Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske: Nou ja dat huis zit op max zeg maar.. Blijft dan wel wat over maar das echt niets! Dus nu als we besluiten moeten we gaan bieden.. Nou ja, das dan natuurlijk afwahcten maar denk dat het wel goed komt..
    Ja gaat snel he :) Ze wil graag een grote meid zijn ;)

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik ben weg.. Tot na het weekend denk ik.. Iedereen een fijn weekend en mensen die op vakantie gaan, fijne vakantie!

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Patrieske ik smeer een dot ervan op zijn speen en dan in zijn mond..

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamalijntje hoe gaat het met Jamie????wat kan hij nu al allemaal :D:D:D

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou we zijn terug van de logo en noël mag misschien naar 1 keer hij is echt heel hard vooruit gegaan echt super goed ben echt heel trots op hem:D.

---------------------------------------------------------------

Mamalijntje...Kijk dat is een goede tip ik zag me al met mijn nagels in zijn mond vond het niet echt fris:(.

-------------------------------------------------------------

Joyce.......ow wat spannend,het komt nu allemaal wel dichtbij met een huisje kopen he:D
    Wat rot van die 4 uurtjes werk,ik hoop dat je snel iets anders vind meid.

--------------------------------------------------------------

Deronasy.........Ja dat vind ik ook,ik vond het ook niet zo leuk dat ze zo deed maar dat had ze snel door,het is een goede creché maar ze zijn wel zo de ene mogen ze wel en de andere niet kwa ouders dan he,dat merk je daar heel erg,en dat vind ik niet kunnen.

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    grrrr wat is dat toch met mensen...
    gisteravond, linette sliep bijna belt mn schoonmoeder, nou linetje weer klaar wakker

vanmiddag ligt ze lekker te slapen op mijn bed, belt de wijkverpleegster om te vragen hoe het met linette gaat..... meisje weer wakker... en net ,meisje slaapt, belt weer mn schoonmoeder.... grrrr gelukkig slaapt ze nog.. maar zucht.. zo vervelend, ondanks dat die bellende mensen er ook niets aan kunnen doen dat de telefoon overgaat.....

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Patrieske ik vind het het makkelijkste om het zo te doen.. Is een vrij dikke gel waardoor het moeilijk te verdelen is terwijl je vinger door zijn tong eruit wordt gedrukt haha

Mikmak balen zeg.. Wij zijn op zoek naar een stille telefoon haha hier hetzelfde liedje hoor.

Derona Jamie nu niet super hard meer maar wordt er handiger in. Evenwicht, coordinatie ect. Gelukkig maar want als het aan mij lag blijft het nu even stagneren hoor

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikmak jaa irri is dat dan he,als ze wakker worden van de foon,kun je dan de foon niet stil zetten of zo??

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamalijntje ja idd kan me voorstellen

hier gaat het ook allemaal zo snel,en voor mij hoeft het echt niet zo snel te gaan,ik moet er nu ook echt continu achterna hihi

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Zo jaimy is wakker en wat denk je ligt weer keihard te mekkeren op die mat,ik ben nu gewoon weggelopen hoor en laat het maar even,misschien dat als hij door heeft dat hij zo toch geen aandacht krijgt dat hij er mee ophoud.
    Nou dan is noël echt weer de hele tijd bezig echt de gekste dingen doet ie om te vervelen,nu heeft ie al 2 keer in de gang gezeten en zegt ie jij bent stout ik krijg altijd straf en zit dan heel zielig te huilen,en voel me dan ook kei slecht haal hem er dan uit en nog geen 2 seconde later weer iets anders doen,de speelbak over jamiy zijn hoofd zetten,alles afpakken van jaimy,de hond meppen,tegen mij schreeuwen,ik dacht als hij naar school is dan word het wel minder maar echt niet:$.
    laten we het er maar op houden dat hij ook in een fase zit samen met zijn broer de fase maak mama gek:$.

----------------------------------------------------------

Mamalijntje...ja ik geef nu soms wel die druppeltjes en dan denk ik dat het werkt maar goed,volgens mij heeft ie er geen eens echt last van:$.

----------------------------------------------------------

Mikmak....irritant is dat he,wij hebben dat met de duurbel,nu zetten we hem af dan kloppen ze maar aan.

