ja ze gebruiken inderdaad een vlindertje , der is helemaal geen ader te voelen bij hem armen , handen, pols nergens dus tja dan maar uit de vinger ......maarja naar verloop van tijd gaat daar de druk ook vanaf dus ze hebben 3 vingers moeten gebruiken ( en schoonmoeder maar zeggen tja het is ff vervelend met die kleintje maar tis toch zo weer klaar dan zijn ze alles vergeten hahaha dat ff duurt bij ons steevast 1,5 uur hahaha soms.....)
ach schoonmoeders....... die dingen maken trouwens ook enorm indruk op zo'n kleintje.... en ze laten nu ook niet meer alles "zomaar gebeuren"... tenminste als ik al kijk hoe ik hier soms de tanden moet poetsen.... pfffff..... en op de voeten??? daar werden in de daniel den hoedt ook wel ooit mensen geprikt of infuus.... ofja.. je zit natuurlijk nog met dat "babyvet".... Warmte is iig heel belangijk..... kan er ooit echt voor zorgen dat aders er meer op komen te liggen......
Hey meiden, was ik weer! Gister weer naar zh geweest met Mila. We zijn goed bezig maar de plek bij haar oortje is nog niet beter... na beter te hebben gekeken leek het hun alsof er herpes zat..... Dikke kans dat de exceem dit "verbloemd" heeft en nu is het zichtbaar geworden doordat we de exceem weg hebben gesmeerd met de zalfjes.... Nu dus een nieuwe zalf gekregen voor die ene plek, en er is een kweek gemaakt van de plek om het vast te stellen maar ik verwacht wel dat er uit komt wat zij vermoeden, het was een prof en een vp die beiden direct constateerden da het wel es herpes kon zijn... Nou zijn we mooi klaar mee dus.... Wéér wat nieuws, wéér nieuwe zalf erbij, arme wijfie.... Gelukkig is ze vrolijk, krijgt iedereen aan het lachen, in winkels en overal waar we maar komen roept madam tegen iedereen: "hallo!" Heel hard, vooral de gezichten van mensen als ze zien hoe klein ze is, hilarisch! Kletsen doet ze nu dus ineens heel veel, komen snel veel nieuwe woordjes uit, heerlijk!! Vakantie zit er bijna op, maandag moet Henk weer werken en Elise gaat dan haar laatste weekje in.... Gaat écht super snel! Vanochtend bij de ha geweest... Eindelijk de stap gewaagt en nu krijg ik morgen de mirena.... Ben enorm nerveus maar ook erg benieuwd hoe dat gaat werken en of ik me er beter door ga voelen. Ben zó klaar me mn cyclus zoals die nu is! Ben constant bezig met hormonen, zijn maar een paar dagen per cyclus dat ik me écht prettig en fijn voel, de meeste dagen zijn wel goed op zich maar houden niet over zeg maar en dan zijn er nog een aantal dagen dat ik me écht diep ongelukkig en sjago voel.... Niet fijn voor mn gezinnetje en voor mezelf ook niet uiteraard, wil me gewoon prettig voelen en niet telkens strijd voeren tegen de hormonen... Hopen dat mirena me gaat helpen... Zijn er nog tips waar ik rekening mee moet houden tijdens het plaatsen??? Romaira jij had er laatst toch ook 1 laten zetten??? Oh en btw ik wil dit dus niet aan de grote klok hebben, dus vertel het alleen hier, op hyves praat ik er niet over, dus hoop ook dat jullie dat niet doen (vragen hoe het ging e.d. vragen liever hier dus, thanx ) Zo dat moest ik ff kwijt, nu gauw ff wc poetsen, is nódig toe aan een flinke poetsbeurt! Tot gauw!
Nou meiden, hij zit hoor... Meer vervelend als pijn, maar nu wel eenbeetje weeïge pijn, maar kan ook komen door de zenuwen vooraf en gespannenheid plus dat ik vaak rond deze dag (4de/5de dag menstruatie) weer wat pijn heb ik mn buik. Maar al met al viel het reuze mee, vond de eendebek nog het meest vervelend. Ondertussen werd er gebeld over Mila dat het géén herpes was... Dus nou zijn we weer terug bij af... maar de zalf lijkt al na 3 keer smeren wél te helpen dus daar mochten we gewoon mee doorgaan... Ben benieuwd wat we daar nou weer mee moeten... afwachten n hopen dat deze zalf de plek eindelijk weg maakt, dat zou geweldig zijn na bijna 4 mnd..... Goed ik ga ff rustig aan doen nu, krijg nu toch af en toe wat steekjes enz. dus gewoon ff rustig aan en dan hopen dat we vanmiddag nog wat leuks kunnen gaan doen, laatste vakantiedag!!! Maandag Henk weer werken en ik donderdag en vrijdag..... nu nog maar ff niet aan denken. Fijne dag!
hai meis ja ik heb er ook pas 1 laten zetten alleen heb ik niet de mirena maar een koper spiraal ik heb een paar dagen een raar gevoel in me buik gehad maar meer dan dat was het ook niet ,gelukkig !
