@joyce: hier ook op de lipjes idd, heel zielig, soms bloed het zelfs, is de huid kapot en het doet ook pijn. Hoop dat het snel over gaat.
@ Mikmak: ik mis de aanbiedingen van de Jumbo nooit. Mijn beste vriendin werkt er, dus die geeft altijd door welke aanbiedingen er interessant zijn voor ons. Ja idd, bij ons gaan onze kinderen dus absoluut niet naar mijn middelste zusje. Wie we dan wel willen weet ik nog niet... @ Joyce: moest naar de huisarts ivm dat ik het idee had dat Joshua oorpijn/oorontsteking had en ik had wel gelijk, alleen is het dus al aan het genezen. HIHIHI. Wat leuk dat het weerzien zo leuk was zeg. HIHIHI, dan heeft ze zeker wel een aardig grote baby. HIHIHIHI. Joshua is namelijk maar 63 cm... nu niet meer denk ik, maar we zullen 19 augustus merken als we weer naar het CB moeten hoelang hij dan is. Hier net even 2 verschillende ZUMBA's gedaan (2 kleine lesjes van CD2, de 1e 2) Was wel grappig, want die ken ik natuurlijk van de ZUMBA lessen die ik heb. Heb niet vollop meegedaan, want dat gaat niet goed komen met mijn enkel. Niet gelijk teveel willen he? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Voor de mama's die intresse hebben , heb net het CB gebeld en gevraagd over dat drinken . Het zit zo: Vanaf 6 maanden MOET je extra vocht toe dienen ! ( mij nooit verteld) Dit mag zijn sapjes thee en water . En ze MOETEN tussen de 100 en 200 cc EXTRA aan vocht binnen krijgen ! Toen ik melde dat rayn rustig 250cc drinkt als ik het aanbied zei ze dat dat niet goed was ,maar of het nou alleen niet goed was omdat het diksap is of dat die 250cc te veel was daar was ze niet duidelijk over ! Ik weet nu dus dat ik hem rustig 200cc mag geven en wat ik er in doe is mijn pakkie-an ( kinderarts zei dat ik rustig diksap mocht geven )
Zo ik heb het eten al weer klaar hihiih roy moest om 4 uur weg dus stond om 3 uur al te koken :S maar goed doe ik het niet eet dat jong ook nooit niet warm of verse groentjes Heb weer even een , ben-trots-op-mezelf-momentje me eerst broek van voor de zwangerschap past weer !!!! ( daarmee is ook alles gezegd want ik kan er bijv niet mee gaan zitten hahaha maar krijg hem wel dicht en das lang geleden ) En om de broeken die ik nu draag moet een riem ook dat is lang geleden hahahah jaja het word nog eens wat met mij
ohja rayn zit in de loopstoel , rent ie net achter diesel aan ...........al schreewend hebbuh hebbuh hebbuh 5x achter elkaar !!!! roy hoorde het ook ! of het ook echt hebbe was weten we niet natuurlijk maar zo klonk het wel ( ja maik zo komt pagina 2185 wel vol he )
@ Mamamakka: goed dat we dat nu dan weten. HIHIHIHI. Ik kom er alleen niet altijd aantoe, omdat Joshua nog steeds zoveel slaapt, maar dat komt ook wel weer goed. Wat goed meid. Ben je al verder dan ik... Ik moet nog steeds mijn zwangerschapsbroeken aan :S Al mijn broeken van voor de zwangerschap, zijn nog veel te klein, want toen was ik 83,5 en nu 108,7, dus daar zit nogal een verschil in... Groot gelijk dat je trots op jezelf bent meid. HIHIHI. Leuk zeg, had ik graag willen zien, Rayn die achter Diesel aan rent en dan ook nog hebbuh roept. HIHHIHI. Ik ga zo even de gordijnen bij Joshua eraf halen en dan even de stok eraf om aan de buitenkant van de deur even iets te plaatsen, waardoor de komende dagen (hoop ik) de warmte buiten blijft... en Joshua dus gewoon goed kan slapen... Denk dat ik even een groot badlaken er tegenaan doe met punaises... Ja je moet wat he, als je ff niets anders hebt... