Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Zo ik ben weer een nachtbraker. Ik kan echt niet slapen. Ik hoest me een ongeluk!!! Tot overgeven aan toe. Heb al codeinetabletten maar ik merk nog geen verschil. Grrrr

@patrieske: meid je bent een goede moeder juist door even weg te lopen van de situatie. Dan kun jij weer even tot jezelf komen en rustiger terug keren.

@Goofychick: O leuk he die eerste stapjes. Sem doet dat ook sinds 2 weken. Dan hou je zn handjes vast en gaat ie stappen. Trots dat ie dan kijkt!!
    Heb je met sex geen raar gevoel? Misschien idd beter om even naar de ha te gaan. Ik had wel de eerste keer een onwennig gevoel toen ik ze weer ging gebruiken maar ze kwamen er niet weer uit.

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ muppet: zo dat is nog eens een bijzonder tijdstip ;)

@ patrieske: ah jee meid, wat erg! Je bent echt geen slechte moeder hoor, juist goed dat je er even afstand van hebt genomen voor het geval het allemaal uit de hand zou lopen. Knuffel!

@ goofychick: cool, de eerste stapjes!! Was nog leuker geweest als je het had gefilmd ;) Ben benieuwd naar de foto's!
    En ik heb geen last van je kwaal... De seks gaat wel goed? Zou misschien inderdaad even contact opnemen met de huisarts.

Zucht, Tobe slaapt nog, maar de hond begon als een bezetene heen en weer te lopen over de gang! Dus omdat ik bang was dat Tobe er wakker van zou worden, ben ik met hem in de huiskamer gaan zitten. Daar deed ie hetzelfde dus toen heb ik de deur van het balkon open gedaan (hij heeft gister overgegeven, was bang voor herhaling) en daar ligt ie nu.... Snap er niets van, hij is al zo sinds we terug zijn van vakantie. We hebben hem na 1 nacht onoverhoopt naar een hondenpension gedaan omdat hij de halve nacht heeft zitten piepen (zucht...) en we zo ook geen leuke vakantie hadden... En volgens mij is hem dat niet helemaal goed bevallen. Toen we thuis kwamen heeft ie het hele huis onder gepoept (had ie denk ik opgehouden?) en hij heeft nog niet gegeten (wel gedronken). De man van het pension zei dat ie leuk heeft gespeeld... Maar ja...
    Af en toe gooi ik dat beest het liefst het raam uit. Ik word echt gek van zijn grillen. Kunnen we nu ook niet eens meer op vakantie?! Mijn moeder wil hem ook niet hebben als we op vakantie zijn omdat ie ontzettend veel blaft bij haar.

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @merijn, leuke foto's joh

@patrieske oh een simpel zwar jurkje met witte versierseltjes oid en dan mouwtjs die dan alleen over de schouder zitten.. simpel maar makkelijk te combineren...

ja die kortingen zijn geweldig, dit jurkje was normaal gewoon 80 euro, had ik m echt niet gehaald hoor hahahahaha

oh ja ik vergeet constant te zeggen dan die boterhammen met smeerkaas er bij linette ook zo inglijden, joshua van mamavanJ deed er 45 minuten over zei ze.. nou hier 20... maar ze zit dan nog wel eens zo van.. help ik stik, tong naar buiten dat vind ik wel een beetje een rottig gezicht

@goof hier ook soms moeite met tampons, maar heb die van ob met zo'n glad laagje eroverheen... en soms heb ik ook het idee dat ie naar buiten komt en dan wissel ik maar... maar t is anders dan voor de zwangerschap ja

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ mikmak: oh heb je geshopt in de uitverkoop? Ik ook, leuk he :D Waar ben jij geweest?
    Hier krijgt Tobe een boterham met boter en hij smult het echt volledig weg! Heel leuk om te zien :)

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Het is ook nooit goed he , slaapt rayn nog word ik gewoon uit mezelf wakker :( wat een muts kan ze een keer langer slapen .........

gisteravond heeel vreemd , rayn werd om 23 uur wakker en was meteen ook klaar wakker wilde niet meer slapen , even meegenomen de huiskamer in en daar ging ie lekker spelen :( maf kind hoor ! om half 12 een half flesje gegeven en toen weer naar bed en nu slaapt ie nog steeds :)

Leuk te melden , RAYN HEEFT GISTER GEKROPEN !!!!
    het was nog niet zoals het hoort zeg maar maar hij kwam wel degellijk vooruit !!!!:D

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ goofy
    sorry daar kan ik je niet mee helpen , bij mij zitten tampons gewoon normaal als voorheen maar ja er is bij mij dan ook niets vreemds gebeurd daarzo :)

@ merijn
    mss had je hondje het warm , dat ie buiten wilde liggen ?
    de hond van me ouders moet ook altijd wennen als ze in een pension is geweest , geef het even een paar dagen .

