Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Welke is het leukst ;)

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    #21642 mamavanJ&D, 1 aug 2009
    Laatst bewerkt: 1 aug 2009
    Hey meiden,

pfffffff, hier een rotnacht achter de rug. Joshua was gisteravond al steeds aan het huilen en uiteindelijk is hij om 22.00 ongeveer in slaap gevallen.
    Toen we thuis waren hem weer op bed gelegd (ongeveer 00.30 uur) en om 01.15 uur werd hij krijsend wakker en hij heeft liggen krijsen tot ongeveer 02.30 uur. Andres heeft hem ff uit bed gehaald en hem getroosd en ff met hem geknuffeld bij ons in bed, maar toen Andres hem teruglegde was het weer krijsen. Slaapmuziekje aangezet en toen viel hij rond 02.30 uur eindelijk weer in slaap.
    Rond 5.00 uur begon hij weer te huilen, maar dat was na 10 minuten over, om 7.30 uur weer en toen uiteindelijk om 9.00 uur weer, maar toen was het meer kletsen. Pfffff.

@ Joyce:
    ja Radio NL is leuk he? HIHIHIHI.
    Jij bent lekker bezig met je huisje zeg. HIHIHIHI.Ow wel balen dat er nu niets meer van te zien is.
    Hahaha, die Sidney.... mama, ik wil niet in de buggy, ik zie niets. Hahahahaha.

@ Seth: welkom terug meid. :D

@ Journey: leuk dat het zo gezellig was. :D
    Vervelend dat je vriend weer ziek thuis is gekomen meid.

@ Mamalijntje:
    gaaf filmpje zeg!!!! Geweldig. Hij heeft het echt door. Hij kruipt gewoon. :D :D
    Aaaaaaaaah, arm ventje....

@ Nettie; hoe is het nu met je kleine meid?
    HIHIHI. Leuk hoor, 2 van die gillende keukenmeiden. ;)

@ kledingmaat:
    Joshua heeft nu 68 en daar groeit hij nu in. Moet de broeken nog omslaan en de truitjes met lange mouwen nog omvouwen...

@ Patrieske: ow meid, wat zal jij gisteren moe geweest zijn...
    Nou jij gaat dus een "gezellige" dag tegemoet vandaag...
    Ow meid, wat vervelend dat Jaimy alleen maar huilt. Ik weet hoe je je voelt. Ik had hier gisteren last van en vanacht en ik kon bijna wel meehuilen...Pfff, balen van je auto meid...
    Wanneer kunnen we komen meid? ;) Het weekend van 14 augustus misschien?

@ Tacha: meid, wat leuk dat je er weer bent. Heb je wel gemist hoor. 8 Maandjes al, gaat hard he? Ze doet het supergoed dus.
    Wat fijn om te lezen dat het met jullie relatie ook weer helemaal de goede kant op gaat. Ben echt superblij voor je.
    Met Joshua gaat het goed, alleen erg huilerig op het moment (vooral 's avonds) en is volgens mij bezig met de volgende tandjes.
    Mooie foto's van Nona zeg. Wat leuk dat ze papa en mama zegt af en toe. :D Word je ook trots van hoor. HIHIHI.
    Ow meid toch, in het rood door die poppen? Oepsie....
    Jeetje meid, voor het gerecht????? Wat een raar wijf inderdaad zeg!!!!

@ Mikmak: hahaha, gelukkig dat de buikjespap zijn werk doet. Het helpt dus goed voor de ontlasting? Bij Joshua wel hoor. Hij heeft gisteren 3x gepoept en vandaag ook alweer 1x. :D

@ Merijn: daarom neem ik dus onze eigen kinderstoel mee als wij in september naar Centerparcs gaan... Ik vertrouw die stoelen bij centerparcs voor geen cent...
    Hoe kun je dat nakijken meid? Hoe de groei ongeveer zal gaan verlopen? Ben ik erg benieuwd naar...
    Wat een leuke foto's zeg@@@ Echt gaaf!!!!!

@ Elam: welkom terug meid. Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad. :D

Hier vanmorgen/middag boodschappen gedaan en straks gaan we heerlijk bbq-en.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Merijn: wat een supermooie foto's!!! Echt heel gaaf!

