Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo net terug met jaimy van het zkh,en het is een eczeem van zijn kma,dus ik moet weer contact met de diatiste op gaan nemen,heb wel 2 nieuwe zalfjes gehad en hoe ik het moet gaan smeren als de eczeem heel erg is,en dan moet het rustig worden,als het weer erger gaat worden dan moet ik weer terug komen,en hij kan er wel gewoon over heen gaan groeien.
    Maar wat een geluk dat mijn moeder om 7.00 een nummertje is gaan trekken,ik kwam om 8.10 binnen en was meteen aan de beurt,en er zaten dik wel 100 man te wachten echt niet normaal.:$

Nou onze noel lag vannacht allemaal te rillen naast mij en ik voelde aan hem en hij was gloeiend heet,temp genomen en das was 39.3 dus dat viel nog mee,maar hij is zo ziek en heb hem maar thuis gehouden,ik hoop dat ie nog wel deze week opknapt het is de laatste week dat ze naar school gaan,zo jammer zijn,zijn vriendje is ook jarig en trakteert op school en daar is ie dan niet bij,.of hij moet morgen echt opgeknapt zijn,dat hoop ik wel voor hem zelf.

--------------------------------------------------------------

Romaira..........Daar hoor ik wel goede verhalen over,maar ik vroeg omdat spiraaltje en dat kreeg ik niet,zou niet meer ingezet worden zij de ha,nu lees ik dat ze hem bij jou zetten,dus dan zal ik eens gaan zeggen dat ik hem ook wil,ik wacht even af hoe dat het bij jou gaat of jij hem fijn vind.

-------------------------------------------------------------

Re 81.......dikke knuf meid,heb echt met je te doen :(

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ik ben er ook weer ffies...

@ Re: hoe het met Joshua gaat, ga ik zo vertellen. Heb de doorverwijzing gekregen, ben nu aan het wachten op een uitnodiging...
    Wat fijn dat de eczeem bij Jordy nu zo goed asl helemaal weg is zeg.
    Ben wel benieuwd wanneer je nieuwe kleine spruit zich zal aandienen hoor...kan me voorstellen dat je het zat bent.

@ Patrieske: ja idd, ik ben echt vreselijk bang. Niet normaal meer eigenlijk (denk ik)...
    Qua rechtzaak denk ik dat ik er wel goed voor sta. Ik krijg nu ook allemaal hulpmiddelen in huis, wat ik ook nog allemaal door ga geven aan mijn advocate, dit kunnen we namelijk ook allemaal weer gebruiken in de rechtzaak.
    De verwijzing heb ik hoor, nu afwachten wanneer hij mag komen...
    De auto is gemaakt, ben wel 74 euro lichter nu... Maargoed, hij doet het weer goed :D
    Lekker zeg... uurtje langer uitslapen. Kan een hele hoop goed doen. :D Oooooooow lekker meid, vakantie. :D Daar ben ik ook wel aan toe, hihihihihiihihi...

@ Romaira: hoe is het gegaan meid?

Hier heeft Joshua hele weekend verhoging en koorts gehad. Nu zit hij sinds vandaag ineens onder de rode plekjes/bultjes. Ook heeft hij enorme kringen rondom zijn ogen en wil hij weer niet drinken en is hij ook weer aan de diarree... Eten doet hij ook haast niet. Hij wilde vandaag op het KDV zelfs geen brood!!!!
    Vandaag de HAP gebeld en de assistente die ik aan de telefoon had, dacht aan de 6e ziekte, maar als ik dan op internet ga kijken, lijkt het veel meer op de 5e ziekte.
    Ik moet morgen toch met hem naar de huisarts, dus dan ga ik wel horen wat hij heeft...

Ook is er bij Joshua de 1e achterste kies doorgekomen van het weekend, dus hij heeft mooi voor de verandering weer eens alles tegelijk... Op naar de laatste 3....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hai mama's

wilde even laten weten dat alles gister goed is gegaan!
    Inderdaad patrieske het plaatsten zelf deed even goed zeer , hij zei dat dat kwam omdat ik nooit weeen heb gehad en ook niet op de natuurlijke manier bevallen ben . Zeg maar dat tot 2 uurtjes na het zetten ik pijn vrij was dus dat valt goed mee dacht ik! Ben s middags al weer wezen shoppen dus dat zegt genoeg denk ik he hahahaha

@ re , hoe staat het er voor meid ?:D

@ mamavanJ, hoop dat het zijn laatste kiesjes zijn ! maar trek je wel tijdig aan de bel want te lang niet drinken met dit weer is snel om problemen vragen he ! succes meis !

4. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Hallo allemaal!
    Afgelopen maandag om 16.49 uur is het broertje van Jordy geboren! Hij heet Mick en alles is goed en gezond, ook met mama!
    Maandagochtend begonnen de weeën om 3 uur. Het hele verhaal zal ik jullie even besparen (ben ook erg moe nog) maar het is uiteindelijk een natuurlijke bevalling geworden, dus geen keizersnee! Het was heftig, maar het herstel gaat zooo veel sneller, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen!

Ik ga nu lekker uitrusten, tot gauw!

X Re

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Gefeliciteerd meid!!!!!

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    gefeliciteerd RE !!!!
    wat een coooole naam zeg ! hebben wij ook nog over gedacht bij rayn :D heel mooi !

7. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Re gefeliciteerd met het broertje van Jordy en jullie kleine spruit

Zo meiden ik probeer ook evne weer wat vaker te komen kwam even niks van druk met van alles en het meeste het genieten van het weer en mijn kleine meid
    Las dat er een aantal kindjes wat aan het kwakkelen zijn sterkte daarmee!!!

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @re: van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!! Fijn dat ie er eindelijk is, mooie naam en heerlijk dat alles goed gaat!!!!
    Ga er maar fijn van genieten, leuk dat je het al hier hebt gemeld zo snel!!!

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

pfffff, ben echt doodmoe. Sorry dat ik even niet reageer hoor...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hey meiden, was ik ook weer es!
    Dinsdag met Mila naar het zh geweest. Dametje heefts dus constitutioneel exceem... Voor alsnog iig. Ze hebben naar haar gekeken, de vp consulente en later ook (voor 2 min) de dermatoloog. Nu heeft ze 3 zalven en krabpakjes. Een vette zalf, een kuurzalfje voor het geïnfecteerde exceem en een hormoonzalf voor alle plekjes. Ook nog badolie, mogen haar niet meer me iets anders dan dat wassen... (baal er een beetje van want haar haartjes worden zo vet van het zalf en de olie... maar goed het is niet anders als het echt te erg word doen we wel gewoon es met shampoo voor 1 x pw ofzo... badje vind ze sowieso niet meer fijn, dus als ze doucht is het bij mij onder de douche, geen badje meer en maar 1 x per week. Gewoon om haar huidje rustig te houden.)
    Het is een heel gedoe, heb een heel schema gemaakt want de ene zalf mag niet met de andere tegelijk enzenz. Dus smeer nu 4 xdgs... Maar ach ze moet toch ook schone luiers enz dus pakken we dat samen en zo redden we het wel. Na 2 weken moet de kuurzalf stoppen en de hormoonzalf mogen we al gelijk gaan afbouwen. dus nu 7 dagen 1 x dgs, dan 5 dagen 1xdgs en dan steeds een dagje minder en een dagje langer zonder zalf... Heel gedoe maar ach... Alles voor het wijffie natuurlijk!!!
    Ze is er zelf gelukkgi heel vrolijk onder en is vreselijk leuk en lief. Ze kletst en speelt, is nog steeds grote fan van dr zus maar vind het ook wel lastig dat het nu vakantie is en Elise altijd om haar heen is. Elise bemoeit zich graag en veel met Mila en dat pikt Mila nu niet meer zo. Merk aan Elise dat die dit best lastig vind. Ze is haar structuur ook een beetje kwijt door de vak. en ze heeft behoorlijke driftbuien. Denk ook doordt we zoveel bezig zijn geweest met Mila en Elise daardoor een beetje weinig aandacht heeft gehad.
    Ik ga dan ook volgende week een middgaje met haar de stad in, gewoon beetje kijken, nieuwe tas zoeken voor school en ergens lekker eten, gewoon even mamma-Elise tijd, ze heeft er erg veel zin in en ik ook!! Henk heeft va. dus die kan dan gezellig wat doen met Mila.
    En ik nog 1 weekendje werken van 18-23 en dan heb ik ook vakantie!!! Lekker met zn allen leuke dingen doen en genieten, hebben er zoveel zin in!!!!

Zo lang verhaal weer (what's new with me...;) ) Tot gauw!!!

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Nettie: hahaha, ja jou verhaaltjes worden meestal wat langer dan de bedoeling is he? Hahahaha, Geeft niets hoor. :D
    Ik hoop dat het snel beter gaat met Mila hoor. Dat eczeem is niet fijn. Vervelend he, dat ze dan nog maar 1x mag douchen. Joshua hier netzo hoor. Jij hebt trouwens wel 1 zalfje extra. Joshua heeft alleen de hormoonzalf en de vaselinezalf.
    Ik hoop echt dat het snel beter gaat, is voor Mila ook prettiger.

