@ kleintjevalentijntje: het klinken als normale griepverschijnselen. Zolang hij goed drinkt, is er niets aan de hand. Wij hebben de huisarts gebeld omdat hij uitslag kreeg en ik wilde weten welke ziekte dit was. Zodat ik dit aan het kdv kon doorgeven ivm besmetting en wist welke hij niet meer zou krijgen (waarschijnlijk). Die zei toen ook dat pas als hij niet goed meer op ons zou reageren of boven de 41,5 graden koorts zou krijgen (kleintjes hebben nogal snel hoge koorts), we weer terug moesten bellen. Oh en als je kleintje erg gaat hoesten. Want dan zou het de mexicaanse griep kunnen zijn. In ieder geval veel beterschap! Voor Tobe was het ook de eerste keer, dat is inderdaad even slikken. Maar hou hem maar lekker veel bij je! Dat vond Tobe echt heerlijk...
Hai Vandaag een leuke dag gehad patricia en naara zijn langs geweest met de kleine mannen en delano was ook meegekomen voor Noël erg leuk geweest,jaimy moest eerst huilen van de aandacht en kwam daarna wel los,echt heel leuk als je zo ziet wat die 3 kleintjes aan het doen zijn Noël heeft het ook zo leuk gehad met delano en wij hebben ook zo lekker gekletst de dagw as zo voorbij,was er moe van noël ook hahah we waren net samen in slaap gevallen tijdens voorlezen boven hahaha. --------------------------------------------------------------- Kleintje Valentijntje.............Jeetje meid ik lees dat je manneke flink ziek is,wat rot voor hem en zelf ben je dan zo bezorgd he meid. De koorst is best hoog maar als hij niet suf is en verder goed blijft drinken is het niet zo erg,laat hem lekker slapen als hij dat doet en kijk tussendoor even en temp hem gewoon even en kijk dan of hij alert blijft,maak hem anders wat extra wakker voor wat water te drinken meid,en als je het niet vertrouwd bel je toch de ha meid. Heel veel beterschap voor hem en ik hoop dat hij snel opknapt meid. -------------------------------------------------------------- Elise.........lekker is dat he shoppen ---------------------------------------------------------- Jessica...........Heerlijk dat je zo'n fijne nacht hebt gehad en lief van je man dat hij eruit ging en jij nog lekker kon slapen
Hallo meiden, ik ben er weer hoor. Weer terug van vakantie. Als jullie het niet erg vinden ga ik even niet reageren (alleen de laatste pagina), want het zijn me er een beetje veel te veel waar ik dan op moet reageren. Als ik wat gemist heb hoor ik dat graag. @ KleintjeValentijntje: beterschap met Valentijn meid. Nu dan onze vakantie: Vorige week vrijdag ging dan onze vakantie van start. Andres was zelfs al eerder op het park, dan wij, maar heeft voor de poort op ons gewacht. We konden gelijk ons huisje in en het was echt een heel mooi huisje, met 3 douches (1 in sauna), 1 bad, vaatwasser, inbouw magnetron en nog veel meer. Zaterdag zijn we naar het Dolfinarium geweest en dat was erg leuk. Joshua vond de dolfijnenshow ook helemaal leuk. Hij was echt de dolfijnen aan het volgen. Daarna nog ff langs huis gereden (kwamen toch weer langs Zwolle) om dingen die we vergeten waren op te halen en ff naar de winkel voor eten. 's Avonds lekker in het huisje gehangen en filmpje gekeken. Zondag zijn we wezen zwemmen, na uitgeslapen te hebben. Hier ben ik erg geschrokken, omdat ik het deuntje van het golfslagbad niet gehoord had, werd ik overvallen door de golven en Joshua (in zijn zwemband) dus ook. Ik kon hem niet goed pakken en hij werd bijna tegen het eind bij de rotsen tegen de rotsen aan gegooid door de golven. Ik kon ook door de golven niet op staan om hem uit de band te halen. Gelukkig waren er mensen die zagen dat wij in nood zaten en hebben heel snel Joshua uit de band gehaald, zodat ik goed op kon staan en hem kon vasthouden. Na een tijdje