Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Romairo Tess heeft mij een paar keer geslagen toen ze haar zin niet kreeg ik heb 2 keer zachtjes terug geslagen niet hard maar ze schrok wel en nu is het over!!!
    Het zal wel niet de beste methode zijn maar hier heeft het gelukkig geholpen, ze gaar nog weleens gillen als ik haar oppak als ze het niet wil maar ze slaat of krapt me niet meer gelukkig..........

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Patrieske wow die noel gaat school dus echt nog leuk vinden

Muppet ik hoop dat je misselijkheid snel weer over is

Mamavnj fijn dat het zo goed gaat met je werk toch leuk

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hey meiden
    Kom eindelijk weer inspringen. Heb weer een laptop en vind dat toch handiger, kan ik lekker 's avonds op de bank mee kletsen. Bij de keukentafel was prima te doen maar ff lekker lang zitten kleppen op het forum was niet fijn. Zit lekkerder op de bank.

Ga niet alles teruglezen hoor, spring vanaf nu gewoon in.

Alles goed bij iedereen???
    Hier eigenlijk wel goed. Mila heeft krentenbaard en nadat een zalfje niet werkte kreeg ze een kuur waar we nu bijna een week mee bezig zijn maar heel hard gerstellen doet het helaas niet. Als de kuur op is en het is nog niet over gaan we gewoon maar weer es heen om ernaar te laten kijken. Miss is het wel een combi van krentenbaard en exceem bij elkaar, want daar is ze ook gevoelig voor zit veel in de familie. Verder is het een vrolijk en zeer vriendelijk dametje, zegt tegen alles en iedereen "hi" en zwaait als er auto's wegrijden en geeft soms zelfs handkusjes als er iemand wegrijdt (zelfs als het een totaal onbekende is) Ze kan heerlijk clown-en, heeft grote lol met Elise en weet zich heel prima te redden, want Elise zit compleet in de rol van grote zus, maar dat pikt Mila lang niet altijd meer... Grappig om te zien hoe die twee niet met en niet zonder elkaar kunnen.

Met mij gaat het met ups en downs. Heb nog af en toe een flinke dip maar gelukkig nu ook een goede vriendin dichtbij (heb ik leren kennen via Elise haar psz-vriendinnetje) en zij herkent het precies, het is soms bijna eng hoeveel we gemeen hebben, maar daadoor voelen we elkaar ook prima aan en kunnen elkaar ook uit flinke dips halen. Maar ik moet wel zeggen dat ik nu vaker ups heb dan downs, komt ws ook door het ritme wat nu in de dagen zit sinds Elise naar school gaat.

Verder goed nieuws dat Henk een contract krijgt aangeboden na de zomervakantie, dus dan komt er weer wta meer zekerheid. Echt erg fijn, hij zit er prima op z'n plekje dat merk ik aan alles. En het bedrijf vind hem: "Een blijvertje", hij heeft een nieuwe tel. van de zaak gekregen (nieuw nummer dus da's best een investering) heeft een auto van de zaak, werkkleding, en draait nu mee met het storingdienstschema. Allemaal dingen die wel bevestigen dat hij écht mag blijven. Toch blijft er een klein stemmetje in mn achterhoofd óf het wel écht zo zal blijven, we hebben gewoon teveel mee gemaakt om volledig op alles te vertrouwen. Maar we zijn gewoon blij nu en we zien wel hoe het verder loopt. Geen dingen gaan bedenken voor ze er zijn, want daar schiet je niets mee op.

Nou goed lang verhaal, genoeg wel weer he?

Liefs Nettie

4. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Nettie wat leuk dat je er weer bent en fijn dat het zo lekker met je gaat en met de meiden natuurlijk.............

Krijg last van mijn schouder dus ga afsluiten en op de bank op vriendlief wachten die heeft avonddienst

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Romaira: dat zou heel goed kunnen hoor, dat het daarmee te maken heeft. Joshua doet dat knijpen ook meer bij mij als bij Andres. Maar bij Andres doet hij het af en toe ook hoor.

