Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gefeliciteerd!!!

2. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    WAAAAAAAAAAAA ELAM! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERD! Wauw, ben echt blij voor je! Joehoeeeeeeeee!

Joyce: Dat ze niet stil werd is eigenlijk goed, bij een hersenschudding zijn je juist stil en duf….

3. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Joyce: En jij gefeli met de 8 maandjes van je meiske

en Sunnyday, jij ook natuurlijk!

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Kleintjevalentijntje: Oke, dat wist ik dus niet.. Dus ik zei al, zou ze een hersenschudding hebben? ze wilde wel de rest van de avond alleen bij mama, maar goed dat moet je dan maar voor leif nemen he ;)

5. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kan het zelf nog steeds niet geloven..
    Maar meiden bedankt voor de felicitaties!!
    Ben ook erg blij..Had nooit gedacht dat een 2e zo snel zou komen..

Wordt wel erg moeilijk denk ik..maar zie ook wel de voordelen ervan in!

Mijn gevoel gaat trouwens sterk uit naar een meisje!!

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    whahahahahaaaaa Elam gefeliciteerd!!!!!! super

KV, ja heerlijk een betere nacht, jij ook zo te lezen... ik koester ze ook hoor hahahaha

@jessica, hmmm, zetpilletje helpt over het algemeen wel, ikzelf geef haar chamodent, maar ja dat werkt voor de ene baby wel en voor de andere niet... bij linette wel iig.. en schuinleggen van het matras das echt wel een oplossing

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Wat een brakke nacht,jaimy was veel aan het huilen,maar hij hoest ook veel dus hij zal wel ziekjes worden:(.

Wasmachine is net gebracht en ze zouden hem aansluiten en ze tilde hem wel naar boven maar er staat een dressoir in de kamer dus ze tilden hem niet verder,want ze mogen niet boven hun hoofd uit tillen,ook wel te verwachten maar goed moet ik nog wachten tot Mart thuis komt tot dat ik kan wassen.

2 ijzerboeren die al hebben aangebeld die hem graag mee willen nemen,maar dat mag niet iemand komt hem halen die maakt van de trommel een vuurkorf:$.

Nou en het is bagger weer dus moet mezelf binnen vermaken:(.

-----------------------------------------------------------------

deronasy............Fijn dat je je weer wat beterder voelt,want met kleintjes kan je gewoon bijna niet ziek zijn.
    Veel plezier bij je vriendin.

-----------------------------------------------------------

Joyce.........Nee ik ben pas 23 september jarig maar Mart is al jarig geweest en ipv dat we hem 2 keer vieren op onze eigen dagen doordeweeks hebben we nu 1 data geprikt en in het weekend gevierd.
    ja zei mart gisteren dan heb je nu een nieuwe wasmachine voor je verjaardag lekker makkelijk:$
    Maar toch bedankt voor je felicitaties hoor:D.
    Ja en dan is het niet zo erg dat het net buiten de garantie gebeurt maar dan kan je hem gewoon niet laten maken,dat is gewoon te gek voor woorden,maar de zaak waar ik mijn andere machine heb gekocht vond het ook erg rot dus heb ik 120 korting gekregen op mijn nieuwe machine en 3 jaar garantie dus dat is wel netjes.
    Ow wat is ze hard gevallen zeg,ik ben ook zo'n bagerd daarin hoor,hoe gaat het met der heeft ze er geen last van?

---------------------------------------------------------------

Kleintje Valntijntje.........Ja de school was zeker leuk en ze helpen de kleintjes ook goed en ik mag computerles komen geven,als ik nog geen werk heb dan heb ik gezegd:D

--------------------------------------------------------------

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Elam..........Meid wat leuk gefeliciteerd zeg,ow spannend hoever denk je dat je bent?
    -----------------------------------------------------------------

Joyce.....en Sunnyday...........Gefeliciteerd met de 8 maanden van jullie beepjes:D

----------------------------------------------------------------

9. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Ja, maar mama is ook de meest veilige haven als je je niet lekker voelt.... dat hebben wij toch ook nog?! Hahaha :)

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Kleintje valantijntje..........Nou dat is echt de voorbode van los lopen hoor als hij daalijk ziet dat hij het kan wat ik denk dat snel is dan gaat het echt rap,noël was dan erg laat maar toen ie dat deed wat jij nu zegt liep ie snel los hoor.
    Ow lekker een oma dag leuk voor oma en hem :)
    Succes op school meid,hoe was het de vorige keer gegaan?
    waarschijnlijk heb je het verteld maar moet een hoop bijlezen,dus vraag het nog maare en keer ;)

---------------------------------------------------------

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @patrieske, he maar 3 jaar garantie op een wasmachine??? of extra boven op de 7 of 8 jaar ofzo die je bij veel machines krijgt?

jij een bagger nacht he.. ships is dat...

@joyce en sunnyday, gefeliciteerd met de 8 maanden van de beebs.

12. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Elam: Gefeliciteerd!!!! Wat fijn... hoe voel je je? En hoe vind je het? Een cadeautje omdat je de pil nog slikte..

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Elam gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Ik vermoedde het al haha.. Geniet er van meis!!

Jessica onwijs balen dat het zo gaat. Hier ook een rot tijd. Zijn al 3 weken bezig in de nacht.. Ben kapot.

Mikmak lekker dat het nu goed gaat.. Idd lang leven het dekentje

Meiden ik ben helemaal niet ok.. Voel me onwijs beroert.. Bah dus ik hou het weer even voor gezien.

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nee ik heb dat niet.. Maar misschien omdat ik vroeger niet zo'n band met m'n moeder had.. Ik wil dan het liefst bij m'n 'papa' zijn.. Helaas zit dat er niet in, dus laat ik me vertroetelen door schoonmoeder :D

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske: ooh, wij zijn in dezelfde week jarig :) Ik volgende week zondag :D

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik zal weer aan de slag.. Straks staat m'n moeder voor de deur en ik zit nog in pyama!

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Patrieske: Oh, grappig om te weten, dat wist ik dus echt niet, tis dat mijn moeder het zei ;) Maar goed, hij is zo bangig, dat ik denk dat het bij hem wel wat langer duurt!
    Oh je hoeft niet bij te lezen hoor ;) Het is goed gegaan, maar ik vind het heel erg pittig!
    Was jij jarig geweest? GEFELICITEERD nog!!!!!

Mamalijntje: Beterschap meid!

Joyce: Hahaha, dan maar schoonmoeder, ook goed :)

18. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    @Birthe
    Ja echt een cadeau!
    Ik weet ook niet hoe het kan gebeuren als je de pil goed gebruikt..Nooit 100% garantie dus..:)
    Magoed, we dachten wel aan een 2e, maar pas rond de 2e verjaardag van Arda. Dit is dus errrruuug snel!
    Voel me erg misselijk, dat was ook de reden waarvoor ik ging testen..
    Maar ben verder erg happy...Over een tijdje kan ik weer een baby voelen rommelen in mijn buik! Een heerlijk gevoel!

19. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Oh Elam, heerlijk zeg! Word bijna jaloers als ik dat allemaal zo lees, dat heerlijke gevoel weer terug! Nou, lekker van genieten, ondanks de misselijkheid!

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Elam was je menstruatie ook uitgebleven??

Deel Deze Pagina