@spiraaltje..... hier gaat de knoop erin...... bij vriend,..... alssie niet terugkrabbeld..... Was namelijk tijdje geleden een vriend die het ook even zou laten doen.... vriend had dus gezegd: "nou zeg jij mij maar hoe het was achteraf".... nu was het dus bij die gozer grandioos verkeerd gegaan... terwijl ze bezig waren.. schoot de zaadleider weg.. en waren ze deze "kwijt".... moest ie dus na t weekend terugkomen, om het onder narcose af te maken... Dit schijnt dus bijna niet voor te komen.... maarja mijn vriend had het idee gelijk weer op de lange baan geschoven... en kneep hem gelijk... (nouja wellicht alssie hem genoeg knijpt, dat dat ook helpt??!! ) Nettie heb het verhaal gemist wat voor plek heeft Mila dan...? hoe zit het eruit? heb je foto?? iig balen dat je nog niet weet wat het is..... want tja weet je ook niet wat helpt er tegen..
@seth , oh das echt wel weer een mannen ding he om hem dan gelijk te knijpen ( wij vrouwen moet dan maar inzien dat het een uitzondering is ) Hoop dat hier roy er ook ooit een knoop in wil laten leggen , maar ben der bang voor ! Te gek voor woorden natuurlijk maar ja dat zien we dan wel weer . Jeetje meid je bent al bijna 37 weken poeh wat is dat snel gegaan zeg ! ben zooo benieuwd wat het is een jongentje of een meisje me gevoel laat me een beetje in de steek nu heb geen flauw idee meer hahaha. Hier voorlopig helemaal tevreden met 1 moet er nog steeds niet aan denken ooit een 2e roy wel die zou wel willen nu ! hoe is het met bones eingelijk ?
Nog paar weekjes geduld meid.... Met Bones gaat het opzich goed MAAR..... hij is de laatste uhhh weken heel raar... eerst was hij heel aanhankelijk naar mij toe.... constant achterna lopen.... zelfs als ik plassen ofzo.... werd er gek van... Daarna werd hij opstandig.... en nu de laatste dagen???? hij lijkt wel opeens doof.... en ligt overdag alleen maar te slapen... en snachts te waken.... merkte jij iets aan Diesel op het einde??? ben benieuwd hoe het straks gaat.....
Hai Daar zijn we weer,terug van weggeweest,echt een heerlijke vakantie gehad,echt een superpark voor kinderen,jaimy en noel hebben het zo leuk gehad,en daar doe je het voor.........zwemmen vonden ze heerlijk,alleen met onze jaimy kon ik maar eens in de 2 a 3 dagen zijn eczeem werd echt heel heftig van het chloor water en ja dan kan je gewoon niet iedere dag zwemmen,maar goed er waren zoveel andere leuke dingen te doen,de week is echt voorbij gevlogen. Ik zet de foto's deze week nog even op mijn hyves. Verder zijn we weer thuis,en het slechte weer gaat maar door,we hadden daar ook echt slecht weer,maar dat is het fijne aan cp daar heb je bijna alles binnen,maar thuis moeten we ons maar vermaken. Dinsdag gaan we naar de efteling en er is nu kermis in Vught en daar gaan we naar toe en dan maar wat dingen verzinnen met slecht weer,een keer dippie doe,maar goed daar vind ik ook dat er veel buiten is. Een hoogtepunt van de vakantie trouwens,is dat noel een flip de beer heeft laten maken,met een geboorteregister,hij heeft hem zelf mee gemaakt en hij en Flip zijn onafscheidelijk,en hij is echt intens gelukkig,ik moest er gewoon van snikken. Gisteren ook weer een mijlpaal zijn eerste tandje is er uitgevallen,hij is 4 dus echt heel snel vind ik zelf,moet je nagaan dat hij 10 maanden was met zijn eerste tandje hahaha ----------------------------------------------------------- Seth...........meid wat leuk om jou weer te spreken,hoe gaat het met jullie,ik moet nog een hoop bijlezen hoor,maar las al dat je op het einde gaat,en dat je veel rust moet houden,dat lijkt me erg moeilijk met 2 van die koters in huis,als ik zie hoe het er hier aan toe gaat Nou hier gaat het spiraaltje