@ Elise: ja ben weer aan het werk. Nu is het nog stage, maar als het goed is, na 25 augustus een echte baan. Ja ben supertrots op mijn kleine man. Leuk he, dat kletsen wat ze doen. Bij Joshua is het vooral nog heel veel brabbelen.

@ Deronasy: Joshua weet wel degelijk dat wat hij doet niet mag hoor. Hij doet het net als Rayn doet, zeer bewust.

@ Journey: ja vind het heerlijk en is zeker leuk :D

@ Nettie: wat fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat. En inderdaad, als het niet overgaat bij de kleine meid, gewoon weer teruggaan hoor.

Hier gaat het aardig. Vanmiddag de huisarts gebeld voor een telefonische afspraak voor Joshua. Morgen word ik tussen 12 en 13 uur teruggebeld door onze huisarts. Joshua is nu al meer als een week aan de diarree en drinkt daarbij ook heel slecht (zeker voor zijn doen). Ik vind dat de diarree nu veel te lang duurt. Dus maar even vragen aan de huisarts wat te doen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    sterkte met joshua ! hoop dat ie snel op knapt , heeft ie nog andere klachten ?

7. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamavanj /tess heeft ook zolang diarree gehad en dat blijkt peuterdiarree te zijn nu met meer boterhammen geen sap en alles waar appel in zit vermijden gaat het stukken beter.
    Moet ook eigenlijk volle melk en roomboter geven maar dat vind ik nog een klein beetje te ver gaan aangezien ze al snel dik wordt

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @journey: Thanx
    @mamavanj: Sterkte meis. Hoop dat het mee gaat vallen. Beterschap voor je mannetje!
    Hier een verkouden meisje, niest zich een ongeluk, heeft snot all over the place en voelt zich niet erg prettig. Gelukkig speelt ze nu wel lekker, hoop dat dat vandaag blijft.
    Ik ga trouwens steeds meer denken of ze wel écht krentenbaard heeft, aangezien dat enorm besmettelijk is en niemand van ons nog iets merkt en aangezien Mila zoveel krabt en het wondje veel open is zou je dat toch hebben kunnen verwachten. Miss was het wel krentenbaard maar is dat inmiddels wel weg en blifjt er een stukje exceem zitten wat maar niet weg wil vanwege het steeds krabben ofzo…. Miss toch de dokter maar even bellen morgen.. .

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai verdomme alles weg,normaal vloek ik niet maar heel mijn verhaal is gewoon weg pats boem,en ik was al een hele waslijst aan het typen grrrrrrrrrrrrrr.

Maar goed hier nog een keertje dan.

Gisteren naar het CB geweest en jaimy weegt 11.1 en is 81 cm lang en zat perfect op de middelste lijn.
    Hij kreeg wat testjes ,blokjes bouwen ,koffie drinken en met de bal spelen en woordjes zeggen,hij slaagde met vlag en wimpel hahahah.
    Hij ligt voor ,nou dat is heel wat anders voor ons om te horen,en daardoor komen dus ook waarshcijnlijk de vele driftbuien en het huilen vandaan,omdat hij in zijn hoofdje meer wil dat als hij kan,dus als hij iets aangeeft moeten wij daar als ouders erg op in gaan,maar goed dat gaat niet altijd als je nog een kindje hebt he.

Dus daarom kreeg ik 2 brieven mee,die hebben ze bij het CB zelf voor de damens die nog moeten gaan,en anders als iemand ze al eerder wil hebben dan kan ik ze wel kopieren en opsturen,1 is over zijn drift buien en de andere over ongehoorzaamheid,waar het vandaan kan komen en vooral erg fijn veel tips hoe je het aan kan pakken,ik zag nu al dat ik veel verkeerd deed,en nu doe ik het al sinds vanochtend meteen anders,en het schijnt al te werken.

Maar ook zei ze al bij het CB dat het zeker in het begin zal werken en dan zal hij mij weer gaan uitproberen ,en dan moet je heel sterk in je schoenen staan,dus Mart heeft ze ook gelezen en we gaan samen exact dezelfde dingen doen,zodat jaimy ook weet dat hij ons niet tegen elkaar hoeft uit te spelen,want zelfs dat kunnen ze al zei ze van het CB,ik weet niet of dat laatste wel al kan,ik vind hem daar wel nog erg klein voor.