had Joshua het wel gehad en werd hij erg moe, dus toen zijn Andres en ik ons gaan omkleden en naar het huisje gegaan. Ik had eerst Joshua afgedroogd en aangekleed en toen ik me aan ging kleden en ik weer ff naar Joshua keek, lag hij al te slapen op het aankleedkussen. Zo lief. HIHIIHIHI. Maandag hebben we een dagje niets gedaan. Dinsdag zijn we naar Westenbork geweest. Jeetje wat was dat indrukwekkend zeg. Door sommige verhalen die er verteld werden, kreeg ik gewoon een brok in mijn keel. Vooral als het over kleine kindjes ging die ook met de trein naar Auschwitz werden gestuurd om daar vergast te worden. Dan kijk je naar je eigen kleintje die ligt te slapen in de wandelwagen en dan denk je... wat ben ik blij dat we in deze tijd leven en niet toen... Vond het echt heel indrukwekkend. Heb ook vanaf het moment dat we er waren, constant een verstikkend gevoel gehad in mijn keel. Ik weet zeker dat niet alle mensen hun rust nog hebben gevonden zeg maar... Hierna nog met Joshua en mijn vriendin naar de huisartsenpost geweest, omdat hij heel erg onrustig was en steeds aan zijn oortjes zat te trekken weer. Zijn linkeroortje was weer rood van binnen en nu heeft de arts (voor het eerst, andere artsen hebben dat niet gedaan) ook in zijn keel gekeken nu bleken er dus witte puntjes op Joshua's linker keelamandel te zitten. Hier komt die oorpijn dus ook steeds vandaan. Zolang Joshua geen koorts krijgt, hoef ik alleen maar paracetamol te geven tegen de pijn... Woensdag heb ik met Joshua babyzwemmen gedaan (als hij geen koorts had, mocht dit gewoon van de huisarts) en heeft hij zijn 1e zwemcertificaat gekregen. HIHIHIH. Het spettercertificaat. Ik vond het echt heel erg leuk om babyzwemmen met hem te doen en hij vond het ook helemaal geweldig. Dit was om 9.30 uur begonnen tot 10.00 uur. Daarna hebben we nog gewoon gezwommen met mijn vriendin en haar vriend. Rond half 1 heb ik me aangekleed en Joshua ook en heb ik daarna Joshua weer naar bed gebracht. Hij was doodop. HIHIHIHI. Andres was hier allemaal al niet meer bij, want hij was aan het werk. Donderdag zijn we naar Emmen geweest en hier heb ik nog luiers gehaald in de aanbieding en een nieuwe thermometer (de onze was gevallen en die vertrouwde ik niet meer). Nog ff op een terrasje gezeten en wat gegeten. Toen we onderweg weer terug waren naar het huisje, belde Andres dat hij een migraine-aanval had. Hij was rond 18.25 uur bij het huisje, legde zijn spullen neer, draaide zich weer om om naar de wc te gaan, kwam weer terug en zei: Hoi en welterusten. Hij heeft dus niet gegeten, lag om 18.30 uur in bed. Om 00.45 uur werd hij wakker en heeft hij nog pijnstillers genomen en heeft daarna nog geslapen tot 7.30 uur. Vrijdag heeft hij dus niet gewerkt. Vrijdagavond als afsluiting nog uiteten geweest in een wokrestaurant. Gelukkig voelde Andres zich alweer een stuk beter, dus die is ook meegeweest. Vandaag met Deronasy nog op visite geweest bij Patrieske en het was weer supergezellig. Ook de 3 kleintjes vonden het erg gezellig samen en de 2 oudsten die konden het ook weer erg goed vinden samen. Lekker aan het spelen. Hieronder een foto van de 3 heren van vanmiddag... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Birthe...........heerlijk he als je alles al gedaan hebt he meid,en lekker datJulian zo lekker heeft geslapen zeg. -----------------------------------------------------------
Hai patricia........ we hebben al veel geklets maar eigenlijk niet zoveel over je vakanties,lukt ook bijna niet met 3 van die ratdraaiers hahaha. Maar wat een schrik zeg zo in dat golfslagbad krijg er rillingen van als ik het lees zeg ;-( Vond het zo leuk dat jullie erwaren,en ik heb jullie dieet flink verstoord sorry ;-( Wat een leuek foto he,Mart heb ik hem net laten zien,hij vind hem echt geweldig ,en zei ook zo leuk dat ze zijn geweest,en jullie kakelen wat af hahaha
