Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Romaira: is dat ongeveer zoiets als calendula??? Volgens mij mag dat ook op lichte schaafwonden, maar durf het eigenlijk niet te proberen.... Ben erg bang dat het haar erge pijn doet of dat ik iets verkeerds doe...

Oh en over die talkpoeder, mentholpoeder lijkt me sowieso niet slim idd maar gewone talkpoeder ook niet goed??? (zal ook die site nog ff bekijken, kon zelf zo snel niets vinden online...)

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    wat ik kan vinden is dat talkpoeder prikt op open wondjes .........dat las ik over flinke luier uitslag en dat is ook open dus feitelijk niet heel veel anders dus mss toch een beetje maizena ???? klinkt mss vreemd maar alst helpt ?

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    calendula ken ik alleen van horen zeggen nooit zelf ervaring mee gehad . Deze creme verkoelt meteen ! ik zelf gebruik het bij open wondjes , gescheurde nagel , blaren , muggenbulten en gewoon flinke jeuk zodra je het er op smeert voel je het al meteen werken .

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    #1604 Romaira, 20 jun 2010
    Laatst bewerkt: 20 jun 2010
    ik blijf nog ff doorgaan hoor :D

en heb je hier al gekeken ?
    Oma weet raad

die tip van de tandpasta moet je niet doen hoor dat bijt heel erg .

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou onze jaimy is nog steeds ziek en koorts,hij slaapt wel gelukkig maar af en toe begint hij zomaar weer uit het niets te huilen en dan zie je gewon dat hij pijn heeft,ik denk echt dat het weer hetzelfde verhaal is al toen van zijn oortjes,dus morgen weer naar de ha bellen voor een afspraak voor dinsdag dan heeft ie al 4 dagen weer koorts.

Noel was gisteren dus nog bij opa en oma en ook om 23.00 kreeg ik een foontje dat hij bleef overgeven en dat hij klaagde over hoofdpijn dus de post gebeld en we moesten ook weer meteen komen,de arts vond het heel moeilijk om te beoordelen,hij zei ook dat als hij wartaal ging uitspreken dat we moesten bellen en dat we dan moesten zeggen dat we eraan kwamen en dat er dan meteen een arts klaar zou staan,gelukkig is dat niet nodig geweest,maar heb geen oog dicht gedaan,en vanochtend was hij er weer vanaf,echt wazig dit hoor allemaal.

zal heel blij zijn als die kids daalijk helemaal zijn opgeknapt,zelf ben ik ook helemaal op van het hoesten dus dinsdag ook meteen even aankaarten ik hoest me nu al dik 2.5 week helemaal suf en ben nog steeds strontverkouden:x

------------------------------------------------------------

Nettie.........Meid wat erg van je kleine meid,ik zou dan ook helemala over de zeik zijn,en het is goed wta je zegt hoor,ze moeten maar eens veen verder gaan kijken dit kan ook niet zo.
    Jaimy heeft ook erge eczeem als hij verkouden is,en nu hij weer ziek erbij is dan zit hij 3 keer zo erg onder als normaal,en dan kan je het niet bijbenen met smeren,gelukkig heeft hij het niet in zijn gezichtje en is waar hij het heeft bedekt met kleding maar dat is bij Mila niet zo,en dan is het heel moeilijk om ze niet te laten krabben.
    Laat je even wat weten meid,als je bent geweest bij de ha?
    Ik heb geen tips meid,ik zou ze ook niet durven te geven omdat het open is en ook bleef bloeden.

Nou ze ging zich verschonen ,dat hij pas een stukje ophad en dat hij toen al ging zeuren ,ik zei al al wil hij helemaal niets dan wil ik niet dat je hem dwingt,ja maar zei ze toen als ik dat toelaat dan willen de andere kinderen ook niet meer eten,ik zei dan doe je het maar stiekum weg,als het nu altijd gebeurt maar dat gebeurt nooit,hij eet altijd alles netjes op,toen bleef ze me raar aankijken en heb ik haar gewoon heel duidelijk gemaakt op een nette manier dat ik van een juf die zo doet rare gedachtens krijg,daar heeft ze niets meer op gezegd,in die middag dat ik hem ophaalde zei ze ook niets,ook goed.