er waarschijnlijk uit,ik heb er meer last van als wat anders,moet maandag naar het zkh voor een inwendige echo dan gaan ze alles nakijken. Maar goed Mart doet dat dus echt niet die is verschrikkelijk bang.loopt al dik 3 jaar met een liesbreuk rond en heeft zo'n speciale liesbreukband,en die helpt ook niet echt veel meer dus dat hij zich laat helpen dat doet hij echt niet.:x --------------------------------------------------------------- Nettie..........Nou laten we hopen dat de zalf toch helpt,en dat ze van die plek afkomt,heeft ze erveel last van? Nou ik hoop dat de mirena bij jou goed werk levert meid en dat je in ieder geval geen hormonen meer krijgt en dat je je dan beter gaat voelen,bij mij is het mirena spiraaltje een ramp geworden,ik boed van de 4 weken meestal dik 3 weken en dan 1.5 of 2 weken bloedvrij en dan ben ik het weer,dus ik krijg nu een inwedige echo ,omdat dit nu al dik 1 jaar aanhoud en ze gaan nu even verder kijken,mocht alles goed zitten dan kan ik nog 2 maanden een speciale pil krijgen en als dat het nog niet beter maakt dan behoor ik bij de pechvogels dat zijn 2 op de 10 vrouwen waar door je door het spiraaltje blijft bloeden,de meeste vrouwen worden eigenlijk bijna niet meer omgesteld,daar deed ik het ook voor,en ach als ik gewoon eens in de maand 5 of 6 dagen zou bloeden was ook gene probleem maar dik 3 weken van de 4 vind ik wat overdreven,een voordeel was wel dat ik veel was afgevallen hahah. ----------------------------------------------------------------
Hey meiden, @ Nettie: wat fijn dat je niet zoveel last hebt van het plaatsen van de mirena. Wat fijn dat de eczeem nu weg is, maar wel vervelend dat je wat dat andere plekje betreft weer terug bij af bent. @ Seth: whahahaha, geweldig (sorry hoor), wat kunnen mannen soms bangerd zijn he? Schiet inderdaad al heel erg op voor jou nu he? Vind het wel spannend hoor. Het zou heel goed kunnen dat Bones merkt dat er wat aan zit te komen hoor. Dieren gaan zich dan ineens heel anders gedragen. @ Romaira: wil jij geen 2e meid? Hier heb ik goed nieuws gekregen. Ik mag blijven bij Traffic Support, waar ik nu stage loop. Ik ben zo blij . Voor de rest gaat het hier redelijk. Ben nog steeds heel erg moe steeds, maargoed, daar moet ik dan maar mee leren leven denk ik zo. Bij de revalidatie krijg ik nog maar 4x fysio, wat inhoud dat dit nog maar twee weken is. 23 augustus heb ik een afspraak bij het technisch spreekuur van de revalidatie om te kijken of ik braces voor mijn polsen ga krijgen of dat ik toch silversplints kan krijgen. Ik zal in iedergeval duidelijk maken, dat ik toch echt silversplints wil, omdat ik die tijdens het werken niet meer af hoef te doen. Joshua is voor de verandering weer eens verkouden en dus weer erg benauwd. Ik ga morgen de huisarts bellen en vragen of ik nu niet toch echt naar een KNO-arts kan. Hij is zo enorm vaak verkouden en dan het feit dat hij dan ook vaak last van zijn oortjes heeft en ook dat hij vocht bij de trommelvliesjes heeft. Ik wil dat er nu toch wel goed naar gekeken gaat worden. Ben het nu namelijk helemaal zat. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ patrieske , oh wat heerlijk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad zeg ! Jamie nog steeds last van eczeem wat zielig zeg ! (als je eens naar die vrouw wil moet je het maar zeggen he regel zo telefoon nummer voor je hoor !) wat naar dat je niet zo blij bent met je spiraaltje , ik merk niet eens dat ik hem heb ! @ mamavanj Gaaaf zeg goed nieuws dat je mag blijven waar je nu werkt , toch weer een zekerheid he Wat is een silversplint dan ? tja geen 2e ?? kweet het niet , voorlopig nog laaaaaang niet in ieder geval en jullie ?