Goofychick........Sven gaat inderdaad erg hard zeg,al de trap op dan is het echt tijd voor een traphekje,want voor je het weet zit ie halverwege,wznt ze kunnen zo snel zijn. En ook al een tandje ,goed zeg heeft ie er veel last van? ------------------------------------------------------------ mamalijntje....Dus hij staat ook al zo goed echt suoer zeg,ik zag vanmiddag die syl hier ook zo staan tegen de bak 1 handje nog maar net vast,Mart kwam voorbij en zei wauw dat is goed,ik zeg en die is bijna 6 weken jonger hahaha. ----------------------------------------------------------- Merijn.....Wat leuk dat hij de speeltuin zo leuk vind zeg,ze worden zo snel groot nu en nu lijkt ie ineens veel groter he met die tandjes,ik zag dat bij joshua het baby gaat er dan zo snel vanaf he. Nou snik,hij word nu echt groot het is echt weer een bieuw begin voor hem,ook is hij er echt aan toe dat weet ik maar mama's willen hun kindjes graag bij hun houden hahaha,ik denk dat ik dinsdag huilend naar huis loop ------------------------------------------------------------
Joyce........Dat is zeker bij een koophuis natuurlijk alles wat je er inversteerd dat krijg je 3 dubbel terug als de huizenmarkt niet in elkaar stort dan he.........wij zaten toen ook te denken gaan we verhuizen en kopen we een nieuwbouw huis of zetten we er hier een verdieping op en een aanbouw nou we kozen voor het laatste,het was erg duur en veel tranen en tijd gekost maar nu zijn we echt blij en ons huis is nu echt veel meer waard,en natuurlijk is het ook handig als je veel zelf kan. Hoe is het met jullie na jullie aanrijding? -------------------------------------------------------- Kleintje valentijntje...Ik heb geen pb van je ontvangen hoor -------------------------------------------------------- Birthe........Wat leuk dat jullie naar de kinderboerderij zijn geweest meid,en dat hij zo'n lol heeft gehad. Tnx voor de link meid vooral die over dat kussen heb ik opgeslagen als jaimy hem daalijk niet meer gebruikt denk ik dat ik zo'n poef bestel. -------------------------------------------------------
@ Patrieske: ja was zeker gezellig en we hebben idd heel erg veel gekletst. Hahahahaha. De tijdd was ook zo weer voorbij he? Ja, ik wilde op de dag van het babyzwemmen dus weer het water in met hem (zonder zwemband) en dat mocht niet eens... dus toen ben ik maar naar het pierenbadje gegaan met hem. Ik had echt zoiets van: hij komt daar echt niet meer in dat zwembad met zwemband..... Hahahaha, dat valt wel mee hoor, dat je ons dieet verstoord hebt. Soms moet je jezelf wat lekkers gunnen toch? Ja leuke foto he? Heb hem doorgestuurd gekregen via msn van Deronasy, dus gelijk maar ff geplaatst. HIHIHIHIHIHI. Ik vind de foto ook helemaal geweldig. Leuk dat Mart het ook leuk vond dat wij zijn geweest. @ Joyce: aanrijding????? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Birthe..........Niets te danken meid,fijn datd e druppeltjes beter werken. Hoe gaat het nu met hem? ----------------------------------------------------------- Seth...........Meid fijn om wat van je te horen,ik zei vanmiddag al tegen naara en Patricia dat ik je niet meer op mijn hyves had en ook geen mailadres van je had,ik had er een paar staan maar widt niet meer welke van je was,dus vind het heel fijn om wat van je te horen meid. Super dat je meisje het zo goed doet,ze is ook al zo snel,lekker hoor,maar al ruzie maken hahaha echt een meid he. Hoe gaat het met je manneke? Rot meid dat je zelf je nog steeds niet fijn voelt je weet dat je me altijd mag mailen zelfs bellen als je dat wilt he. -------------------------------------------------------
