Hia mamamakka....Nou als jullie er uit zijn hoor ik het wel hahaha. Hai Patricia.......Nou ik ben afgelopen woensdag bij de gyn geweest,ik had die afspraak al staan en zat bij mijn moeder in het zlh toen zij naar de afd werd gebracht ben ik naar de gyn gegaan,heb toen ook alles gevraagd over het bloeden wat ik toen al een dikke week deed,maar ze zei ja dat kan,ik had een inval gyn mijn eigen gyn was er niet dus ik bel over 2 weken terug dan zal ze wel terug zijn voor een afpsraak,en ik heb wel al mijn vragen op papier ook de jeuk die ik heb aan mijn lijf,van mijn voeten tot mijn armen heb ik heel veel jeuk. Nou morgen even naar je ha bellen dan,vind het wel zielig dat z enu niet even keken,maar goed kennelijk krijgen ze er ook niets voor is het wel als ze nu ziek zijn? Wauw alweee een tandje het gaat echt hard bij hem
@ Patrieske: wat super dat het vandaag zo goed is gegaan op de kermis. Heeft hij er zeker wel van geleerd van gisteren. Hahaha, ja leuke filmpjes he? LOL. Ow ok, ja dan zou ik zeker over 2 weken even bellen en goed dat je al je vragen op papier hebt gezet. Ja ik ga morgen gelijk bellen als ik wakker ben, ik vond het ook raar dat ik nu niet mocht komen, gaat toch om een baby, maargoed... Ja gaat hard he? Denk dat hij binnen nu en een week in totaal 4 tandjes heeft. Hier ligt Joshua weer op bed en heb hem een zetpil gegeven op advies van de doktersassistente van de HAP. Morgen dus even zodra ik wakker ben de huisarts bellen om een afspraak te maken. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hai patricia Dat denk ik ook wel,of misschien dat er zoveel kindjes waren dat hij het zo leuk vind dat kan ook natuurlijk,maar goed dat maakt niet uit,hetw as gewoon heel leuk. Hou hem gewoon even goed in de gaten vanavond meid ,ik vind ook dat ze dat niet moeten doen met kindjes,door de foon kunnen ze niet zien wat zo'n kleine heeft dus als je het later vanavond niet vertrouwd dan bel je gewoon weer hoor meid.
@journey: wat heb je toch een mooi meiske! Vooral dat lachen in de camera echt een supermooie foto! (rest v/d foto's is trouwens ook mooi hoor!!) Werk ze morgen! @derona: lastig he? als ze niet willen slapen... Hoe gaat het nu?? Nog koorts? en slaapt ie ondertussen al?? @mamavanj: leuke fimpjes zeg! Heb ik iets gemist?? Joshua ziekjes??? Sterkte ermee!! Knuf voor hem! @patrieske: fijn zeg dat het nu leuk was! Is voor jezelf tch ook wel weer een fijne opsteker dat je het toch echt wel goed hebt aangepakt hoe vervelend je het zelf ook vond. Echt leuk voor jou en Noël! En dit was idd nog redelijk vriendelijk gegil... ik ben een ander filmpje aan het bewerken, dat is echt niet grappig meer voor je oortjes hoor... Wel erg gelachen ook met terugkijken, erg leuk geworden nu dus nog bewerken en dan ben ik benieuwd of je het dan nog vind meevallen.... En over mannen??? Tja ach... je kan dr niet mee en niet zonder af en toe.... maar verder issie best heel erg lief en zo hoor, ze missen af en toe iets wat wij vrouwen graag zouden willen dat ze het hadden maar zeer waarschijnlijk is dat andersom ook wel zo... Zo en dan kruip ik nu mn bedje in met een nieuw boek....het andere nog steeds niet uit en was er opeens klaar mee. Misschien lees ik het later nog eens een keer, nu echt geen zin meer.... Nu een Jill Mansel dus dat is wel echt goed, weet zeker dat ie sneller uit is... Weltrusten en tot morgen!!
En die "o" van mij.... wat daar toch mee is.... elke keer missen er een paar o's in mijn berichtjes.... (terwijl ik ze wel écht typ...)sorry daarvoor iig, is best lastig lezen... zal proberen het zo weinig mogelijk te doen...
Mamavanj leuke filmpjes hoor, tess is ook dol op bonetjes ed!! Patrieske super dat het nu wel gezellig was kon je toch ook nog even genieten. Nettie welke van Jills Mansell heb je? Ik heb pas eenmaal andermaal verliefd gelezen was erg leuk was trouwens het eerste boek wat ik van haar las. En ja ben ook enorm trots op mijn meisje het is echt en lekker droppie.
