Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

is gevolg van de bv... (heb er een onderzoek over gelezen)
    heb ik een stuk over gelezen.... als je eicel dan bevrucht wordt kan het zich niet innestelen.... en je hebt meer kans op een vroege miskraam.......

o trouwens... na het bezoek van jouney.... drong t tot me door, ik mis jullie eigenlijk toch wel.... soms een beetje...:D

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Hey Seth je bent er weer, heb nog geen tijd gehad om de foto's te bekijken hoor ben druk aan de sop geweets en Tess heeft geslapen tot schruik niet 16 uur, denk dat ik vaker kom hihihihi!!

Mamavan J ja was gezellig erg leuk die 2 meiden naast elkaar!!

Merijn wat balen van je man hopen dat ie er gauw tussen kan komen.

Zo mijn vriend is weer ziek uit zijn werk gekomen en ligt nu op de bank uit te blazen ik ga zo even naar de winkels even een babykado voor mijn baas kopen en natuurlijk gelijk even neuzen of ze nog iets voor Tess hebben hihihihi.
    Ben op zoek naar een winterjas maar vind het erg moeilijk welke maat ik moet hebben.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ journey: ik vind dat ook lastig, om te bepalen welke maat winterjas ik moet hebben voor Tobe... Volgens zijn groeicurve is ie met 1 jaar oud 79 cm (geloof ik). Dus dan heeft ie zeker maat 80, maar wellicht al 86... Dus ik denk dat we maar voor 86 moeten gaan als we er lang plezier van willen hebben.

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jamie heeft het door hoor YouTube - DSCN1056

En vanmiddag deed hij het in het camping bedje zonder mama's handen... Hij schrok er zo erg van dat hij onwijs van slag raakte

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Merijn hoop dat het mee zal vallen zeg en wat belachelijk dat er een lange wachtlijst is.. misschien een ander ziekenhuis proberen?? Veel foto's gemaakt van de vakantie? En babyzwemmen is echt heel erg leuk!

Journey las trouwens dat je met Tess naar het CB geweest bent en helemaal gerustgesteld! Tess is gewoon lekker groot in alles. Hoe bevalt de melk?

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder

ik denken en denken maar nu begrijp ik het!! Fijn je weer even te lezen hoor! Hoe gaat het met je?

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hello

Hier een raar dagje gehd, Mila is echt ziekig, slaapt erg veel en eet haast niks... Vanmiddag toch maar even een pcm gegeven en daar sliep ze een flinke tijd op.
    Nu wil ze niet slapen en geen fles.... weet niet wat ze wel wil en dat is echt erg lastig... Word er nderhand een beetje moe van. Ik bedoel dat ik het erg zielig vind dat ze zich zo velt en ik haar met alle liefde verzorg maar nu is ze al zo'n tijd weer wakker en wil gewoon helemaal niets.... is wel echt vermoeiend...
    Nu huilt ze weer dus ik ga maar weer heen...kom later weer.

@merijn: gaat weer aardig hoor!! Thanx! Fijn dat het een leuke vakantie was, hoop dat je hubs weer snel de oude is!

@seth: was ff drie keer kijken en nadenken maar ik heb m hoor! Welkom terug!!!

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ mamalijntje: haha leuk zeg dat filmpje! Wat een buikspieren heeft dat kereltje ;)

9. Seth

Seth Niet meer actief

Thanx..... :) hahahahaha is gezond ff denken, toch:p

o wie zich afvraagt hoe ik aan mn naam kom....

Vroeger zei ik altijd.. als ik een zoon zou krijgen ik hem Seth zou noemen.....
    Mijn zoon heet geen Seth.... maar zijn voorletters zijn WEL S.E.T.H....
    Kwam mooi zo uit .... want hij is vernoemd naar mn overleden vriend en zijn opa's

pffff veel nicknames waren al bezet.. dus toen maar Seth...:D

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede

Mee eens hoor!!
    Zat 'm net te bekijken met hubbie en waren het er over eens: Mila loopt wat dit betreft echt wel wat achter. Niet dat het erg is hoor, doe maar lekker rustig aan vind ik, maar als je dit ziet.... Dan is Mila écht nog een baby...Jamie niet, die is al echt aan het dreumesen...:p

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
  12. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ nettie: fijn dat het wat beter gaat!
    Haha Elise doet Mila na! Leuk 2 van die gillende meiden ;)

Jamie is trouwens inderdaad echt een dreumes haha. Ze worden zo snel groot die kleintjes!

13. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    omg
    rayn vind de filmpjes geweldig hihihihi hij kruipt over mij heen naar de laptop

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja gaat hard he... Afgelopen week was zijn nichtje hier en die is 8 maanden ouder en kruipt nu pas.. jamie nam de leiding en daar gingen de boefjes hoor.

Maar eigelijk gaat het me veel en veel te hard.

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Net hier een spuugdrama gehad. Gaf Jamie de fles en voelde zijn buik hard worden...

Hij gaf over en alles zat onder. Mijn nieuwe rok waar een grote plas op bleef drijven.. De bank, grond etc en we waren net samen onder de douche geweest...

Jamie gilde het uit daarna. Arm kind. Twee flessen en een groente hap kwamen retour snik

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ mamalijntje; ah arme Jamie!
    Jee, je nichtje is dan wel een andere uiterste he? Kruipen met 14 maanden is dan wel weer een tikkeltje laat!

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Die loopt verschrikkelijk achter met alles eigelijk... Heel raar om te zien.

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mamalijntje: ach arm mannetje... Zo rot m te zien dat spugen van zo'n kleintje, vanochtend deed Mila hetzelfde, deed gewon pijn om te zien... hele lijfje verkrampte, en ze wilde het tegenhouden.... Zó zielig... Geef m maar een dikke knuffel en hopelijk dat di eenmalig is en hij niet ziek word ofzo....

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Nettie arme mila beterschap.

mamalijntje die Jamie gaat als een speer Tess kan dat echt niet hoor die vind het na een enkele minuut op haar buik wel weer ok en wil liever op haar rug.
    Hopen dat Jamie ook niet ziek wordt jullie zouden toch morgen weg gaan?

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tobe is ook flink natuurlijk, Tess heeft nu 74/80 ik zat zelfs te denken aan 92 nu zag ik net weer een leuke jas maar die was wel 69,95 beetje sonde als ze die na een maand niet meer aan kan:(

Deel Deze Pagina