@de rest... Ben te moe om verder te reageren. Vannacht was bal. Mila behoorlijk koorts (weet niet hoe hoog maar je kon ong. een eitje bakken op haar voorhoofdje....) en had moiete met slapen, ben er dus ene paar keer uit geweest. Vanochtend wel gewoon om half 8 weer op de werkvloer klaarstaan dus het was best ff pittig, maar heb me er weer doorheen geslagen. Mila nog steeds uit 'r doen vandaag, houd korts, heeft kude handen en voeten maar een hoofdje als een kacheltje. Weinig slaap, ja op zich wel veel maar kleine hazeslaapjes zeg maar. Best vermoeiend. Voor de nacht krijgt ze pas weer pcm zetpil want het is het beste om dat zo weinig mogelijk te geven i.v.m. koortsstuipen... en daar heb ik al ervaring mee (toen elise andehalf was kreeg zij ze en dat was echt vreselijk...had het gevoel of ik mn meiske verlor tijdens zo'n stuip...) en wil dat voor geen goud nog es meemaken... Dus dan maar een wat gejengel en lastig gedoe, vervelend voor haar en ons maar wel het beste, dat haar eigen lichaampje het eruit ziekt.

Verder dus weinig doen vandaag, veel te warm buite en met Mila zo lijkt het ons ook niet handig om nou te gaan wandelen of fietsen ofzo, dus dan maar een hangdagje thuis.

Ik zie nog even of ik hier later nog weer ben, maar eens kijken of ik dan puf heb om te reageren en of ik uberhaupt de kans krijg om even te computeren.

Fijne dag verder!

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @merijn: nr 1, 2 en 5 vind ik de leukste, maar eigenlijk is de keuze wel erg lastig, ze zijn gewoon allemaal erg gaaf!

5. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    #21645 Nettie, 1 aug 2009
    Laatst bewerkt: 1 aug 2009
    Ik heb een ijdje een blog voor Elise alleen bijgehuden en daar staat ok het verhaal over haar koortsstuipen, voor diegene die dat interesant vind is hier de link... Maar als je wat bang bent aangelegd ofzo wil ik wel even waarschuwen het is best een heftig verhaal en kan je kijk op koorts wel enigzins veranderen.... dus lezen op eigen risico:p

Web-log van Elise Elzes:

Oh en nog wat...het is een mega lang verhaal dus als je het wilt lezen...neem er de tijd voor..

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Heftig Nettie! Goed geschreven ook. Ik heb er wel eens van gehoord, lijkt me vreselijk naar om te zien... Pfff!

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @merijn: Pas toen ik het op schreef en het teruglas, merkte ik dat het echt heel heftig is geweest. Ben uiteindelijk echt heel blij het opgeschreven te hebben, heeft geholpen, ik weet zeker dat het er anders nog op een andere manier uit was gekomen bij mij. Alhoewel ik nu nog steeds behoorlijk angstig ben voor koorts.... dat heb ik er wel aan overgehouden

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @patrieske haha, ja goed he.. is eens een keer wat anders dan gezaag ;) .... nee maar het loopt allemaal, net als alle beebs soms huilen, meestal lachen, kruipen aan het oefenen, zitten is ok... heb haar vandaag voor het eerst in de autostoel gezet, ze bungelde zo met die voetjes buiten de MC, en ze sliep in 2 tellen.... vind het allemaal best wat ze zeggen, ze zit stevig en ze vind het heerlijk in die stoel...

@mamavanj, ja gisteren had ze 2 keer goed gepoept en vandaag ook al 1 keer.. ze krijgt nog wel een halve dosering lactulose hoor.... en morgen weer minder... en dan eens zien hoe het loopt... maar ga toch maar naar de KA heb de afspraak nu nog.. maar het was de pap die ze kreeg....

vandaag effe nieuwe peper en zout molen gekocht, die waren allebei overleden, en gelijk maar een nieuw jurkje gekocht... was het zo beu allemaal... toch 50% korting erop.. hihi

en daarna nog effe naar een vriendin geweest, maar linette sliep toen we aankwamen en wilde daarna niet meer slapen terwijl ze doodmoe was... dus toen ze echt aan het zoeken naar dr slaap was ben ik maar naar huis gegaan, en nog geen 2 tellen en mevrouwtje sliep.... het poppetje hihi

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Nou de kermis was een ramp,noël was al meteen superlastig,ik had overal een hoop kaartjes van gekocht en hij wilde alleen maar gokken en dat doe ik niet hij mag gerust eendjes vangen en een keer ballen gooien maar die grijpkasten kom op daar doe ik niet aan mee hij is 3 jaar dus zwaar beledigd,ik wil naar huis zei die ook goed dan dus zijn we naar huis gegaan,leuk zo naar de kermis gaan:x
    Maar goed morgen kijken we wel of hij dan anders doet nu was hij zo verdrietig in de auto,wilde eigenlijk al omkeren maar goed hij moet maar weten dat het zo niet kan natuurlijk.

