Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nee inderdaad,het is zo sneu als je kindjes steeds ziek zijn,maar dat weet jij zelf ook als geen ander :(

Ow de jouwe is ook al zo lekker lomp :(

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hai meiden
    kwam even loeren hier en zag dat we muppet mogen feliciteren !
    gefeliciteerd meid , wat onwijs leuk voor jullie ! spannende uitgerekende datum zeg voordeel is wel dat het scheelt met positie kleding he :D

hier trouwens alles goed voor de mensen die dat boeit hahaha
    rayntje gaat als een speer nu mama is super trots op dat aapie :D

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Romaira.......

Wat leuk dat je ook langs komt,altijd gezellie toch :)

Lekker dat het allemaal zo goed gaat meid,vertel wat doet je manneke allemaal ik lees wel veel op je hyves maar altijd leuk om nog een keer te h0ren toch :)

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahaha ja das waar
    sinds 2 weken loopt meneer ( eindelijk ) wat een mooi gezicht is dat toch he ....hij loopt ook nog met de schouders omhoog zeg maar heel gespannen dus hahaha

ben een beetje aan het dimdammen of ik speelenderwijs het potje/wc zal gaan introduceren ????
    rayn zegt bah gaat dan poepen en als je vraagt waar is de bah pakt ie zijn luier vast! hij grijpt ook vaker zo naar zijn luier. heb het opgezocht en dit zijn wel tekenen dat ie er klaar voor zou zijn. ( eerst dacht ik dat ik het verkeerd zag ofzo maar beide oma's zeggen het ook zonder dat ze het van mij wisten zeg maar ) maar ja ik wil ook weer niet te vroeg zijn !

5. Tese

Tese Niet meer actief

Wauw Romaira! Dat is knap dat hij dat nu al aan kan geven! Ik zou het gewoon eens proberen. Misschien snapt hij wel wat de bedoeling is. Als Sem zover is wil ik dat potje van fisher price met muziek enz. Die vind ik zo leuk!
    Ik volg trouwens trouw het taartentopic. Vind het zo knap wat jullie allemaal maken!

6. Tese

Tese Niet meer actief

Patrieske hoe is het nu met noel? Gaat het al wat beter met hem?

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    jaaaaaaaaa rayn heeft vanmorgen op de wc gepoept !
    had een wc verkleiner gekocht n vanmorgen vroeg ik moet je bah doen ? en hij knikte ja dus ik hem er op gezet en hoppa !

8. Tese

Tese Niet meer actief

Wauw!! Knappe Rayn!

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Waw wat goed van Rayn........................

Tess doet af en toe een plasje op het potje en komt naar me toe als ze al gepoept heeft zeg dan bah en wijst naar haar luier

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Noel is nog steeds erg benauwd,en hoest ook nog erg veel,maar dat zei de ha al dat het even weer tijd nodig had wanneer de puffer zou aanslaan.

Net bij mijn vriendin op de verjaardag van haar kleine geweest ,ze werd 1 vandaag,kadootjes uitgepakt met zijn allen hahaha,allemaal kindjes el zo gezellie,na een uur moesten ze niks meer van elkaar hebben en zijn we ook gegaan.

Daalijk moet ik nog om 17.00 gaan werken ,hopelijk hoef ik niet zo lang,maar goed het komt zelden voor dat het op zondag word gevraagd,tenminste het was nu voor de eerste keer hahaha.

--------------------------------------------------------------

Journey....dat is ook al goed van tess zeg,jaimy doet dat nog helemaal niet,als ik niks ruik dan plet ie hem helemaal hoor en speelt gewoon heerlijk door.
    Hij gaat wel op het potje van noel zitten maar ziet het gewoon als stoeltje:$
    Hoe is het met jullie?