Nou ik ga werken misschien tot vanavond even maar mijn vriend heeft middag dienst dus of ik allemaal ga redden dat weet ik even niet!!
@derona: hoop dat je goed geslapen hebt! @journey:Ik heb nu: Niet storen. Erg leuk, heb 'm al eens gelezen, kwam ik gister achter. Maar ligt niet meer vers in het geheugen dus ga 'm gewoon lekker lezen, zo leuk zijn die boeken wel. Bij de bieb heb je redelijk veel boeken van haar en verder kun je eens kijken op bol.com, daar heb ik veel 2de hands boekjes van haar gekocht, dan zijn ze ook niet zo duur! Ze heeft er echt heel erg veel! Zo daar was ik ook al weer. Gats.. om half 4 werd mevrouw wakker en heeft gedronken, toen werd ze om half 6 weer wakker. Heb haar weer zelf moeten ophalen want meneer draaide zich heerlijk nog eens om... terwijl ik gisteravond nog zei: jij hebt de nachtshift... nou hij vroeg zelfs nog wattie dan moest doen, dus het kan hem niet ontgaan zijn. Heb vanochtend om half 6 toen ik Mila had gepakt gewon hardop gezegt: blijf maar lekker liggen hoor.... draait ie zich om zegt: hoezo?? Echt werkelijk je zou ze toch wat! Maar ja nou ja, ik heb toch ng maar 3 nachtjes elke keer heen en weer gelopen dus wat maakt het uit.... doen we gewon nog een paar nachten....weetie zeker dat ik dan weer in een dip ga zitten.... Leuk voor dit weekend want Elise gaat logeren bij hubs' ouders....Als ik dan vervelend voel is het gewoon zn stomme eigen schuld.... Gister toen ik hem vroeg of hij Elise een banaan had gegeven draaide hij met zijn ogen en liep direct weg. Ik word daar echt gewoon niet goed van. Heb duidelijk gemaakt dat ik het echt belachelijk vind maar het dringt niet door tot hem... en zich nog afvragen waarm ze niet naar hem luisterd nu op dit moment... (het probleem is dat ik hem niet kan confronteren waar de kids bijzijn want dat is een afsprak tussen ons..: altijd achter elkaar staan en zodra de kids dan op bed zijn ofzo kun je altijd nog zeggen dat je het er niet mee eens was. Het lastige was dit keer dat ik er 's avonds niet meer aan toe kwam om hem ermee te confronteren.) Zo moest gewoon ff mn gal spuwen. Nu ga ik eten en me aankleden en eens kijken of ik wat in huis kan gaan doen.
oh mehn..... het is gewoon écht te vroeg.... mn ogen willen nog niet meewerken...die vallen zo dicht... En Elise kletst zonder ophouden, noemt alles op wat ze doet en praat dus aan 1 stuk door.... manman doe rustig het is ochtend, ajb zeg! En Mila gilt eroverheen ook nog es.... Hubbie is nu beneden met de meiden, de verleiding is zeer groot om weer een stap naar achteren te doen, zo mn bedje weer in... deur dicht en oordoppen (die ik overigens niet in huis heb) in doen en maar slapen... Ik hoorde gister iemand die had tot half 12 uitgeslapen....oh ik zou er wat voor over hebben om dat weer eens een keertje te kunnen.... Weet wel, als de mogelijkheid zich voordoet lukt het toch niet en vind ik het zonde van mn dag enzo maar alleen het idee dat het kán lijkt me zó heerlijk!!!
Balen Nettie! Hier begint Tobe eindelijk weer eens uit te slapen! Of naja, zijn oude vertrouwde half 7/ 7 uur is weer terug! Pfoe! Al wordt ie nog steeds 2 a 3 keer wakker per nacht, maar goed, daar kunnen we mee leven.
Merijn gefeliciteerd met tobe!! haha gaat snel *** Hier weer een bar slechte nacht gehad, Om 3 uur was Jamie klaar wakker tot huilen aan toe. Hebben zelfs een fles gegeven. Snappen er niets van want dit is sinds de laatste week maar bij mijn schoonvader gister sliep hij als een roosje.