Hier heeft Joshua ons uit laten slapen. :D Hij was pas rond 9.00 uur wakker. Heerlijk is dat dan, helemaal als je al zo supermoe bent. Dat is helaas nog niet veel minder geworden.

Vandaag lekker naar verjaardag toe. Daar even eiersalade maken.
    En vanavond laat waarschijnlijk pas weer naar huis.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gefeliciteerd met Jullie zoon en Broertje!!

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hallo!

Ja daar ben ik ook weer eens.. Eigenlijk heb ik niet zo veel behoefte meer om hier te komen, ik hyves wat en dat is alles.. Ik heb trouwens met het mooie weer ook niet echt achter de laptop gezeten!

Hier gaat alles goed, m'n meisje zingt Poesje Mauw echt zo schattig! En ze praat nog veel meer, echt zo leuk.. Verder zijn we vorige week met haar bij dokterswacht geweest, ze heeft last gehad van Pseudo-kroep dus ik hoop dat het eenmalig was en niet meer terug komt.

Met mij gaat het ook goed, en met m'n mannetje ook! We hebben een nieuwe auto, EINDELIJK groter! We wonen NOG niet in ons nieuwe huis, nog druk bezig met de laatste loodjes en dan de puntjes op de I en is het klaar om te gaan wonen..

Nou ik ga dr weer vandoor.. doei!

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Mila heeft ook geïnfecteerd exceem erbij, een flinke plek onder haar re-oortje en in haar nekje wat kleine plakjes, daar is de extra zalf dus voor ;)
    En idd word altijd langer dan de bedoeling is... ach nou ja, zijn jullie gewend van me:D

Andere keer meer, net thuis van werk, moe dus zo op bed en gaan genieten van onze vakantie!!! 3 weken samen leuke dngen doen, heerlijk!!! Heb dr zin in!!

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Nettie die arme mila hopelijk knpt ze gauw op wat zal ze een jeuk hebben met het warme weer.........
    Geszellig mama elise tijd Tess vind het ook heerlijk als we samen iets doen

Joyce fijn dat het huis opschiet en hopelijk woon je er snel

Zo wij moeten nog 5 weken werken tot de vakantie we zijn dan eerst een week thuis en gaan dan een midweek met vrienden naar de beekse bergen heb er wel erg veel zin in!!!

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Nou ik ben er weer even,heb er inmiddels al 2 kuren op zitten en ben er weer met 1 bezig,ben echt dood en dood ziek geweest,en bij de ha wel veel keer geweest,ik moet nu door naar de gyn ook,ze gaan mijn baarmoeder en eierstokken allemaal nakijken omdat ik zo blijf bloeden,en er is ook een pil die bij mijn spiraaltje kan die kan ik dan 2 maanden slikken en dan kijken ze of het bloeden gaat ophouden,moet daalijk bellen voor een afspraak en dan hoor ik later hoe en wat verder.
    Voor nu heb ik een pil gekregen die ik 3 augustus moet gaan slikken en dan zal ik ieder geval nu in de vakantie niet gaan bloeden,al kan ze het niet uitsluiten.

maar goed nu is even het belangrijkste dat ik van die blaasontsteking afkom:$

---------------------------------------------------------------

Journey..........Wat leuk dat jullie naar de beekse bergen gaan met jullie vrienden............zitten jullie er toevallig al op 21 augustus dan gaan wij naar decibel en dat is op de beekse bergen en een hoop vrienden van ons hebben dan dara van die huisje geboekt:D

Nettie...........Ik las het van Mila der eczeem,ik hoop dat de zalf zijn werk gaat doen,en dat haar huidje snel wat rustiger is............hier is het met vlagen nu,maar de dermatoloog zei dat jaimy er wel over heen kon groeien maar ook dat de kans er in blijft zitten dat hij deze plekken blijft houden...........nu hij wat verkleurt is zie je ook heel veel witte plekjes op zijn huidje,dat verkleurt niet heeft mila dat ook?
    veel plezier in de vakantie..gaan jullie nog weg?