----------------------------------------------------------------

Romaira...........Wauw echt heel goed zeg,ik zat net je berichtje te lezen en wilde net gaan schrijven dat je er zeker op in moet gaan,hij geeft het aan dus dat wil zeggen dat hij er klaar voor is,en nu lees ik meteen dat hij het al op de wc en al heeft gedaan.applausssssssssssssssssssssssssssssss voor Ryan,wat zal jij trots zijn zeg :D
    hahahha ja ik ken het loopje,maar dat is snel over hoor ,volgens mij was het hier binnen een kleine 2 weekjes weg,misschien wat langer,en nu is hij wel zo wild,vind het gewoon eng zo wild is ie soms:$
    --------------------------------------------------------------

Muppet...........Hij hoest nog wel heel veel,heb ook nog 2 keer extra de ventolin moeten geven vannacht,hij was weer heel erg benauwd en zweette weer zo erg,gelukkig tegen een uur of 3 zijn we in slaap gevallen.
    Hoe gaat het met jou meid,heb je al kwaaltjes?
    Wij hebben ook zo'n muziekpotje voor noel toen,maar die was er bang van hahah,dus ik zou hem eerst even testen hoor,later vond ie hem wel leuk hoor,maar in het begin ging hij zitten en dat potje begon te zingen en hij vloog er van af,helaas is hij stuk gegaan hier,maar ik twijfel of ik hem koop voor jaimy,vind ze wel kei leuk hoor.

----------------------------------------------------------

11. Tese

Tese Niet meer actief

Journey: Tess ook al zo'n knappe meid! Ik geloof als ik Sem nu op een potje zet dat hij alleen maar denkt dat het een leuk stoeltje is!

Patrieske: Pff, hopeen dat het snel beter gaat met noel!
    Mijn kwaaltjes beginnen nu wat af te nemen. Ik merk wel dat er behoorlijk wat verschil zit in deze zwangerschap en met die van Sem. Met Sem had ik alleen heel erg bandenpijn de eerste weken, daar kon ik echt krom van liggen. Ook had ik toen zo'n zeurderige ongesteldheidsgevoel. Nu heb ik dat allebei helemaal niet. Ik heb nu heel erg laast van mn borsten en dat had ik met Sem niet. Net zoals erg misselijk zijn. Nu wel en toen niet. O ja, mn hormonen spelen behoorlijk op. Ik kan erg onredelijk zijn. Manlief word nu al gek van me!!

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou is onze jaimy echt stront verkouden en ik barst van de keelpijn jippieeeeeeee,zo blijven we elkaar allemaal aansteken.

Nu heeft jaimy ook wat nieuws als ik hem in bed leg schreeuwt die alles bij elkaar de dondersteen,ik schrok me suf dacht dat hij uit bed was gevallen ofzo,nee hoor hij staat recht op en kei hard schreeuwen dit heeft 20 min geduurd en toen is hij eindelijk in slaap gevallen.

Noel is net wel naar school gegaan ,ze gingen voetballen kijken op school en dat wilde hij echt,ik heb wel met de juf afgesproken dat ze mij moet bellen als hij het benauwd krijgt.
    Hij was helemaal in het oranje zo grappig hahaha.

-------------------------------------------------------------

Muppet.........Nou meid dat is een hele andere zw als ik het zo lees.
    Ik hoop dat je misselijheid snel afneemt want dat is geen pretje en zeker niet als je nog zo'n kleine dreumes hebt rond lopen.
    Ow hahahah wat zielig voor je man,had je dat bij Sem niet?

13. Tese

Tese Niet meer actief

Nee bij Sem had ik het een stuk minder! Ben gelukkig nu wel wat minder misselijk aan het worden dus dat scheelt.
    Sem had dat vanochtend ook opeens dat hij moord en brand schreeuwde en gilde! Ik snel naar boven en dan krijg ik een grote lach en hij wilde eruit. De boef. De buren zullen wel gedacht hebben dat we hem mishandelen ofzo...
    Wel een goed teken van Noel dat hij het voetballen op school wilde kijken. Misschien gaat hij zich er wel wat beter door voelen? Beterschap verders, het is niet te hopen dat jij nu ook begint!

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Dat is fijn dat je nu een stuk minder misselijk bent.
    Nou dat zal de leeftijd dan wel zijn hahaha,nu wil hij ook weer niet slapen hij is al de hele tijd aan het mekkeren en huilen,ik laat hem gewoon liggen,maar je snapt dan niet dat ze zo blijven vechten tegen hun slaap:$
    Nee ik ga daalijk vroeg naar bed,heb net hard gewerkt moest toen Mart op halen in de kroeg iedereen gewassen en gedoucht en nu kan ik even zitten en dan duik ik daalijk mijn bedje in als jaimy eindelijk slaapt,als ie gaat salpen pfffff

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    wat een herkenning zeg , dat schreeuwen en niet willen slapen !