--------------------------------------------------------------

Mikmak........Ja meid als ze toch goed zit in die stil dat maakt dan toch helemaal niet uit,jaimy zit ook al een tijd niet meer in de mc hoor.
    Wat voor jurkje heb je gekocht?
    lekker hoor ook in de uitverkoop dat is lekker shoppen vind je niet?
    Hahhaha lekker jong,zul je altijd zien he datz e dan in slaap vallen,jaimy ook de hele dag bleren en mopperen en op de kermis in de herrie in slaap vallen.

Nettie..........Die kleine van mijn vriendin had dit ook zo erg zij vertelde het weleens echt verschrikkelijke angsten heeft zij gehad,die kleine is er nu gelukkig overheen gegroeid,maarw at moet dat erg voor je geweest zijn,en voor elise ook,ben je nog altijd bang als ze koorts heeft?

Merijn.........Echt hele prachtige foto's zeg,ik vind die van Tobi vanuit de lucht dat hij omhoog kijkt echt helemaal geweldig.

Patricia.........Jeetje jou manneke ook al zo aan het spoken vannacht zeg,dat is helemaal nieuw voor jou manneke,want die slaapt juist altijd erg goed,misschien dat hij ook niet lekker is ,hoe gaat het nu met hem?
    Ik ben nu nog echt op hoor,het was weere cht zo'n vermoeide dag,ik hoop dat ik straks vroeg kan slapen.
    Ja ik baal er echt van,dan hoor ik liever ineens boem het is zoveel en dat is er mis aan,nu is er al voor 100 euro versleuteld en is hij nog niet goed en ik zit nog steeds zonder auto:x
    Dat is goed dat jullie willen komen maar dan moet het voor of op 14 augustus want 15 augustus ga ik naar decibel en 17 augustus ga ik op vakantie.

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @patrieske: Good for you! Is echt wel even goed om het hem te laten merken. Knap dat je volhield hoor, ik weet hoe lastig het kan zijn. Wel echt jammer dat je peuter zo'n leuk uitje weer kan verpesten he? Ok dat herken ik hoor, bedenk je wat leuks voor ze, gaan ze er dwars tegenin.... grrr

En ja ik ben nog steeds best angstig voor koorts... De eerste keren koorts na het stuipen-gebeuren heb ik haar niet in haar eigen bedje durven laten slapen, omdat ik bang was dat ik er dan niet bij zou zijn, mocht het weer gebeuren. Gelukkig is het nooit weer gebeurd en ik kan het wel iets beter loslaten, Elise slaapt nu dus ook gewoon met koorts boven in haar eigen bedje, maar in mijn achterhoofd blijft de angst en ik vrees dat die angst mn hele leven blijft. Ook nu Mila koortsig is ben ik er huiverig voor, niet panisch ofzo maar het spookt in mn achterhoofd dát het zou kunnen gebeuren....

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mikmak: leuk he, die kortingen de laatste tijd!!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske pfff balen zeg dat het zo verrot ging op de kermis,ik hoop dat het de volgende keer beter gaat

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    pff hier wilt Sylvano niet in zijn campingbedje slapen huilen huilen,dus nu zet ik hem in de maxi op de wagen en dan wiegen tot hij slaapt,en dan leg ik hem in de campingbedje,

@Nettie,als ik tijd heb lees ik je blog
    @Mikmak lekker hoor uitverkoop

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @seth welkom back :D:D:D:D

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat een rust hier :D

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou naar het drama van de kermis ging het thuis gewoon door,jaimy janken ,noël schreeuwen,Mart zeiken ik heb mijn tas gepakt en ben weggegaan ik heb het ze echt uit laten zoeken,jaimy lag wel al in bed hoor,volede me echt dat ik er helemaal doorheen zat,ik ben net pas thuis ik ben naar mijn moeder gegaan ik was het echt beu,nu ligt iedereen in bed,en ja daar komen de tranen voel me schuldig dat ik weg ben gegaan maar ik baal er zo van.,en als ik was gebleven dan was het of ruzie of helemaal uit de hand gelopen dus ben gewoon gaan afkoelen,nu kom ik thuis en dan is het stil,ik zei ook tegen mijn moeder je gaat dan denken ben ik dan zo;n slechte moeder ik doe toch alles voor hun waarom kan het gewoon niet normaal gaan.