Wat leuk zeg dat feestje ,dat klinkt echt heerlijk :)

gefeliciteerd met de zoon van jullie vrienden,ik ken het verhaal zeker nog,ook dat het mis kon gaan in het begin en gelukkig lees ik nu dat ze een gezonde zoon hebben :)
    Hoe was de kraamvisite?

-------------------------------------------------------------

Romaira............Hoe is het met jullie,ik las dat jullie ook ziek zijn?

--------------------------------------------------------

Joyce.........Meid wat leuk dat je komt kletsen :D
    Gefelicteerd met jullie nieuwe auto,wat heb je nu voor iets ,als ik dat mag vragen dan he ;)
    Ow wat lekker dat je bijna naar je eigen huisje kan meid.
    Hoe is het met je meisje?

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hai patrieske ,
    ja hier ook ziek , ik ben snot verkouden rayntje is nog steeds niet de oude en roy zegt dat ie ook niet lekker is ( al merk ik er weinig van ). Maar jeetje bij jullie is het ook wat zeg poeh je loopt al een mooie poos te klungelen he bah verschrikkelijk !
    En dan ook nog een juf die zo raar doet , krijg een beetje het idee dat het zo;n invaller is die zich zelf wil bewijzen ofzo zo;n strevertje ! Maar je hebt het goed gedaan hoor door der ff in de kraag te grijpen kom zeg zo doet ze maar bij der eigen kinderen !
    trek jij het allemaal nog een beetje ? of is dat een overbodige vraag ?

zet hem op he meid , hoop dat het snel beter gaat bij jullie !

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou we hebben gelukkig een hele rustige nacht gehad,behalve ik zelf dan,ik hoest mezelf helemaal suf,jaimy heeft nog wel steeds in de avond koorts,je ziet het tegen het eind van de middag omhoog komen,dus heb net de arts gebeld en voor ons beiden een afspraak gemaakt voor morgen.ik hoest nu al heel wat weken ,en blijf stront verkouden dus ze moeten maar even kijken,die luchtwegeninfectie gaat denk ik niet vanzelf weg,maar goed ik hoor het morgen wel.
    Jaimy blijft ook naar zijn oortjes pakken dus ze moeten maar even kijken,en dan even overleggen wat te doen,ik ben niet steeds voor een ab kuur maar omdat manneke net zoals d evorige keer 10 dagen zo ziek te zien,en vooral pijn te hebben dat vind ik zielig.

Jaimy heeft trouwens wel wat nieuws,hij doet mij de hele dag na,hahaha echt heel grappig,iedere keer als ik hoest met mijn hand voor mijn mond doet hij hetzelfde hahaha,ik sta aan mijn hoofd te krabben hij doet het ook hahaha,zo leuk om te zien

Noel bleef over op school,ik heb wel 10 gevraagd of hij toch naar huis wilde,maar hij wilde echt blijven,heb met een overblijfmama afgesproken dat als hij zich niet lekker voelt dat ze mij belt en dan haal ik hem naar huis,want morgen gaan ze op schoolreisje en dan is ie misschien weer ziek:(
    Zijn eerste echte schooluitje zonder mij dan he,ik kan niet mee omdat jaimy niet meekon omdat hij ziek is,en ik vind het zo eng dat hij zonder mij gaat,ik ken wel de mama's die ook meegaan en dat is wel oke,maar het idee alleen al dat hij bij een ander in de auto zit maakt me al eng.