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hebben Jamie ook weer opgehaald. Heeft heerlijk gekropen en gekeken hoe de tuin daar gegraven wordt. Heeft een hele poos tegen de ramen aan gestaan haha.. Ze hebben in een deuk gelegen. Ook samen lief wezen spelen met zijn vriendje daar haha.. En slapen nee hoor.. Hij ligt nu knockout in bed..

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Wat lief hoe hij daar was echt super als ik het zo lees,ik zite cht te twijfelen om jaimy ook misschien op te geven bij een KDV tot hij naar creche mag want volgens mij hebben ze daar echt plezier als ik het zo lees

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @derona, jawel hoor, maar meestal denk ik daar niet aan... dan denk ik er pas aan als de telefoon gaat.... lekker op tijd dus...

@mamalijntje doet je mannetje goed dan op het kdv... slapen komt wel een keer hihi

nou niets gehoord van de sollicitatie... hmmm of hij wil me geen slecht weekend wensen door te bellen dat er een betere kandidaat was en belt na het weekend, of hij had het te druk, of na het weekend spankelend nieuws.... de telefoon wacht geduldig

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja slapen doet hij nu alweer.. Ligt weer in een diepe slaap. Belangrijkste vind ik dat hij niet meer zo overstuur raakt. Hij vind het heerlijk daar.. Meiden zijn wel piepjong en merk dat wel terug in hun reacties..

Vanmiddag wilde hij geen fruithapje (duh krijgt hij noooit in de middag) dus hebben ze hem de fles gegeven???? Jamie blij natuurlijk maar ik iets minder want ik heb geen groente hap kunnen geven.

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamalijntje, dan moet je dat gewoon aangeven... krijgt jaimy ook gewoon smorgens zn fruithapje?? net als eigenlijk ieder kind....

ik heb in het begin gewoon het schema doorgegeven, en vandaaruit werd het aangepast... ze overleggen wekl, met mogen we dit proberen, of dat proberen, of als ik een aanpassing had gemaakt gaf ik dat gewoon door... ze geven iig geen extra fles, want 3 is genoeg en ook die worden steeds kleiner.... dus geven ze smiddags yoghurt, of soepstengel, koekje... laatst had ze wat nibbits gegeten... vind het prima zo... dus gewoon aangeven meid wat je wel en niet wil

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nee zo heb ik het niet afgesproken. Hij krijgt in de ochtend fruit en die had hij ook gehad.. Met een rijstewafel.. Doe ik nooit want dat krijgt hij dus tegen 14:30 wat lekkers met drinken maar geen fles..

Nu dus fruit - rijstewafel - boterham - fles - weigerde fruit (liever yoghurt gezien maar goed) dus dan maar een fles..

Zo kwam ik dus niet uit dus Jamie heeft zijn groentehap niet gehad..

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zwaai zwaai dames tot over zo'n 2 weken bij zijn helemaal bepakt zal vast wel iets vergeten zijn maar dat koop ik dan daar wel in ieder geval gaan we er straks vandoor.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamalijntje, dus gewoon weer opnieuw gaan praten en afspreken.... ze moeten zich wel aan jouw richtlijnen houden natuurlijk...

nou vandaag naar heerlen toe, eerst naar prenatal en dan naar ikea toe met een vriendin, haar dochtertje is 2 weken jonger dan linette, gezellig heb er zin in

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mikmak veel plezier vandaag.. Even lekker shoppen haha..

Hier alweer een rotnacht gehad. Was al vroeg naar bed gegaan en gelukkig maar want om 5 uur was het weer pret..
    Om 6 uur bij mij in bed genomen maar Jamie is zo hardhandig dat ik een dikke lip nu heb..
    Toen weer terug naar zijn bed maar geen succes dus eruit gegaan en hij speelt nu in de box..

Snap er geen fluit van. Hoop dat hij snel weer normaal gaat slapen want dit breekt me op.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    gedoe he dat slechte slapen, ben er al aan gewend hahaha... hier heeft ze vanaf half 12 vannacht bij mij geslapen.... doet er niets aan... komt wel weer goed

thanx, ga niet te veel shoppen, maar iig effe eruit

Deel Deze Pagina