan kan hij dus niet later naar bed,en in de middag heeft geen nut want dan is het helemaal te kort,dus waarschijnlijk heb ik het wat rommelig neer gezet. jaimy slaapt nu in de avond van 19.00 tot in de ochtend van 6.30 en in de ochtend weer van 10.00 tot 11.15. Hoe is het gegaan met de therapie?
Ja het gaat inderdaad erg snel. Nog maar 2 weekjes werken... en deze week alweer bijna voorbij! Dus dan nog maar 1 week! Het is de 5e ziekte die gevaarlijk kan zijn voor ongeboren kindjes, was ik ook even bang voor, daarom naar HA geweest die meteen heel duidelijk was. De vlekjes beginnen ook alweer langzaam weg te trekken, dus hij is gelukkig weer bijna helemaal de oude! @Patrieske: wat gaan ze doen in Rotterdam? En dat dwingelandje spelen van Jaimy: daar heb ik er hier ook een van .....
Hai Iedereen aan het genieten van het lekkere weer,wij hier wel,we kunnen niet echt veel gaan doen omdat de jongens beiden ontstoken ogen hebben en hebben er best last van,maar we zijn wel veel aan het wandelen enzo,daar genieten ze wel van en wij ook --------------------------------------------------------------- Re81........Nu is je laatste week ,echt aftellen voor jou nu,hou je het vol met dit warme weer? Oke dat is fijn om te horen dat het geen kwaad kan voor de kleine in je buik. Hoe is het nu met je kleintje,is die beter? Noel heeft zo'n richel boven op zijn hoofd die hij voor op zijn hoofd had,daar heeft hij toen een zware operatie voor gehad hij heeft toen een hele schedel lifting gehad. Ze gaan dus bij hem eerst via zijn ogen kijken of hij hersendruk heeft en dan word er nog een schedel foto gemaakt,daar krijgen we meteen die dag de uitslagen van en afhankelijk daarvan krijgen we te horen of hij een ct scan moet,en die moet onder narcose gedaan worden,dus als alles goed is hoeft dat laatste niet,dus daar hopen we op. Ow dat dwingen word alleen maar erger ik negeer het maar hij heeft der echt op zijn bosch gezegd schijt aan en gaat gewoon door,hoe pak jij dit aan?
Heerlijk hoor dit weer we zijn hele dagen buiten en dus weinig achter de pc Tess geniet enorm............... Ze wordt zo bijdehand momenteel zegt echt alles na ne heel verstaanbaar als je vraag wat doet de koe zegt ze boe zo kan ze het hondje de kip en de auto echt geweldig ben zo trots op haar................. Ze slaapt nu ruim 2 tot 2,5 uur in de middag echt enorm veel en heerlijk voor mama die met dat lekkere weer heerlijk met een boek de tuin in dook!! Ga zo mijn meisje uit bed halen ze meot naar oma want ik ga even 2 dagen werken, morgen gaat ze naar het kdv heerlijk vind ze dat ook daar spelen ze lekker buiten ze vind het alleen best moeilijk als ik wegga maar ja dat komt ook wel weer goed Patrieske ik hoop at ze er gauw vanaf zijn van de ontstoken oogjes en wandelen is ook heerlijk.............