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Heb alleen even de laatste berichtjes gelezenmaar antworden do =e ik later wel weer. Mila zit onder de rode vlekjes... over haar hele rompje en in haar nekje....zeer waarschijnlijk heeft ze dus zesde ziekte... Vandaar dus die koorts afgelopen weekend... Is dat ok weer duidelijk. Maar hoe ze het dan heeft gekregen.... das mij een raadsel maar goed het zal wel, is niet erg gevaarlijk heb ik gelezen of heb ik dat verkeerd.... Net allemaal kleingeld bij elkaar gesprokkeld... we zitten echt aan de max nu op de rekening en kunnen dus niets meer eigenlijk.... maar gelukkgi in contanten nog genoeg voor deze week, zien we volgende week wel weer. Hubbie is weer wezen inschrijven bij een uiotzendbureau hier heel dichtbij en die gaan ok op zoek voor hem nu, dus das even afwachten maar kan zijn dat ze deze week nog wat voor hem vinden, dan gaat ie deze week dus weer aan de slag.... Hoop het eigenlijk heel erg! Jammer dan voor onze plannen, het geld kunnen we nu wel even wat beter gebruiken... Mijn salaris komt trouwnes pas eind augustus, dt schijntbij oproepkrachten zo te werken....echt balen dus voor ons... we konden het nu wel zeer goed gebruiken maar okay, ff doorzetten dus nog. Ik ga nu even puinruimen en op zoek naar leuke, lekkere betaalbare recepten (oh en normaal zijn alle reclamefolders er al om deze tijd....nu ik ze écht nodig heb natuurlijk niet...altijd hetzelfde liedje...) Ben hier later wel weer! Liefs van mij
@mamamakka, hmm en me maar druk maken dat ze soms rustig 2 flesjes à 125cc roosvicee naar binnen tikt.. meestal om en nabij de 200/210cc over de hele dag dat is dus 2 flesjes.. dus kom er min of meer wel aan.... mij is dat ook nooit verteld, maar heb tot nu toe alles op mn gevoel gedaan, en ineens gedacht, och misschien heeft ze wel dorst... tja dat was toen effe een nieuw fenomeen toen we daar achterkwamen.. het fenomeen dorst... *lol* hahahahaha, mamakka, tja dat wordt dan blijven staan, want aan is aan... *lol*
btw mamamakka wat ik doe met de broeken die nog niet dicht kunnen, pak een elastiekje, maak die vast aan het knoopsgat of aan zo'n lus waar de riem doorheen gaat en dan vastmaken aan de knoop...*lol*
@mamavanj, das wel handig een insider bij de jumbo hahahaha... @nettie, ik hoop voor je dat ie snel werk vind... en nee 6de ziekte is niet ernstig... maar tis altijd zo achteraf kaarten he... eerst denken wat is er aan de hand en dan openbaart t zich.... moet je wel rekening houden met je andere meisje, want het is wel besmettelijk, maar dat had je zelf ook vast wel gelezen
@Mamamakka,dat wist ik niet dat ze extra vocht erbij nodig hebben,maja Thee vind hij niet veel aan,en diksap bied ik hem niet meer aan,of andere zoete troep,hmz maja als hij echt dorst zou hebben dan zou hij vast wel thee gaan drinken
Volgens mij heeft Elise het al gehad... is het niet eenmalig?? Zo nee nou ja dan pech, dan hebben we over een aantal dagen een ander koortsig meiske in huis...Klinkt cru maar ja, je kan t toch niet tegenhouden...
