Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ja, de foto's zijn er af en daar gaat het om!!

Ik ga nu d'r vandoor.. ben er misschein zo nog wel eevn maar heb afgesproken en heb net de afwas gedaan, moet wachten tot de was klaar is en die ophangen, meisje moet gebadderd en ik moet mezelf klaar maken :)

2. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Goeiemorgen meiden...

Nu mijn mannetje aan zijn opleiding is begonnen houd ik bijna geen tijd om te kletsen over... wilde toch even laten weten da alles hier goed gaat. Ingmar kruipt steeds beter. Dat eerste tandje is er nog steeds niet door... We gaan dit weekend lekker naar center parcs, geboekt met de kortingsbon uit de felicitas doos.

Ik hoop dat het met julllie kindjes ook zo goed gaat :)

Libra

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    M'n nicht waar ik niet zo veel mee heb is zwanger.. 31 januari uitgerekend geloof ik.. nu heeft ze een babysite gemaakt en gister had ze de 20 weken echo, en kregen ze te horen wat het is.. maar ze had al in een verhaal op de babysite gezet dat iedereen mocht weten wat het word.. En nu hebben zo ook de naam al bekend gemaakt.. Wat een giller!!!

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Haai Libra, hier gaat alles prima hoor.. Dus drukte bij jou thuis..

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce nou leuk dat iedereen het al weet hoe en wat haha

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

We hebbben een fijne nacht gehad,maar jaimy als ie wakker is moppert ie meteen en houd niet op met mopperen dit is nu al een dikke week aan de gang:$,ik zou echt niet weten wat er is,maar ik probeer het maar te gaan negeren.

Nou gisteren naar de creché gegaan,en de juf zat te zeuren dat ik die brief had ondertekent dat noël tot 5 okt zou blijven,ik werd ene beetje pissd en vroeg of zijn zelf 114 euro zou betalen voor nog 4 dagen,toen zei ze nee je hebt gelijk.
    Dus nu mag hij met moeite afscheid nemen op 28 september,vind het wat flauw dat ze zo deden,maar goed laten we het er naar op houden dat ze een bad haerday had:D.

Vandaag noël voor het eerst weer naar de logo toe,ben benieuwd wat ze ervan vind.
    En dan een drukke dag morgen vieren we onze verjaardagen en ik hoop echt dat het goed weer word,maar moet een berg boodschappen doen,lang leve de combo hahaha:D.

-------------------------------------------------------------

Joyce..........Ik zou ze er zelf ook niet opzetten,ik heb wel wat foto's dat jaimy bloot ligt maar je ziet zijn friemeltje niet en die van Noël ook nooit,ook geen blote billen,nu is mijn hyves wel beveiligd maar je weet het gewoon nooit.
    Ik vind het eigenlijk belachelijk dat ze niet eerst vraagt of ze ze uberhaupt op haar hyves mocht plaatsen,ik vraag eigelijk altijd of ik foto's van de mensen op mijn hyves mag plaatsen.
    En zeker zo'n foto ze zijn toch zelf niet gek

----------------------------------------------------------

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Joyce........Hier hoor je dat ook heel vaak hoor ook de naam,ik vind dat je nog wel iets verborgen mag houden maar goed dat is aan iedereen zijn eigen,mijn vriendin zei al voordat ze zwanger was ze gaat zo heten,dan ben je wel heel zeker van je zaak ;)

Libra..........meid als je tijd hebt kom je gewoon even lekker langs ook goed toch.
    Lekker dat je manneke het zo goed doet meid,en veel plezier bij cp.

-----------------------------------------------------------

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeie morgen,

Jamie is weer naar het KDV.. Ging gelijk heerlijk spelen met zijn vriendje. .Zittend en wel.. Hier nooit op de grond kleine boef.

Wederom weer een rotnacht gehad.. Van 03:30 tot 05:00 bezig geweest van luier tot sapfles grrrr
    Hoop dat die tandjes snel doorkomen.

MamavanJ en Journey een onwijs fijne vakantie!!!!

Joyce ik zou het ook niet leuk vinden hoor.. Dat je het zelf plaatst is je eigen keuze maar andere mooi niet.. Is jouw kind - jouw beslissing.

Libra weer opgeknapt dus!!

Patrieske fijn dat het beter gegaan is.. Kan je er weer even tegenaan meis

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Patricia.........Fijne vakantie meid,ik hoop ondanks het verveel van Andres zijn baas dat jullie een heerlijke week hebben.

-------------------------------------------------------------

Nettie en Mikmak..........Gefeliciteerd met de 8 maanden van jullie meisjes.

