Hai patricia Je kan er ook niets meer aan doen,maar ik zou er toch een klacht over neerleggen want ze doen maar raak,en ik vind dat met baby;s niet kunnen,maar goed wat doen ze ermee waarschijnlijk ook niets ;-( OKe dus dat werkt zo goed,ik wist dat helemaal niet dus dat is zeker het proberen waard ,tnx voor de tip.
Hai Joyce....leuk dat je het zo gezellig had meid Mamamakka..........Bedankt voor de tips van het drinken,ik dacht wel al dat je het gewoon mag geven. Wat goed zeg dat je die broek weer aankan,super hoor,ik kan wel weer alles gewoon aan gelukkig,maar goed ik was eigenlijk afgevallen toen ik bevallen was en zit nu weer opd e 100 kilo dus er moet er echt minimaal 20 vanaf.......
Ow toch wel glas ,en als je dat van die verduistering op plakt wij hebben dat op de koepel en dat werkt echt heel goed metd e warmte ,maar goed dan gaan wel je stickers naar de maan en als het zo werkt dan is het beter toch.
Ja idd. Maar dat van die link die jij gestuurd had he? Kan je dat ook aan de buitenkant plakken? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Vash.....Wat zielig dat ze een schimmel heeft ,ik hoop dat het snel werkt meid en dat er zo vanaf is,hoe komt ze daar aan als ik dat mag vragen of krijgen ze dat gewoon? Nou wij hebben het traphekje gewoon open staan als noel en jaimy in bed liggen ze hebben dan beiden een haakje op hun deur dat ik dicht doe anders kan de kat niet naar de bak hij kan er niet over heen springen,als ik bezig ben boven en noƫl loopt gewoon los hahaha rare uitspraak dan zit hij op slot en dan maauwt hij dan maak ik hem open. Beneden springt hij er wel gewoon overheen die zit altijd op slot. heb je er al een stoelverkleiner in,wij wel maar ik rol dan nog een handoekje op en stop die achter de verkleiner. Ik denk het wel ik weet het echt niet,ik geef alleen roosvicee. Patricia..lekker zegw at je hebt gemaakt,wij hebben toch geen bloemkool gegeten,ja veranderen hier als het weer hahaha,is ertjes en worteltjes geworden en rode kool met appel voor mij. mamalijntje........weet je dat je dus thuiszorg voor die week aan mag vragen,ik heb er gewerkt en ik had zat mensen waar je maar 1 week moest komen hoor.
Komt er regen bij jullie tegen die deur? Ik heb nu deze van de autozaak maar die kon niet aan de buitenkant,dus ik durf dat niet te zeggen meid,anders neem je contact op met die mensen van die site.
Jongens ik ga naar bed moet mrogen om 6.00 eruit........... Iedereen wel terusten en morgen moet ik trouwens met jaimy naar het cb
@ Patrieske: ja soms komt er wel regen op de deur. Is maar net hoe de wind staat zeg maar. Ja dat kan ik wel eens doen ja, even mailen naar die mensen toe. Ja, heb heerlijk gegeten hoor. Kippesoepje met een gesneden duits bolletje met kruidenboter en een kippetje uit de oven. Ow dat is ook lekker hoor. Joshua heeft ook worteltjes met doppers gegeten vandaag. Slaap lekker meid. Spannend morgen naar het CB... Liefs en dikke knuffel, Patricia
OWh erg ik ben nu nog wakker,en ben nogniet moe hihih Sylvano slaapt wel weer gelukkig die lag onder zin matrasje,schrok me rot,rot camping bedje,morgen ff wat op gaan verzinnen,want ik vind het nu dooreng
mamavanj wij hebben nu heel de dag de gordijnen dicht in tess haar kamer dan blijft het lekker koel. Nettie veel plezier bij je vriendin patrieske ja ik moet weer werken vandaan en morgen ook nog........... Sterkte bij het cb en veel plezier met het lotgenootje. Zo vandaag neem ik alweer de zaag mee naar mijn werk om de week door midden te zagen na deze week nog 5 weekjes en dan hebben we lekker akantie heerlijk 3 weekjes vrij lekker bij komen ben er aan toe. Ga nu weer werken!!!
