Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ziek: Hier nog niet een ziek kindje gehad! Soms hoest ze wel eens, maar dat lijkt mee om een droge keel te gaan, of als ze net wakker is.. Hahaha ;)

Kruipen: Sinds gister kruipt ze op handen en knieën, ze gebruikt ook de zitstand om vooruit te gaan! Dus ik dacht eerst hoe komt ze vooruit?! Maar dat is nu wel duidelijk :)

Slapen: Gaat hier nog steeds super, dinsdag nacht ben ik er geloof ik uitgeweest omdat ze overstuur was.. maar verder is ze een doorslapper :)

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Joyce ook lekker aan het kruipen dus!!! Super hihi

Mikmak beterschap met Linette!

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mamalijntje: Ja gister hebben we haar gemotiveerd zeg maar.. ze kon het wel, maar deed het niet ;) nu dus wel!

Mikmak: Ooh arme Linette! Samen met Valentijntje ziek, misschien opgelopen bij het zwemmen.. Beterschap!

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oh ja joyce, gefeliciteerd en succes woensdag met je sollicitatie...

en beterschap met je ukkie!!!

hmmm dat huis was een stinkerdje dus... niet echt een succes... maar wat toevallig zeg dat je je oude buurjongen weer tegen tegenkwam.. en weer een bezichtiging gaat doen... hihi

@mamalijntje, joyce, ja bedankt.. koorst is al weer weg.. was alleen zaterdag, nu alleen nog verkouden... ja misschien wel van het zwemmen, maar ze was al een beetje snotterig voor ze ging... strax die mond opentrekken, en kijken of er niet stiekum een tandje ofzo verstopt zit..want dat kan natuurlijk ook nog... :D

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

joyce heb ik wat gemist?? kon jij nog niet lopen dan.... :p

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mikmak: Mijntje is niet ziek hoor :)

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wahahahaha.. Ja wel :D Maar ik moest nog leren kruipen :p

8. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Nou meiden, bedankt voor de reacties. Gisteravond om 19.30 uur toch maar even gebeld of we hem nog een zetpil mochten geven, omdat hij weer 40,1 graden koorts had, ondanks de zetpillen die hij al gehad had. Ze vertrouwden het niet dus we moesten toch langs komen om 20.30 uur.

Onderweg zei ik tegen Marco: “Hee, het lijkt wel of zijn tand bijna door is!” (Valentijn laat zich niet in zijn mondje kijken en ook niet voelen, dus daar bleef het bij)

Eenmaal bij de huisarts vond ze de koorts ook wel hoog, die kon ze niet verklaren, verder leek hij helemaal gezond. Flink met Luuf smeren, zetpillen geven (je mag er best 1 meer geven dan op de verpakking staat als het kleintje het nodig heeft) en verder niet te warm kleden. Ik vroeg haar nog of zij ook een tandje zag, maar ze zei dat die nog lang niet doorkwam.

Vannacht om 4 uur werd hij (voor de zoveelste keer) weer huilend en badend in het zweet wakker en toen, ja hoor: ONTDEKTE IK ZIJN EERSTE TANDJE! Al HELEMAAL door! En een halve mm hoog al, dus die is al een tijdje aan het doorkomen, hahaha!

Anyway, hij is nog steeds ziek, maar ik denk nu dat het de combinatie is van het doorkomen van het tandje en de verkoudheid, waardoor hij zo’n hoge koorts heeft.

9. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Goeiemorgen meiden. :)

Ik voel me echt mega schuldig... ik heb in geen tijden hier gekeken. Ik kom er gewoon niet aan toe nu ik en een hele baan heb en mijn lief een hele week ergens voor studie in een hotel zit. Pfoe, pittig hoor...

Maar wilde in elk geval even laten weten dat alles hier goed gaat... Ingmar ging gisteren voor het eerst uit zichzelf zitten!

10. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    KleintjeValentijntje: Dus toch! Fijn dat ie d'r door is. Dan heeft ie dat maar gehad.

