Moeilijke keuze inderdaad . Wij wonen in een appartement met 2 slaapkamers , onze slaapkamer is echt mega groot maar ja daar staat ook al een aquarium en de pc enzo want dat stond eerste op de rommel kamer wat nu Rayn's kamer is . Eingelijk willen we hier heel graag weg maar verkopen is geen mogelijkheid ...........er staan in deze straat al 24 andere appartementen te koop en er word bar weinig verkocht dus dat is geen optie . Wat wel een heel groot voordeel is is dat op 10 min lopen hier van ons huis 5 mega grote scholen zitten ,dus heel stiekum denk ik er aan om deze woning te verhuren dan zouden wij weer ergens een eengezinswoning kunnen huren
Hey meiden, Kom alleen ff klagen hoor, voor reageren heb ik geen puf. Nu dat nachtbraken van mij duurde uiteindelijk tot half 7 en daarna heb ik geslapen tot half 9. Twee schamele uurtjes dus. Manlief heeft de hapost maar gebeld en ma mn codeine verdubbelen en een neusspray en stomen. Ben benieuwd. Mn kleine ventje gaat vanavond en morgen naar mn schoonmoeder toe samen met al het strijkgoed. Dan kan ik rustig mezelf zielig voelen Manlief heeft gisteren trouwens een tattoo gezet op de binnenkant van zn onderarm met SEM erop. Hij is echt supermooi geworden. Nu ik nog...
Hai allemaal Ik heb toch even een vraag heeft iemand nog meer hier het mirena spiraaltje,volgens mij mirella maar die post eigenlijk niet meer. Maar goed ik ben nu dus al 9 dagen ongesteld,lang leve het spiraaltje je ongi moet dus eigenlijk bijna weg zijn,en ik ben het nu al 9 dagen en heb echt krampen tussendoor,en nu was ik op controle bij de gyn en die zei dat kan de eerste keer,maar nu heb ik us verhalen zitten lezen op het net en lees zoveel negatieve verhalen 3 van de 4 weken bloeden ,uitslag eneczeem wat ik dus ook heb,weten jullie nog dat ik die extreme eczeem heb gekregen en nu dus hormoonzalf heb,depressies,nou das lekker ik heb die al en voelde me net wat beter,nu twijfel ik zal ik hem eruit laten halen heb hem nu 6.5 week in,en hij zat netjes,maar ik lees dus nergens positieve verhalen,terwijl mijn gyn er zo positief over was,misschien met haar een afspraak maken. ___________________________________ Muppet .......ze hebben je niet laten komen? Ik vind en dat is mijn mening natuurlijk,dat je morgen tegen je ha zegt dat je langs wil komen,je lijkt alleen maar ziekerder te worden en dat is een week geleden,je had toch al wat moeten opknappen. Wel fijn dat je schoonmoeder het even overneemt en ook je strijk. Mag ik er een foto van zien ben namelijk heel benieuwd hoor Mamamakka..........Kan je van jullie grote kamer geen 2 kamers maken dan? Wij hadden de ruimte ook niet daarom hebben wij een vaste trap naar de zolder laten plaatsen en een dakkapel,maar voor nog 1 zouden wij (het kan niet) maar stel de zolder in 2en kunnen verdelen,het zou krap worden maar goed ook dat went,en als de kindjes ouder zijn kunnen ze bij elkaar op 1 kamer met een stapelbed bij wijze van. Maar goed misschien je plan is ook wel een goed plan,mag je je huisje wel zo verhuren? Wat super stoer zeg dat hij kruipt,ik wil ook hahahah jaimy bedoel ik dan he hahah. Merijn.........Ik lees wel dat het bij jou alweer kriebelt meid,ik had dat ook zo snel hoor,ik was na 8 maanden na