@ patrieske
    meid zoals de andere ook allemaal zeggen je bent geen slechte moeder !
    OOk ik vind het goed dat je bent weg gegaan ! Soms is het gewoon even nodig om weg te gaan ! Even wat anders heb gister het oei ik groei boek erbij gepakt om te kijken of onze mannen in een sprong zitten ? NOu .............. nou en of ze in een sprong zitten ! ik slpeg dat boek open en het was net of ik de gebruiksaanwijzing voor rayn open sloeg zo dat het klopte wat er stond hihihihihi weten we dat ook weer :D

@ mikmak
    fijn dat de boterhammetjes goed gaan !
    hier is het nog niet optimaal maar beter dan voorheen zeg maar :D rayn zuigt er op en laat het aan zijn verhemelte zitten , linette niet ?

@muppet,
    zou het niet eens tijd worden voor een dokter meisje ? dit kan toch zo niet !

~~~~~~~

hoor dat me mannetje wakker is :D dus ga maar eens kijken bij hem :D

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamamakka, Go Rayn je kunt het :D:D:D.Sylvano gaat ook al de hele kamer rond op zijn manier haha

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    owh wou meer reageren,maar de kleine huild zo hard dat ik hem eerst ff moet pakken,voordat hij iedereen wakker maakt

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    vet coool he derona denk dt rayn het op dezeld manier doet als sylano :D

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamamakka ik denk het ook hihihi,Sylvano die probeerd het met zijn handen te doen naar voren,het strekt zich dan echt uit,tja moeilijk uit te leggen zo hihi

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Merijn wat vervelend zeg van jullie hond,wat voor hond hebben jullie eigenlijk??

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Merijn ik vind ze allemaal leuk..........

Nettie arme mila is ze al weer opgeknapt?

patrieske ja peuters he, ik hoop dat dat hier nog even wegblijft.
    en goed van je om even weg te gaan, even time out

goofychick de eerste 2 keer konik echt geen tampon in dacht ech nou lekker en nu gaat het gelukkig weer wel.

mamamakka super goed van ryan

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    zo tesswas weer pas om 8 uur wakker en alls was goed gegaan we waren om half 11 thuis was de eerste keer uit samen zonder tess.

straks als het weer wat beter wordt gaan we naar de kinderboederij

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @merijn, gewoon in maastricht geshopt.... mar dan in een overdekt winkelcentrum hahaha, lag op de weg waar ik naar toe moest.. uitverkoop shoppen is oke ja...

@mamamakka, nou ze zuigt erop en kauwt erop en dan beland ie achter op de tong en slikt ze later de boteham pas door... maar ze smikkelt er wel van ja hahaha, kan dr niet snel genoeg gaan..

hier is linette ook druk in de weer met kruipen, maar nog niet helemaal zoals een prof kruiper.. maar vooruit komt ze zeker haha

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Merijn,ik vind ook alle foto's super mooi

@Muppet zou jij niet nog een keer naar je ha gaan

@Journey owh wat slaapt Tess lekker lang zeg,

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikmak,hier ook nog geen profkruiper,hij is flink aan het oefenen,als Sylvano brood eet heb ik soms het idee dat hij het gewoon in 1 keer doorslikt

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @derona, haha dat kruipen komt vanzelf.. ineens hebben ze het onder de knie... hihi tis voor hun frusterender dan voor ons, wij zitten alleen met het gegil van boosheid als het niet lukt.. althans hier dan... de gifkikker

nee hier is ze duidelijk aan het zuigen en kauwen... en maak de stukjes zo klein mogelijk voor dr, maar met dat tandvlees van hun kunnen ze gewoon nog niet alles kleinmalen dus het zal toch in 1 stuk min of meer naar binnen gaan... los van het feit dat ze ook wel eens stukjes kunnen los weken.. hihihi als je me nog volgt...

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ mamamakka; stoer zeg van rayn!

@ kruipen: nou af en toe komt ie wel een soort van vooruit, maar hij is voornamelijk nog wel een vis op het droge ;) Behalve achteruit, dat gaat wel. Dus nu gaat ie al draaiend en achteruit vooruit zeg maar ;) Hier trouwens ook veel gegil als het niet lukt haha. Maar hij gilt ook als ie aan het brabbelen. Eigenlijk gilt ie erg vaak de laatste tijd ;)

@ hond: nou ja, het zal inderdaad vanzelf wel weer beter gaan, als ie weer wat gewend is. Maar ik heb er wel de pest in. Er is altijd wat met dat beest. Het is trouwens een coton de tulear :) (vroeg derona geloof ik). Hij zit nog steeds op het balkon.

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikmak nou als ze eenmaal goed kunnen kruipen,dan had je gewild dat ze het nog niet deden hihihi,

ik volg je nog helemaal.hier smakt Sylvano wel heel erg dan hihi

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Merijn wel een schatje,hoe oud is hij dan???

Deel Deze Pagina