Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Bekijk bijlage 15007
    Zo ziet ie er uit :(

Net bij de huisartsenpost geweest en ze denken toch aan waterpokken, al twijfelde de arts wel even... Maar goed, Tobe doet het verder goed. Hij drinkt veel (eet niet) en is erg alert. Hij voelt zich alleen zwaar belabberd :( Arm mannetje!

@ birthe: welkom terug! :) Hoe gaat het verder met Julian?
    Er kunnen volgens mij heel veel kindjes al staan :D Tobe doet het ook nog niet hoor :)

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ birthe: oh je hebt al antwoord gegeven op mijn vraag :D Fijn dat ie het zo goed doet!

3. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ocharme Tobe! wat zit hij onder zeg... Hoop dat hij niet gaat krabben. Beterschap ermee.

Knap hoor dat er al veel kleintjes kunnen staan. Julian wil wel, als je hem op de grond wil zetten om te zitten strekt hij zijn beentjes om te staan. wel een echte held op sokken hoor, hield hem boven de brandtrap hier buiten, en toen trok hij zijn beentjes op.....

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Merijn,aaaaaaaaaah arme Tobe,ik dacht gelijk ook aan de waterpokkjes toen ikd e foto zag,aaah ik vind het echt zielig

@Birthe hey meis,leuk dat je weer ff wat komt schrijven :D

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Arme tobe krijg er spontaan jeuk van.. Hij zit echt goed onder zeg..

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @merijn, ja das waterpokken hoor... zo was het bij linette ook ze had alleen maar 5 bultjes..... en nu nog 3... zij voelde zich alleen belabbert... en nog...

mentholzalf smeren tegen de jeuk.. helpt goed... beterschap voor tobe meid

@deronasy welkom bij de slechte slapers club.... :p

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamalijntje, heerlijk dat hij wat beter heeft geslapen.

@Merijn thanks voor de felicitaties!!!! Ja het schiet zo op nu!!!! En mennnnn wat gaat die ontw. snel. Zonet zat ik achter de laptop op de lage tafel, zie ik achter het scherm opeens een koppie opduiken.....hahahaha gezellig hoor!!!
    Vervelend zeg dat je mannetje zich zo beroerd voelt. Gaat zo aan je hart dan. Althans ik heb er behoorlijk wat moeite mee. Hoop dat het nu wat beter gaat met Tobe, als het maar eenmaal is uitgebroken als het de waterpokken zijn...
    Hier zal dat ook niet lang duren denk ik, ivm kinderdagverblijf, tja we kunnen ons hart nog ophalen.
    Gefeliciteerd met je man!!!!

@NOD forum, nu nog niet hoor, hahahahaha........denk rond november/december. Mijn cyclus lijkt heel regelmatig te zijn.

@Deronasy, ach arm jochie!!! Het is wat, tis echt de tijd denk ik voor die kleintjes!!

@Birthe geef je nog de borst???? Hier nog twee keer per dag, in de ochtend en savonds, maar gaat heel wisselend.
    Jee wat gaat je mannetje goed zeg!!! Leuk he die ontwikkeling!!!
    Zometeen op kraambezoek, kindje heeft nu maatje 50, moest in september geboren worden maar is eerder gehaald.....zwijmel!!!!!

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Heb hier weer eens een speelgoed dilemma.. Wat moet ik nou halen voor mijn draak.. Alles ziet er zo leuk uit maar de helft van wat hij heeft ligt onderin de boxlade...

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikmak dankje :D:D

@Goofychick ja dat zou het vast zijn,

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :D:D:D herkenbaar!!!

11. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Hier hebben we het probleem ook.. Teveel speelgoed.. Ze weet niet eens meer wat ze moet pakken... hahaha

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wat een rust hier zeg :D

13. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    mag ik ook bij de slechte slapersclub? De afgelopen nachten ging het wat beter, maar er gaat geen nacht voorbij zonder dat ik eruit hoef voor mijn mannetje...pfff!
    @Merijn: wat zit Tobe onder zeg! arm mannetje! Heel veel beterschap voor hem!
    Weet iemand of het weer sprongetjestijd is? Luca is erg huilerig en klampt zich steeds aan me vast. Verder geen koorts ofzo, maar wel groot verdriet. Hij gaat nu steeds op handen en knieen zitten, maar weet niet hoe hij vooruit moet komen en ik denk dat hem dat ook behoorlijk frustreert... Hij klakt sinds gisteren de hele tijd met zijn tong, zo grappig! En hij zwaait; vrijdag toen ik naar werk ging voor het eerst, zo lief!!!

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jamie heeft weer een pesthumeur zeg,, Manlief heeft het even overgenomen want ik sta op meltdown... Ben helemaal kapot.