------------------------------------------------------------

Patricia..............Goed dat je even naar de ha belt meid,want als ze zolang aan de diaree zijn dat is niet goed,en zeker als ze nog minder gaan drinken.
    Laat je even weten wat de ha zei,en beterschap met je manneke.

-------------------------------------------------------------

Nettie...........gezellig dat je er ook weer bent meid:D
    Wat sneu dat je meisje krentebaard heeft,en dat de zalf niet hielp en de kuur ook niet zoals ik het lees,beterschap ermee.
    Ze klinkt wel erg gezellig,wat ze allemaal doet hahahah.
    En wat een herkenning zeg van de zussen dat heb ik hier dus ook met noel en jaimy.
    Wat fijn dat je een vriendin hebt gevonden die weet wat jij voelt en en andersom,dan is het fijn om elkaar zo te kunnen helpen.
    Gefeliciteerd met henk zijn contract meid,dat zal waarschijnlijk ook wat rust gaan brengen.

-------------------------------------------------------------

Journey.........Ja wie had dat ooit gedacht he,als je terugdenkt hoe hij in het begin op school was,had ik dit echt nooit verwacht ben er ook echt blij mee.
    Hoe is het met je meisje,is ze wat opgeknapt?

------------------------------------------------------------

Elise............Gezellie dat jij er ook weer bent,het word weer wat met de jan mama's :D
    Ja ik had het daar dus ook over met het CB,en het blijkt dat dit dus ook iets ie om grenzen te verkennen,ik heb wat tips gehad,maar die ga ik nu nog niet gebruiken want zo als zij het zegt is het net of hij niet alleen durft te zijn en dat idee heb ik niet,ik denk gewoon dat hij lekker op wil blijven,mocht het niet meer gaan zoals het nu gaat dan kan ik dat altijd nog doen,ze wil namelijk dat ik de deur open laat staan en dan wat ga rommelen omdat hij huilt omdat ie bang is,maar dat idee heb ik helemaal niet,en ik heb dan zelf het idee dat het van kwaad tot erger zal worden dat is mijn idee hoor,vooral omdat ik hier ook lees dat meerdere kindjes dit nu doen met het slapen gaan dus dat het dan wel een fase zal zijn.
    Ow jou manneke loopt ook al,dan gaat het ineens snel he als ze gaan lopen dan is het net of ze ineens het rennen hebben geleerd hahaha.
    Wat gezellie dat ie zo lekker in de zandbak kan spelen,jaimy die gooit continu het zand er uit en dan word noel boos dus hier is het even van de baan,of ze moeten alleen zijn,maar we hebben nu noge en mini zandbak we gaan later een grotere halen.

---------------------------------------------------------

Romaira..........Ik beschreef het hier boven al,als je de baadjes wil hebben omdat je nog niet naar het cb kan kan ik ze voor je kopieren en dan op stuen is geen probleem hoor.
    Hier is het juist anders om hoor,jaimy slaat mart juist en mij helemaal niet,en ik ben toch het meeste met hem bezig,ik denk gewoon dat ze uit proberen en wat ik al schreef echt blijven doen zoals je het doet en dan zal het uiteindelijk goed komen,het cb zei wel tegen mij dat ik alles heel duidelijk moet uitleggen en dat zal waarschijnlijk wel 100 keer moeten voordat ze het door hebben,en dat je ze ook een time out moet geven,ik moet wel zeggen en dat zei journey ook al,sommige zullen zeggen dat moet je niet doen,maar jaimy heeft mij 2 keer gemept en kreeg toen een tik terug op zijn handje en heeft het na 2 keer niet meer gedaan,ik ben helemala niet voor de tikken maar ik vind het ook niet goed dat hij mij slaat en nee zeggen hielp niet dus kreeg ie een tikje terug,en hij heeft het niet meer gedaan,bij mart doet hij het nog wel hoor.