Ik heb bij dit berichtje een foto van een silversplint gedaan. Kun je het zien . Je kunt het vergelijken met een brace, maar dan alleen zilver en geen stof of kunststof. Ja wij willen nog wel een tweede, dat is een ding wat zeker is, maar financieel kan het nu nog niet, anders was ik allang gestopt. Hahahahahaha. Liefs en dikke knuffel, Patricia
oh dat ! ja dat ken ik wel , zie ook wel eens vrouwen met een kleinere versie dan deze. @ seth , uhm nou diesel was eingelijk de hele zwangerschap super waaks , zelfs naar roy toe als roy me eens aan het plagen was ....oei werd diesel toch link hahahaha En met de bevalling kan ik ook niet zeggen want er is hier thuis nooit iets gebeurd wat ook maar te maken had met bevallen . Ik voelde me zoals ik me de hele zwangerschap voelde (klote dus) toen ik naar het ziekenhuis ging voor die veter ......kwam alleen anderhalve week later thuis met een baby hahahaha dus daar heeft hij nooit wat van mee gekregen zeg maar . maar de kans vind ik wel groot hoor dat het er mee te maken heeft , honden/dieren voelen het echt wel aan is mijn mening ! nogmaals diesel was heel de zwangerschap echt anders dan voorheen en dan dat ie nu is dussss hoop het voor je , wel ff min 37 weken halen he
Hai Nou gisteren naar het zkh geweest en heb een inwendige echo gekregen,het spiraaltje zat wel gewoon goed,maar er zit een hele grote cyste in mijn rechtereierstok,en mijn linker hebben ze niet kunnen zien en niet kunnen vinden,maar goed dat zal wel goed zitten,anders hadden ze wel verder gezocht denk ik............maar goed om een lang verhaal kort te maken,de bloedingen kunnen niet veroorzaakt worden door de cyste,maar ik moet wel over 3 maanden terug komen om te kijken of hij uit zich zelf weg is gegaan of kleiner is geworden,hij mag dus niet groter worden,hij is nu 3.5 doorsnee gemeten,en 4 is het uiterste...dus als ik tussendoor erge buikpijn krijg moet ik meteen bellen. Maar goed over het spiraaltje terug,ik moet nu dus ook 3 maanden mijn cyclus bij gaan houden,want 3 weken bloeden ik echt te,ik moet het bloeden omschrijven van dag tot dag en mijn kwaaltjes er bij noteren. Wat mijn ha zei over een pil die ik 2 maanden kan gana slikken,dat vind de gyn grote onzin,je hebt een spiraaltje en dan een pil er bij is onzin zei ze,het kan wel dat deze eruit word gehaald en dan een nieuwe word geplaatst ,maar daar begin ik niet aan,als hij er uit gaat komt er niets meer in. -------------------------------------------------------------- Patricia............Gefeliciteerd met je baan meid,en dat je kan blijven,dat is echt een super nieuws. Weet je inmiddels al meer over die rechtzaak tegen de UWV? Ik zag die silversplint net,die bestrekt je hand dan ofzo,of wat moet ik mij er bij voorstellen? heb je nog naar je ha gebeld over je manneke? ------------------------------------------------------------ Romaira..........Nou we staan nu onder de dermatoloog maar die doet er eigen weinig mee,dus als jij mij dat nummer zou kunnen pben dan kan ik haar toch even bellen. het is niet meer zo heel erg maar als je met hem gaat zwemmen dan zet het gewoon super erg op,en de dermatoloog had gezegd dat maakt niet uit gewoon meer smeren,maar het is wel steeds hormoonzalf wat je smeert snap je?
haai meiden, kom eventjes spieken hier. @mamavanJ, te gek dat je bij je stageplek mag blijven werken super goed nieuws zeg... fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. @nettie.. jeetje is wat met de uitslag van Mila.. maar herpes.. niet echt te gek.. hoop maar dat het gauw wegtrekt met die zalfjes enzo @seth.. pffff al bijna klaar met de zwangerschap.... suc6 met de laatste loodjes @patrieske, een cyste op je eierstok.... hmmm niet iets waar ik me mee weg zou laten sturen hoor.... het kan dat ze wegtrekt ja.. maar de kans dat ze blijft is groter... kan het geen schade aan de eierstok enzo? met ons gaat het goed, linetje brabbelt veel en met regelmaat ook duidelijk, gaat al 2 keer per dag op het potje, nog steeds geen compleet gebit... nog 4 kiezen en wat snijtanden te gaan.... slapen is nog steeds een ellende.. zelfs nu ze in een normaal bed slaapt.. het blijft op en af gaan.... en hier zijn we druk in de weer om Linette grote zus te gaan maken... maar goed voor nu nog niets in de maak.
