Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    kleintjvalentijntje; ben benieuwd wanneer hij echt woordjes gaat zeggen ja, het lijkt wel dat hij mama bedoeld. Roept het ook vaak als hij klem zit ergens door het achteruit kruipen ofzo.

hij heeft z'n eigen speelgoedmand, die gooit hij om en pikt er zelf uit waarmee hij wil spelen. helaas is dat vrijwel altijd de giraffe met muziekjes en de pratende vlinder. ....

Naar het consultatie bureau geweest en Julian weegt nu 9,8kg en is 73 cm. We moeten dat 2 mm grote tandje gaan poetsen. En leren drinken uit een gewone beker. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahahaha, ben aangenomen..... joehoe!!!!! heb er echt zin in zeg.... wat ben ik blij

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mikmak gefeliciteerd!!! Je gevoel was dus goed!! Goed gedaan hoor!

Kleintjevalentijntje. Ja via mijn man hebben wij gewoon recht op teruggave.. Mijn deel is niet zoveel als die van hem. Maar we krijgen gewoon vergoeding.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja dat blijkt dan maar weer.... ben zo blij dat ik straks van die afstanden af ben met rijden.... houden we misschien nog eens wat geld over... ipv alles maar in de auto te pompen....

zo nu nog mn baas vertellen....

5. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Birthe: Drinken uit een gewone beker gaat hier vrij goed, maar voor het geknoei en het gemak, krijgt hij gewoon nog zijn fles hoor! En om te oefenen dan een beker met water.
    Grote kerel, die Julian :) Denk niet dat Valentijn dat haalt nu, hahaha!

MikMak: Bij deze dan nog een keer: GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD!

Joyce: nee, met de benen wijd… dat zou ik er ook niet op willen hebben!

Mamalijntje: Dan ga ik dat toch eens navragen bij de belastingdienst zelf, baal er best van, dat het KDV bij ons zei dat het niet zo was, omdat hij nu dus zo eenkennig is, dat ik hem niet weg kan brengen… had ik dat eerder gedaan, was hij misschien helemaal niet eenkennig geworden!

6. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Arm kind.... papa probeert hem naar bed te brengen, maar hij schreeuwt zich de longen uit zijn lijfje... slapen is een regelrechte ramp! Ik had hem al lang mee naar beneden genomen. Dat dwingen kan toch ook niet goed zijn?

7. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    hij slaapt........

maar voor hoe lang?

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikmak meis gefeliciteerd met je nieuwe baan,:D

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    en KV, slaapt ie nog....??

@derona, bedankt meid.... ben er erg blij mee... na een half jaar zoeken, eindelijk dan gelukt... hihi

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    #24650 Nadesy, 14 sep 2009
    Laatst bewerkt: 14 sep 2009
    Hier zomaar even een filmpje van Sylvano van het kruipen en staan etc :D

YouTube - Sylvano

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikmak de aanhouder die wint he :D:D super hoor

12. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    MikMak: Nee, helaas…. Was na een half uur weer wakker… Maar nu speelt ie lief, dus t maakt niet uit!

Deronasy: Wat goed van Sylvano zeg :)

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @kv, nou hier heeft ze gisterenmiddag ruim 3 uur geslapen, van 13.15 tot 16.30.... waarvan 2 uur op mn buik.... en nog een uur naast me op de bank, want durfde haar effe niet in bed te leggen... meisje heeft dr slaap zo hard nodig...

heb je ook effe ge-pbt ivm mijn baan :D

@deronasy, ja haha dat blijkt dan maar weer... was voor mn zwangerschap al aan het zoeken, maar vanwege de zw toch maar gestopt, want dan heeft het geen zin om te gaan solliciteren als je een half jaar erna toch met verlof gaat...

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

he wat gaat ie goed meid

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Derona hij gaat super zeg!! Ontwikkeld zich onwijs hard!

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mikmak: GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BAAN!!! YES...

Birthe: Merijn vertelde over een oefenbeker, die heb ik ook gekocht en dat gaat super. Als we samen aan tafel brood eten wil ze niet meer uit de fles drinken, dus dan is die beker reuze handig :)

KleintjeValentijntje: Dat dacht ik dus ook.. Anders had ik er ook geen probleem van gemaakt, of als er iets voor zat. Maar dat was dus hier niet het geval, en het idee dat er p*rn* is enzo met kleine kinderen en het idee dat een of andere halve maloot zich zat te verlekkeren op mijn meisje.. Snap je?

Deronasy: Wat goed.. Sylvano is echt goed bezig :) Mooie tafel trouwen ;)

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesus! Wat is dat toch? Nja, hij is bang óf hartstikke lui, want hij kan dus gewoon kruipen, op handen en knieën!
    En wij hebben ook wel een filmpje van het stappen langs de tafel, maar dat gaat niet zo soepel als dat Sylvano het doet hoor ;) Hij lijkt gewoon wel een beetje bang, haha!

Nu zit hij samen met de kat te spelen. Eens kijken of het even lukt om een sollicitatiebriefje te schrijven!

18. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

MikMak: Ik ga aan de slag ;) Ja, Valentijntje heeft zijn slaap ook nodig en die ligt de laatste dagen ook vaak bij mij, maar oef, wat is het vermoeiend!

Joyce: Ik begrijp je volkomen!

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou mij gaat hij iets te erg hard hoor pff

20. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    haha, tjah... is hij voor jou de laatste? Ik vond het ook te hard gaan, maar heb me daarbij neergelegd, je doet er niets aan... dan maar beter van genieten!

Deel Deze Pagina