Patricia........ Ja jullie waren er al lekker vroegnet Mart gemist in zijn onderbroek hahahah,en echt het was weer zo snel voorbij,ik zag het brood liggen en dacht nog jeetje wilde met jullie hier naar het dierenparkje gaan was wel leuk geweest ook het weer ervoor is maar 15 minuutjes lopen dus ook te doen voor jou met je bekken,en gewoon vergeten wat erg zeg Nee dat zou ik dan ook niet meer doen,ik doe het trouwens ook niet alleen hoor met die bandjes vind ze zo moeilijk om ze eruit en erin te krijgen als je alleen bent. Dat is ook zo,maar goed voelde me wat lullig durfde het niet meer te vragen voor die bollen hahaha. Mart zei ook al hahaha jullie zijn net of jullie al elkaar heel lang kennen,ik zei al dat kennen we toch ook,de zwangerschap en de kleintjes zijn al 9 maanden is toch onderhand al 17 maanden Joyce hebben ze aangereden met haar fiets en sidney was heel hard op de grond gevallen,gelukkig hadden ze verder niets maar sidney huilde niet en joyce was zo bang dat er iets was,ik zat bijna te huilen toen ik het las.
MamavanJ fijn dat je een leuke week gehad heb!! Even goed schrikken zeg in het zwembad maar gelukkig heeft je kleine man er niets van meegekregen.. Wat was het nou met zijn keel?? Moet je nog naar je eigen HA? Meiden ik zie dat jullie het gezellig gehad hebben zeg!!! Patrieske wat is Jaimy aan het veranderen zeg!!! Een mooie bos met haar! ** Vind het jammer dat ik hier in een uithoek woon!! Heb nog niemand gezien snik! *** Hier een redelijke nacht gehad. Alleen om 5 uur was Jamie klaarwakker. Manlief heeft hem een sapfles gegeven maar toen die op was zette hij het op een gillen.. Mama erbij. troosten en daarna heeft hij nog geslapen tot 06:45. Jamie gaat straks naar het KDV. En mijn schoonpa gaat lekker naar huis. Kan wel een vreugtedansje doen.. Wat een rot weekend bah. Maar goed.
@ patrieske: aaah ja lijkt me ook een heel moeilijk en bijzonder moment! Dan wordt je kleine man toch echt eindelijk een grote man! Ben heel benieuwd hoe het hem gaat bevallen. Jippie, hier vannacht geen 1 keer hoeven op te staan! Dat is ook voor het eerst volgens mij... In ieder geval heel erg lang geleden En hij werd ook nog eens pas om 6.45 uur wakker! Straks gaat Tobe voor het eerst sinds 1,5 week weer naar het KDV (omdat ie vorige week niet is gegaan). Sinds de laatste keer kan hij kruipen en heeft ie 2 tandjes Hihi ben benieuwd wat ze zeggen.
@Kleintjevalentijntje,ik denk continu aan Valentijn,hoe gaat het nu met hem??? @Patrieske,ik wil je nogmaals bedanken voor de gastvrijheid, ik heb vanmorgen nog ff op de weegschaal snel gestaan,maar ik ben niks aan gekomen van jou Bosche bol hahahahha @mamavanj jij ook bedankt he voor de gezelligheid @Merijn,leuk ik ben ook benieuwd wat ze gaan zeggen want je bent er toch als moeder mega trots op
Owh hier kan Délano geen broodje meer op tafel neerleggen hihihi,Délano had vanmorgen een bolletje met pindakaas even snel op tafel gelegd en Sylvano wist het broodje al snel te vinden en zat er al lekker van te smikkelen,dus afgepakt en huilen aaaaaaaaaaaaaah hihihi,maar hij kreeg wel een klein stukje mee van zijn grote broer @Patrieske oowh ja Sylvano is niet ziek geworden
@ deronasy: hahahaha heel herkenbaar. Mijn man en ik waren gister een ijsje aan het eten en toen begon Tobe ook te huilen Heb hem maar een rijstwafel gegeven en toen was ie gelukkig tevreden Nou de leidster reageerde super lief! Eerst kreeg ze een hele grote knuffel van Tobe toen ze hem pakte (aaaaaaahh) en toen legde ze hem direct op de grond neer en begon echt te juichen toen hij begon te kruipen haha Heel lief dat ze zo reageerde Ik ben ook benieuwd hoe het met valentijn is!
