Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ik koop ook geen maat meer voorut,nu met noël wel dan kan je het wat beter in schatten en nog niet altijd,maar toen Noël dus een baby was had ik bij mex voor ehel veel geld in de uitverkoop gekocht en hij sloeg heel die maat over en het ligt nu boven met de kaartjes eraan en ik hoop dat jaimy die maat heeft in de winter........

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    nee hier geen hazeslaapjes rayn werd om 5 uur wakker na wat klungelen viel ie weer in slaap om om 7 uur weer wakker te worden om 8 uur de fles gehad toen om kwart voor 9 naar bed en heeft toen geslapen tot 11 uur ! om 12 uur fruithap daarna naar bed toe en nu na 15 min laten huilen is ie zelf in slaap gevallen , gelukkig !!!!

zou het echt een fase zijn dan ?
    bij derona is het ook precies zo namelijk !

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ik weet het echt niet,hij is gewoon echt vervelend aan het doen,ik kan niet bij de box weg of het is brullen en echt keihard brullen ,nu dan zet ik hem in zij wipper bij de tv exact hetzelfde,dan leg ik die mat neer srijd alles uit over de mat,hetzelfde,en als ik hem dan in bed leg is het helemaal raak ;-(

Maar jaimy slaapt echt niet meer door nu overdag hoor,en dat deed hij eigenlijk heel goed.

Dus derona ook al met Syl,ik zal eens kijken op mijn mobiel of hij jullie mannekes heeft gebeld hahahah

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamalijntje wat een super leuk filmpje weer van Jamie zeg,pff hij is echt onwijs snel met kruipen

@Nettie hihihi lief de twee meiden zo saampjes gillen hihih

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Derona...Hoe is het met je keuken?

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske, ik zou het niet weten ik ben niet thuis he :D ik laat mij verassen hahaha

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hahhaha oke.

Ik wist wel dat je niet thuis was,maar heb je niet gebeld hoe het er voor staat dan hahahah,ik zou iedere keer bellen maar ik ben ook echt zo'n neuroot ;-(

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja vandaag zijn ze alleen de gijzer aan het verplaatsen,en Maandag gaan ze officieel beginnen hihi

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ow spannend zeg,blijf je heel die week bij je moeder dan?

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik zou eigenlijk tot aan komend weekend blijven,maar omdat wij 11 Augustus 6 jaar getrouwd zijn en mijn mams dan ook komt ga ik gewoon met haar mee,die 2 dagen maken dan ook niks uit :D,

enne wij moeten ook nog ff die week een dag afspreken he :D

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ow wat leuk dat je zo lang bij je mams blijft dat zal wel heel leuk zijn en gezellig :)
    Ow 6 jaar alweer waar blijft de tijd,veel plezier alvast hahahah in je nieuwe keuken,kan je hem meteen inwijden hahaha.

Ja dat doenw e zeker want 17 augustis gaan wij alsnog op vakantie tot 21

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hahahaha ja dat word een knal feest hahaha, owh wat lekker dta jullie weg gaan,ja hier moet Délano 17 Augustus alweer naar school pffff moet er nu nog niet aan denken

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Muppet arme jij ik hoop dat je gauw opknapt.

Joyce hier is het nog steeds netjes me is trots!!!
    Ik heb een voorop zitje via marktplaats splinternieuw van nijntje vrouw was zwanger van een tweeling dus heeft een bakfiets gekocht.

Elam arda is ook al lekker lang, Tess was 71,5

Patrieske veel plezier op de kermis
    Waar ga je heen op vakantie? Zal jullie goed doen effe eruit!!

mamamakka sterkte voor jou ik hoop dat Rayn gauw weer in bedje wil, Tess is momenteel net de schone slaapster hihihihi

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo was weer een leuke ochtend middag gezellig koffie gedronken bij een vriendin daarna mijn moeder opgehaald en zijn we naar ikea lekekr koffie met een bosbessengebakje gegeten en Tess haar boterham en melk speelkleed gekregen van oma zodat ze nu ook lekker op de grond kan spelen ben benieuwd of ze het mooi vind.
    Ben nu pannenkoeken aan het bakken voor mijn schoonmoeder en zwager want die komen hier opassen omdat wij uiteten gaan met mijn vriend zijn oom.

Morgen de speelgoedkist nog inelkaar zetten en ons bed verschonen en dan komt mijn moeder gaan we gezellig naar de kinderboederij wandelen ben benieuwd hoe Tess de diertjes daar vind.

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

Deel Deze Pagina