ehmm, ze doe kauwen, wat niet goed gaat zonder kiezen, sabbelen op dr brood doet ze toch wel... en met geluk sabbelt ze dan een stukje doormidden, die ze beter kan afslikken dan het stukje in zn geheel...
Zo na weer een beroerd nachtje omdat Mila zoveel wakker werd en veding vroeg, is het hier ok weer allemaal in de kleren. Mila ligt nu tv te kijken, en hubbie en Elise zijn naar de kerk, heel even tijd voor mams. Mila lijkt voor nu gelukkgi weer koortvrij, en hopelijk blijft dat zo, al zie je toch vaak dat tegen de avond het toch nog even weer komt opzetten maar dat zien we dan wel weer. We gaan nu weer gewoon haar ritme erin drukken, daar zijn we de laatste dagen een beetje vanaf geweken en die wil ik toch wel graag weer terug... Vandaag is het 8 jaar geleden dat hubbie en ik verkering kregen... normaal denk ik daar niet echt aan, maar het schoot ineens zo door mn hoofd.....alweer 8 jaar joh.... wat een tijd....en wat is er toch veel gebeurd... Okay dametje roept om hulp, vind de tv niet zo interessant als pappa zei (vorige week vond ze het wel geweldig) Okay ben dus weer weg. Tot later!
@ derona: hij is 2 jaar en 3 maanden. Nog redelijk jong. Hij is verder echt heel erg lief Hij doet nooit wat (behalve blaffen en piepen, grr) en is heel lief voor Tobe. Het is alleen... hij kan niet mee met vakantie (want dan is ie van slag), hij kan niet mee als we weggaan (want dan gaat ie echt veel te veel blaffen, altijd in een onbekende omgeving) en alleen thuis zijn vindt ie ook niet echt heel leuk (al gaat dat de laatste tijd wel veel beter). Hij kan niet tegen kooklucht (gourmetten is bijv. echt not done) en als er een ander hondje in de buurt is, gaat ie eerst heel erg te keer en daarna gaat ie er constant hijgend achteraan (zodoende moesten we een keer eerder naar huis toen we bij mijn vader waren omdat zijn vriendin er was met haar hond--> gaat dus niet... en mijn moeder en mijn andere vader hebben allebei een hond, dan kan ie dus ook niet mee). En als ie dan midden in de nacht gaat zitten piepen, denk ik echt, ik doe dat beest morgen de deur uit!! Maar ja... de volgende ochtend is ie toch wel weer ons lieve hondje
merijn, kun je dan geen doggie therapie doen, zoals je op tv ziet.... of is dat een mega kostenplaatje??? want das best wel vervelend dat ie jullie leven in die zin dan bepaald... en jammer natuurlijk btw hoe is het winkelen in de kalverstraat op dit moment... vond het de laaste jaren dat ik in A'dam woonde behoorlijk aan de niet zo leuke kant
nu ik dit zo zie is het toch meer en kruising van voorttrekken en kruippoging hahaha jammer van de slecht kwaliteit YouTube - video-2009-08-02-09-26-59
hahahaha mamamakka zo gaat linette ook, maar dan wordt ze giftig en wil ze perse kruipen... en daarna op handen en voeten haha
@ mamamakka: hahaha cool! Nou ik vind het wel kruipen hoor @ mikmak: ja zo'n hondentherapeut/training/of wat dan ook is inderdaad behoorlijk duur... Ik zit er wel eens aan te denken, maar het geld houdt me behoorlijk tegen. Ik vind de kalverstraat qua winkels wel oke, maar ik vind het veeeeeeeel te toeristisch. Wij gingen voorheen nog wel eens (maar eigenlijk vooral naar de bijenkorf, onwijs fijne winkel!) maar met Tobe zien we dat niet zitten... Het is veel te druk en al die stomme buitenlanders die een beetje lopen te lallen en te doen. Dan ga ik liever winkelen in Amersfoort
Nou nadat Iris een beetje opgeknapt was werd ik ziek ik heb hier en daar een beetje gelezen dus zal niet op iedereen reageren. Het lukt me de laatste tijd zowiezo niet om continu bij te blijven dus zal ik zo nu en dan reageren als ik tijd heb @merijn: hoe gaat het met je man? voelt hij zich al wat beter? ow lees net over het onderzoek, dat is echt naar!! mijn schoonvader heeft dit ook gehad en is daarvoor ook geopereerd.... Mooie foto's meid!! @mamamakka: stoer stoel! @Tacha: leuk dat je er weer bent meid!! fijn dat het allemaal zo goed gaat net Nona en je relatie! Oh ze zegt al papa en mama!!! goed zeg! @mamamakka; leuk filmpje!! maar hij komt toch mooi wel vooruit hahha @derona: hahaha net een kikkertje @mijn meissie is nu aan het huilen, ga ff kijken
Merijn mijn jongste hond is nu 2,5 en die heeft dat ook een beetje heel onrustig we hoeven hem dus ok niet mee op vakantie te nemen dan eet ie niet slaapt ie niet en is ie onrustig en gaat blaffen. Alleen thuis gaat wel aardig maar ja we hebben er meerderen dus helemaal alleen is ie nooit maar als zijn moeder loops is en de 2 reuen apart moeten kan ie dus behoorlijk overlast bezorgen, is de jouwe ook een reutje? Heb je bv wel eens als ie zo onrustig is rescue remedy druppels geprobeerd, dat helpt hie onwijs goed als ze bang of onrustig zijn, als ik zelf gestressed ben neem ik het ook wel eens.