Als ik Nee tegen rayn zeg of hem oppak wanneer hij wil lopen dan schreeuwt ie alles bij elkaar en zet zijn nagels in het eerste het beste wat ie tegen komt meestal is dit mijn gezicht of nek ( hij zet zijn nagels erin en knijpt dan heel hard )

wat doen jullie met dit soort gedrag ?
    heb eerlijk gezegd weinig zin om dit te negeren ! bedoel zit nu al onder de krassen en hij moet gewoon weten dat ik dit echt niet pik !

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Patrieske: wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat meid :D.
    Kan me voorstellen dat je knobbeltjes eng vind. Ik zou het ook doodeng vinden hoor.
    Ik heb/had een bacterie in mijn mond/keel. Heb medicijnen hiervoor gekregen en nu trekt het langzaam weg. Al gaat mijn stem zo af en toe nog steeds op de loop...
    Ja heb een hele flexibele baas :D.
    http://www.vsn.nl/weblog/blog.php/Belevenissen/blog/image.php?imgID=1642 dit is een trippelstoel en dit is hoe je hem kunt gebruiken:
    http://www.atlas-rehab.nl/upload/Image/Mondo/Mondo%20trippelstoel.jpg (dit is echt alleen een voorbeeld)
    Leuk is dat he, als ze mama zeggen. Hier gaat dat ook de hele dag door nu :D
    Ik ben daar ook supertrots op dat hij dat zegt.
    Wat zal jij geschrokken zijn zeg, om de kleine man. Gelukkig gaat het nu alweer een heel stuk beter.
    Och arme ventjes, zo vaak ziek en ongelukjes. Ik snap hoe je je voelt meid. Gaat het net eventjes goed en begint het weer van voren af aan. Hier net zo... Het is iedere keer wel weer wat anders...
    Hahahah, geweldig. Ik zie Noël al helemaal in het oranje staan. Vond hij het leuk?

@ Deronasy: de keelpijn is nog niet geheel weg, maar begint wel langzaam weg te trekken. Mijn stem gaat zo heel af en toe nog wel op de loop...

@ Muppet: GEFELICTEERD met je zwangerschap meid :D Wat leuk in 1x :D
    Hoe voel je je? Dan ben je bijna tegelijk met mijn jongste zusje uitgerekend. Die is 7 januari uitgerekend :D.
    Hahaha, ja zo'n wc-tje wil ik dan ook hebben voor Joshua :D. Vind hem helemaal geweldig :D.

@ Journey: whahahaha, die Tess. Geweldig die uitspraken van die kids. Maar jeetje wat kan Tess al goed praten dan zeg... Hier blijft het echt bij PAPA, MAMA, DADA (dagdag), BOO (mooi), TATA (auto), DAAAAAAAH (klaar), NANA (Nala), TATIE (Charlie).

@ lomp gedrag: ik denk dat dat mannen eigen is ofzo. Andres kan ook zoooooooo enorm lomp en onbenullig zijn met Joshua (LEO).

@ Romaira: wat super om te lezen dat het zo super goed gaat met jullie. En Rayntje die zo hard gaat. Heerlijk :D
    Hahahaha, leuk is dat om te zien he, als ze lopen? Joshua begint er nu ook mee. Die loopt nog echt met de handjes omhoog. HIHIHIHIHI.
    Jeetje wat goed van Rayn zeg, dat hij al toe is aan een potje. Gewoon doen zou ik zo zeggen.
    Joshua kan ook heel goed knijpen en dan ook echt heel gemeen knijpen met een heel klein velletje. Wij knijpen hem gewoon terug op dezelfde plek. Niet al te hard natuurlijk, maar wel hard genoeg dat hij begrijpt dat dat "auw" doet. Wij waarschuwen Joshua dan 2x en doet hij het dan weer, gaat hij de gang op. (waar hij vervolgens de hele boel bij elkaar schreeuwt, daarna gaat huilen, dan stil word en dan weer opgehaald word).