---------------------------------------------------------

Derona........Is ie nog gaan slapen meid,rot dat hij ook zo blijft huilen,thuis slaapt hij toch ook in een ampingbedje op je kamer of niet?
    We gaan morgen weer,eerst ga ik naar Zoë* en dan naar mijn vriendin nog voor haar verjaardag ik zou van de week gaan maar toen kwam mijn moeder in het zkh terecht dus heb ik afgebeld,en daarna gaan we weer naard e kermis ik hoop echt dat hij dan normaal doet hoor.

Nettie.....Het gebeurt hier 9 van de 10 keer hoor dat als we weggaan dat hij zo doet,hij heeft nu ook al 3 dagen achter elkaar in zijn broek geplast hij gaat gewoon staan en plast zo alles onder heb zijn schoenen nu al 3 keer uitgewassen,ik weet niet zo goed wat ik daar mee aan moet:$
    Van de week was het ook al,hij heeft een motortje daar zouden we mee gaan rijden,mijn vader was hier en hij had mijn vader al 2 keer hard geslagen en nu deed hij het voor de 3de keer dus zei ik dat hij naar bed ging het was 19.00 en hij mocht niet meer op die motor en janken en zwaar over de zeik en Mart begint dan tegen mij waar hij bij is en dat kan ook gewoon niet,hij heeft dat nu ook door he die slimmert,maar dan dnek ik je hebt er van geleerd en nee hoor hij doet het de volgende dag gewoon weer.
    Dat snap ik dat je dan heel bang bent en dat je haar dan niet meer in der eigen bedje legt,ik had dat hier ook met noël na zijn operatie ik heb 2 maanden bij hem op de kamer geslapen,maar goed als hij nu iets heeft als het niet aan zijn hoofdje is ben ik niet bang,maar in jou geval als ze koorts hebben snap ik dat heel goed meid,en vooral met Mila je bent toch bang dat zij het ook krijgt,hoe gaat het nu?

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske lieverd,je bent absoluut geen slechte mama,je hebt er goed aan gedaan om ff weg te gaan,laat ze het maar eens ff uitzoeken dan met zijn drietjes,maar ik kan mij jou gevoelens ook wel weer voorstellen,dat je slecht voelde dat je weg was gegaan,maar meis je bent een super goede moeder

Ja Sylvano slaapt bij ons ook in een camping bedje,ik moest er wel 6 keer heen,en telkens weer in slaap wiegen in de maxi op de wagen,nu slaapt hij al een tijdje,ga ook zo lekker slapen denk ik maar :D

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He.........ben er ff kort, meer omdat ik ff een vraagje wil stellen, druk geklust om het huis en vandaag voor het eerst met Sven naar het strand en zee geweest, ECHT LACHEN.......ENNNNNNNNN......hij heeft zijn eerste stapjes gezet...........heb het zelfs op foto, als ik ergens tijd zie zal ik het hier neerzetten.
    (had ik maar meer tijd om te komen maar dat komt wel weer)

Ander vraagje, ik heb gisteren weer tampons gebruikt voor het eerst, de eerste ging er al niet in zo als altijd......de tweede werd er na verloop van tijd weer min of meer uitgeduwd, en het deed pijn......hebben meer meiden hier last van?????? Nou vind ik het nog steeds niet hetzelfde van binnen.......tijd voor een bezoekje huisarts???

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Derona.

Dankjewel meid,ik wete het ook wel maar soms voel je je zo,ik moet zoveel mopperen de laatste dagen en dan denk ik komt het daar niet door dat hij dan erger word ofzo,of kan ik zelf gewoon weinig hebben,vooral dat Mart zegt dat ik overdrijf,maar misschien ziet hij het nu zelf in de vakantie.

Fijn dat hij nu slaapt meid,jij ook trusten en ik hoop dat hij wat doorslaapt meid.

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Goofychick........Wat goed zeg dat hij zijn stapjes heeft gezet,supersnel hoor.
    Leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad aan zee.

Ik kan ze gewoon gebuiken,maar goed ik heb ook een ks gehad misschien niet een goede vraag voor mij ;)

Deel Deze Pagina