Mamamakka: ze mogen geen NIET GOEDGEKEURD spul meer verkopen toch? Nou wij twijfelden eerst tussen de Tobi en een andere van maxicosi en die was goedkoper, maar 't wordt vanwege dat de Tobi zachter is de Tobi! Journey: lekker hoor.. Ik zal ook glaasje drinken pakken
mamamakka hij is leuk hij lijkt een beetje op de stoel in mijn auto die hebben we bij budgetpark in kesteren gekocht een zwart met grijze.
@ joyce , nee dat zal eingelijk ook wel zo zijn ja , dat er geen niet goed gekeurde stoelen verkocht mogen worden . Eerste wilde ik de MC priori kopen maar zag toen deze vond deze mooier en heeft dezelfde optie's ( ligstand enzo ) nouprima toch !
Trouwens.. TIPER DE TIP!!! Gardo in Groningen heeft uitverkoop.. Je kan er ook online bestellen geloof ik.. Dus ik dacht, vast iemand die er wat aan heeft hier..
Pff Journey ik doe het jou niet na.. Ik ben nu even aan het uitblazen en dan kan ik zo weer verder.. 'T is echt van belang dat de zooi aan de kant geholpen wordt want ze zien beide geen weg meer, en dat is toch wel mijn gaotische schuld!!
Euhm.. Ik ben heel chaotisch en ik pak iets van voor en leg het achter neer, dan is het voor netjes.. Maar dan kom ik achter, en dan verplaast ik het weer naar voor.. Of juist ergens waar het HELEMAAL niet heen moet.. Dus ik waag me er vaak niet aan.. Maar tot nu toe gaat het goed
@ Joyce: ja het heeft zeker even geduurd. Nu maar hopen dat ze het ook echt gaan doen dan... Maargoed, heb in iedergeval excuses gehad... Ik weet wat je bedoeld meid. Daarom doe ik 's morgens ook altijd eerst het huishouden en daarna kom ik pas hier. Zo blijft het bij mij in iedergeval netjes... Hoe voelt je kleine meid zich nu? Je bent goed bezig meid. @ Mamamakka: dat is nog eens een goede koop zeg. 2 rolgordijnen die verduisterend zijn voor 10 euro per stuk. Ik denk dat je zeker een boterham kunt gaan proberen meid. Misschien is hij toe aan nog meer vast voedsel... Mooie autostoel hoor. Mooie kleur. @ Journey: was het gezellig bij Ramona? Hoe is het met haar? @ Merijn: ow meid, super dat jullie zo'n leuke vakantie gehad hebben. Ow vervelend van je man zeg. Hoe was het bij de huisarts? Hier ging het autorijden vanmiddag erg goed. Ben helemaal blij. Joshua ligt nu eventjes op bed en straks ga ik Andres thuis ophalen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Nou mijn man heeft waarschijnlijk een poliep. Om dit zeker te weten moeten ze een rectaalonderzoek bij hem uitvoeren! Niet echt fijn dus. En er zijn lange wachtlijsten voor, wat ik nogal raar vind aangezien een heel klein aantal gevallen (maar toch...) kwaadaardig is. Al is het meestal gewoon een goedaardig gezwel. @ mamamakka: mooie stoel zeg! Mooi jongetje ook op de stoel, hihi Morgen gaan we foto's van Tobe laten maken bij een fotograaf! Leuk!! Schoonmoeder wordt over een week 65, dus dat is een leuk verjaardagscadeau
MamavanJ: Ja ben zeker goed bezig! Net meisje haar hoekje gezogen en die maak ik nu weer netjes.. Moet de stoelen naast de box er even weg slepen enz. Dan kan ik daar ook zuigen en de vensterbank lekker schoonmaken.. Ik ben nog lang niet klaar maar het begin is er.. Zat er ook al aan te denken, eerst moet ik huishouden doen en dan pas computer aan, maar kan dat toch niet! Dus broodje eten gaat de goede kant op Ik ben ook zo blij dat dat hier zo geod gaat, en steeds beter! Maar ze worden groot he! En die excuus heb je ook verdiend! Kom op zeg zulke dingen zijn echt niet netjes.. Merijn: Pfffoe.. Dat klinkt niet leuk nee!! Hoop dat hij zich snel beter veolt in iedergeval! Leuk leuk, en ook een heel leuk kado
@ Merijn: ow bah, vervelend zeg een poliep. Wel vreemd idd dat er zo'n lange wachtlijst voor staat. Ben benieuwd hoor naar de foto's als jullie bij de fotograaf geweest zijn. @ Joyce: gaat zeker de goede kant op. Ze worden zeker groot. Hier gaat de pc wel aan hoor, maar dan zet ik een muziekje op en dan ga ik aan het werk. Liefs en dikke knuffel, Patricia
MamavanJ: Ja dat heb ik nu ook gedaan.. Op de site van Radionl heb ik de mediaplayer aangeklikt en dat luister ik al de hele middag! De DVD kan niet meer radio ontvangen katten kruipen er achter en toen is dingetjes stuk gegaan ofzo.. Niet zo leuk maar ja, heb een oplossing