@MamavanJ jij ook een super vakantie toegwenst,ondanks je man niet de hele tijd erbij is,pffff maar toch,gelukkig heb je je vriendin die ook mee gaat,
Hey meiden, zo bijna alles is klaar hier. Nog even stofzuigen en dweilen en dan de rest in de auto doen (wat ik hier nog nodig had), de beestjes knuffelen (zal ze wel weer missen), nog even naar de Lidl om drinken te halen, de auto even bij de wasstraat (niet er doorheen) goed afspoelen/schoonmaken en dan op naar mijn beste vriendin en haar vriend en dan kunnen we op naar ons vakantieadres. Ik heb nu dus geen tijd om te reageren op iedereen, want anders red ik het niet op tijd. Meiden, ga jullie missen deze week. Liefs en hele dikke knuffel, Patricia
Deronasy: Hier ook een tandloos meisje MamavanJ: hele fijne vakantie, ik hoop dat jullie toch nog wat kunnen genieten! Mikmak: Nou fijn dat de sollicitatie zo goed ging Ik zou zeggen, ik duim voor je Kan tot 18 maanden duren, ik wil je de hoop niet ontnemen hoor.. Journey: Ga jij vandaag ook op vakantie? Nee geen tips voor je, ik weet wel dat ik zelf veel te veel mee had op vakantie, en wij ging een weekend Patrieske: Ja die is betaalbaar.. we hebben laten berekenen wat onze hypotheek kosten zijn en die komen 10 euro duurder uit als nu als we maandelijks terug gave krijgen.. En das wel verekte handig nu ik niet werk natuurlijk Klinkt als leuk huis, maar weetje moet veel aangebeuren hoor.. En zo ben ik niet.. en eerst zegt m'n vriend dat dat zo klaar is en dan ineens krabbelt hij terug.. we gaan vanavond weer kijken Ja we maken er werk van, hij is bang dat een ander het voor onze neus weg kaapt! Merijn: Gefeliciteerd met tand!! Enne, leuk kan je ook gaan fietsen.. Doe je wel een slotje aan je zitje? Hebben ze mij ook geadviseerd maar ik denk hallo 70 euro kopen we wel nieuw is echt een tip hoor!! En dat is ook wel handig voor hier maar ik ben eigenwijs! Veel geld?! Je hebt wel een windscherm gekocht he?! Mamalijntje: ik heb zo'n babywalker gekocht bij de Intertoys was 25 euro, die kan het hier prima doen en Sidney vind 'm super leuk!!
VRAAGJE: Hoe denken jullie over foto's van kleine kinderen bloot op internet?!~ ik wordt gewoon niet serieus genomen
mamavanj, jij een hele fijne vakantie deronasy, ja erg he.. denk dat iedereen dat wel herkent nou xeg is linette vandaag 8 maanden staat mn banner niet of nog niet goed... nettie gefeliciteerd met de 8 maanden van jouw meisje
Gefeliciteerd met de kindjes die 8 maandjes zijn vandaag!!! Thanks Mikmak, ik geloof dat ze mij niet serieus nemen..
@Joyce ik zou nooit Délano of Sylvano met hun blote kont of piele.op internet zetten Ik heb wel laatst bij iemand gezien dat haar kindje in badje buiten zat en zat te zingen,en geen zwemkleding aan had,en zo in der blote .... stond nee ik krijg daar een heeeeeeeeeeeeeel naar gevoel van
Oke ik zal maar vertellen.. ze hadden er geen kwade bedoelingen mee.. Maar goed.. Verjaardag, bloot in badje buiten.. Foto's gemaakt, leuk voor plakboek.. Staan ze op Hyves!!! Dus ik daar over bellen en communiceren, ja ze gaan er af.. En dan opeens staat er gewoon nog 1tje en hun vonden het niet erg, maar ze zit GVD (sorry) met haar benen wijd!! Dus ik duidelijk zeggen dat ik dat niet wil omdat het MIJN KIND is en wat hun doen (omdat ze het niet erg vinden) eigen zaak is.. Dus wat krijg ik, zo zijn kleine kinderen.. Ik heb er een aantal nachten niet van kunnen slapen, en ik flipte echt helemaal..
Nou jemig zeg,dat kan ik me voorstellen,en vooral als ze dan ook nog zo nuchter erover reageren,pffffffffffffffffffffff
@joyce, als er ook maar iemand is die op wat voor een internetpagina dan ook een blote foto van mijn kind zet..... en lullig doen om die er af te halen... die maak ik af!!!!!! heb nu toevallig wel op mijn hyves 2 foto's staan van haar in een bidet, maar je zit alleen maar een bovenlijfje... maar jij hebt groot gelijk...
Nou eerst niet hoor.. eerst begreep ze het wel.. Maar later opeens hadden ze samen naar de foto's gekeken en er was niets mis mee.. GVD het is toch mijn kind en ik heb duidelijk gemaakt dat ik geen blote foto's van mijn kind op internet wil.. Maar vast niet duidelijk genoeg.. Ik flipte gister weer, en vond dat m'n vriend maar moest bellen.. Maar toen was het al weg.. Mehn, ik ben echt pissig en zal het ze vertellen ook.. En dan niet meer op een normale manier, want ik moest van m'n moeder rustig blijven
Mikmak: Ja maar dat was hier dus niet zo, badje bloot en benen wijd mehn, als ik er alleen al weer aan denk dan flip ik!! Ze heeft een bad eendje vast maar niet er voor zeg maar.. als er nou niets te zien was had ik er geen probleem van gemaakt..