Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Dan heb ik écht maar kleine meiskes....
    Elise zit nog niet heel erg lang in maat 92 en die is nu 3,5....:$ Mila past 68 nog niet, nou ja past wel maar zwemt erin... maatje 62/68 is aan de grote kant 62 is nu perfect...
    Blijf het toch best een beetje apart vinden dat al onze kindjes toch gewoon binnen de gemiddelde curves zitten, zo verschillend en tch allemaal goed. Nou ja alleen maar fijn natuurlijk!

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik hoop dat het eenmalig is. Heb een half uur later na het wassen een kleine fles van 100cc gegeven en hij viel daarna voorover in slaap. Nog wel even temp opgenomen 37,7 dus niet schrikbarend, Hij slaapt nu als een blok... hoop echt dat hij niet ziek wordt...

Journey is bij Tess natuurlijk niet alleen in de lengte maar ook nog eens kwa gewicht dat het lekker moet zitten.. Vind het wel veel geld voor een jas. Hebben ze bij H&M geen leuke of bij de WE?

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tess zit echt op de allerbovenste lijn qua gewicht en qua lengte dus ja als Mila bijv onderaan zit dan kan dat al een paar maten schelen.
    Zo is Tess ook maar een kilo lichter dan het zoontje van Ramona die 2,5 is.

Mamalijntje de WE heb je die ook online?
    H&M he b ik nog niet gekeken

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Laatst kon ik nog geen winterjassen vinden bij de h&m...

Tobe past nu maat 74 perfect. Bink :)

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Ben dus niet de enige die de maten moeilijk vind om in te schatten ;)
    ik heb een leuk blauw jasje voor rayn kunnen kopen in de uitverkoop echt een jasje voor het na seizoen zeg maar ....kan ik tegen die tijd kijken welke maat winterjas hij moet hebben ( ook omdat er toch ook wat dikkere kleding onder zit he )

nettie je hebt dan inderdaad wel kleine meisjes :D 92 voor elise :$ hihihih rayn zit nu net als tess 74/80 hihihi

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh nu wel!

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb voor tobe een zomerjas gekocht in de uitverkoop, maat 92.

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    merijn hoop dat tobe dat gaat passen 92 in de zomer/ voorjaar !

als ie nu al 74 heeft en het een flinke boy is !!!

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ik heb effe gegeken maar vind ze online niet zo leuk voor een meisje

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Nou ja, ze groeien vanaf nu niet zo hard meer he :) Maar ik hoop het ook hoor!

11. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamamakka ik denk dat Rayn ook een grote jongen is hoe lang is ie?

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tess was toch weer een kilo gegroeid in een maand dus ja ik durf het denk ik echt nog niet aan.

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wij hebben een Jas maat 80 gekregen. Jamie zit nu in 74 in bovenkleding dus dat gaat wel passen in de winter. En broekjes beginnen 68 nu eindelijk goed te zitten.

Ik wacht er het laatste moment mee want soms krijgen ze een groeispeurt op die leeftijd en slaan ze een maatje over.

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tess heeft maat 68 al over geslagen dus ik hoop dat haar groei nu wel en beetje gaat stagneren.
    Vorig jaar had ze een hele leuke jas van Name it maar daar op de site kan ik helemaal geen winterjassen vinden die was maar 17,95 en echt heel leuk.

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Dames ik ga mijn pc uit zetten en nog even op de bankhangen.

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    journey, uhm rayn was 69 cm en 9150 gram

tis inderdaad geen dunnetje :D maar ja dat heeft ie altijd al gehad he ( hihihih dikkie dik )

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Ik kon vandaag niet veel online zijn,was de hele dag alleen met de kindjes en dan zijn ze altijd superlastig:$
    Maar goed jaimy ligt eindelijk te slapen na veel huilen en jammeren,heel de dag wil hij niet alleen zijn en kan zich ook echt niet alleen vermaken,noël kon het vandaag ook niet en ben dus echt bek af,want mijn boodschappen moesten nog gedaan worden en eten koken en acht wat een drama was het vandaag maar goed nu daalijk noël naar bed en jaimy de papfles en dan komt mijn vader de hond uitlaten want dat moet ook gebeuren en Mart is de hele dag bouwvak gana vieren die was al om 12.00 weg dus die zie ik vannacht pas weer en die is morgen de hele dag ziek:x
    --------------------------------------------------

Mamamlijntje.........wat zielig dat hij zo spuugde,ik hoop dat hij snel opknapt vind het echt sneu voor het manneke.

Nettie...Mila ook al niet lekker veel beterschap voor je meisje.

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    mamalijntje ......Leuk filmpje van je manneke.

Mamamakka....Wat een leuke stoel zeg.

Merijn,...jeetje dat is wel schrikken van je man veel sterkte en ik hoop dat hij sneller terecht kan als dat je zegt,heeft hij veel pijn?
    Wel fijn dat jullie toch een fijne week hebben gehad meid.

Seth...Meid welkom terig,ik ben blij dat je terig bent meid,maar dat weet je wel hahahah

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    HEEEEEEEEEEEEY lieverds van me!!!! Long time (van 17juli om precies te zijn!!) Het spijt me zo dat ik jullie heb verwaarloosd :( !
    Maar ik heb het zo druk! Ben helemaal opgegaan in mn nieuwe hobby (blythes) ik fotografeer / maak kleertjes / etc. Verder gaan we heel veel op vrienden/familiebezoek en gewoon lekker naar buiten!
    En Nona is gewoon lekker druk ze is zooooo'n flinke meid morgen 8 MAANDEN precies! Ze kan zitten, slaapt bijna volledig door (!!) eet goed (ook haar boterhammetjes etc) drinkt goed, speelt goed :D Echt een droomkindje dus! Dus hier is het lekker druk maar echt genieten hoor! Doet zelfs deugd niet meer zoooo vaak op de laptop te zitten!

Zelfs onze relatie is super goed nu! Echt amper ruzie, gewoon weer genieten van mekaar en de liefde is weer wat sterker. Volgende week zijn we 3 jaar samen en dan gaat Nona naar haar oma en gaan wij lekker uiteten en saunatje doen..

& hoe gaat het met jullie? Kindjes allemaal lekker gezond en gelukkig :D ? Ik ga proberen weer wat vaker te komen maar kan niets beloven .. Maar ik ben jullie echt niet vergeten hoor meiden!

Hele dikke kussen van Tacha & de mater familias van de bende hier Nonatje!

Deel Deze Pagina