Birthe: Ik heb kleren in mijn kast liggen die me echt niet meer passen. Ik ben toe aan een nieuwe garderobe, alleen zit die er even niet in.. KLeintjevalentijntje: In de schoonmaak! Maar dat maakt me dus niets uit, heb ik vaker gedaan en daarbij ik kan zelf de hele dag voor Sidney zorgen en dat wil ik ook graag, tenzij het natuurlijk in de ochtend is maar ik ga voor de avond. Seth: Gaat goed dus daar bij jou.. Behalve dan niet helemaal met jou KNUFF!
HUISJE: Nou gister weer huisje wezen kijken.. Mehn, wat onhandig en stinken!! 'T staat vast al een hele poos leeg & te koop. We rijden daar weg en komen onderweg mijn oude buurjongen (die woont nu daar zeg maar in die wijk) en we moesten een ander huis van hem zien. Toen zei hij opeens, bij ons op de hoek komt ook eentje vrij! (Goh wat een toeval ) Dus wij kijken door de ramen, tja ik zei zal het vragen bij de makelaar.. Dus ze zei ook toen ik zei dat het niets was, dat ze meerdere huizen in die wijk hebben. Dus ik vragen naar het specifieke huis dat als het de verkoop in gaat dat ze ons dan willen bellen. Kan geregeld worden, tot haar collega om de hoek kwam en zei geef de sleutels maar mee. Nou wij daar nog even heen, maar daar moet wat aangebeuren! Mehn, das niet in een maand gedaan.. Maar goed, daar is de prijs ook naar! En die kunnen we voor een mooi prijsje vast en zeker binnen halen maandag avond gaan we weer kijken, dus ik ga maandag de sleutel halen en dan zien we nog een keer.. En niet voor een 2e indruk maar meer om te gaan kijken wat echt moet gebeuren, en ik kan zo al wat dingen opnoemen.. 'T is een oud huurhuis die nu de verkoop in gaat, doen hun het gaat de vraagprijs ook om hoog en dat is natuurlijk vast en zeker duurder Huisje nummer 1 waar wij echt gek op zijn.. Heb gehoord, stond 3 jaar te koop, verkocht aan makelaar maybe, en die wil 'm dus niet weg doen voor vraagprijs. M'n schoonmoeder zei je had moeten zeggen, SUCCES MET DE VOLGENDE 3 JAAR!!! wahahahahaha 8)
Hai allemaal Zo ik ben echt lekker uitgeslapen joehoe,Mart was de nachtdienst voor en je raad het al het hele huis heeft tot 8.00 geslapen,morgen mag ik weer hahah zul je zien. Daalijk naar therapie en als ik dan terugkom naar de stad moet gym schoentjes voor noël gaan kopen voor school want dinsdag gaat hij al,jeetje het komt echt dichtbij nu. Verder niets bijzonders gepland moet de kasten in elkaar zetten voor Noël zijn speelgoed ik hoop dat ze leuk staan in mijn huiskamer. ----------------------------------------------------------------- Merijn..........Zo tobe gaat ineens heel hard hoor meid,jaimy doet dat echt nog niet,die blijft even hangen in deze fase denk ik. ------------------------------------------------------------ Kleintje valentijntje..............jeetje meid nog even en dan heb je je huis kaal gepoetst,misschien moet je even een testje doen,wie weet -------------------------------------------------------------
Joyce..........Dat is wel toevallig van je buurjongen zeg meid,ik geloof niet in toeval ,bij mij is dat meestal een teken hahahah,dus meid gaan kijken en kijk wat het je gaat kosten als je het gaat doen dat het echt in je bgroting past misschien dat er een aanpassing kan komen als je hun laat zien wat er allemaal moet gebeuren. Spannend hoor meid
Patrieske: Nou zo denk ik er dus ook over. Hun gingen daar wonen en liefje zei meteen, zo'n huis vind ik mooi Maar hun hebebn dan zeg maar 2 slaapkamers en das wel jammer, dus hun zullen met de tijdverhuizen gaan en wij blijven hangen! Een ding is zeker, opgeknapt en wel krijgen we er meer voor terug dan dat we er ooit aan uit zullen geven
Joyce: In de schoonmaak is prima! Heb ik ook gedaan als bijbaan naast mijn studie en inderdaad, zo kun je mooi voor je kleine meid blijven zorgen overdag! Een oud huurhuis is prima om mee te beginnen, dat heb ik ook gedaan, zo heb ik zelf mijn eerste huis gekocht en helemaal opgeknapt (ook een hoekhuis trouwens ) . Vergis je alleen niet in de kosten van een verbouwing! En als je een goede begroting hebt gemaakt, tel daar dan 10% bij op, want dat ben je ALTIJD méér kwijt! Maar wel leuk dat je een hoekhuis hebt gevonden dat naar jullie smaak is! Patrieske: Nog een druk programma dus vandaag. Jeetje, dinsdag al, gaat inderdaad snel! Nee nee, ik hoef geen testje te doen, ik PB je wel even.
