Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mikmak: hahaha, dus ben niet de enige die de zwangerschapskleding nog aanheeft. LOL
    Ik vind dat het best nog wat scheelt hoor. Alleen die pyamapapjes al... die haal ik heel af en toe voor Joshua en die kosten bij de jumbo 1,19 en bij bijvoorbeeld de C1000 kost het 1,30 euro. Dat scheelt dus best aardig veel. Ik vind sowieso met de merkdingen, zijn ze goedkoper. Zelfs de luiers zijn 4 cent goedkoper en de olvaritpotjes ook.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    Vandaag bij het CB geweest..
    Arda is weer enorm gegroeid en weer eens gehoord dat het een erg groot mannetje is!
    Meneertje is 74 cm geworden en weegt 9200 gram!:):)

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ elam
    oh wat is arda dan lang zeg !!! mooi zeg :D
    rayn is het zelfde gewicht maar met 69 cm hhihihi scheelt wat he
    was alles verders goed ?

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Meiden even een vraagje: Ik ga morgen naar een vriendin met een dochter die precies een maand ouder is dan Mila en ik zou Mila dus ook meenemen. Maar zij (mijn vriendin) ziet die zesde ziekte niet echt zitten, lijkt haar vervelend als haar meiske het krijgt. Ik vroeg me nu af of Mila nog besmettelijk is, zo ja, dan ga ik morgen niet heen, zo nee, dan kan het gewoon.
    Er staat op gezondheidsplein: besmettingsgevaar: tot het kindje beter is... maar ja, eigenlijk is ze nu weer beter, ze heeft alleen wat rode vlekjes. Bij de vijfde ziekte zijn ze bijv. niet besm. meer als de vlekjes verdwenen zijn...
    Beetje vaag... Iemand een antwoord???

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @ELam wat een lang mannetje lieff

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Nettie volgens mij is het niet meer besmetelijk,

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ nettie: volgens mij ook niet... Zo'n ziekte is niet zo lang besmettelijk, meestal voordat de symptomen zichtbaar worden en dan alleen nog tijdens de piek. Is althans ook zo met bijv. de waterpokken.

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    nettie ik ga mee met de rest :)
    wat ik van de verhalen van mikmak toen begreep was het besmettingsgevaar in de periode van koorts en niet meer als de bultjes er al zijn .

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamavanj, ja hoor, ik heb di t-shirts toen allemaal in small gekocht, dus nu passen ze weer hahahaha.. nee je bent vast de enigste niet, ik drag alleen geen positiebroeken meer... alhoewel 2 witte linnen broeken die ik toen ook in small had gekocht die wel, vouw die buikband die eraan zit gewoon naar beneden.. lekker belangrijk denk ik dan maar.

ohw 4 cent goedkoper he.... hmmm scheelt dus wel wat....

@Nettie, nee als de rode vlekjes er zijn is er geen besmettingsgevaar meer, alleen als ze koorts hebben en de dagen ervoor... de incubatietijd... dus ze hoeft ze 100% geen zorgen meer te maken

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    bah verveel me,

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Elam: jeetje wat is Arda lang zeg. HIHIHIHI. Hij doet het zeer goed zo te lezen. Hoe was het verder met hem?

@ Nettie: ik heb echt geen idee want Joshua heeft het (nog) niet gehad. Misschien anders de huisarts even bellen om te vragen?

@ Mikmak: ja dat scheelt zeker wat en die pyamapapjes schelen zelfs 11 cent. Ja inderdaad. Ik trek me er ook helemaal niets van aan hoor, dat ik de zwangerschapskleding nog aan heb. Baal er wel van dat ik nog steeds mijn kleding niet aan kan, maargoed, dat zal nog wel ff duren voordat dat kan... 108,8 of 83,5 is toch wel een flink verschil. Nu baal ik af en toe wel dat ik al mijn te grote kleding toen heb weggegooid...

@ Derona: hahahaha, jij ook al? LOL. Ik ga zo lekker op bed liggen met mijn lappie en Joshua om 20.30/21.00 uur op bed voeding geven.....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patricia dat doe je helmaal goed meis :D

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Derona: ja toch wel he? Waarom zou ik beneden blijven als Andres er toch niet is? Dus ik neem zometeen lekker mijn lappie mee naar bed. HIHIHIHI.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou meid,dat had ik ook gedaan,

owh meiden,vinden jullie het ook zo heerlijk om af en toe gewoon helemaal in een deuk te liggen dat je er amper nog uit komt :D:D:D

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamavanj, ja duh, heb ze ook moeten betalen die t-shirts.. maar voor de rest wel lekker mn eigen kleren aan hoor.... maar zoals eerder niet allemaal even dicht hihi.... moet tenslotte nog iets van 10kg, en in kledingmaten is dat best veel

maar je hebt gelijk lekker in bed met laptop... hier wandelen de poezen nog wat buiten rond dus wacht tot hun binnen zijn en dan ook tv kijken in mn mandje... mannetje is hier ook niet thuis... slaapt op de kazerne vannacht, en linette ligt al in bed dus rust, nog een beetje opruimen maar das een kwestie van de vuile doekjes en slabber bij elkaar pakken en op de trap leggen klaar om boven in de wasmand gedeponeerd te worden

@derona, ja das echt lekker zo hard lachen... geeft zoveel ontlading dan.... en voldoening... gebeurd eigenlijk veels te weinig

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikmak ja idd,een heerlijk gevoel geeft dat,en idd het gebeurd veeeeeeeeeeeeeeeeeeels te weinig

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    MamavanJ ik let hier ook op de kleintjes hoor. Pyamapapje krijgt Jamie elke avond en bij de Deen voor 1,14 dus mooi goedkoop. Ook de luiers zijn daar goedkoper met name de Jumbo verpakkingen.

Trouwens hoe is het bij de dokter gegaan???

**

nettie ik zou het gewoon aan je vriendin vragen of ze het niet erg vind dat Mila niet ok is. Ik ben nooit zo dol op om bij zieke kindjes op visite te gaan met Jamie.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamavanj, jij haalt dus echt pyamapapjes voor joshua, hier gewoon nog fles melk met rijstebloem...

@derona, zou gewoon anders moeten.... eigenlijk minimaal iedere dag 1 keer.... maar mensen zijn zo weinig grappig, en als er iets lolligs gebeurd in de omgeving zijn mensen zo snel op hun pik getrapt....

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    maar goed dames, ik ga hier afsluiten, deze mama gaat fim kijken.. doeiiiii

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo heb wel gelezen maar weet niet meer wat eigenlijk, weer ene zware werkdag gehad dus ik gas nu lekker op de bankhangen

Deel Deze Pagina