------------------------------------------------------------

Romaira..........Ahaaa,breek me de mond niet open,Mart is hier ook altijd ziek als de kleine ziek is en ik ziek ben,dan kan je gewoon niet ziek zijn als moeder,soms word je er zo hopeloos van ,van die mannen,echt maar goed ik probeer me er niet aan te storen en probeer mijn dingen maar gewoon te doen,gelukkig heb ik een lieve mama die me veel helpt.

Ja word er echt meodeloos van,nog geen 2 weken kan je hier rondkomen zonder dat er 1 persoon ziek is,ik denk zelf dat noel heel veel school krijgt en zo jaimy aansteekt en mijn weerstand is ook een weerstand van lik mijn vestje,dus ben nu ook aan de echinaforce geslagen en hopelijk krijg ik daar wat meer weerstand van.

Ja ik kan zo boos worden als ze dwingen om min kinderen iets te doen,begrijp me niet verkeerd,natuurlijk moet hij naar de juf luisteren en zijn taken doen,maar dwingen met eten en drinken dat gaat me te ver,toen was dat ook met dwingen naar de wc,dat werkt a-verrechts want toen ging hij dus mooi in zijn broek plassen en zei toen ook heb je nu je zin(dit was zijn vaste juf trouwens),ze zei ook goed ik snap je nu wel,en heeft het ook niet meer gedaan en nu doet hij het goed zelf.

Jawel ik zei al,mijn mams helpt me echt veel gelukkig,wat betreft de kindjes dan,en straks gaat ze ook mee naar mijn werk,dan hoef ik maar 1 en 45 min ipv 3 uur ,mijn baas vind het goed,hij kent mijn moeder,dus dat is dan weer super.

Hoe gaat het met jullie?

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @romaira: ja heb ze allemaal gelezen hoor!!! (nav je vraag op hyves). Heb oma weet raad alle tips even gelezen en vraag me af hoe we aan paardenmelk zouden moeten komen maar goed.
    Ha zegt dat sudo creme ook prima is dus dan dat maar. Bedankt voor je tips in ieder geval! Erg blij mee!!
    @patrieske: Hoe is t nu met Jaimy?? Arm manneke, wat zei de ha??
    En Noël? Wat een apart verhaal… je hebt geen idee waar dat wegkomt?? Of heeft het ook te maken met zijn hoofdje (daar heeft hij toch problemen mee gehad toen ie baby was??? Of heb ik het verkeerd…) Hoop dta het niet weer gebeurd zeg… Kan me voorstellen dat je weinig geslapen hebt!
    Hoop dat jij nu ook niet ziek gaat worden, want mama’s en ziek zijn dat gaat niet samen…..
    Wat trouwens een slap excuus van die juf zeg! Snap daar niks van… Dus elke kind word door haar gedwongen te eten want stel je voor dat een ander kind het ziet en ook ophoud met eten…. Ik neem aan dat je dan als juf vaardigheden genoeg zou hebben om de andere kindjes over te halen wel te eten en dat het alleen dit keer om Noël gaat?? Belachelijk! Hoop dat ze na jou verhaal beter de best gaat doen om ieder kind te behandelen zoals het behandeld moet worden!
    Ohw… lees dat hij morgen een uitje heeft!! Spannend he? Zulke dingen.. Kan het me voorstellen dat je ff angstig bent hoor, maar komt vast goed! En toch fijn dta er mamma’s meegaan die je ook kent dat scheelt wel altijd vind ik!