Meiden van wie de kids naar een KDV gaan, even een vraagje: Gisteren dus op het KDV, op de slaapzaal, stond me toch iets tegen. Ze hebben 6 ledikantjes, gepropt op een piepkleine ruimte en die staan boven op elkaar! 2 ledikantjes op elkaar dus, zeg maar en met een soort van deksel (houten plaat) op de bovenste Zelf zou ik helemaal benauwd worden in zon afgesloten ruimte, dus het lijkt mij voor Valentijn ook niet fijn. Bovendien kunnen ze niet gaan staan in het bedje, door die plaat, of het andere bedje wat erboven op staat. Tevens heeft het onderste bedje ook nog eens een massief houten deurtje erin, wat bijna het halve bedje in beslag neemt, dus nog minder kijkruimte Hoe zit dat bij jullie KDVs?
Ramona: wat leuk dat je even wat laat weten! Goh, gaat hard bij jou zeg... Wat lachen dat ze al samen kunnen ruzieen. Hopelijk voel jij je straks ook weer beter. Hier alles prima, ook nog steeds 1 bv per dag. Kinderdagverblijven: Kan er niet over mee praten, hier is de opvang gelukkig niet nodig omdat ik fulltime thuis ben. Kleintje valentijntje: gaat lekker daar.. Begin maar niet aan het wassen van je auto, anders is net als in die reclame de verf eraf.. hihi. Merijn: heel verstandig om de box omlaag te zetten. Hier ook al even. Alleen het ledikant moet nog. Hier is meneer zijn tripp trapp aan het onderzoeken. Toch ook heel boeiend zo'n stoel. haha. Gisteren met hem naar de kinderboerderij geweest. Voor het eerst zag hij de beesten. (ipv het hek en de bordjes die er aan hagen) Vol verbazing en verwondering zat hij te kijken. Toen de ezels ook nog aan kwamen rennen moest hij heel erg lachen, heeft hij nog 10 minuten lol gehad om die ezels. Tot ze begonnen te balken. was wel even schrikken, haha. Even wat links: www.appeltjesenperen.nl : hier hebben ze een hoes waarmee je van je BV kussen een vrolijk gekleurde poef kan maken. www.kinderradio.fm : de hele dag door kinderliedjes. (mega mindy k3 ed)
Yvette Die bedjes hebben ze hier ook.. Jamie slaapt daardoor slecht maar helaas is het niet anders. Ik denk dat het bij elk KDV wel zo is, Jamie kan niet slapen als er andere kindjes slapen. Lastig en hij haat het bedje. En zit net te kijken maar het uurtarief is verhoogt 5,92 maar nog altijd goedkoop
Joyce spannend hoor al die huizen kijken.. Een leuke maar moeilijke tijd ook. .Al die beslissingen die genomen moeten worden.
Patrieske herkenbaar hoor.. Jamie slaapt vaak juist supergoed als papa erbij is grr.. Nu alleen dan niet.
Bedankt voor de linken!! Erg handig weer, Lang leve internet. lijkt me trouwens ook super een kinderboederij. Wij gaan morgen!
@ Birthe: Misschien zijn slaapje van 17:00 uur laten vallen dan kan ie eerder dan 21:00 uur naar bed. @ Yvette: Ja heb het huis schoon gekregen haha Niet dat het heel vies was hoor, maar soms heb je van die dagen dat je alles even wilt doen. @ Over kinderopvangbelasting: Ik heb gebeld naar de belastingdienst en ook mijn zusje heeft dit probleem. Als 1 van de ouders niet werkend is en dus thuis zit, krijg je geen kinderopvangbelasting. Als de ouders in de reintegratie zitten krijg je je deel van de gemeente. Dit is de reden dat Serenity ook nog niet naar het KDV is. Vanacht eindelijk weer kunnen doorslapen. Serenity is niet wakker geweest. Om 7 uur vanochtend kwam ze voor haar eten. Heerlijk weer zo'n nacht. Was bijna vergeten hoe het was.
