Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Elise.........

Ja moet morgen mijn urine weer wegbrengen en dan hoop ik dat het weg is,ik kreeg toenstraks weer erge buikpijn dus ik denk niet dat het weg is:(

Ow wat lekker zeg,waar gaan jullie heen?
    Veel plezier alvast.

Nou juist hele brede voeten met een extreme hoge wreef,hij kan dus die vetertjes maar tot de helft en dan naast de tond zie je sok,snap je wat ik bedoel?

Dat is inderdaad handig,die heb ik hier nergens gezien :(

Ja heerlijk he als ze zo spelen,dat vind ik ook echt heerlijk dan kan je uren gaan zitten kijken :p

2. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hai meiden!

Ik lees niet meer zo fanatiek mee maar nu kom ik wel even om wat leuks te vertellen:

IK BEN ZWANGER!!!

( voor degene die bij mij op hyves zitten... je snapt het is nog maar net bekend.... dus...ssssst ;) )

Vanmorgen had ik, na twee dagen een lichte test, een knal posi test. We zijn zoooo gelukkig! Ons tweede kindje zal rond 8 april geboren worden.

Op de misselijkheid en vermoeidheid na gaat het hier allemaal erg goed. Sven groeit als kool en zijn epilepsie hebben we aardig goed onder controle.

Liefs!!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Sanne gefeliciteerd!!!!

4. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Sanne gefeliciteerd jullie konden toch heel moeilijk zwanger worden?

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Patrieske wij gaan 6 september naar de beekse bergen moet nu nog even 3 weken werken...............

6. Seth

Seth Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd...!! :)

en geniet er lekker van.....

xxx

7. Seth

Seth Niet meer actief

denk "wip" ff langs om te zwaaien.....aangezien ik van de week een lief pb-tje kreeg van joyce.... :)

*zwaai*...

8. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hoi Journey,

Ja dat klopt, we hebben de hulp ingeroepen van een hele liever donor. Bij poging 3 was het raak! We zijn er dolblij mee!

Liefs!

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Wat goed!!!! GEFELICITEERD MEID!!!!!

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

hier ook weer even een berichtje van mij.

Van de week met Joshua naar het audiologisch centrum geweest en hij is niet slechthorend gelukkig. Wel had hij wat vocht bij de trommelvliesjes, dus dat moeten we even in de gaten houden, dat als hij toch nog slechter gaat horen, dat we dan weer een afspraak kunnen maken.
    We hebben dus een klein etterbakkie:p:p:p:p LOL.

Ook is er van de week bij mij bloed geprikt, omdat ik steeds zo moe ben, maar daar is niets uitgekomen. Dus die vermoeidheid komt echt van de HMS. Nou ja, dan weten we dat ook weer.

Luisteren jullie kids op het moment ook zo slecht? En hebben ze ook soms zo ineens uit het niets een driftbui? Ik word er soms echt schijtziek van :). Maargoed, zal wel weer overgaan (hoop ik).

Op het werk gaat ook alles nog steeds goed. Kan het nog steeds goed volhouden. Nu was er vorige week wel iets voorgevallen, maar dit is allemaal goedgekomen, doordat ik zelf een gesprek heb aangevraagd en alles zelf verteld. (voor de nieuwsgierigen, jullie mogen me een PB sturen over wat er dan gebeurd is)
    Tot nu toe ziet het er nog wel goed uit over dat ik een contract krijg, dus ik ben wel heel erg benieuwd. Nog maar een paar weekjes en dan weet ik zeker wat er gaat gebeuren.

Met Joshua gaat het verder ook hardstikke goed (op af en toe benauwd en zijn eczeem na dan), dus daar ben ik heel blij mee. Hij is zo af en toe wel weer met een kies bezig, waarbij de nodige verhoging en spuitluiers ook de revue weer passeren. ;) Hoort er allemaal bij he?

Morgen is Andres jarig, dus vanavond nog een druk programma, omdat ik morgen zelf wel moet werken...

Hoe is het allemaal met jullie? Heb even niet bijgelezen.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Jongens,wij zijn op vakantie,tot latersssssssssssssss

12. Seth

Seth Niet meer actief

heel herkenbaar.... ennuhhh ben bang dat dit de voorloper van de peuterpuberteit is.... maw DAT duurt nog wel ff... :p

als ik jou was... zo ik gewoon een paar keer laten checken die oren...
    Zoontje bleek dus achteraf (had het al tig keer gezegd, dat ik dacht dat ie niet goed hoorde) een hoop vocht in zn oren gehad te hebben.... (tot hij vorig jaar augustus geholpen is)
    Daar heeft hij NU dus nog "schade" van....
    moest laatst naar logopedie... omdat hij dus een spraakachterstand heeft...
    nu verwachte lopediste wel dat het bij zou trekken, dus hoef niet terug.... maar toch....

alvast gefeliciteerd...