@ schreeuwen: hier ook 1tje. Vreselijk. Alleen Joshua doet/deed het niet in bed. Hij doet/deed het overdag heel erg als hij maar even geen aandacht kreeg. We hebben hem toen op de gang gezet iedere keer na 2 waarschuwingen en het is nu al een heel stuk minder geworden :D

Hier gaat het vandaag even niet zo goed. Heb vanmorgen fysiotherapie gehad bij de revalidatie en door 1 beweging heb ik vandaag extra last gekregen. Maargoed, is niet anders. Komt wel weer goed hoop ik. Voor de rest gaat het heel goed. Werken gaat goed en vind het nog steeds heel erg leuk. :D

Met Joshua gaat het aardig. Nog wel steeds heel erg aan de dunne en niet echt goed willen drinken, maargoed, dat is niet anders. Kan het er niet in duwen met een stamper helaas.
    Hij begint nu steeds meer los te lopen. Hij durft steeds een stukje verder. Hij loopt dan met de handjes in de lucht, echt zo grappig. Als hij dan stil staat en zijn handjes even naar beneden zijn en je zegt Jeeeeeeeeej, dan gaat hij weer met zijn handjes in de lucht en dan zie je hem met zijn grote glimlach enorm trots zijn. Echt zo leuk om te zien.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    meiden mag ik jullie mening hier over ?

IK heb het gister met roy over dat knijpen en boos doen van rayn gehad . En rayn doet het niet bij roy ! was me gister middag al opgevallen .....we liepen in het park en er komt een grote hond op ons af gerend en dus til ik rayn op wil niet dat ie omver gelopen word. Dus hoppa kreeg weer de volle mep van hem ! even later tilt roy hem op en toen deed rayn niets !

Zou het kunnen zijn dat rayn het doet omdat ik hem vaker straf/ terechtzet ? omdat ik vaker bij hem ben roy is toch meer werken of slapen overdag .

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    ik kom ook weer eens ff binnenvallen.
    Romaira: Luca wordt ook heel driftig als hij iets niet mag of als hij mee moet en heeft geen zin, enz... Hij knijpt niet, maar slaat en duwt. Ik grijp hem dan elke keer en dwing hem mij aan te kijken en zeg dat het niet mag. Als hij het dan nog een keer doet, zet ik hem op de gang (maar dat gaat een beetje lastig in het park:p). Nu je het zegt bedenk ik ook ineens dat hij het bij mijn man nauwelijks doet. Ik denk toch omdat ik meer met hem ben. Aan de andere kant wil hij ook liever door mij getroost worden... Ik denk dat het echt een beetje grenzen opzoeken is en dat ze dat meer bij ons doen omdat ze met ons de meeste tijd doorbrengen.
    Wat knap trouwens dat Rayn op de wc gepoept heeft!
    MammavanJ: Knap het stappen van Joshua! En jij bent dus weer aan het werk begrijp ik? Bevalt het?
    Patrieske: Jaimy lekker aan het rellen met gaan slapen? Luca heeft ook weleens zo'n periode; ik sta er altijd verbaasd over hoe lang hij het dan volhoudt terwijl hij doodmoe is... Draakjes zijn het af en toe!
    Muppet: gefeliciteerd met je zwangerschap! Wel balen dat je zo misselijk bent, maar dat gaat vast snel weer over!
    Journey: die Tess zo aan het kletsen, knap hoor!

All: hier gaat alles prima. Luca loopt sinds 2 weken eindelijk los en loopt gelijk hele afstanden! Zo leuk om te zien! Hij kletst ook de hele dag en af en toe hoor ik ineens wat hij bedoelt en dan is hij helemaal blij! We hebben de tuin vernieuwd en daar genieten we nu met het mooie weer volop van. luca heeft een schommel en een zandbak in de tuin gekregen en vooral in de zandbak is hij uren zoet. Verder gaat alles echt heel goed hier!

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Romaira volgens mij hebben ze geen benul nog wat slaan precies inhoud,Sylvano doet het hier ook soms,en dan zeg ik streng NEE!!!!,

20. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ deronasy,
    Nou als je een beetje google af speurd kom je te weten dat deze leeftijd alles met driftig zijn te maken heeft en dat ze dus wel degelijk beseffen wat ze doen ! en gewoon echt grenzen aan het opzoeken zijn en dus aan ons de taak om die grenzen aan te geven .....maar hoe dat probeer ik nu dus te zoeken :D
    Ik merk ook echt aan rayn dat hij het wel degelijk bewust doet , dat maakt het moeilijker voor mij ;)

Deel Deze Pagina