hahahah mikmak wat schrijf je dat leuk , druk in de weer om linette grote zus te maken hahaha. Toevallig dat ik daar laatst nog aan dacht of jullie nog een 2e willen ? nou ja dus denk ik dan he @ patrieske , ik der achter aan voor dat nummer (schoonmama vragen ) tis echt een oude dame en je moet niet kijken hoe ze je ontvangt ( zeer kleine ruimte met houten stoeltjes) maar ze is echt heeeeel goed ! ze is ook helderziend dus met wat geluk krijg je af en toe een opmerking waarvan je denkt huh hoe weet ze dat nou ? hihihi zo leuk vind ik dat als ze dat doet
Wat leuk weer eens wat van je te horen meid . Ik ben niet op vakantie geweest hoor. Dat was Patrieske Maar ben inderdaad superblij dat ik een contract krijg waar ik nu nog stage loop... Vervelend ddat ze nog steeds zo slecht slaapt zeg. Hier is dat gelukkig nog steeds heel erg goed. Oeh wat leuk zeg. Ben benieuwd wanneer het voor jullie raak zal zijn. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Jeetje meid, dat is nogal een cyste zeg!!! Heftig. Groot gelijk dat je er dan niets meer in wil hebben. Is dat ding die in je arm gaat niets voor jou? Dankjewel lieverd. Ben er echt superblij mee dat ik mag blijven . Ik weet alleen dat het 31 augustus voorkomt. Dus word nog even heel spannend. Ik hoop zo dat ik ga winnen. *duimt heel hard* Die silversplint gaat ervoor zorgen dat ik mijn polsen (ik zal ze, als ik ze al krijg, voor beide polsen gaan krijgen) niet kan overstrekken en dus minder klachten (zoals de pijn) krijg. Nee, ik heb nog niet gebeld, dat ga ik morgen doen. Nog geen tijd voor gehad gisteren en vandaag. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@romaira, ja haha is wel leuk voor haar en ons als ze een broertje of een zusje krijgt... en het klinkt zo enorm onbaatzuchtig zo van we doen het voor haar... nee geintje, maar vind het wel spannend en ben benieuwd hoe lang het duurt voor het raak is @mamavanJ, dus tja ik houd jullie nog steeds niet uit elkaar haha maar goed.. ben iig van plan hier weer een beetje bij te blijven, zolang het werk het toelaat ook een beetje.. dus je merkt vanzelf wanneer het raak is
Patrieske Welkom terug.... fijn dat je vakantie goed bevallen is... Tja het weer is nu opeens drama he?? Eerst is het puffen... en tijdens de vakantie constant dat gekwakkel.... (al kan ik die hoge temperaturen missen nu ) Nu al aan t wisselen... vroeg me laatst al af wanneer dat begon.... volgens mij was ik ook 4.... trok loszittende tanden altijd uit.. Wat een held..!! wellicht kan het tegelijk, liesbreuk en knoop... begrijp sowieso niet dat hij die liesbreuk niet laat doen.. dacht dat het zelfs gevaarlijk kan zijn.. ofja ligt ook aan hoe de breuk zit... Gatver en cyste... En idd beetje onzin om pil en spiraal te gebruiken...!! Wellicht dat je misschien moet nadenken dat het beter is, als jij je laat helpen... misschien dat het tegelijk kan met verwijderen van de cyste... (?) rust is voorbij... mag nu bevallen..!! mamavanjoshua gefeliciteerd met je (stage)baan..!!! en laat het maar goed nakijken hoor!!!! een KNO arts kan veel beter kijken.. hier was zgn. ook nooit geen vocht achter de trommelvliezen.. tot we bij de kno kwamen voor zn keel!! Romaira Was voor Diesel dan misschien ook wel vreemd jah... Bones ligt hier nu echt hele dagen in zn mand... en snachts waken.... raar beest... 37 weken zijn behaald... hahahaha zal wel gewoon weer voor die 42 gaan.. nouja beter laat, dan TE vroeg!! mikmak thanx... hier ook nog geen compleet gebit hoor... missen 1 hoektand... en de 4 laatste kiezen... Praten gaat hier ook lekker... en ze geeft nu ook antwoord echt met ja knikken of nee schudden... En praten idd... ze laat zelfs de hond zitten... en dat beest doet het ook!! potje heb ik hier ff gelaten voor wat het is... nouja was ook niet echt practisch nu.... veel succes met klussen..!!