Nou hier bij de ha geweest… Me niet laten omlullen maar toch ook weer wel… Iig ben ik niet met zalfje naar huis gegaan wat hij me in 1ste instantie wel wilde geven. Ik heb gevraagd of het niet wat was om een verwijzing te krijgen voor een dermatoloog of een kindrarts. Hij vertelde dat je bij een d.l. ws toch binnen 2 minuten buiten staat met een zalfje omdat die door hun ervaring toch niet gaan onderzoeken, die “zien” gelijk waar het om gaat. Onderzoeken op allergie is ook niet of nauwelijks mogelijk omdat bij hele jonge kids alles negatief zal uitslaan, ook al zijn ze wel allergisch dan nog kan een test nega uitslaan…. Pas bij een jaar of 4 zal dat kunnen…. Dus toen waren we nog niet verder, hij had al even genoemd dat en kweek miss wat was, en aangezien hij wel doorhad dat ik er klaar mee was vroeg hij me wat ik zelf wilde/dacht. Nou ja, een verwijzing maar goed dat heeft geen zin, dus dan een kweek maar geen zalf nog, pas na de uitslag van de kweek wil ik eventueel wel weer een zalf proberen maar dat zien we dan wel weer. Dus nu is er een kweekje genomen van het wondje (met zo’n wattenstaafje over het wondje en dat wattenstaafje gaat dan in een buisje naar het lab voor kweek.) Hopelijk eind deze maar ws begin volgende week uitslag daarvan. Heb nog gevraagd wat te doen in tussen om te verzachten en te laten indrogen. Antwoord: sudocreme. Nou goed we zullen wel zien, we gaan vanaf nu dus smeren met sudo en wachten de kweek af.
    Oh ha was wel gelijk met mij eens dat het dus geen krentebaard was…. De uitdrukking die hij nu gebruikte: geïnfecteerde exceem

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nettie.........

Nou hij is nu nog steeds koortsvrij geweest,en lekker gespeelt en ook goed gegeten,maar goed ik ben benieuwd wat de koorts straks weer gaat doen.
    In ieder geval moeten we morgen samen terug naar de ha.

Ja die arts zei dat het ook gewoon een buikgriep kon zijn,hij gaf al vanaf donderdag 1 keer per dag over,1 keer en dan is het weg,ind het erg raar,alleen zaterdag avond is hij begonnen met overgeven bij mijn moeder en die hefet hem hierheen gebracht en toen heeft ie nog een keer of 4 overgegeven en daar hebben we wel zetpillen voor gehad,en daar was het dan wel mee weg,ook heeft hij nu geen hoofdpijn meer,dus ik denk dat hij hoofdpijn had van het overgeven want die kleintjes halen dat uit hun tenen,maar omdat hij zei dat hij zo'n pijn in zin hoofdje had achter zijn ogen dan gaan meteen al de alarmbellen rinkelen,want dan kan het door de druk op zijn hersentjes komen,dat is ons verteld door dr van der meulen dan he.

Ja noel heeft ene cranio schedel gehad daar is hij ook aan geopereerd.

Nou ik ben al een lange tijd verkouden en keel pijn dan is het weer weg en dan weer terug,maar dat hoesten daar word ik doodmoe van,en mijn lijf begint er ook zeer bij te doen,en ik weet dat ik een luchtwegen infectie heb,maar goed na 3 weken als het dan nog niet weg is dan moeten ze maar eens even verder kijken hoor.

Nou dat bedoel ik dus ook te zeggen,ik denk dat ze heeft gedacht ik zeg dat en dan is die moeder wel stil,nou dus mooi niet,maar jou antwoord hou ik wel in mijn achterhoofd,want als ze dan zoeits tegen mij zegt met ouderavond,de vaste juf dan als ze dat verteld hefet dan kan ik dit mooi zeggen,op een nette maniet,jij beschrijft het netter als mij hahaha.

Ja vind het echt heel spannend hoor,ik laat het niet blijken aan noel anders durft hij daalijk niet meer door mij,en ikw as bang dat ie met iemand anders mee moest rijden,en hij zei net toen ik van mijn werk kwam dat hij samen met zijn vriendje met de juf meerijd,dus weer ene opluchting hahaha.

Wat betreft de allergie test dat klopt want noel krijgt hem nu ook pas nu hij 4.5 is want eerder had weinig nut zeiden ze.

In ieder geval hebben ze nu wel een kweekje genomen en hoor je snel wat meer.
    Maar kon je ook iets tegen de jeuk doen,want daar had ze nu het meeste last van toch?

