Nee ik heb de belastingdienst al eens gebeld en die wisten de regeling niet eens voor studenten... Dus daar had ik niets aan De werkgeversdeel bestaat trouwens nog wel. 1/3 deel van wat je ontvangt van de belastingdienst is het werkgeversdeel (1/6 van je partner en 1/6 van jou). De rest is inkomensafhankelijk. Dat weet ik omdat als je bij de belastingdienst invult geen baan te hebben, maar wel een deel terugkrijgt van UWV/gemeente, zij dat bedrag dus inhouden. En dat deel (die 1/6) krijg ik nu dus van de gemeente (alszijnde dat zij nu mijn werkgeversdeel betalen omdat ik geen werkgever heb). Zelfs mensen met een inkomen van een miljoen krijgen die 1/3 terug. Het idee is dat ze vonden dat iedereen moest betalen: de werkgever, de werkende en de overheid.
Hier vannacht er maar 1 keer er uit. Gister ook maar 1 keer, valt mee! Ik zat gister nog te denken, hoe lang gaat dat 's nachts er uit nog door? Voor mijn gevoel voor de rest van zijn leven namelijk
Wacht maar tot hij zelf zijn bed uit kan haha.. Had het er net met manlief over.. Lig je heerlijk te slapen staat Jamie met zijn knuffel naast je.. papa ik kan niet meer slapen.
Kleintjevalentijntje: Euhm, hoekhuis maar niet op een hoek! Whahaha, heel appart. We gaan maandag nog even kijken en dan zien we even wat er precies moet gebreuren enz. En dan maar even zien.. Bedankt voor de tip, ik zal er aan denken Birthe: Thanks voor de link van de muziek die heb ik opgeslagen mamalijntje: vertel mij wat. Want we wilden een huis dat zo goed als af is. Dus dan zouden we zoiezo nog moeten wachten tot ik werk heb, en m'n vriend 23 is. Maar goed, hij heeft het in z'n hoofd en ik ga er maar in mee Merijn: Nee EIGENLIJK niet.. Whahahaha! Maar goed, we zoeken in Leeuwarden he En ja, ik moet toegeven.. er is leuk te krijgen, alleen moet je dat ook bij de bank kunnen krijgen Deronasy: Lekker zeg! En dan ben je zo vroeg wakker?!
Goedemorgen! Hier de strijk alweer gedaan, bedden had ik gisteren al verschoond dus ben lekker klaar voor vandaag. Julian heeft nu al 2 nachten aan 1 stuk doogeslapen, wat heerlijk. Als hij om 8 uur met z'n knuffeltje aan ons bed staat prima. Anders hupsakee terug in bed. (en hij mag eruit als de grote wijzer op de 12 staat en de kleine op de 8. hihi) Zonnetje schijnt! Zal me eens in de kleren hijsen en de deur uit gaan. Fijne dag allemaal!
@ joyce: pff zijn er in leeuwarden betaalbare huizen te vinden dan? Hier kost een beetje huis met tuin en 3 slaapkamers minimaal 5 ton
Ik lees dat een aantal kindjes weer goed slapen. Nouja dat de mama's er minder uit hoeven in de nacht. Ook hier is de nacht weer goed verlopen. De 2e op rij. Moest er wel 1x uit omdat ze op haar buik was gedraaid en met haar voeten door de speilen lag en dus niet meer terug kon. Daarna sliep ze weer verder. Na het bordje pap vanochtend wilde ze niet meer slapen en is mijn mannetje met haar naar beneden gegaan zodat ik nog even lekker kon slapen.
Joyce: Dat lijkt dan wel zon zelfde huis als ik had, ik had een rij van 5 huizen, waarvan de mijne dus op een hoek, maar wel ín de straat zeg maar Jessica: Gelukkig slaapt Serenity ook weer goed!
Oh ZO ZIELIG! Valentijntje is ziek......... Wel voor het eerst, maar het gaat me zo aan mijn moederhart Hij is strontverkouden, hoest en niest zich een ongeluk en slaapt veel, hij heeft vandaag tot half 12 geslapen met een tussenpauze vanmorgen voor de borst. Nu is hij wel wakker en doodmoe, maar de slaap kan hij niet zo goed vatten...
@ Yvette: Heel veel sterkte met Valentijn. Het kan ook niet anders met die weer. Veelste wisselvallig.
dankjewel... tjah, hier is het anders al sinds vrijdag lekker weer, eerlijk gezegd... maar goed, eens moet de eerste keer zijn, hij is nog niet eerder ziek geweest...
Hallo allemaal, KV: beterschap met Valentijn! Luca haalde ik ook vanmorgen strontverkouden uit bed, maar hij is er niet echt ziek van. Merijn: een snoezelkamer is een kamer waar de zintuigen geprikkeld worden. Het is er donker, staat een relaxmuziekje op, er is een verwarmd waterdad, een bubbelbuis met verschillende kleurtjes, lichtslierten en een wolk met sterretjes die steeds van patroon veranderen aan het plafond (niet iedere snoezelkamer is hetzelfde ingericht, maar zo ziet die op mijn werk eruit). Het is heerlijk voor meervoudig gehandicapte kinderen, maar ook voor kinderen met autisme en andere gedragsstoornissen (die heb ik ook in mijn klas). Ik heb Sociaal Pedagogische Hulpverlening gestudeerd. Jij doet psychologie toch? gaat het goed? Ik heb nu via mijn werk een cursus van een wetenschapper over leermogelijkheden en die gaat uit van de positieve psychologie. Erg interessant! All; wij zijn net terug van een middagje shoppen in Den Haag. Winterjas en Ferrarischoentjes gescoord voor Luca, erg leuk! Hij ligt nu te donderen in zijn bed; ik ga maar eens kijken want volgens mij verbouwt hij de boel...
Birthe + Elise: Dankjewel! Elise: En, heeft hij er een nieuwe slaapkamer van gemaakt? Ook beterschap voor jou mannetje! Even een vraagje: Valentijn drinkt heel goed, hij heeft nu al iets van 750 cc water (met een piepklein beetje dixap) op en ongeveer 300 cc melk. Verder slaapt hij enorm veel en hij lijkt te ijlen (kreunt alleen maar als hij niet wakker is). Hij had straks 39,6 graden koorts en ik heb hem een zetpil gegeven. Daarna is hij bij mij in slaap gevallen en hij zweet zich helemaal kapot. Nu is hij weer wakker en staat, zo ziek als hij is, toch in zijn bedje. Wat moet ik hiermee doen? Ik ben niet zo iemand die snel naar de huisarts stapt en dat was ik ook eigenlijk nu nog niet van plan, maar ik wil wel graag even jullie meningen peilen...
Yvette veel beterschap!! Ik ga zelf ook niet snel naar de HA maar wel met Jamie. Erg ik weet het maar hij kan niet vertellen wat er aan de hand is.. Het kan van alles zijn natuurlijk maar zolang hij drinkt, plast en normaal reageerd dan is het ok.. Maar hij heeft wel flinke koorst hoor. Je kan altijd gewoon even bellen en het bespreken.. Geeft mij altijd rust!