haha, dit deed Valentijn laatst op de bank: van de bank, op de leuning, zo over de rand van de box, tis dat ik erbij was, anders was hij volgens mij zó voorover de box in gekukeld Nettie: ik lees en reageer morgen even! Patrieske: Mooi rot van je wasmachine, maar wat leuk weer van de school! Zo, er liggen hier weer bergen was op me te wachten.... heb er zó geen zin in! Mja, zal wel moeten....
Mamalijntje: Kan ik me heel goed voorstellen hoor, ben ook bang dat ze zich enorm veel pijn doet! Patreiske: Was je jarig? Dat wist ik niet, gefeliciteerd!! Oooh ja vervelend he, zul je net zien dat zulke dingen NA DE garantie gebeuren Vallen: Nou ik ben er ook hartstikke bang voor hoor, maar laat d'r wel zo veel mogelijk gaan.. Gister zou ze gaan staan achter de babywalker, en smakte KEI maar dan ook KEIHARD met haar achthoofd op de grond mehn, toen kon ik zelf en ik geloof papa ook wel even janken..
Nou ik voelde me niet echt lekker,maar nu gaat het weer beter,*ff afkloppen* hihihi wat een herfst weertje he,pfff straks ff op visite,bij een zwangere vriendin van mij ze is nu 32 weekjes, wel ff leuk om het zwangere buikje te gaan bewonderen
Deronasy: Ja dat is het zeker Ik heb 2 zwangere vriendinnen.. De een moet nog 12 weken en de ander nog 20..
Gister waaide het ook flink, ga de voetenzak maar in de buggy doen, anders is het veel te koud volgens mij als ze vol in de wind zit.. Of niet?
Goedemorgen meiden, eindelijk weer een goede nacht gehad hier: hij lag om 20:00, om 1:30 even onrustig, dus speentje gegeven en om 6:00 weer. Uiteindelijk was hij om 7:00 wakker. Zou hij het gisternacht dan toch koud gehad hebben? (ik had nu zijn winterslaapzakje aangedaan) @Joyce: ik heb gisteren toen ik met Luca de polder in ging ook de voetenzak in de buggy gedaan; idd voor de wind. Wij bewegen, dus wij merken het niet, maar zij zitten stil, dus dan kan de wind best koud zijn. @Deronasy: die kleine man van jou gaat echt hard zeg!!! @Patrieske: echt balen van je wasmachine. Wij hebben wel eens zoiets gehad met een auto; tien dagen uit de garantie en de hele motor in de soep; de rekening van de garage was 2000 euro... Helaas gebeuren die dingen. Snap dat je niet lang zonder wasmachine kan; hier staat ie ook alweer te draaien. @Nettie: grappig dat je het gevoel hebt weer een meisje te krijgen. Ik heb heel erg het gevoel dat als ik weer zwanger zou zijn, het deze keer een meisje zou zijn. Bij Luca had ik heel sterk het gevoel van jongen. We zullen zien! @Elam: en??? Heb je nog getest? (ben verder niet nieuwsgierig hoor...) @Merijn: hoe is het nu met Tobe? Mijn kleine man ligt alweer lekker te slapen, dus ik ga maar eens douchen. Wilde eigenlijk nog van alles in huis doen, maar ik heb pijn in mijn bekken doordat ik gisteren teveel gedaan heb, dus maar ff rustig aan doen vandaag!
Elise: Thanks! zo is het natuurlijk, wij zijn in beweging zij niet.. Ga vandaag de boel voor maxicosi ook maar klaar maken, lekker weer de voetenzak er in, net als de wagen.. Oooh je hebt dus een lekker nachtje gehad ben blij dat er hier niet gespookt wordt.. Nou ja toevallig gister dan..
hoi, nou hehe niet te geloven zeg, maar madam heeft een goede nacht gemaakt... nog niet perfect...maar het begin is er weer.... 8.20 naar bed, effe wakker om half 11 vanwege dr speentje en toen weer doorgeslapen tot kwart voor 5, bij ons gelegd en nog tot 6 uur geslapen....eindelijk weer eens.... ook op het KDV is het gisteren weer goed gegaan... lang leve het dekentje, ze valt praktisch gelijk in slaap, en ze heeft daar lekker rondgekropen en gespeeld in de groep... goed aan tafel gegeten, alleen de fles dronk ze niet zo goed, maar weet je ze zal er wel weer tussen inzitten om ipv 3 flessen, 2 flessen te gaan geven... althans, ik denk dat de behoefte naar melk minder aan het worden is... dus ach... 2 flessen tot het einde van het jaar is ook ok... maar zolang ze nog altijd meer naar 3 flessen vraagt geven we het haar gewoon, en als ze niet wil.. prima als ze wel wil ook ok @patrieske, alsnog gefeliciteerd, leuke dag gehad?? @vallen, ik laat haar gewoon lekker gaan, tis wel grappig dat ze zich heel goed zachtjes kan laten vallen... gaat niet altijd op maar meestal wel... ben er dan ook niet echt bang voor dat ze op dr achterhoofdje valt, maar wel een keer hard dr snuit stoot ofzo....