Heb trouwens niet die spullen laatst gekocht via MP.. Baalde want niets was compleet.

Maar heb twee lopen voor een loopkar en voor een activiteitentafel.. Hoop dat het nu wel wat is

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @elise, wees welkom in de slechte slapers club hih

@deronasy, graag gedaan meid :D

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    wil er best niet bij horen hoor haha.. Man ben gesloopt voor vandaag

17. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Merijn: Heel veel beterschap met Tobe. Mag hij maar gauw weer beter worden.

@ Slecht slapende kindjes: Hier ook een ramp. Vanacht mocht ik er weer 4x uit omdat ze alles bij elkaar gilde. Maar ook het naar bed gaan is een probleem geworden.

Zijn er trouwens kindjes die al kruipen?
    Serenity heeft er totaal geen zin en trekt zich alleen maar op als ze je handen te pakken krijgt. Ze gaat dus staan. Zitten vanuit de buikhouding wil ze ook nog niet. Ze gaat rollend door de kamer. Vind ze denk ik makkelijker.

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ jessica: hier nog geen kruiper! Hij kan al een hele tijd stevig zitten en wil sinds een tijdje niet eens meer op zijn buik... Het is alleen maar zitten, zitten, zitten. Ik doe hem wel nog een paar keer per dag op zijn buik, maar soms gaat ie al direct zeuren. Hij staat wel al 1,5 maand op handen en voeten en handen en knieen maar inmiddels heb ik de hoop opgegeven ;)

Hier gaat het gelukkig weer wat beter. Hij zit nog steeds onder de uitslag, maar hij heeft alleen nog maar hele lichte verhoging (37,8 ). Was ook weer een stukje vrolijker! Gelukkig maar... Houden hem morgen maar wel nog even thuis. En vragen of hij met iets besmettelijks naar het KDV mag komen (GGD ziet geen bezwaar want waterpokken moeten kinderen toch een keer krijgen en ze zijn al besmettelijk voor de uitbraak dus het is mosterd na de maaltijd om hem thuis te houden).

Overigens is volgens mij de reflux van Tobe over! :) Hij heeft al een hele tijd niet meer gespuugd en sinds gister (want de nutriton bleek opeens op haha) geven we hem geen nutriton meer en hij heeft nog niet gespuugd... Fijn!

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Jessica hier wel een kruiper het begon eerst met buikschuiven en nu sinds 3 weken kruipt hij zoals het moet.maja hij doet alles al behalve lopen hihihihi

20. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Merijn: Nou, als het een tandje is, dan is dat zeker wel hardnekkig, want er is nog niets te zien ;)
    Gefeliciteerd metje man!
    En heel veel beterschap met je kleine ukkepuk… arm kereltje!
    WOW, wat een uitslag! En dat lijkt zeker wel op beginnende waterpokken hoor! Die blaasjes komen pas later… arm ding! :(
    Oh wat goed zeg dat hij zich iets beter voelt, heb zo met hem te doen en het is niet eens mijn kereltje!

Goofy: Hee meisie, ook weer hier ;) Heb je je al gemeld bij het NOD van oktober? Nu het zover is en we eigenlijk zouden beginnen, is het best gek dat we dat niet meer doen…

Birthe: Wat leuk dat je weer mee komt kletsen! Jeetje, je huis in de verkoop, spannende tijd. Groot gelijk dat je niet zwanger wil verhuizen, dat hebben wij vorig jaar gedaan en dat is echt geen aanrader…
    Wat fijn dat Julian het zo goed doet zeg! En jij geeft ook nog borstvoeding, goed hoor! Ik geef gelukkig ook nog steeds borstvoeding.
    Leuk he, dat ze zoveel leren nu? Vind het een super leeftijd :) Valentijn kruipt trouwens ook niet en dat gaat ie denk ik ook niet doen, hij ‘kruipt’ met zijn onderarmen en met zijn voeten, hahaha! Verder gaat hij zelf staan en stapt al wat aan de tafel, niet veel, een halve meter, maar toch, leuk om te zien ;) En hij zegt al een aantal woordjes, zo grappig :) Tanden trouwens nog niet te bekennen…

Jessica: Hier een ‘kruiper’ niet op handen en knieën, maar dat gaat hij ook echt niet meer doen hoor, hij loopt al bijna ;) Hij ‘kruipt’ met zijn onderarmen en met zijn voeten, hahahaa! Verder doet hij wel alles hoor, zelf zitten, optrekken, beetje lopen langs de tafel en in de box en van de ene vaste plek naar de andere vaste plek stappen (van tafel naar bank of zo). Als je meiske eenmaal gaat zitten, dan gaat het ineens hard hoor! Normaal gaan ze éérst zelf zitten en dan pas kruipen, dus: no worries!

Deel Deze Pagina