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Patricia...........Fijn dta het wat beterder met je gaat meid.
    Wat een handige stoel zeg meid,hoeplijk gata ie je goed helpen :)
    Ja hij was er helemaal vol van,ik zei hoe was het voetballen op school vriend,ja leuk en die witte waren niet goed en die schopten in zichzelf hahaha,hij bleef uren praten zo leuk was dat.

11. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Nettie hopen dat het gauw over is bij Mila!!

Patrieske super dat ie het zo goed doet, veselijk he die driftbuien, hier vliegt ook regelmatig vanalles door de kamer door iemand die dan heel boos wordt
    Gelukkig is ze eer helemaal opgekapt en heeft vanacht weer heerlijk doorgeslapen

Tess is lekker op het kdv en ik genieteven van mijn rust zit nog steeds in de ziektewet

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Romaira: nee echt andere klachten heeft hij niet. Hij is heel erg verkouden en dus benauwd weer geweest, maar verder niet.

@ Journey: ok, dat wist ik niet, maar heb de huisarts gesproken en zal straks even vertellen wat die heeft gezegd.
    En ja idd, dat zou ik bij Joshua ook niet doen hoor...

@ Nettie: dankjewel meid. Komt vast wel weer goed. Ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt meid over die krentenbaard/eczeem.

@ Patrieske: mooi gewicht zo zeg :D En al 81 cm zeg. Wat goed :D Oooooooooow dat verklaard een hoop inderdaad zeg. Hij wil meer dan dat hij eigenlijk kan... Wat deed je verkeerd dan meid?
    Ik ga zometeen vertellen over wat de huisarts zei lieverd.
    Ja ben ik ook blij mee, dat de medicijnen helpen :D.
    Ja die stoel is zeker handig. Whahaha, alleen qua Joshua niet geheel meer nodig. whahahah. Hij loopt nu steeds meer los. LOL.
    Jaaaaaa, echt leuk dat hij het voetballen zo leuk vind :D.

Zo, vandaag weer heerlijk gewerkt en daarna naar de revalidatie geweest. Eerst naar de ergotherapeut en hier gesproken over de zorg voor Joshua en over 3 weken komt hij bij mij thuis op huisbezoek en dan gaan we kijken wat er thuis nog veranderd kan worden...
    Voor de rest een paar aparte pennen uitgeprobeerd.

Deze: http://cornoltee.files.wordpress.com/2007/10/stabilo1.jpg (deze ga ik sowieso halen, want schrijft heel fijn voor mij)

En deze: http://www.ergocanada.com/products/other/ringpen_animation.gif
    Deze ga ik komende week nog een keer uitproberen, misschien dat ze dan weer een betere hebben, deze was niet helemaal goed meer.

Vanmiddag de huisarts aan de telefoon gehad en moest nu voor Joshua ipv Taksi zonder toegevoegd suiker, de gewone Taksi halen (hij drinkt nu veel uit pakjes, als hij al drinkt) en bouillon. Omdat hij de ORS niet wil en op deze manier toch de suikers en zouten binnenkrijgt die hij nodig heeft.
    Als hij dan vrijdag nog steeds aan de diarree is, moet ik vrijdag zijn ontlasting brengen en word het op kweek gezet (beetje vieze gedachte, maargoed... hahaha). Ik hoop dus zo dat hij er vrijdag vanaf is, want ben zo bang dat er dan iets ergs uitkomt ofzo...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou gisteren was echt een rampmiddag,noel was al vervelend toen hij uit school kwam en de kleine jaimy nam het even over,ik was blij toen ik om half 3 kon gaan werken,en bij mijn moeder zijn ze net zo lastig geweest,echt gek werd ze ervan zei ze,en noel deed jaimy allemaal opsteuken wat hij niet mocht en jaimy ging dat dan doen die gemenerik:$

En vanochtend begon het weer van voren af aan,ik heb noel meteen goed aangesproken dat hij dit niet weer de hele dag moest gaan doen dat hij anders geen vriendje mee mocht nemen.
    Mijn moedre ging ze net van school halen en ze waren poeslief:D
    Hopelijk nadat zijn vriendje weer naar huis gaat vanmiddag dat hij nog lief is,maar goed ik ben er dan niet ,maar mijn moeder wat gemeen hhahaha.