Nou dat krengetje van mij kan dus wel degelijk goed rollen maar wil het niet aan mama laten zien, ik had haar in haar kamer op het speelkleed gelegd en was even op zolder de cavia's en de was gaan doen kom ik terug ligt ze hellemaal aan de andere kant op haar buik......................... Nu is ze weer lekker aan het slapen ben ik effe gauw de honden uitwezenlaten en zo komt mijn moeder en gaan we naar de kinderboederij.
Patrieske: Had Jaimy niet een min dagje ofzo?! Dan ga ik jou nog die PB sturen.. Ja we gingen voor een stoelte kwam met nieuwe moederfiets en zitje de winkel uit Arme kind, dacht wat nat.. Nou ja, duidelijk poep Journey: Zo kan je er ook aan komen idd Merijn: Wat een gave foto's Ik vond ze allemaal wel mooi!! De hond is gewoon boos denk ik omdat je 'm in een pension hebt gestopt.. En ze weten beter dan je denkt! MamavanJ: Kleine draak is het hoor! Ja radioNL staat of in de auto of thuis ook aan.. Dus waarom nu de dvd-radio het niet meer doet niet gewoon via de pc dacht ik Kruipen: Sinds een paar dagen doet Sidney haar knie'tjes onder d'r kont maar houd haar hoofd op de grond.. Arme meid! Maar ze krijgt steeds beter door hoe het moet
Gister zouden Sidney en ik voordat papa thuis kwam naar de fietsen winkel, maar dat werdt 't 'm niet want Sidney was in slaap gevallen en besloot ik te wachten op mannetje. Die kwam thuis en ik vertelde over een fietsen winkel dus wij daar heen! Mwah wel mooie fiets maar toch nog maar even in de stad zien, dus wij weer terug. Ja hoor, kwamen de meldingen. Heb even de bus vervloekt en toen gingen we dus 2 meldingen verder op naar de volgende winkel. Goede deals, alleen ja we wilden eigenlijk alleen een zitje, of ik dan! Maar lief bleek een ander idee te hebben, want vertrouwde mijn fiets niet meer.. Ik proefritje maken.. Prima, deze is super! Maar de baas moest beslissen.. EN HIJ WERD GEKOCHT! fiets zitje gemonteerd Sidney d'r in en die was zo anthousiast gilde de winkel bij elkaar en mensen kijken en zij lachen Heerlijk! Dus Sidney in 't zitje, mama fiets aan de hand, en papa lege buggy! Kijken naar een zitje.. En zo kom ik met fiets en al de winkel uit Tja, hij zei nog tegen de verkoper.. ze mocht kiezen, camera of fiets.. Koos ze de camera.. Ik zei tegen die jongen.. NU HEB IK ZE TOCH MAAR MOOI BEIDE
Nou ga d'r weer vandoor.. Heb de was er al weer in en die is klaar en dan moeten mannetje zijn werk shirts en meisje moet van bed! Die slaapt nog heerlijk.. En 't is weekend.. Dus ook lekker voor ons
@ journey: oh herkenbaar ja. Het is een reutje inderdaad. Hoe doen jullie dat dan als jullie op vakantie gaan? Die druppels, daar had de dierenarts het de laatste keer ook over... Hij moet volgens mij binnenkort weer zijn inenting hebben dus dan zal ik het direct met hem over hebben!
@ joyce: leuk, een nieuwe fiets! Wij kunnen het zitje van mijn vader lenen als het goed is, scheelt weer Ik had al een nieuwe (tweedehands... amsterdam he) fiets gekocht tijdens de zwangerschap. Bij de vorige viel de spatbord er af waardoor ik een salto maakte, niet echt kindveilig