Birthe: Wat leuk, die sites! De autos doet mijn man en dat is misschien maar goed ook Wat leuk dat Julian de kinderboerderij nu zo leuk vond! Mamalijntje: Dankje, dan weet ik dat natuurlijk slaapt Jamie daardoor slecht! Ik zou er zelf ook niet door kunnen slapen hoor! Trouwens, als één van de twee écht thuis zit (dus niet in de ww en ook geen studie volgt) krijg je NIETS meer terug aan kinderopvangtoeslag. Het is niet meer zoals het was, een deel van de man en een deel van de vrouw . Dat is allemaal veranderd.. Jessica: Wat je zegt over de kinderopvangtoeslag klopt niet helemaal hoor. Als je een studie volgt, of ww hebt, krijg je evengoed kinderopvangtoeslag
Ja die kleine ruimtes ontkom je niet aan, maar ik vind het meevallen hoor. Bij ons zijn de bedjes met een hek beveiligd die ze omhoog en dan in schuiven. Boven zit geen houtenplaat maar een soort van dakje. Kan me voorstellen dat je er even van terugdeinsd maar Sven heeft er niks van. Je weet hoe moeilijk hij slaapt maar hij slaapt nu soms twee keer anderhalf uur in zijn bedje zonder te huilen of wat dan ook.
Nou ga dit weekend weer een poging toe om een beetje bij te lezen, geen idee of het lukt. Wil graag wat reageren, maar tja......wil jullie toch op de hoogte houden van mijn kleine mannetje. Ga vandaag even filmen en probeer even wat op You tube neer te zetten.....het is echt een handenbindertje geworden hahahaha. Tandje begint nu wat door te komen, het puntje wordt al wat groter, hij kruipt zich een ongeluk, en heeft de trappen ook ontdekt. Meneer klimt al zelfstandig maar onder begeleiding van mams de trap op. Echt lachen!!!! Dus vanmiddag maar even op jacht naar een traphekje voor ONDEREN. En misschien ook wel direct voor boven. Ga ff......mijn kleine man wordt wakker. Tot vanmidag, hoop dat alles goed is met iedereen.
Goofychick Sven gaat hard!!! Ja hier hebben we ook een traprekje beneden want de trap is natuurlijk erg leuk!! Yvette dat is ook zo.. Was even van de ww uitgegaan. Maar als je nu als eerste je man in vult met gegevens en daarna de jouwe maakt dat niet uit?? *** Jamie is druk en nog eens druk.. Hij staat nu tegen alles aan. Houdt zich niet meer vast maar steunt met een vingertje.. Gekkie want hij valt natuurlijk steeds om. Heb alles van tafel en uit de vensterbak moeten halen (ook de planten) maar veiligheid voor alles
@ kleintjevalentijntje: dat is hier ook zo hoor met die bedjes Volgens mij hebben ze dat op de meeste KDV's wel. Ik denk dat de kinderen dat niet zo erg vinden. Ze kunnen dan inderdaad niet staan, maar dat is ook niet de bedoeling Ze moeten juist leren stil en rustig te blijven liggen zodat ze elkaar niet wakker maken. En je zult verstelt staan hoeveel meer ze op een KDV accepteren dan thuis @ goofychick: wauw Sven is lekker bezig! Ben heel benieuwd naar de filmpjes!!! @ birthe: oh leuke link van de kindermuziek! Bedankt! @ joyce: spannend hoor je huizenjacht Maar jullie zijn dus echt op zoek naar een opknapwoning? In welke plaats zijn jullie eigenlijk aan het speuren? Hier vanmiddag naar de speeltuin geweest met Tobe waar ze zo'n dreumesschommel hebben. Tobe vond het super leuk En zijn 2 tandjes begin je nu echt te zien, ziet erg grappig uit Al kan ie nu wel hard bijten...
@ patrieske: oh gaat Noel dinsdag voor het eerst naar school! wauw! Wat een spannende tijd! Hoe voelt dat nou als mama?