---------------------------------------------------------------

Patricia......MMMMMM wat ik verkeerd deed ik weet het niet meer,hahaha wat erg .
    Ach jammer dat de stoel voor joshua niet meer nodig is,maar goed hij zal wel nodig zijn bij andere dingen toch?
    Goed dat ze vrijdag wel verder gaan kijken meid,ik snap je angst heel goed en ik hoop dan ook dat het weg is,nu weet ik dat yvette wat tips had voor mij ,krabbel of mail haar anders even,ik geloof iets van drinken mixen en dan was de diarree zo weg,ik wilde het gaan doen en toen was het weg bij jaimy.

----------------------------------------------------------------

Journey............Fijn om te lezen dat je meisje is opgeknapt.
    En jou meisje is ook een lekkere felle dus als ik het zo lees.
    Hoe is het met je arm/schouder?

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @patrieske: Wauw, ben wel benieuwd naar die tips. Zijn die alleen voor dreumessen of ook voor kleuters, want momenteel zitten we hier met een dwarse kleuter…..
    Succes met volhouden!!!! Hoop dat het lukt voor jullie en Jaimy!
    En met Mila’s krentenbaard lijkt het iets beter te gaan, vandaag zag ikzelf toch wel écht verschil… Nu hopen dat ze zelf niet teveel krabt zodat het ff rust gaat krijgen. En ja ze is ook echt gezellig hoor (beide meiden trouwens), hebben vaak dikke lol aan tafel, laatst in de tuin met z’n allen gevoetbald (jaja, zelfs met 3 vrouwen in huis kan een spelletje voetbal erg leuk zijn J) en die meiden dikke schik!! Gister onder de douche ook, lachen ze met zn 2tjes compleet in een stuip, gewoon om niets… Echt heerlijk om te zien!!
    Ohhhh die buien… zóóóóóóó hekenbaar, hier ook dikke drama bijna elke dag, kleuter stookt dreumes op gillen krijsen, ondeugend zijn met zn beiden en vooral NIET luisteren naar ons….. Om gek van te worden!!! Ben echt totaal gebroken na zulke dagen (en nu dus al een paar dagen, dus ben echt bekaf!) Vanavond werken, heerlijk ff eruit, geen gedoe aan mn hoofd lekker ff bijkomen (hoewel het daar vaak ook wel druk is, maar is toch anders )

@mamavanj: Heb niet gebeld, ziet er vandaag goed en rustig uit. Even in de gaten houden, we blijven het kuurtje geven en als die op is kijken we wel weer, tenzij ik nu verergering ga zien dan ga ik eerder. Dus geen uitslag van ha-bezoek voor je.
    Hoop dat Joshua snel weer beter is, is ook niks zo he?

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou na gisterenochtend goed gemoppert te hebben is het die dag erg goed gegaan,zei mijn moeder en mart later ook,en vanochtend ging het ook goed.

Maar gisteren zaten noel en ik samen op de bank en zegt ie tegen mij,"mama ik moest overgeven op school,dus ik zeg waarom hebben ze mij niet gebeld?
    Ik wilde niet naar huis zei die.
    Ik zeg hoe kwam het dan dat je moets overgeven,dus zegt ie dat ie percee zijn fruit moest opeten van de juf en dat hij echt niet meer hoefde en huilde en het toch moest en toen gaf ie over.
    Ik was woedend,heb er de hele nacht wakker van gelegen en vanochtend ben ik het meteen gaan zeggen en haar heel duidelijk gemaakt(het is een invaljuf) dat ik daar niet van gediend ben dat ze hem dwingt om te eten,ten eerste werkt dat niet,we mogen hem zelf niet eens dwingen maar wel aanmoedigen,kom op mijn kind laten huilen en dwingen en dan dat hij moet overgeven,ik heb haar op een nette manier heel duidelijk gemaakt dat ze dat geen 2de keer meer moet doen.
    Ik ben blij dat hij graag naar school gaat ,zal zij het daalijk verpesten:x

--------------------------------------------------------------

Nettie.........Nee ze zijn voor beiden,maar het is veel om het hier neer te schirjven,moet je binnenkort naar het CB?
    Anders moet je mij je adres even geven prive dan kopieer ik ze wel en stuur ik ze op.
    Er staat een heel verhaal bij met uitleg en dan krijg je de tips,of je wilt dat ik alleen de tips voor je neer typ dat wil ik ook wel doen hoor.