Hey meiden, hoe is het met jullie? Hier gaat het redelijk. Heb eindelijk een pijnmedicatie gekregen die me echt helpt. Ben ook begonnen met mijn stage, waardoor ik nu aan het eind van de dag echt doodop ben... Maar de stage bevalt me zeer goed. Het is echt heel afwisselend werk. Heerlijk Met Joshua gaat het ook aardig. Hij loopt nog steeds niet los, maar is wel druk aan het oefenen. De stukjes worden steeds groter, van overstappen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
hai Ik kreeg geen melding meer ,en toen vergat ik eigenlijk hier te kijken hahahah,erg he,maar goed het is echt super slap dus ik mis maar heel weinig. Wat heb ik verder te vertellen,niet veel eigenlijk,jaimy heeft verder niet nieuws geleerd,hij probeert wel zelf zijn schoenen aan te doen hahaha,hij pakt ze als hij naar buiten wilt en gata zitten en gooit ze dan op zijn voetjes hahaha,zo grappig om te zien. Vrijdag moeten we met noel naar Rotterdam,ik ben wel erg zenuwachtig,ik zal blij zijn als ik ben geweest en dat ik meer weet. Verder niet echt veel te melden,heb het druk met werk en krijg over een aantal weken meer uurtjes bij,ze zijn erg tevreden en ik ben ook blij met mijn werk,ik krijg wat meer andere taakjes tussendoor en er is een goede vertrouwingsband,dat is erg fijn,soms heb je nog van die blijers er tussen zitten die zich meer voelen,maar daar zit ik gelukkig niet meer mee. --------------------------------------------------------------- Hai mvj.....................Wat fijn dat je eindelijk medicatie hebt die goed helpt meid. Ow wat super om te lezen dat het zo goed gaat met je stage,wat moet je nu doen dan? Nog even en dan ren je achter hem aan meid,en willen ze niet meer in de buggy hahahah,en dan denk je dammmmmmmmm. -------------------------------------------------------------- Journey........Wat goed van haar zeg dat ze al zo goed woordjes kan zeggen,hier is het nog steeds alleen opa en kaike en soms papa,maar verder echt niets hij praat wel veel maar brabbelt alleen maar. Ja ze zijn er nu eindleijk vanaf,echt opgelucht want bij jaimy duurde het echt heel lang
Mamavanj fijn dat je iets hebt nu wat helpt en super dat de stage zo bevalt, dat lopen komt wel hoor!!! Patrieske moet je naar het sofia? Je kan wel een bakkie komen doen je komt hier bijna langs hihihihi Ga zo met TEss effe naar de ha ze blijft vreselijk hoesten en het zit nu ook super vast echt zielig
Hai Nou gisteren was hier de avond 4 daagse begonnen wat een zooitje met auto's hier in de straat zeg echt niet normaal,ik moest mijn auto bekent op het dak parkeren,en toen ik weer wegmoest om half 8 stond ik 20 min vast in de straat dammmmmmm. ---------------------------------------------------------- Journey..........Owwww dat is lief meid,maar ik ga met mijn vader en ik weet niet hoelang alle onderzoeken duren,maar vind het echt heel lief van je meid. Hoe was het bij de ha?
Tess heeft een hoestdrankej gehad en nu moet het wel gauw verbeteren gelukkig klonken haar longetjes helemaal schoon!!!
Hey mama's! Zo even snel een krabbel om te laten weten dat ik nog leef . Alles gaat hier prima, we zitten hier weer op het wachtbankje dus dat houdt in dat ik weer vanalles voel en denk . Hoezo: maak je niet gek.... Gisteren een hartverzakking gehad, Sven was zomaar in eens weg uit de tuin, poort stond wage wijdt open..... Met de buurtbewoners een half uur aan het zoeken geweest.... brrrrr.... was behoorlijk eng hoor! Hij zat ergens op een grasveldje met een kat op schoot... van geen kwaad bewust natuurlijk. Wij gaan vanavond bij de bouwmarkt stevige sloten halen! Liefs!
Hai allemaal We zijn net terug van het zkh,alle onderzoeken zijn gedaan en mijn manneke was zo goed alles hoefde maar 1 keer en dan was het ook meteen gelukt. Maar goed hij heeft geen hersendruk en de foto's daar kon je heel duidelijk die verhoging van zijn schedel zien,we hebben een tijdje met DR van der meulen zitten praten,het is waarschijnlijk een overgroeing van elkaars botten,en dat zie je vaker en daar hoeven we ons zelf geen zorgen over te maken,of hij moet druk op zijn hersentjes gaan krijgen en dat kunnen we dan ook aan hem merken,hangerig en veel slapen en als hij gaat overgeven erbij dan moeten we meteen terug komen. Mocht ik de richel weer voelen gaan groeien dan moetenw e ook weer een afspraak maken,blijft hij zo dan hoeven we pas volgend jaar oktober terug te komen. Ik ben zo opgelucht,ik ben ineens ook helemaal op,in de auto heb ik liggen slapen als een os,na even flink gehuild te hebben het kwam er echt allemaal uit. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hia sanne Nou de duimen draaien hier weer voor je. Jezus wat een schrik zeg,gelukkig heb je hem gevonden,mijn haren op mijn armen gingen helemaal recht overeind staan. Dan lijkt ene half uur wel jaren te duren of niet dan?
Hai Nou gisteren met onze jaimy op de post gezeten,die was een gat in zijn hoofd gevallen bij Mart tegen de poort,het bloedde zo hard dat ik echt helemaal in paniek raakte en heb gewoon de 1 in gestoetst bij de post dat we meteen moesten komen,we werden meteen geholpen,het was maar een klein sneetje wat gelukkig alleen maar gelijmd moest worden,hij keihard huilen terwijl ze dat deden en ik was echt helemaal over de zeik,gelukkig lijkt ie verder nergens last van te hebben. maar noel wilde een vriendje mee naar huis tussen de middag maar dat mocht niet van mij,wil het nu niet zo wild thuis hebben. Hoe gaat het met jullie? Volgens mij klets ik binnen kort tegen mijzelf hahaha.