13. Seth

Seth Niet meer actief

fijne vakantie...

14. Seth

Seth Niet meer actief

*zwaait naar mamavanjoshua*...

:)

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    #1675 mamavanJ&D, 7 aug 2010
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
    *zwaait terug naar Seth*:D:D:D

16. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    hallo dames,

veel vakantiegangers lees ik, geniet ervan! Sommige alweer (bijna) een bevalling rijker... wat gaat dat snel allemaal.
    Hier gaat alles goed, eindelijk.
    we hebben een babyfluisteraar ingeschakeld en sindsdien slaapt Julian door en gaat alles super goed. Echt fijn.
    Vakantie hebben wij helaas al achter de rug.

liefs B

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ Sanne,
    wat een goed nieuws !!!! van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !!! hoop dat het voorspoedig zal verlopen :)

@ mamavanJ,
    goed nieuws zeg dat ie geen slecht gehoor heeft ! nouja hij luisterd wanneer hij zin heeft hahaha heeft rayn ook last van hoor slecht luisteren en heeel erg drammen als ie zijn zin niet krijgt hoort er hier ook bij .

@ patrieske,
    hele fijne vakantie meid ( al zal je dit denk ik niet meer op tijd lezen ) dus heb je het leuk gehad ,kan ik beter vragen ? :D

@ seth ,
    * zwaai zwaai* hoe gaat het met je meisje ? hou je het allemaal nog vol en hoe gaat het met je bekken ?

@ birthe,
    een baby fluisteraar , wat heeft hij gedaan dan gedaan dat julian nu door slaapt ? spannend zeg ....

~~~~~~~~

@ hier ,
    alles goed , rayn doet het super goed ....geen "foutjes " meer gehad gelukkig :D 19 aug moeten we weer naar de kinderarts toe dus ben super benieuwd hoe de bloed waardes nu weer zijn , hoop dat ze weer verder zijn gezakt ( zou eingelijk wel moeten want ze waren nog steeds te hoog ) Ben ook erg benieuwd hoe hij het verder doet ( leverfunctie enzo) spannend dus nog even :D

18. Seth

Seth Niet meer actief

Hi,
    Mn bekken gaat redelijk...ofja... niet echt slechter als de vorige keren....
    ik slaap wel zittend, word elke keer wakker van de pijn... en mensen met rollatortjes halen me in.... maar ach... what's new??!! :D
    Weet hoe ik veel dingen nog moet aanpakken....

voor de rest vind ik deze zwangerschap ECHT drama...;)
    voorweeen, harde buiken... bandenpijn.....
    Nu vroege verweking van de bmm daardoor... en had vorige week een vingertop ontsluiting... wat veroorzaakt wordt door alle rommels... moet dus al heel de zwangerschap rustig aan doen...
    en laatste weken algehele rust... mag alleen zitten en liggen...
    Is natuurlijk hartstikke makkelijk met twee kleintjes ;)... maar ach...
    laatste loodjes...
    Heb wel ff gemopperd bij vk, dat ze me even had mogen waarschuwen voor zo'n derde zwangerschap.... :D

Tjeetje, gaat het nog niet helemaal lekker met je ventje... gelukkig is 19 augustus zo...!! Hopelijk zit alles dan netjes op niveau!!
    Als je kindjes wat hebben... ;)

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    jemig wat een verhaal zeg poeh das heftig hoor !
    snap wel dat ze zeggen dat je rust moet houden maar idd hoe moet je dat doen met 2 kleintjes ???onbegonnen werk lijkt me !

Ja het gaat wel goed met rayn hoor ( op z'n nukken na dan :p ) maar we bliijven 4 a 5 x per jaar op controle komen , gewoon om op de waardes te blijven letten ......( uiteindelijk kan coeliakie , darm kanker veroorzaken he dus tis wel belangrijk ) Maar goed het prikken vandaag was weer een ramp ......konden geen ader vinden dus hebben ze 4 buisjes uit de vinger moeten halen :S

20. Seth

Seth Niet meer actief

Tjeetje... nog moeilijk te prikken ook....!!!
    uit de vinger...:$ kan dat??!!!

Gebruiken ze niet zo'n babyinfuus om te prikken... ? (zo'n vlindertje, zeg maar....)

misschien zijn armpjes ff onder wat warm water houden,....
    (deed vorige vriend ook vaak... als hij niet te prikken was...)..

Deel Deze Pagina