Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    @Mikmak: gefeliciteerd met je baan!!!
    @Deronasy: ik heb net het filmpje van Sylvano bekeken; wat een kanjer zeg!!! Echt knap dat hij dat allemaal al kan! Luca kruipt nog niet en gaat alleen aan je handen staan. Je hebt hem wel goed opgevoed; hij liet de afstandsbediening netjes op de tafel liggen, daar hebben we hier 3x per dag ruzie over... haha!
    @kleintjevalentijn: wat voor oefenbeker is dat? Ik ga hem vannacht ook maar lekker zijn winterslaapzakje aandoen, slaapt hij misschien een keer door, hihi!
    @all: zo, badkamer gepoetst, bovenverdieping gedaan, was draait, boodschappen gedaan en een wandeling van 1,5 uur gemaakt (natuurlijk kregen we net de enige regenbui van vandaag over ons heen). Luca had ineens de koeien en de paarden in de gaten, dus die hebben we samen gevoerd. Hij lag helemaal dubbel! Net samen een broodje gegeten; zo gezellig samen thuis zijn!

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Woordjes: Het is hier de hele dag mama mama en nog eens mama, dada en als ze eet is het mmmmm.

@ Eetschema:
    6:30 bordje pap (met eigen opvolgmelk)
    10:15 fruit
    11:30: 2 sneetjes brood (met leverpastei, smeerkaas, appelstroop of jam) en drinken erbij
    12:00 uur slapen
    14:30: koekje, danoontje, yogurt of rijstenwafel en drinken
    17:00: groente en drinken
    19:00: Papfles en daarna slapen

@ Autostoel: Wij zijn 3 maanden geleden toen het zo heel erg warm werd over gegaan naar de autostoel. De maxi Cosi werd veelste warm. Ze lag steeds te zweten.

@ Mikmak: Gefeliciteerd :)

@ Deronasy: Wauw wat goed van Sylvano.

@ Yvette: Haha hij neemt je in de maling ;)

Serenity heeft vanacht weer eens doorgeslapen. Heb haar in de winterslaapzak gelegd en pyama aan met lange mouwen. Ze werd alleen wakker van haar papa die om half 6 de deur uit ging. :(

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nee Sylvano is niet de laatste,als het allemaal nog een keer mag lukken willen we met de tijd wel voor een derde gaan,

maar ik geniet er ook zeker van,ik kan hem niet vastbinden van het mag niet haha

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Jessica fijn dat ze lekker heeft doorgeslapen meis :D

5. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

Elise: Gewoon een normale, plastic beker, dus niet een met een tuitje of zo, dat pikt meneer niet ;)
    Oh wat een heerlijk gezellig dagje heb je gehad met je kleine man zeg :)

Jessica: Lekker dat ze doorsliep! Zo te lezen hadden er meer een goede nacht vannacht!

6. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Deronasy: Nee zeker niet, dan maar gewoon genieten ;)
    Leuk dat jullie ook nog voor een derde willen gaan zeg!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Elise leuk dat hij de koeien en paarden door had,als ik hier naar school fiets,gaan we altijd over een bruggetje heen waar eenden etc zitten,nou je moet Délano zien kijken naar het water en de eenden ik stop altijd eventjes,hihi

8. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    YouTube - Kanaal van YvetteBurgers

Ja ja... ik weet niet hoe je zo'n mooi linkje krijgt als die hier vaker gepost worden, maar bij deze. Volgens mij is het gewoon het eerste filmpje dat ze laten zien, het heet in elk geval: 'lopen langs de tafel'

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Kleintjevalentijn,ik zou er ook wel 4 willen haha maja dat gaat allemaal niet kwa financien en kwa ruimte etc,3 kunnen nog in een auto en ook nog wel hier in huis :D:p en dan is het wel klaar,haha

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Kleintjevalentijntje,ook al zo knappe kerel,ik vind het zo schattig dat de beentjes zo wankelen nog hihihi

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Kleintjevalentijntje Drinkt Valentijn al uit een gewone beker???
    ik mog het ook gaan proberen van het cb,maar nog niet aan begonnen eigenlijk hihi

12. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Yvette: Echt geweldig dat lopen. Zo wankelig nog. Ik kan niet wachten tot Serenity dat gaat doen.

Serenity haar 4e tandje komt ook door. Het is nu een witte harde bult. Ze is weer eens heel erg schor. Of dat nou komt door het gillen of door de weersomstandigheden. :(

13. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Deronasy: Hehe, 3 posts achter elkaar ;)

1 Wij willen er ook graag 4, we hebben wel 4 en straks 5 slaapkamers (We hebben nu een vaste trap naar de zolder en daar komt de grote ouderslaapkamer met extra badkamer en aan de andere kant bergruimte), maar inderdaad, het is ontzettend duur, dus ik weet niet zeker of het qua financiën gaat lukken... We zien het wel, eerst eens de tweede :)

2 Ja, best nog bang op de beentjes als hij stapt, maar merk jij ook niet dat dat heel snel verbetert? Hij heeft het nu wel uitgevonden, haha!

3 Hij kán wel uit een gewone beker drinken, maar af en toe gaat dat nog ontzettend mis, dan gaat ie ermee trommelen, dus we geven hem zijn melk gewoon nog uit een fles. Uit een beker kunnen ze nog lang genoeg drinken....

14. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Jessica, jeetje, alweer een tandje! En dan te bedenken dat er hier nog niet één te zien is, hahaah!

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    leuk filmpje yvette..

@meiden, bedankt ben ook blij met nieuwe job....

nou ga mn spullen pakken en naar huis...
    vanavond courgettes grillen, aardappeltjes en varkensfilet...

doeiiii

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Kleintjevalentijntje.ja idd uit een beker kunnen ze hun hele leven idd nog uit drinken :D,

ja ik merk wel verschil kwa bewegingen etc,eerst was het staan en vaak achterover vallen,maar h hij word er steeds makkelijker in,zoals nu ook gewoon met 1 hand vasthouden,laatst stond hij tegen de bank aan en zijn broer gign van de bank af,en Sylvano dacht dat wil ik ook wel zo lopen,dus hij stond 2 tellen alleen en boem zo met zijn hoofd op de grond,ik denk dat hij teveel ook ziet van zijn grote broer

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    KleintjeValentijntje: dat zie ik Sidney nog niet doen hoor, ook niet wankelend!! Toppertje :)

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo hier staat het eten klaar, het is nu wachten tot meisje wakker word en mannetje thuis komt.. Hopen dat er geen pechmelding tussen door komt, anders wordt het laat met eten. Vanmiddag gezellig bij m'n tante geweest :) Leuk om haar flatje ook eens te zien!

Kwam buurvrouw crazy (die woont naast ons) tegen in de steeg, en ze lulde 100 uit maar ze gaat dan zo met haar haar om de vinger draaien en praat zo langzaam of iets op een of andere manier heb ik moeite met m'n aandacht erbij te houden.. Hahaha ;) maar goed, dat hebben we ook maar weer gehad!

Fijne avond allemaal, ik ga er vandoor!!

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben er weer. KDV is weer super gegaan en hij heeft 3 uur geslapen daar!!!! Ben weer helemaal blij.

En meiden wat gaan jullie kindjes plots hard zeg!! Heerlijk om te zien.

Yvette 4 woh dat is veel haha.. Maar wel lekker dat jullie die plannen hebben, Wij houden het op 2 ivm financien en ons huis.

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @joyce ja leuk he zulke mensen hahaha,

Deel Deze Pagina