Hey meiden, @ Patrieske: hahahaha, ja ik vergeet het ook hoor, als ik geen melding meer krijg. Ja ik ben ook echt heel erg blij met mijn pijnmedicatie. Ja wat doe ik. HIHIHI. Een heleboel. Ik doe op maandag altijd boodschappen, elke dag de koffiemachine schoonmaken, elke dag lunch klaarzetten op tafel, zodat de rest van het personeel kan eten, magazijn bijhouden, wassen, plantjes watergeven enzovoorts. Joshua heeft zaterdag een paar keer helemaal losgelopen en nu vertikt hij het weer :S En? Kun je de auto alweer normaal neerzetten? Ow jeetje meid, wat zul jij geschrokken zijn zeg!!!! Hoe gaat het nu met Jaimy? @ Journey: hahaha, ja bevalt echt heel erg goed. En dat lopen komt zeker nog wel. Hij is daar heel druk mee bezig nu. @ Sanne: jeetje meid, dat is schrikken zeg. En weet je al wat meer? Hier gaat het aardig goed met mij. De stage bevalt nog steeds heel erg goed. Met Joshua gaat het nu wat minder. Hij heeft zichzelf vandaag al 2x helemaal ondergepoept. Vanmorgen moest ik hem helemaal schoonmaken en bij de oppas ook nog weer een keer. Verders is hij heel hangerig en huilt snel. Ik weet niet wat hij heeft, want koorts heeft hij niet. Arm ventje. Hij is ook weer lekker benauwd en aan het zagen en hij heeft een heeeeeeeele schorre stem. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Jaaa en nu beloof ik het echt,ik kom weer gezellig mee kletsen,ik heb jullie wel erg gemist hoor, @Sanne hoe gaat het met je???ik zie aan je banner dat je 1 dag overtijd bent spannend hoor
@patrieske hey meis ja hier gaat het wel goed,Sylvano is weer eens ziek,hopelijk gaat dat beter als de 17e zijn neusamandelen eruit gaan,hoe gaat het bij jullie????
Tess is ook ziek echt zielig koorts verkouden en blaffen als een zeehond.......... Ik zit ook in de ziektewet met een slijmbeursontsteking en kan morgen naar de fysio!!!
@Journey aaah tess ook al ziek,hoeveel koorts heeft zij,zo zielig he als ze ziek zijn,auw meis slijmbeursontsteking,rustig aan
@ Deronasy: wat leuk dat jij er ook weer bent. Och arm ventje. Ook weer ziek dus? Ik ga duimen dat dat gauw over is als de amandelen weg zijn hoor. @ Patrieske: hoe is het met jou meid? @ Journey: ook al zo verkouden. Zielig is dat he? Ow jeetje meid, heel veel beterschap met je schouder en succes bij de fysio. Hier is Joshua gelukkig niet meer aan de diarree. Wel is hij nog steeds heel erg schor en benauwd en verkouden. Denk dat hij last heeft gehad van de warmte ofzo, dat hij daar gisteren last van kreeg. Ik heb vreselijk veel keelpijn. Die keelpijn word steeds erger. Ook heb ik het gevoel alsof mijn tong in brand staat. Alles wat ik eet en drink (of het nu warm of koud is) doet pijn en het slikken ervan doet ook zeer... Bah.... Werken gaat wel heel goed. HIHIHIHI. Vandaag moet Joshua zelfs mee, want mijn oppas was ziek en iedereen die ik gebeld had kon niet, dus mijn werk gebeld of het goed was dat ik hem even meenam, zodat ik toch mijn werk kon doen . Joshua vond het geweldig. Al die aandacht van die mensen allemaal hihihihihihihi. Vanavond lekker gegeten bij mijn beste vriendin. Ondanks de pijn bij het eten was het heerlijk. Zij heeft even op Joshua gepast vanmiddag toen ik naar de ergotherapeut in het revalidatiecentrum moest, dus mochten gelijk blijven eten. Ik krijg tijdelijk een trippelstoel. Zo kan ik Joshua helpen met het leren lopen, zonder dat ik na 10 seconden al moet zeggen, ik kan niet meer... Goed he? Liefs en dikke knuffel, Patricia