Wou dat het kon Derona. Schoonpa is geen optie met zijn suiker etc en mijn vader die komt echt niet onze kant op... Mijn oma is te oud. Gerard moet de 17e weer werken dus kan hij mij de eerste dagen een beetje ontlasten maar daarna moet ik het zelf doen.
mikmak sorry ik snap je berichtje niet helemaal *lol* hahaha maar van dat extra vocht wist ik ook niet ! dus jij geeft ook roosvicee ? ja ik ook hoor wel erg verdunt dat het net water met een kleurtje lijkt maar toch . Ze zei niet wennen aan zoetigheid , maar dat vind ik echt onzin dat het niet goed zou zijn voor de tandjes oke maar fruit is toch ook zoet dus kwa smaak kennen ze dat al toch ?? dus jij bent ook creatief met je broeken hahahah , draag je er wat wijds op dan ? want bij mij zou je echt een vetbobbel zien anders hahahah @ mamavanj echt waar joh heb jij je zwangerschaps broeken aan ? heb je wel goede kwaliteit moet ik zeggen want die van mij liepen op het einde letterlijk op het eind hahahaha hoeveel ben je tot nu toe afgevallen dan dat ze nog steeds passen ? na 2 weken was ik zo veel kwijt dat die broeken echt niet meer paste . eet smakelijk alvast allemaal
Zoveel extra vocht?! Dat krijg ik er bij je lang zal ze leven niet in! Maakt niet uit of het water, thee of diksap is, hij moet het niet. Max 20cc in totaal op een dag.
@ Nettie: ow meid, dat is niet fijn zeg. Ik weet precies wat je bedoeld qua geld. Wij moeten ook aan het eind van de maand altijd alle zeilen bijzetten om boodschappen te kunnen doen. Ik ga heel hard duimen dat je mannetje snel een baan vind meid. DIKKE KNUFFEL. Hier een leuke website met goedkope recepten: SUPERGOEDKOPE RECEPTEN @ Mikmak: hahaha, hier ook hoor. Het fenomeen dorst. Ik geef Joshua zometeen na het eten voor hij gaat slapen ook nog even wat drinken. Hahaha, ja handig he? LOL. De babyvoeding is daar in verhouding goedkoper dan bij andere supermarkten, dus dat haal ik nu maar daar. HIHIHIHI. @ Mamalijntje: ow meid wat vervelend dat er verder niemand is die je kan helpen... Pffff, wel lastig hoor. @ Mamamakka: ja ik draag nog steeds mijn zwangerschapsbroeken. Alleen de broeken van het begin niet, want die zijn ook te klein. Ik ben tot nu toe iets minder als 6 kilo afgevallen (was 6 kilo, maar in die 6 weken was ik 600 gram aangekomen. Nu kan ik weer sporten (heb vandaag zo'n 10 minuten Zumba gedaan, rustig). Bij mij is het dus helaas niet zo, dat ik door de bevalling alles weer kwijt was of door de BV... Helaas... Ik baal hier nog steeds flink van en zal ook alle zeilen bijzetten om die 83,5 weer te gaan halen... en misschien er zelfs weer onder... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@mamamakka, ik dacht dat ik haar teveel drinken zou geven, omdat de melkflessen regelmatig niet leeg gaan...maar niet dus.. ja gewoon roosvicee de ene keer wat zoeter en de andere keer wat wateriger... maak me er niet zo druk om, vocht is vocht denk ik dan.. want moet er niet aan denken dat ze uitdroogt iod.... en die kleren, ja en ik draag mn zwangerschaps t-shirts ook nog, die zijn lang en valt die vetrand aan de zijkant niet zo op, en bij sommige draag ik een zw-band erover.. rokjes over strakke broeken is toch in hahaha of idd iets langs eroverheen.... tja moet wat he.
@mamavanJ, scheelt het zoveel dan?? want dan rij ik voortaan ook effe met een omweg naar huis toe..... ja madam zit nu op schoot dr flesje roosvicee te drinken... maar goed ga zo eens voor het eten zorgen, moet ook gebeuren en de poezen hebben ook wel trek dacht ik zo