Mikmak: proficiat!!! Hulde!! Deronasy: wauw, niet normaal wat gaat hij snel!!!!! Wat knap zeg. En dat valentijntje ook al, heerlijk om te zien maar hier zal het nog 1 2 3 niet gebeuren denk ik zo. Joyce: haha buurvrouw crazy. lol wij hebben hier de hele galerij ook mooie toepasselijke bijnamen gegeven. Maar erg fijn ja, als zo'n mens even tegen je aan komt zeveren. Nou ik ga het eten voorbereiden. Vanavond Bones kijken. Ik zat ook midden in de regenbui, op de fiets. Julian kei hard lachen.
Deronasy: Deze is me echt een portret Allemachtig, die Sylvano Birthe: Wahhaha, ze heeft niets anders te doen.. Gelooft in Sinterklaas maar hier komt de echte niet aan Goh wat sneu! En heeft alleen haar hondje, die ze nu een paar dagen heeft..
letterlijk los laten.. Jamie vind het geweldig maar ik zie allemaal dingen dat ik denk oho straks gebeurt er wat snappie. Maar Jamie heeft net even lekker gekropen om vervolgens onwijs hard op zijn gezicht te vallen.. Mama en Jamie in tranen.. Gelukkig geen tand door de lip.
@Mamalijnjte oowh zo ja,ja ik ben een stuk makkelijker geworden,mijn schoonzusje zit er ook continu bij dat ik denk van laat hem toch,hij merkt het vanzelf wel wat wel en niet kan,
@Mamalijntje auw,ik zeg ook vaak ben blij dat Sylvano geen tandjes nog heeft,anders waren er denk ik al een paat gesneuveld
ja hier net al een tanden check gedaan.. Gelukkig alles nog heel maar ai wat ging dat weer hard. gekke is op het KDV valt hij dus helemaal niet.. Thuis wel
@ Deronasy: Wat is die zoon van jou geweldig. Zo slim al. Serenity ligt lekker op bed en hebben papa en mama rust.
@yvette: heb je een pb-tje gestuurd! @deronasy: wauw! Die Sylvano. Liet het net ook ff aan hubbie zien (is een kindje die zelfs nog jonger is dan mila) Nou hij keek behoorlijk verbaasd, vond het erg knap van hem! EN ik ook. Kan me voorstellen dat het best ff snel gaat maar tja... @derde kindje: Denk dat het als het kan en mag bij ons ook nog wel eens gaat gebeuren al moet ik er nu nog niet aan denken. Maar het voelt nog niet helemaal klaar, maar als het nou niet kan om wat voor reden dan ook, dan ben ik ook echt enorm gelukkig en tevreden met onze twee mooie meiden. (en oh ja ik denk dat áls er nog een bij komt het gewoon weer een meid gaat worden, stom he? maar dat is een gevoel... hubbies broer heeft 5 jongens en ik denk dat wij dus 3 meiden zullen hebben uiteindelijk... hebben we allebei trouwens, dat gevoel... lijkt ons trouwens allebei erg leuk!! wij hoeven niet zo nodig een jongen erbij hoor ) Verder reageren... Beetje druk vandaag weer op het forum zeg! Vakantie weer over dames??? Weet zo gauw niet alles meer. Maar zal proberen vanavond weer wat te gaan bijhouden, ben nu nog wel even op het www te vinden.
Ze gaat rond half 8 naar bed. Meestal slaapt ze niet gelijk maar gaat ze even liggen spelen. Vandaag is ze wel gelijk in slaap gevallen.
Hai allemaal Nou ik heb wel wat bijgelezen maar het is weer heerlijk ouderwets druk,dus het reageren laat ik even ik spring er hier weer in. We hebben een druk weekend gehad ,onze verjaardagen gevierd,wss erg gezellig,zijn flink verwend. Zondag naar de jaarmarkt geweest in rosmalen en mijn moeder was jarig ook een hele leuke dag,jaimy die heerlijk aan mijn handen danste hahahaha. Vandaag wilde ik hier lekker gaan bijschrijven en wilde net beginnen en alles sprong uit,dus ik naar de buren vragen of hun ook geen stroom hadden en die hadden gewoon stroom,dus moest ik iemand laten komen,de hoofdstop was er uit geprongen omdat mijn wasmachine was doorgebrand,2 maanden na de garantie van 3 jaar dus ik bellen voor een monteur en wat denkj je de EDY wasmachine maken ze niet meer kunnen geen onderdelen bestellen want de EDY fabriek is failiiet daar sta ik dan,dus moet een nieuwe wasmachine gaan kopen,dat kreng hebben we 3 jaar geleden gekocht en kostte echt heel duur,en nu kan ik hem wegflikkeren,heb alles afgebeld:x Dus mijn laatste spaarcentjes bij elkaar geteld en een neiuwe gaan kopen en die komen ze morgen brengen,kan niet zolang zonderw as machine,het ergste was dat er een zeiknatte witte was in zat:x. Nou wat leukers,we zijn net naar de info avond geweest voor noël zijn school en er zaten al bekenden op leuk hoor,en de juf is ene hele lieve leuke juf,vind het wel spannend. Nou meiden,als ik echt iets belangrijks heb gemist hoor ik het wel. Ik probeer nog even wat te reageren. ----------------------------------------------------------------- Mikmak...Ik las dat je bent aangenomen een dikke felicitatie meid,echt super --------------------------------------------------------------- Tacha........Leuk dat je terug bent meid,en wat een knappe foto van je meidje. ------------------------------------------------------------ Deronasy.....dammmmmmmmjou manneke is snel zeg hahahah,erg leuk hoor. ------------------------------------------------------------ Mamalijtje....Ik heb dat ook hoor wat jij hebt,maar die tic heb ik overgehouden van noël -------------------------------------------------------------- Birthe.......Meid leuk dat je er ook weer bent,hoe gaat het met jullie? ----------------------------------------------------------
@Jessica ja dat doet Sylvano ook vaak eerst ff brabbelen en dan valt hij in slaap., @Nettie thnx,en ik denk ook dat wij weer een jongen gaan krijgen hahah
Gelijk heb je, ik heb ook wel zin om mn bedje in te duiken maa Mila komt straks nog (en dan vaak precies als ik net mijn ogen sluit) dus ik probeer me nog even wakker te houden achter de pc... Oh en het is ook gewoon koud.... brrr niets aan...