Zoë* weer van jaimy zwanger en merkte toch wel dat mijn lichaam daar wel een klap mee had gekregen hoor,maar goed het wa sook vrij snel na een ks snede,maar na noël hebben we eerst beuwst echt bijna 1 jaar gewacht ook voor de uitslagen dus ik merkte wel dat het voor mijn lichaam een stuk fijner was,en vind het toch net dat het leeftijds verschil net iets te groot is,nu als ik er dan zo tegen aan kijk dan he. Dat is zeker niet veel 30 euro,maar bij jou KDV kan je het toch ook na vragen wat je ,meer kwijt bent? Wat leuk hoe hij in dat stoeltje zit Journey.........Dus jou kleine meid is jou nu al aan het pesten met het rollen,of kruipen wie weet hahaha. Nettie........Hetzelfde schuitje lees ik wel met elise en moël en ook dezelfde gevoelens die ze je dan kunnen geven.meid dus ook nu aan jou,je hebt goed gehandeld meid,soms moet je deze dingen doen hoe hard en gemeen ze ook zijn voor hun dan,en zo voelt het ook voor jezelf he meid,ik heb er gisteren zelfs om zitten huilen,dus een dikke knuf meid. Seth.........Dat klopt wat je zegt met de kleding van de c&a heb jij ook niet dat de mouwen te lang zijn en het truitje dus heel kort,dat komt bij Noël op zijn middel en de mouwtjes die moet ik dan nog 3 keer omslaan,erg stom gemaakt vind ik zelf,de spijkerbroeken haal ik wel van de c&A die vind ik best mooi en betaalbaar als hij de gaten erin valt is het niet zo heel erg. Nou maak er ook nog maar zondag van want hij is nog ziek maauwerd:x Leuk zeg een neiuwe laptop Kleertjes...........Maatje 62 en 68 en 74 dat komt dat sommige dingen heel groot uitvallen,van mexx valt het echt allemaal heel groot uit,noël heeft daar nu maat 104 en van c&a 122 dus je ziet hoeveel dat scheelt,van H&M heeft ie nu 68 en van c&a 74 van mexx 62 en van villa hap ook 62 van replay en noppies ook 62 Schoentjes.......Hij heeft ze niet aan hij schopt ze uit ik ben nu al 2 keer een schoen verloren dus doe ze hem niet meer of er nu veters inzitten of klitteband of gewoon inschieters ze raken gewoon echt uit en kwijt
Derona...........wat een leuek foto,hij heeft het op den duur maar opgegeven hahahah. Joyce.......Ik weet het echt niet,hij heeft dit echt al een paar dagen hoor,en vandaag lijkt het ook niet echt beter te gaan,alhoewel ik net hem had verzorgd en noël aan het afdrogen was(laat he hahaha)maar toen was hij zo in slaap gevallen........ Heb je wel de goede patricia hahaha,ik heb nog steeds geen pb van je. Ze probeert het in ieder geval meid dat is wel heel goed toch......
Patricia...........lekker dat het bad weer recht staat dan kan je inderdaad weer lekker zwemmen Maar hier moet het snel echt beter weer gaan worden want nu is het echt helemaal niets,om te janken Goe dat je gaat bellen en laat ze gewoon even alles nakijken,hij heeft toch ook steeds wel koorts of niet dan? Tnx voor je lieve woorden meid. Nettie.........Hoe gaat het trpuwens met Mila haar koorts? Mikmak........Ik las tussendoor ergens dat je meisje nu weer beter poept,dus het lag toch aan der eten dan? Sunnyday...........Veel beterschap meid,ik hoop dat je snel opknapt
Meiden ik ben er weer maar jullie hebben veel en veel te veel gelult haha dat ik het niet bij kan benen. Ik zag Tacha!!!! JEEEEE Nona zit!!!!!!!!!!!! Goed hoor.