Oh meiden weet niet wat te doen. Serenity was vanacht weer ontroostbaar. Ze huilde maar raak. Als ik haar weg legde in haar bedje sliep ze een beetje er werd weer gillend wakker. En dit 6x achter elkaar, ben 2 uur bezig geweest. Op het laatst viel ze op mijn schoot in slaap en heb ik haar weer in d'r bedje gelegd en heeft ze nog 2 uurtjes geslapen. Het is ook iedere dag weer dat ze om 6 uur wakker is en wil eten. Had haar al een zetpilletje gegeven omdat ik dacht dat ze misschien pijn had ergens, maar dat werkte ook niet. Weet niet zo goed wat ik voor haar kan doen als ze zo is. Laten huilen gaat ook niet op, ze raakt er alleen maar meer van overstuur.
Oh jeetje jessica..... jeetje, heeft ze al eerder zo'n periode van slecht slapen gehad?? weet je.. ik ga er vanuit dat je het weet.. beebjes verwerken alles in hun slaap, dus als zij weer wat nieuws doen, om het even wat dan ook.. kan andere mensen zijn, zitten, stappen, kruipen... voor mijn part een nieuw speelkleed of gewoon een hele drukke dag gehad, op het KDV druk (als ze daar naar toe gaa) een verandering daar... verwerken ze dat snachts... misschien dat ze veel heeft meegemaakr van bovenstaande dingen ofzo die ze een plekje moet geven??? stiekum toch tandjes die drukken onder dr tandvlees?? heb je het matras wat schuin gelegd? een dun kussentje eronder, want dat neemt de druk weg bij de oortjes, ook als ze verkouden zijn helpt dat.. heb dat een half jaar nu... maar linette is ook een dame die graag op een kussen slaapt en heb afgelopen weekend een babykussen bij ikea gehaald.. althans, vanaf 1 jaar kussen.. en ze ligt er heerlijk op... ideetje misschien? heel veel sterkte meis.. je mag me ook pb-en hoor als je effe verder wilt kletsen hierover
@joyce, ja handig toch... thuis heeft ze dat dekentje niet nodig, maar op het KDV is het net datgene wat haar een duwtje geeft wat rust in acht te nemen...
@ Mikmak: Ze slaapt al 2 weken zo slecht. 3 dagen geleden is het 3e tandje door en de 4e zit er ook aan te komen. Overdag heeft ze hier geen last van. Zou een zetpilletje daar ook niet tegen helpen? wat ik ook al geprobeerd heb. Ik ga zowiezo eens proberen het matrasje anders te leggen
Joyce: Jeetje, wat schrikken zeg, dat je meiske zo’n smak heeft gemaakt! Deronasy: Veel plezier! Elise: Wat ook de reden was, het is fijn dat je nu zo’n goede nacht hebt gehad! Jij trouwens ook al zo’n last van je bekken? Hier ook heel erg gehad en nu gaat het wel, als ik maar naar mijn lijf luister! Had het al vanaf week 6 van de zwangerschap, beloofd wat voor de volgende keer MikMak: Hee wat fijn, eindelijk een betere nacht! Jessica: Klinkt verdacht veel als verlatingsangst, dat hebben wij hier ook met Valentijn. Het enige wat je kunt doen, is haar de veiligheid geven waar ze zo naar vraagt, dus erbij blijven zitten, ook al duurt het lang… Heel vermoeiend maar hee, het gaat over! ELAM: WAAR BEN JE?! Ik ben HARTSTIKKE nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo meiden, Valentijn is naar mijn moeder, die heeft oma-dag vandaag. Hij gaat nu trouwens overtuigend (in zover dat bij mijn onzekere kereltje overtuigend kan zijn) van de tafel naar de bank, naar de poef, naar oma, echt leuk hoor! Mams zei dat die de voorbode is van los lopen? Volgens mij duurt dat nog heeeeeeeeeeeeel lang, want hij doet alles wel, maar hij is steeds heel onzeker.... Anyway, we hadden een supernacht, heerlijk, de tweede op rij en dat koester ik wel hoor. Vandaag flink studeren, vanavond weer school. En als het lukt die enorme berg was wegwerken, het blijft me nu achtervolgen.... En natuurlijk kom ik af en toe mee spieken
Heeeeeey dames!! Gisteren getest!! IK BEN ZWANGER! Zo onverwachts en weet helemaal niet hoe het heeft kunnen gebeuren, wankt ik gebruik de pil.. Waarschijnlijnk nu ongeveer 5 weken en ben dan in mei 2010 uitgerekend!
Mikmak: Zo is het! Als het nodig is zou ik het ook doen hoor.. KleintjeValentijntje: Ja ik dacht, omdat ze niet stil werd.. ze heeft toch niet een hersenschudding he?! Oh mehn, ik maakte me echt even flinke zorgen..
Net de was even naar beneden gehaald, die ga ik zo even uitzoeken en draaien!! En 't is me weer een bult mehn, vraag me wel eens af hoe we aan al die was komen! Dan even de kattenbakken edan zal meisje wel weer wakekr zijn en m'n moeder komt ook nog.. Tijd te kort!