---------------------------------------------------------

Merijn........Tobe was vorige week 8 maanden maar ik weet niet of ik je gefeliciteerd had dus dan nog maar een keertje he ;)

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Mamalijntje.......

Wat leuk dat hij al een vriendje heeft zeg ;)

Wat rot dat hij er zo'n last van heeft dat hij s'nachts zoveel wakker is ;-(
    Gebruik je ook al die druppeltjes van Vsm dan?

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik gebruik Gengigel.. Gaat een stuk beter dan het andere spul.

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Merijn......gefelciteerd met zijn eerste tandje wat leuk zeg,en fijn dat hij er niet echt heel veel last van had,hier is nog steeds niks te zien ;-(

Mamalijntje...Nou ik vind wel dat je dan erbij moet zetten dat het niet meer compleet is,had je niet voor niets hoeven te rijden.
    Wij hebben hier ook zoveel van Noël wat niet compleet meer is,allemaal duur speelgoed,eigenlijk gewoon zonde,maar met de verhuizingen is er zoveel kwijt geraakt allemala die ballen van de spellen ben ik kwijt ;-(,dus nu ga ik opzoek naar het speelgoed voor de ballen ;-(
    Ik lees iets over een datum maar kan het niet terug vinden,wanneer gaan jullie trouwen dan meid?

Kleintej valentijntje........Wat is er met Valantij dan,ik lees allemaal iets over niet lekker zijn en bultjes?
    Ja ik hoop dat hij het leuk vind,je bent ook zo bang dat z egepest gaan worden enzo,ik ben een doemdenker zoals je weet he ;-(

-------------------------------------------------------

Journey..........Fijne vakantie meid en geniet van elkaar en het weer ;)

Mikmak........Je hebt groot gelijk meid dat je die deken dan meegeeft of het daar nu wel of niet aan lag mee geven en spuiten met die parfum ;)
    Ow ze is dus ook mama wat aan het pesten ;)

Joyce.......Ow jullie zitten nog te twijfelen dan,ja kijk als het voor het oog is dan kan je het in stappen doen,maar als het echt dingen zijn die noodzakelijk zijn dan moet je kijken of het te doen is,of kunnen jullie wel geld bijlenen om het op te knappen in je hypotheek bedoel ik dan he?

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    mamalijntje..........Ow daar heb ik nog monstertjes van liggen,maar dat doe je er op als ze doorkomen toch of als je iets ziet zitten?

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    he patrieske, JA ze is mama zeker een beetje aan het pesten... hahahaha maar mag de pret niet drukken.... mag ze voor straf mee boodschappen gaan doen zo hahahaha (alhoewel ze dat altijd wel gezellig vind...

jazeker die deken wordt vaste prik nu
    bedankt voor de felicitaties :D

oh maar jouw mannetje is ook aan het pesten met zn gemopper hahaha, en grommelen kunnen ze hihi.... hier ook een periode van mopperen gehad en nog... en geen idee wat het is, zal wel een fase zijn ofzo,of frustraties dat ze nog neit meer kunnen dan dat ze willen

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou ja iig is madam klaar met dr fruitje en dr liga, ga effe snel de laatste boodschapjes halen dan hebben we het maar gehad.....

laters

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Joyce......wat goed dat ze al uit zichzelf gaat staan zeg meid,ze gaat echt hard ineens.

------------------------------------------------------------

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Mikmak.........Hahahah dat is toch geen straf hahahah,dat vind ze alleen maar gezellig volgens mij ;)
    Ik las dat je meisje nu de waterpokjes heeft,heeft ze er verden geen last van?
    Ik twijfel of noël ze heeft want hj heeft dus ook over zijn hele lijf van die bultjes maar ze zitten overal verschillend,ik dahct eerst dat het allemaal kleine muggenbultjes waren.
    Ik denk het ik weet het echt niet wat hij heeft ;-(
    Niets te danken voor de felicitaties meid

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Journey........Nog gefeliciteerd meid met je geslaagde examen.
    En goed dat je nu meer aan jezelf denkt meid.

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske,fijn dat ze het uiteindelijk toch begreep dat je dan afscheid wou nemen op de creché

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo wat is er gekletst en t gaat allemaal langs me heen.. Zo heeft m'n zusje 4uurtjes werk in de week voor me, door een communicatiefout gaat het nu naar een ander.. ZE MOET GEWOON EENS GOED LEZEN, want ik zei al laten we het gewoon bepraten en niet via msn.. nou ze had haar verhaal gedaan..

Deel Deze Pagina