Merijn super om te zien he op het KDV!! Tobe zal het nu nog leuker gaan vinden. Derona herkenbaar hoor.. Wij kunnen ook geen eten meer laten liggen en hij begint te piepen haha,, Kleine boef heb je
goedemorgen, nou al gehoord dus dat ik met de mama van valentijn heb geluncht en daarna gaan zwemmen met het kroost.. ja hahaha KV-tje ze lijken elkaar al gevonden te hebben... dat gekus en geknuffel over en weer @birthe volgende keer zullen we een camera meenemen, heb nog zo'n onderwatercamera liggen.. en anders neem ik de normale wel mee en vragen we of iemand effe wat foto's maaktvan het jonge kopppel en evt de mama's hier ook van het weekend een koorstig kind, en veel slapen en relatief weinig eten.... dus wat valentijntje heeft, heeft linette misschien ook gekregen, of andersom natuurlijk .... de hele week heeft mevrouw goed geslapen.. maar vannacht was het weer goed raak.... pfffff uiteindelijk bij ons in bed, besloot ze maar met de poes te gaan spelen die aan de andere kant van mij lag... hahahahaha de dondersteen.. maar goed wij hebben ons in ieder geval verslapen.. en mevrouwtje deed alsof er niets aan de hand was *lol* @mamavanj, jij hebt dus een prima weekje achter de rug.. mooi zo en wat een leuke foto heb je weer onderaan neergezet.. @KDV, hier hebben ze ook bedjes op elkaar maar dan aan de voorkant van die spijlen die ze omhoog kunnen klappen en op de planonnetjes hebben ze wat gezelligs gemaakt... maar valt op zich wel goed mee hoor... en wat de vergoeding betreft... wat je terugkrijgt van de belastingdienst gaat gepaard met de jaarinkomens en wat je per uur bij een kdv moet betalen.. bij ons betaal je 6.10 per uur, en ik moet 250 euro per maand bij betalen voor 4 dagen...
KleintjeValentijntje: Nou ik bedoelde het is wel op een hoek, dan heb je geloof ik een soort van 2 stenen muurtjes en dan het volgende huis van de zijstraat alweer.. Maar heb dat niet zo goed bekeken! ach, plaats wel fotos mocht het wat worden Aaaah die arme valantijn! Beterschap!! Jessica: Wij hebben geen problemen met slapen, wij meer met inslaap komen Bezoekje: Gezellig zeg Ik blijf het toch wel jammer vinden dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen! Mamavanj: Dus wel een geslaagde vakantie gehad! Jammer van het zwemmen Maar gelukkig waren er helpende mensen! Patriekse: Ja precies. Nou ja de buurjongen heeft zijn huis 30.000 meer gekocht als de vraagprijs van deze woning. Maybe dat we er nog wat vanaf kunnen krijgen want het is VRAAGPRIJS, dus dat is wel een voordeel. We gaan vanavond weer kijken Euhm, gaat goed. Ik stap vandaag als ik het aan durf weer op de fiets Ik moet gewoon even over dat stukje heen, ik ben toen ook meteen gaan fietsen trouwens maar de rest van de week fiets laten staan.. MamavanJ: Ja we zijn dinsdag aangereden van achteren door een bus! Het is dat ik niet fietste en stilstaand m'n evenwicht verloor.. want fietsend wil ik niet weten hoe het zou zijn gegaan