Jaimy had ook dat zijn eczeem ontstoken was,ik heb een zalfje gekregen en daar was wel meteen de jeuk mee weg,als je de naam wilt weten kan ik je die morgen geven want jaimy ligt zo meteen in bed,Mart is zo met hem bezig en dan kan ik er niet bij,sorry

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Sorry meiden ik moet jullie deels tegen spreken .........
    Een allergie test KAN negatief uitvallen maar hoeft dus niet ! Rayn heeft toch ook positief getest op coeliakie ???? dus kan maar hoeft niet , nadeel is alleen dat veel artsen bij voorbaat al denken dat die kids toch wel negatief gaan testen dus doen ze de test maar niet ....alsof je zo kunt denken ??? dan zou een zeldzaam geval als rayn nooit onderzocht hoeven te worden want er kwam toch niets uit....

Maar goed hopen dat er maar wat uit die kweek komt !
    Weet niet of je er voor open staat maar mss is dit altijd nog wat ?? Bioresonantie Therapie Nederland mijn nicht heeft 2 kindjes die vanaf de geboorte onder de allergieen zaten ...zei is meerdere keren naar iemand geweest die deze methode toepaste en allebei haar kindjes zijn er vanaf gekomen ( 1tje had meer dan 50 allergieen )

succes meid !

11. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Nettie Tess heeft het ook weleens grhad uiteindelijk is ze er nu vanaf en kwam het door de luierdoekjes toetenboeners.................
    Ze is heel erg teer op haar huidje en ik gebruik nu La Roche Posay (Lipikar\) dat koop je alleen bij de apotheek en nu gaat het vrij goed ze is veel minder droog...........
    Ik hoop dat er gauw iets uit de kweek komt!!

Ga nu gauw weer werken heb geen zin maar volgende week lekker heel de week vrij

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou heb noel net uitgezwaaid en de tranen stonden in mijn ogen wat worden ze groot;)
    Ik was veel te vroeg op school,had de brief niet goed gelezen maar goed jaimy heeft toen met de grote jongen op het speelplein gespeeld hahaha.

Daalijk naar de ha voor ons samen en ben benieuwd wat ze zeggen,al hoorde ik van de andere mama's op school dat hun kleine kindjes ook nu steeds koorts hadden dus het zal wel weer een of ander virus zijn.

--------------------------------------------------------------

Romaira...........Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen,dat is juist goed wat je zegt.
    Bij noel was het een allergie test voor zijn benauwdheid en dara zeiden ze bij dat het geen nut had voor die allergie test,omdat het dan geen juiste uitslagen heeft,wat er met rayn was dat is misschien heel wat anders,of de artsen zeggen dit gewoon dat kan natuurlijk ook zo zijn.
    In ieder geval bedankt voor je link meid,ik ga die eens goed lezen,want jaimy heeft dus wel veel eczeem en noel heeft het vaak benauwd.

----------------------------------------------------------------

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Nettie: is het misschien een idee om een krabpakje aan te vragen bij de huisarts of kinderarts? Dan kan ze niet krabben...
    Joshua heeft het ook...
    Joshua is ook op allergieën getest hoor. Het is deels zo dat het niet geheel betrouwbaar is, maar mijn kinderarts zei dat dat niet altijd wat zegt. Ik ben het dus geheel met Romaira eens hiermee. Ik ben benieuwd wat de kweek gaat vertellen...

@ Patrieske: och arm ventje, zo lang ziek. Hoe gaat het nu met hem? Dat overgeven enzo zit op dit moment ook enorm in de lucht hoor meid. Ik hoop dat jullie allemaal snel weer beter zijn hoor. Dikke knuffel meid.
    Doet die juf van Noël nu eindelijk al een beetje normaal?
    Hoe was het bij de huisarts?

