Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Deronasy Tess zat rond de 39,8 na een zetpilletje was het weer weg heb haar vanochtend toch maar naar het kdv gebracht ander moet ze weer zo wennen als ze weer een week overslaat en ze was niet echt heel ziek meer dus als het niet gaat kunnen ze me altijd bellen toch?

Mamavanj fijn dat je zo'n stoel krijgt en ik hoop dat joshua gauw opknapt Tess is ook erg verkouden maar wat wil je met dit weer.......

Vanacht weer een klote nacht gehad zere schouder tess slecht geslapen al met al ben ik nu uitgeteld...........

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Gezellig zeg dat er weer wat word gekletst:D

Hier verder net de ha gebeld vanmiddag moeten we jaimy zijn hoofdje laten kijken bij de ha en als het goed dicht zit dan mag hij in bad:D
    Ow en jaimy begint nu echt stukken beter te praten de hele dag zegt ie mama,hahah lief he

--------------------------------------------------------------

Journey.........Wat sneu dat je meisje ziek is,beterschap voor haar en ook voor jou met je schouder.
    je hebt dit nu best al vaak gehad,gaan ze er nu niet meer aan doen,je hoort ook weleens dat je spuiten daar voor kan krijgen?

------------------------------------------------------------

Patricia..........Hier gaat het wel hoor meid,lief dat je het vraagt.
    Jaimy heeft een knobbeltje in zijn nek en dara kijken ze vanmiddag ook na,deze dingen vind ik altijd er eng hoor.
    Jeetje jou manneke ook al ziek meid,gelukkig is de diarree over.
    Nou meid dat is een flinke keelpijn,misschien heb je wel een keelontsteking?
    Wauw wat super zeg dat je je manneke gewoon mee kon nemen,dat is pas ene flexibele baas hahaha.
    Wat moet ik mij voorstellen met zo'n stoel dan,wel fijn dat het er is.

------------------------------------------------------------

Deronasy..........Ow je manneke ook al weer ziekjes,veel beterschap voor hem meid.
    ow hij word 17 juni geholpen,wat spannend,vind je het eng?
    Hier gaat het wel goed,hopelijk is het nu een beetje over met de zkh en artsen:D

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Journey ja hier gaat het v andaag ook weer wat beter gelukkig

@Patrieske aaah wat lief dat hij de hele dag Mama zegt,ik hoop dat zijn wond goed dicht zit,

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patricia ik hoop dat je keelpijn snel over is meis,en fijn dat het werk zo goed gaat

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ja zo lief,ik heb er lang op moeten wachten en ik krijg iedere keer tranen in mijn ogen als ik het hoor,hahahah lijk wel een natte dweil hahaha

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @patrieske,aaah nou dat zou ik ook hebben hoor,hier is het MA

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hahaha wat zijn wij toch een lieverds,ik vind het namelijk zo sweet als we daraom janken,anderen niet hoor hahahah,maar goed ik ben dan zo trots heb jij dat ook?

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou Sylvano zegt dan nog amper wat maar als hij dan Ma*Mama* of Pa*Papa zegt dan ben ik idd bere trots op hem :D

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hahhaha je spat het van het scherm af,zo trots ben je hahahha.
    Maar ik dacht dat hij al meer zei?
    Jaimy kent nog maar net een paar woordjes,papa ,opa,kaike ,mama nu dan en hij knikt en zegt trouwens ja,we liggen dan helemaal dubbel :)

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    nee hier is het alleen PA MA,en voor de rest zijn eigen babytaal hihi

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hahhaha ook gezellie,vind ikd an als ik hem zo hoor brabbelen tegen mij en tegen zich zelf,vandaag zei hij gebrekkig noel of we wilden het horen hahaha

12. Tese

Tese Niet meer actief

#1552 Tese, 9 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2010
    Zo hehe, word er eindelijk weer eens wat gekletst? ( moet ik nodig zeggen ik ben hier nooit ;) )

Journey; jeetje meid een slijmbeuronststeking! Ik heb er nog nooit 1 gehad maar ik hoor veel dat het erg pijnlijk is! Hoe gaat het nu met Tess? Is de koorts al wat gezakt?

Mamavanj: Mooi dat je het naar je zin hebt op je stage. hoe is het met joshua? voelt hij zich al wat beter?

Patricia: Ik las op hyves dat jaimy een gat in zn hoofd heeft. Dat was zeker wel schrikken of niet meis? Heeft hij er nog last van?

Deronasy: Dat is lang geleden! Hoe gaat het met jou?