Goedemorgen meiden, gisteravond zo rond 22.15 uur heb ik 2 paracetamol ingenomen, want had flinke koppijn en daarna ben ik naar bed gegaan. Gelukkig is het nu weer weg en heeft Joshua ook gewoon de hele nacht weer gewoon doorgeslapen. @ Patrieske: ach dat maakt toch niet uit? Als hij het maar leuk had en daardoor jij ook. Ik hou hem zeker in de gaten. Joshua heeft gewoon lekker doorgeslapen, maar als hij dan eventjes wakker is, huilt hij wel, dat is voor hem niet normaal, dus ik bel zometeen gewoon de huisarts. @ Nettie: Joshua had al steeds verhoging enzo en gisteren kwam daar de mede oorzaak naar buiten. Hij heeft namelijk weer een tandje. We konden gisteren namelijk 1 tandje bovenin voelen, door een hard scherp randje. Maar hij zit steeds aan zijn oortjes enzo, en dat in combinatie met de verhoging die hij steeds heeft, denk ik dat hij oorpijn/oorontsteking heeft. Dit ook, omdat hij steeds aan zijn oortjes zit en meer huilt als dat hij normaal doet. En is je boek al uit? Ow meid, dat geeft toch niet van die "o"s van jou? Het was mij nog niet echt opgevallen hoor. HIHIHIHI. Zal je "o" wel vastzitten denk ik. Heb ik ook wel eens last van. Jeetje meid, dat is niet lief van je mannetje, lekkere afspraken dan zo, of niet dan? Pfff, lastig is dat dan he, dat je er dan niet meer aan toe komt om hem ermee te confronteren. DIKKE KNUFFEL MEID, want dit is niet leuk op deze manier. Meid, als je zo moe bent, moet je gewoon terug naar bed gaan hoor. Ik was diegene die uitgeslapen had tot half 12, omdat Andres de 1e fles deed enzo. Dus ik ben om 9.15 uur weer in slaap gevallen en ik had het echt nodig hoor. Soms heb je dat gewoon ff nodig, dus meid, als je zo moe bent, gewoon lekker gaan liggen. @ Journey: hahaha, ja leuke filmpjes he? We hebben ook echt in een deuk gelegen om Joshua. Ja bonnetjes zijn toch ook erg interessant? Werkze meid. @ Merijn: ow gelukkig maar meid, dat hij weer doorslaapt tot zijn oude vertrouwde tijd. GEFELICITEERD MET ZIJN 7 MAANDEN. @ Mamalijntje: ow bah vervelend meid. Helemaal als hij bij je schoonvader wel lekker heeft geslapen. Is het bij je schoonvader misschien koeler? Ik weet het ook niet... Hier goed geslapen en had de wekker gezet, zodat ik alvast wat kan gaan doen, voor Joshua de fles moet hebben, maar kon er maar moeilijk uitkomen, maargoed het is gelukt. HIHIHI. Nu nog ff ontbijten en dan aan de slag. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Gister heeft roy jammer genoeg maar 1 rolgordijntje op kunnen hangen omdat we van die andere een beugeltje missen maar ondanks dat er dus maar 1 gordijntje hing heeft rayntje toch tot 7 uur geslapen heerlijk hoor een keer geen half 6-6uur ! Net al even snel stofgezogen dus rayn ligt nu heerlijk op de vloer te rollebollen hihihi zo ga even een beetje opruimen nu en dan om 10 uur weer sporten eindelijk weer 3 hele dagen niet geweest
Ben Jaloers haha.. Ik heb geen idee hoe het kan. Wij hebben wel een verduister gordijn hangen maar tja was 03:00 dus nog donker buiten. Misschien de warmte ??? Ik heb geen idee. Weet alleen dat dit zo echt niet leuk is. MamavanJ moet je vandaag naar de HA?
Meiden vanaf vanavond ga ik offline voor een paar dagen. Ik moet mijn PC leeghalen en alles er opnieuw opzetten.... Doodeng maar echt nodig
mamalijntje dat hebben wij voor een paar weken terug gedaan met de laptop gelukkig hebben we een externe harde schijf konden we daar mooi alles opzetten eerdaags is ook de pc aan debeurt maar dat word echt ook eeen meeeega klus ! er staan echt meer dan 1000 foto's op alleen al pfff wat een werk he . wens je succes ermee
@ Mamamakka: ow lekker hoor meid, dat hij heeft "uitgeslapen" Heerlijk. @ Mamalijntje: zou kunnen natuurlijk de warmte, maar dit is idd niet leuk. Ja heb net gebeld en kan vanmiddag terecht bij een andere huisarts (mijn eigen huisarts heeft vakantie). Dus vanmiddag worden zijn oortjes even nagekeken. We zien je snel weer hoor meid. Nou ga ik echt even wat opruimen hier hoor. Pfffffffff. Heb nog niets gedaan, ben niet vooruit te branden... Liefs en dikke knuffel, Patricia
mamamakka hier gelukkig ook een externe maar al die software dat is de grootste klus... Maar goed daarna race ik over het forum heen want nu duurt het soms minuten voor ik het internet op kan en steeds vastlopers etc.