Ow wat fijn dat het beter lijkt te worden met Mila,heeft ze er zelf veel last van?

Hahhaha wat gezellig als ik dat zo lees,wij hebben ook van die kleine momentjes,maar het ruzie maken overheerst nog steeds,misschien dat het toch nog net het leeftijdverschil is.

Ja echt herkenbaar,ik ben nu ook echt bekaf hoor,gisteren ging het gelukkig goed:D,en hopelijk vandaag ook.

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @patrieske: Oh mehn wat een rotstreek zeg! Zouden ze hier ook niet moeten doen hoor!! Ik zou ook flink pist worden als ze zoiets doen. Elise is ook wel es thuis gekomen met een stukje brood over oid. Tja dat gebeurd hier thuis ook vaak genoeg, ik ga dr niet moeilijk over doen hoor. Want wat jij ook zegt zodra je gaat dwingen dan gaan ze spugen (want ze luisteren nog steeds veel beter naar hun eigen lichaam dan wij volwassenen) en daarbij: je maakt het eten tot een rotsituatie. Het word vervelend voor een kind als het maar steeds gedwongen word en dán juist sla je de plank mis, want dáár kunnen ze eetstoornissen aan overhouden. Bijzonder slecht van die juf. Hoe nam ze het op??? En was ze zelfs niet erg geschrokken nadat Noël had gespuugd???

@hier: Net met Elise feest gehad van haar juf. Die zat 25 jaar in het vak, dus groots feest!!! Ze had zelf een optreden geregeld van Elly en Rikkert (een chr. koppel die enorm veel chr. liedjes zingt, heel bekend voor de kindjes van de school omdat ze die ookk veel leren in de lessen, ze hebben voor elk thema wel een liedje!) Was echt super gaaf, erg gelachen en enorm genoten want toen Elise het eenmaal doorhad zong ze uit volle borst mee, en had enorm rode wangen van de spanning en het plezier. Echt heerlijk!! Mila kon niet mee maar ze hadden een creche geregeld (mensen van de kerk die oppasten) die heeft zich daar prima vermaakt. En het was echt lekker even mijn volle aandacht voor alleen Elise! Heeft ons beiden erg goed gedaan!!

Vanavond lekker niks. Heerlijk van genieten, morgenochtend weer werken en morgenmiddag op kraambezoek (vn vrienden van ons, die hebben een gezonde zoon!!! weet niet of jullie dat nog weten, heb hier wel eens verteld hoeveel ellende die hebben meegemaakt en nu na 4 jaar dus eindelijk een gezonde jongen!!! Hoe geweldig!) kids gaan naar mijn ouders en wij eten daar 's avonds ook, dan zondag weer werken, dus het is wel een druk weekend.

Wat een rust hier trouwens...

@Deronasy: Hoe ist nu met je kleinste mannetje??? Geef maar een dikke knuffel van mij en de meiden!!!! (en neem er zelf ook eentje :D)

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hallo,

ik ben er ook weer even en zag dat Muppet zwanger is, Gefeliciteerd meid!

Hier gaat alles goed! We hebben onze auto verkocht en hebben een nieuwe grotere terug gekocht :) Eindelijk!
    Met het huis gaat het ook goed, badkamer is zo goed als klaar (meer de afwerking nog) en dan is het gang en overloop + trap en dan de afwerkingen overal nog maar dat zal wel gebeuren als we er wonen want over 4 weken verhuizen we! Ja, het komt nu lekker dicht bij..