Nou zoals jullie kunnen zien ben ik ook weer zwanger. Ik was niet aan de pil na Sem maar we vreeen altijd om mijn eisprong heen als je snapt wat ik bedoel. Maar ik had toevallig een rare cyclus dit keer. Nadat we een keer klaar waren met vrijen (sorry dames) voelde ik een uur later mn eisprong komen. Ik dacht nog dat is toch niet raak in 1 keer want ik heb 25 kilo overgewicht en met sem heb ik er 7 maanden over gedaan. Maar het is dus wel raak en ik ben er zo blij mee!!! En ik ben 9 januari uitgerekend. Hoe kien ik het uit he! ;)

13. Tese

Tese Niet meer actief

Sanne: Ik ben ook wel nieuwsgierig hoor! Ik zie dat je 2 dagen overtijd bent...

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Muppet,waauw super gaaf zeg gefeliciteerd meis

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    patriekse die spuiten heb ik al gehad en heeft rij weinig geholpen, vanmiddag bij de fysio geweest en volgende week weer!!!

Muppet gefeliciteerd een brusje voor Sem

Praten Tess zegt enorm veel echt een bijdehandje die de oren van je kop kletst ze weet wat de hond, kip koe auto doen vliegtuigen zoekt ze in de lucht en zegt vliegtuig van het weekend zei ze zelfs tegen mijn moeder papa is in bed geweldig hoor............

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou gisteren zijn haartjes gewassen en dat ging gelukkig goed,hij heeft wel een flink ei op zijn hoofdje,maar dat zal ook wel goed komen:D

----------------------------------------------------------------

Journey.......Ow dat is minder dat ze niet geholpen hebben,want die zijn zowiezo al erg pijnlijk,en als de fhysio niet helpt gaan ze dan opereren?
    Wauwwww wat praat jou meisje al goed zeg:D

---------------------------------------------------------------

Muppet........Gezellig dat je er ook weer bent meid,en een felicitatie is op zijn plek lees ik wel,wat een verrassing voor jullie in een keer raak,echt superleuk.
    Hoe voel je je?
    Ja ik was boven Mart wa smet ze op de plaats en hij schreeuwde mijn naam keihard dus ik wist meteen dat er iets mis was,toen ik beneden kwam zag ik die theedoek vol met bloed en jaimy keihard huilen,heb meteen de post gebeld,en ik hing volgens mij 1 minuut aan de lijn en heb toen die 1 in getoetst omdat ik zo in paniek was,en die vrouw zei dat we meteen moesten komen,en ze deden ook niet moeilijk dat ik die 1 had ingetoetst ze begrepen het wel.
    Ik was kei boos op Mart had ook bij mij kunnen gebeuren,maar goed ik was zo boos op hem,eigenlijk best wel zielig.
    Nee helemaal niet,hij was 1 dag later weer net zo wild de wilde bras.

17. Tese

Tese Niet meer actief

Patricia wat zal je hart in je keel gezeten hebben! Tuurlijk kon het jou ook gebeuren maar in het heetst van de strijd moet je je gevoel kwijt kunnen en daarom was je zo boos op mart! Ik ben blij dat hij weer lekker aan het ravotten is, dat is een teken dat het goed gaat!`

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden,

@Patrieske maar dat was je schrik reactie dat je zo boos was op Mart,heb je het hem al kunnen vergeveb :D

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou we hebben een echte rot nacht gehad,vannacht kreeg noel weer zo'n kroepaanval ventolin gegeven en toen is hij gaan overgeven.
    Hij blijft een verschrikkelijke blaf hoest houden,dus heb net naar de ha gebeld en ze willen hem toch even zien,dus om 10.10 moeten we bij de ha zijn.

Ik hoop dat ze daalijk echt opknappen want ze zijn steeds zoveel ziek,of hebben ongelukjes,zo zielig,ik vraag me dan af wat ik er tegen kan doen,maar hij eet genoeg fruit ik geef vitamine tabletjes en nog is hij zo vaak ziek:(

--------------------------------------------------------------

Deronasy........Ook goede morgen meid.
    Ja pas na 2 dagen hahaha,ik was zo boos,en ik snap natuurlijk dat dat bij mij ook kan,maar mart is zelf ook zo lomp snap je?

----------------------------------------------------------

Muppet............Nou ze vallen wel vaker bij mart,vooral omdat Mart ook lekker lomp is,hij stoeit ook altijd zo wild met hun,misschien ben ik een watje maat had hem die week al een paar keer op zijn punten gewezen en nu gebeurde dit :x,en natuurlijk kan dat bij mij ook gebeuren,dat zal ook wel een keer gebeuren denk ik,en dan zal ik het ook wel over mij heen krijgen denk ik:D

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske,dat lompe gedrag ken ik,Roel kan soms ook behoorlijk lomp zijn

pff het zit je niet mee met de kids he,beterschap!!!

Deel Deze Pagina