Hier vorige week vrijdag Joshua's ontlasting op kweek laten zetten. Hier is uitgekomen dat hij geen parasieten heeft, geen virussen, en geen bacteriën die de diarree veroorzaken.
    Van zaterdag tot en met gister eind van de middag heeft hij nergens last van gehad. Maar sinds die tijd kan ik hem weer steeds helemaal verschonen en schoonmaken...

De huisarts vertelde vanmiddag dat Joshua peuterdiarree heeft en dat hij de diksap moet afbouwen en uiteindelijk aan de water moet. Als het goed is, zou het dan beter moeten gaan. De peuterdiarree kan wel tot zijn 5e jaar duren... :S Mooi k*t dus... Mag dan wel voor jaaaaaaaaaren aan Vanish in gaan slaan. Hahahahahaha.
    Volgende week maandag moet ik ook weer met Joshua naar de kinderarts toe, dus dan kan ik nog even vragen wat ik er nog meer aan kan doen. En of het misschien wijsheid is, om met hem naar een diëtiste te gaan.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou heb niet veel te melden,dat is ook ene keer wat anders hahaha.

ow ja noel zijn zandbak is binnengekomen,een leuk kadootje zo voor zijn rapport,2 vliegen in 1 klap hahah.
    Hij zat nog net een klein beetje onder het gemiddelde,dus we zijn echt heel trots op hem.

Jaimy heeft voortaan wat nieuws die klinmt bovenop de salon tafel en gaat er dan boven op staan,echt ik heb hem al 20 keer van die tafel gehaald,time out gegeven nadat ik steeds zei dat het niet mocht maar meneer gaat lekker door.
    Nou in die papieren staat niet hoe ik dat moet doen,ja blijven volhouden,dammmmmmmm dit is al 3 dagen aan de gang man.

Patricia......Nou vanochtend had hij het weer,hij hoefde net niet over te geven,maar zat er weer tegen aan,ik moet nu wel zeggen dat ik zelf ook echt misselijk ben,dus het zal wel een of ander virus zijn maar goed,ik vraag het vanmiddag toch even na bij de ha,ik moest eigenlijk voor jaimy maar ga nu maar met noel want jaimy is gelukkig helemaal niet meer ziek,dus wat het nu was ik weet het niet.

Ja de juf is nu aangevallen door een paar andere moeders,mijn moeder ging noel gisteren ophalen en toen stonden 3 moeders met de juf ruzie te maken,dus ik denk niet dat ze nog erg lang zal blijven/
    Ik moet zeggen dat ik vanochtend tegen haar zei dat noel niet zo lekker is,en dat hij persee naar school wilde en dat als hij hangerig word dat ze mij moet bellen dan kom ik hem halen,en ze was poeslief.

We moeten vanmiddag om 14.30 naar de ha,noel heeft eerst logo om 14.00,en heb de afspraak daar aan vast geplakt want dat zit in hetzelfde gebouw.

Nou meid gelukkig dat er niets is uitgekomen.
    Als ik het goed begrijp heeft hij het van de diksap dan?

Goed dat je het nog even aan de ka na gaat vragen meid.
    Waarom moeten jullie daar hene,voor joshua zijn benauwdheid?

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamavanj dat heeft Tess ook, komt omdat haar darmwand beschadigd is door het virus wat ze beginvan het jaar heeft gehad.
    Tess drinkt nu sinaasappel limonade omdat alles waar appel in zit gaat gisten in de darmenen dat veroorzaakt de diarree moet je maar eens googlen op peuterdiarree

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo net weer mijn nageltjes laten doen:),ze zitten er weer mooi op en ik heb nu alleen maar een wit randje gepakt,normala heb ik ze heel druk maar met al die zomerse kleurtjes die ik nu aan doe heb ik niets op mijn nagels genomen,mijn teennagels zijn al lekker roze dus mijn handjes neutraal gehouden:D

Ben ik net ook weer met onze jaimy naar de ha kunnen gaan omdat hij weer zo'n hoge koorts had en bleef huilen,nu heeft hij een oorontsteking en een luchtwegenifectie dus weer een ab kuur gekregen