@Mamamakka,fijn dat je vader het smaller heeft gemaakt,ik ben benieuwd of hij langer door gaat slapen, aaah lief hoor van je vader hihihihi,echte trotse Opa en Oma
@Nettie,je hebt het goed aangepakt hoot,anders nemen ze echt een loopje met je,en je niet slecht voelen,al begrijp ik het wel
Hey meiden, @ Nettie: meid, jij bent echt geen strenge moeke hoor. HIHIHI. Ik vind dat je het heel goed aangepakt hebt. Zo leert ze heel snel dat jij de baas bent en niet zij... @ Merijn: ooooooooow wat een superleuke foto zeg. Geweldig. Ow dat valt nog mee zeg, 30 euro extra met een 2e erbij... Wel moeilijk inderdaad om te bedenken hoe je het allemaal moet gaan doen... @ Mamamakka: ow meid, ben benieuwd hoor morgen. HIHI. Lekker bezig vandaag dus. Hahahaha, leuk zeg, dat je vader je ineens riep om je vol ongeloof te vertellen dat Rayn kruipt. LOL Dat zou een optie kunnen zijn om jullie apartement te verhuren, zodat je zelf een ander huis kunt huren inderdaad... @ Seth: wat leuk dat je een nieuwe laptop hebt. Is zoooooooo fijn een laptop. HIHIHI. @ Journey: leuk is dat he een kinderboerderij. Denk dat ik binnenkort ook ff met Joshua naar de kinderboerderij ga. @ Muppet: ow meid, wat vervelend dat je je zo voelt.... Ik hoop dat je je snel beter voelt meid. Fijn dat je schoonmoeder je even uit de brand helpt, kun jij even bijkomen... @ Patrieske: ik heb de prikpil, dus ik kan je niet helpen, maar als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon een afspraak maken bij de gyn meid. Ja, kan mooi heerlijk zwemmen van de week. Word mooi weer. Joshua in zijn zwemband. Ik hoop dat het snel beter gaat meid. Dit is inderdaad helemaal niets op dit moment. Ik heb net de HAP gebeld en ik moet hem vanavond na de laatste fles voor het slapen gaan een zetpil geven, zodat hij lekker kan slapen en dan morgen de huisarts bellen. Hij heeft nog steeds verhoging steeds (maar het 1e tandje bovenin is nu ook voelbaar). Ik heb alleen het gevoel/idee dat hij iets met de oortjes heeft, want hij zit steeds aan zijn oortjes... Graag gedaan lieverd. DIKKE KNUFFEL. @ Derona: aaaaaaaaaaaaah, arme Sylvano. Hoe is hij verder dan? Gewoon wel alert enzo? Hier ligt Joshua weer op bed, tot aan zijn laatste fles. Wij gaan zo lekker eten en lekker een avondje samen zijn. Gisteravond samen met onze vrienden onze trouwDVD gekeken. Echt zoooooooo leuk om het weer terug te zien. Joshua's 1e tandje bovenin is al voelbaar. Je voelt nu een scherp randje. Ben benieuwd wanneer die helemaal eruit komt. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Meiden: thanx voor jullie berichtjes, fijn dat jullie het snappen en dat ik me dus voor niets zorgen heb gemaakt of ik wel of geen goede moeder was/ben... Voeld gewoon verkeerd maar idd het moest en ja mammamakka had moeten gebeuren hoor dat indammen direct in het begin....maar ja wisten wij veel dat ze dit als een spelletje gig zien.. ach nou ja...hopelijk heeft ze ervan geleerd. Alhoewel hubbie zich niet kon inhouden en haar vanmiddag wel doodleuk een banaan heeft gevoerd toen ik weg was... grrr. Ben wel echt een beetje woest op m hoor! Gaat mn hele theorie... ik doe keihard mn best om consequent te blijven en heb daar best behoorlijk moeite ee en hij verkl** het direct weer.... BAH! Maar goed, ze heeft redelijk gegeten vanavond en tja verdr zien we wel of het z'n uitwerking toch nog heeft gehad. Mila is koortsvrij en begint weer in haar ritme te komen, das heerlijk dus! Ze maakt trouwens nu wel veel harder geluiden... gillen en kreten worden steeds harder. Heb filmpje gemaakt vanavond aan tafel... zal m bewerken en online zetten....Werkelijk je zal je ogen uitkijken wat een apart stel mensen....;p
Reis van 3 uur heen en terug is goed gegaan al was het maar wel goed dat ik er naast zat. Ook erg lief geweest bij iedereen thuis. Weinig geslapen etc maar was het waard. Jamie ligt nu op bed maar die wil niet slapen.
@ Merijn: dit is dan zijn 3e tandje en nummer 4 is ook onderweg. @ Nettie: ow dat is niet handig (zacht uitgedrukt) van je man inderdaad. Gelukkig is Mila weer koortsvrij. Ben benieuwd naar je filmpje hoor. @ Mamalijntje: welkom terug meid. Leuk dat het zo leuk was van het weekend meid. Hier net het laatste BBQ vlees van gisteren opgebakken en lekker opgegeten (bijna dan). Ik heb ook nog een paar filmpjes van Joshua. Zal ze ff op de pc zetten en dan hier plaatsen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ mamavanjoshua: waaaauw, bijna 4 tandjes!! Bij Tobe is nog steeds niets te bekennen @ mamalijntje: ben je bij je vader geweest? Dus je hebt wel nog contact met hem?