Ik kijk uit naar de vakantie, we hebben laatste weken van augustus en in de laatste week trouwen zwager en schoonzusje. En wij hebben zelf onze datum ook gepland :) Ja ja, aftellen geblazen :D

Ik las dat Rayn op de wc had gepoept, wat een topper! Hier ook een weekje bezig met het potje, en meteen de eerste keer gepoept en de zaterdags ook nog een keertje. Ook een plasje gaat super, 't is meer proberen en niet een moeten. Ze vind het leuk!

verder heb ik geen nieuws.. hihi :)

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hey meiden,
    Even ego alleen hoor.
    Zit hier te janken op de bank... Mijn kleine meisje krabt zich compleet open, alles zit onder het bloed... Ze heeft haar hele gezichtje nu ook vol exceemachtige plekjes en de wond in haar nekje wil maar niet dicht gaan. Elke dag lijtk het miss ietsje beter maar telkens krabt ze de boel weer open. Kan er niets opdoen want dit haalt ze er gelijk weer af.... Ik ben radeloos, heb echt geen idee wat ik nu moet doen. Ja naar de ha maar dat kan pas morgen....Nu bloed het wondje in haar nek weer enorm, en dus overal die plekjes, ben zo bang dat ze die ook openkrabt en ze allemaal littekentjes overhoud in dr gezichtje..... Kan je talkpoeder op open wondjes doen??? Ik weet het gewoon niet meer en vind dit zó erg voor mila'tje... ze krabt de hele dag, maar vooral als ze moe of boos is... en dus in haar slaap... hele bedje, en kleertjes dus bebloed.... Ben nu echt out of options.. wie heeft nog een idee????

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ nettie
    op de site van mentho.nl adviseren ze om het niet op open wondjes te doen , sorry !
    Ik gebruik altijd rescue cream Bach | Rescue Cream en Gel op open wondjes en dat helpt echt heeeeel goed , maar ja als ze alles er weer af poetst ???? als je nu dun smeert en haar daarna lekker afleid zodat ze niet kan poetsen ?? Of wandjes aan zodat ze niet kan krabben ? tja zal je ook al best wel geprobeerd hebben .
    Pfff zielig zeg meer als dit weet ik einelijk ook niet sorry, wil je wel veel sterkte wensen !

weet je wel waar het vandaan komt ?

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Heb haar nu kunnen afleiden zonder iets erop te smeren. Morgenochtend zodra elise op school zit direct de ha bellen. Want nee ik weet dus niet waar het vandaan komt. Het was eerst een schrale exceemachtige plek die steeds groter werd. De ha zag het en zij direct oh da's krentenbaard, krgen een zalfje mee, werkte niet nu bijna 2 weken aan een kuurtje maar dat werkt ook amper. Tja en als meiske blijft krabben zit je gewoon in een cirkeltje. Pleister oid lukt niet, dat trekt ze eraf, wantjes trekt ze uit (deed ze zelfs hartje winter dus da's echt iets wat madam niet wil. Ze vind wel een manier om ze af te doen). Ik heb nog zitten denken aan maizena, om de wond in te drogen oid maar we houden het nu nog wel ff vol tot morgen, zolang ik iig morgen maar terecht kan.

Ik wil haar eigenlijk laten doorverwijzen, en eens grondig onderzoeken, wijffie is vaak en veel verkouden, hooikoortsachtig zeg maar, en heeft vreselijk schraal huidje dat bij het minste of geringste (lees moe en/of boos) open gekrabt word.... Ik weet dat astma en exceemklachten veel voorkomen bij mijn familie en denk dat ze daar toch iets van mee heeft gekregen. Krentenbaard geloof ik inmiddels niet meer, dan zouden wij daar nu ook last van moeten hebben want dat is mega besmettelijk!!!! Elise heeft geen enkel plekje en wij ook niet, da's toch vreemd want we knuffelen haar helemaal plat af en toe en ik heb regelmatig vergeten dat haar wondje open was en dat ik het wondvocht op mn huid voelde... Dus dan zou je denken dat ik onderhand toch ook wel plekken had, maar niets dus....

Dusssss.....Lang verhaal weer geworden, vervolg na morgen komt!!
    Bedankt voor je tips!!! Zal eens kijken nar die zalf, mocht er eerste tijd nog geen verbetering zijn dan kunnen we dat eens gebruiken misschien.

Deel Deze Pagina