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    jeetej patrieske jullie blijven echt aan de gang he pfff word je er nog niet gek van ???

hier is het momenteel erg druk , maar dat zullen jullie allemaal al wel op hyves hebben gelezen :D

15 juli is het zo ver dan laat ik een spiraaltje plaatsen pfff vind het dood eng ! maar tis denk ik wel goed want mijn gevoel dat ik niet (meer) tegen de pil kan klopt als een bus ! sinds ik nu bijna 4 weken pil vrij ben voel ik me langzaan aan weer beter ....niet meer zo opgejaagd niet zo sjggie tegen hubby enz enz enz nu alleen nog een keer ongi worden dat zou ook wel fijn zijn maar goed niet alles tegelijk willen he komt ook vast wel weer goed :D
    en anders maar niet scheelt mij gelijk weer een keuze maken van wel of kindje er ooit bij hahahha :p

18. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Hoi mama's

dacht zal weer even wat laten horen. Hier alles rustig gelukkig, je zou maar moeten bevallen met dit weer... pfff

Hoe gaat het met jullie?

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Wat een stilte is het hier weer,ik hoop door het weer en het voetballen,daarom is het hier een stuk stiller:D

Nou jaimy heeft zijn AB-kuur er bijna weer op zitten en dan hoop ik dat het ziek zijn een keertje weg blijft.
    Hij heeft wel echt donderstreken hoor,en hij luistert voor geen meter,ik kan wel echt 100 keer nee zeggen en hij heeft nu al 3 keer straf gehad en het werkt niet,ook alle tips die ik heb gehad van het cb en mijn blaadjes schijnen als sneeuw voor de zon te zijn verdwenen,ze zei het ook bij het Cb dat dit zou gebeuren,maar echt ik ben dood op om de hele dag zo achter hem aan te hollen,en mijn grensjes zijn echt bereikt,soms is het echt moeilijk als ze zo doen hoor,dan ben ik heel blij als ik weer kan gaan werken.:$

Ook het vroege wakkere zijn is weer begonnen,om 6.00 ligt meneer al klaarwakker en later naar bed laten gaan helpt ook helemaal niet:(

Gisteren met beiden naar de kapper geweest,ze zijn alletwee heel kort geknipt voor de zomer,noel niet zo heel kort voor zijn litteken.

Re..........Als ik het goed heb ben je toch bevallen?

---------------------------------------------------------

Romaira........Ja echt wel,en ik vind het zo erg dat ie dan zo pijn heeft,of noel ook dan zo ziek is,er is niets zo erg als dat je kindjes ziek zijn,maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.

Ja ik heb het zeker gelezen,je zocht zelfs personeel hahaha:D

Nou succes met je spiraaltje meid,laat je een mirena zetten?

Hahhaha ja dan hoef je ook geen spiraaltje meer toch hahaha.

-----------------------------------------------------------

20. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Nee hoor, nog geen brusje voor Jordy... we wachten vol spanning...!

Toen ik in verwachting was van Jordy heb ik in het begin heel hard geroepen dat ie met mijn verjaardag geboren zou worden bij wijze van een grapje (en dat klopte uiteindelijk)

Dit keer riep ik in het begin van mijn zwangerschap al dat deze kleine waarschijnlijk geboren zou worden als Nederland de finale speelt, hoewel ik dat niet echt verwachtte. Maar tot nu toe kan dat dus nog steeds.

En ik mag eigenlijk helemaal niet klagen, want ik heb (weer) een fantastische zwangerschap gehad tot nu toe, maar ik ben het zo beu... ik word helemaal gek door die rondgierende hormonen en zweet me helemaal lens als ik alleen nog maar zit te telefoneren, echt niet normaal meer! Jordy werd geboren met 37wk en 5 dagen - ik verwacht dat ik nu toch de 40 weken ga halen (en wie weet nog meer...)

Deel Deze Pagina