-------------------------------------------------------------

Joyce.........Leuk dat je toch even laat wetem hoe het met jullie gaat meid,ik merk dat met het goede weer ik er ook weinig tijd voor heb,maar goed ik kom meestal wel even spieken,ben altijd wel benieuwd bij de meiden die nog schrijven hoe het gaat met hun kleintjes en ik probeer het ook altijd op hyves te lezen.
    Ow wat goed zeg dat ze dat zingt,jaimy kent nog steeds maar dezelfde woordjes en inmiddels in maan en naan er bij gekomen,dat laatste wilt ie een banaan hahaha.
    Ow wat eng meid,ik weet wat het is,noel heeft het ook een paar keer gehad en die is dan een stuk ouder,en jou meisje is nog zo klein en dan al zo'n aanval.........:$
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto en bijna in jullie nieuwe huisje,wat leuk,ik geloof dat je er erg naar uitkijkt of niet?

-----------------------------------------------------------

Re...........Ik weet niet of ik je wel heb gefeliciteerd ben er even niet geweest,maar een dikke felicitatie is wel op zijn plaats en een hele leuke naam zeg.
    Hoe doet ie het en de grote broer?

patricia.............Hoe gaat het met jou meid,ik las dat je erg moe bent steeds?

------------------------------------------------------------

Romaira...........Ik las dat je taart super was de bruidstaart heb de foto gezien en hij is echt prachtig zeg:D

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou gisteren bouwvak wezen vieren,was erg gezellig maar om 22.00 ben ik naar huis gegaan met 2 vrienden van ons,die gingen ook en ik had erg pijn in mijn buik dus ik zat niet meer op mijn gemak.
    Eerst lekker wezen eten was erg jammie hahahha,daat zaten we te eten en kwam ik een oude vriend tegen die heb ik wel dik 7 jaar niet gezien,hij was getrouwd en een dochtertje foto's zitten kijken,was zo leuk meteen nummers uitgewisseld en snel een keertje afspreken:D

later naar een ander terras gegaan en we kwamen erg veel bekenden tegen iedereen vakantie aan het vieren,,was erg leuk we zaten met een man of 20 zo zie je nooit niemand en zo kom je iedereen tegen,jammer dat ik weer zo'n buikpijn kreeg,begin er echt van te balen nu hoor.

Mart kwam vannacht volgens mij tegen 4 en binnen gerold,toen hoorde ik de deur dichtknallen en dat was hij,ben weer lekker door gaan slapen.

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    ben ik ook weer eens ffies. Hier gaat ook alles prima en druk met genieten van de vakantie en ons mannetje.
    Ik las wat verhalen over eczeem, hier dus ook constitutioneel eczeem en een heel smeerregime. Gelukkig heeft Luca zelf er weinig last van.
    Hij kletst de hele dag de oren van je hoofd; elke dag komt er wel een nieuw woordje bij, zo leuk om te horen! Verder weet hij nog steeds erg goed wat hij wil en is een lekkere peuterpuber die graag "nee" zegt (of roept of gilt;)). Net gezellig met z'n tweeën de stad in geweest en nieuwe schoenen voor hem gescoord, hij was helemaal trots!

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai elise

Gaan jullie nog weg?

Fijn dat luca er zelf weinig last van heeft,ik moet zeggen nu dat jaimy deze zalf heeft dat het echt heel goed gaat.

Leuk he,jaimy begint nu ook echt wat meer te zeggen,en hele gespekken voert hij in zijn eigen taaltje tegen je hahaha.

Ow dat gillen wat herkenbaar ,jaimy lijkt even niets anders te kunnen,gisteren was ik flink beroerd en dan vind ik het toch wel erg rot dat hij zo blijft schreeuwen.

hahahha was ie zo trots.......wij laatst ook met jaimy die danstte door de winkel heen hahahah.
    Wij hebben hele leuke van quiksilver gehaald met allemaal leuke kleurtjes en klitteband want jaimy kan geen veters aan die past ie niet:$

20. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hey patrieske,
    hoe gaat het met jullie? Ik las wat nare berichten over je gezondheid, wat vervelend allemaal!
    Wij gaan morgen een weekje op vakantie. We gaan gezellig met mijn ouders; heb er erg veel zin in!
    Grappig dat Jamie geen veters past; heeft hij zulke smalle voetjes? Klinkt leuk die schoenen van Quiksilver. Luca heeft Adidasjes gekregen. Een paar weken geleden heeft hij van mijn broertje al zwarte Adidasjes gekregen met klittenband en een plastic neus (leek mijn broertje erg handig, want die was zelf net zo'n dondersteen) en gisteren heb ik nog witte met veters erbij gekocht; kan hij weer even vooruit.
    tja, dat gillen word je af en toe idd wel gek van. Als ik moe ben kan ik er ook slecht tegen. We zijn net naar het zwembad geweest en daar was hij weer heel lief aan het spelen met een gietertje en een paar bakjes en dan kan ik hem ook wel weer opvreten!

Deel Deze Pagina