Oh me lieve mannetje heeft weer tot 7 uur geslapen heerlijk zeg ! en er hangt maar 1 rolgordijntje hihihi als er vanmiddag 2 hangen slaapt ie morgen teker tot 8 uur hahahahaha gisteravond was me nicht/vriendin hier hebben we samen de nagels gedaan was wel weer erug gezellig ze ging pas om half 12 weg hihihihi en strax komt me zusje hier en gaan we even samen naar de stad , me telefoon kent de sd kaart niet dus daar moet even naar gekeken worden .
oh gekke rayntje slaapt alweer hhihihihi hij was al niet opperbest gemutst toen ie wakker werd maar nu weet ik waarom hij was gewoon nog moe denk ik hihihih ben benieuwd hoe lang ie nog slaapt dan
Iris heeft lekker tot 7.15 geslapen. zou wat langer kunnen zijn want mannetje is nooit erg zachtjes 's ochtends met aankleden enz.(volgens hem wel) :x Vanacht zelf een aantal x wakker geworden van mijn pols. Ik krijg die peesontsteking gewoon weer terug :x (heb ik de eerste 3 maandjes gehad en toen een paar injecties voor gekregen daarna is het weggegaan maar komt nu gewoon weer terug bah @mamamakka: fijn dat hij tot 7 uur geslapen heeft meid Morgen gaat hij gewoon heel lang uitslapen hahaha Nou ga ff Iris weer op bed leggen, zelf aankleden, eten en dan naar een vriendin. Was vorige keer haar kraamkado vergeten mee te nemen ach gaan we gewoon nog een keer.
Goeie morgen, Hier een betere nacht gehad. Jamie was alleen even om 5 uur wakker voor zijn speen maar verder helemaal top. Heb geen pap in zijn laatste fles gedaan en zijn bedlampje uitgedaan. Dus misschien was dat het! Ik heb manlief even lekker later uitslapen en in de tussentijd Jamie in bad gedaan. Die ligt op bed maar of hij gaat slapen?? Verder onwijs veel prpblemen met mijn pc.. Moet hem nu wegbrengen want het gaat mij niet lukken helaas.
Meiden bedankt voor jullie antwoorden! We gaan zometeen gewoon heen, ze vertrouwde het wel. En toch, geheel mijn eigen mening enzo hoor dus voel je niet aangevallen ofzo door wat ik nu ga zeggen. Ik vind het een beetje vreemd. Deze ziektes zijn besmettelijk op momenten dat je het niet dorhebt, kids kunnen die ziekte dus overal oppikken zonder dat je het doorhebt, en om dan een bezoekje ervoor af te zeggen... Ik bedoel, als ik niet kom krijgt haar meiske het vast ook wel, ze gaat gewoon naar een creche van de kerk, komt in aanraking met andee kindjes dus op zich... ze kan het overal oppikken en het kan toch beter nu als late als ze wat ouder zijn? Net als met waterpokken, ben ik erg als ik zeg dat liever mn kindjes (boven het jaar) best wil laten besmetten? Klinkt stom maar ik ga het zeg maar niet uit de weg, het is ff irritant maar als het klaar is is het ook klaar. Liever nu ze kleine zijn dan als ze volwassen zijn straks... Je kan je kindje toch niet overal bij ziektekiemen uit de buurt houden??? Ach ja, nou ja ik begrijp het aan de andere kant ook wel hor (anders had ik het haar ook niet gevraagd of ik wel mocht komen enzo) maar vroeg het me af o het raar is dat ik zoiets niet erg vind,....kinderziektes komen toch wel, dan weet ik liever ongeveer wanneer ze komen (als je incubatietijd enz allemaal weet) kan ik me erop voorbereiden... Maar ja, das weer een kwestie van mening denk ik... Hier weer beroerd geslapen, Mial slaapt maar niet door, ik weet niet wat het is. De fles krijgt ze 's avonds niet leeg, dus heeft ze halverwege de nacht weer wat nodig hoe met ik dat nou gaan oplossen... Ik weet het echt niet meer hoor.... Ben nu dus nog steeds moe, heb het idee dat ik wallen onder mn ogen heb tot aan mn knieeƫn en zal me nu maar eerst eens gaan douchen en kijken of er nog wat van te maken valt vandaag...
Natuurlijk kan je je kleintje niet ziekte vrij houden maar ik zou het zeker niet opzoeken. De kinderziektes komen wanneer het tijd is maar ik zit er totaal niet op te wachten. Als ons nichtje ziek is blijven we toch even uit de buurt. Ga mijn kind niet bewust ziek maken onder het mom van dan hebben we het maar gehad..
Goede morgen meiden, HIer slaapt Sylvano nog lekker,hij komt nu tegen kwart voor 6 dan geef ik hem de fles,en meestal kan ik hem daarna weer lekker in zijn bedje leggen