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahahaha joyce ik lees het.. hier nog NIET ziek.... *lol*

ohwwwww kruipen kon je nog niet... :D tja dat is ook wat he om dat onder de knie te krijgen... :D

@KV, Joehoe... nogmaals gefeliciteerd met Valentijns 1ste tandje... misschien dat Linetje daarom ook ziekjes was/is.. hebben ze hetzelfde hahahahaha.... super iig...

*kijkt Libra boos aan* FOEI Libra... :p:p nee hoor meis... maakt toch niet uit

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mikmak wat ben je lekker flauw haha

Kleintjevalentijntje ( ik ga het ook afkorten naar KV hihi) gelukkig een tandje en misschien combi van een klein griepje maar idd hoge koorst. Wel goed dat je gebelt heb. Leuk he zo'n tandje. vind het zo pittig staan.

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    IK WORDT GEK HIER!!! ik wilde haar in bed leggen en ze begint me daar een partij te brullen.. (en dan zo erg dat de buren minstens moeten denken dat ik haar heb mishandeld) en ze haalt net zo lang door tot ze moet kokhalzen en dat doet ze nu na een half uur nog.. Heb haar aangekleed en in de box gezet.. Mehn, wat moet ik er aan doen?!

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamalijntje, ja das de maandagochtend humor... kan even niets orginelers bedenken

@joyce... wat heb je gedaan.....
    nee geintje maar das erg he als ze zo huilen... neem dr mee naar jou bed en ga dr bij liggen.. lekker over het bolletje aaien.. komt ze vast weer tot rust, of is ze dat al gezien het feit dat je hier effe tussendoor kon posten??? gerum

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    met rubber hammer op de kop geslagen...

nee ze zat in de box en nu bij mij op schoot

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    aha de bekende rubber hamer he... ja die heb ik hier ook voor noodgevallen naast me staan.. hahahaha, weet je wat ook handig is.. zo'n pocket modelletje er van... :D:D

maar goed, genoeg flauw geweest... beetje zout op mezelf strooien... iig is ze nu weer lekker stil.. maar vind jij het soms ook niet vermoeiend dat ze dan op schoot in slaap vallen en dan wegleggen en dan klaarwakker zijn vervolgens.... en die strot open zetten waar een volume uitkomt dat enige naam mag hebben....

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Nou vannacht een redelijke nacht gehad hij begon wat onrustig dacht dat word weer een drama maar het viel gelukkig echt mee,ik was er zelf wel om 7.00 uit en noël ook hij moet aan die tijd gaan wennen,als hij daalijk naar school gaat dan word het deze tijd dat hij er steeds uit moet en dus ook vroeger moet eten,en hij is al zo moeilijk met eten:$

Daalijk gaat ie voor de een na laatste keer naar de creche,ik heb het er moeilijker mee als hem volgens mij:$.
    Dan om 14.00 moet ik weer terug heb luizencontrole bij de kleintjes,mijn vriendin zei ik doe het ook dus jij ook maar,ik zeg al lekker ding ben jij,dacht er mooi onderuit te komen :D

------------------------------------------------------------

Deronasy........ja hij wa shet gisteren al aan het jatten uit Patricia haar tas hahaha,lag helemaal dubbel,maar die zaten nog in het plastic en deze van délano mooi niet hahahah.
    Gelukkig maar anders zou het gaan opvallen he hahaha:$
    Niets te danken,dat is het minste wat ik kan doen toch als jullie zo'n rit naar mij maken:D
    Gelukkig maar,dat is een hele opluchting hoor:)
    ---------------------------------------------------------

Merijn........Wa waren ook al weken aan het oefenen dat hij zich zelf uit en aan kan kleden want hij moet best veel zelf kunnen.
    En vanochtend toen ik klaar was met hem wassen en zijn kleding lag al klaar maar jaimy moest even mama hebben kwam ik daarna zijn kamer in en had hij zich al zelf bijna aangekleed stond ik weer te sniffen,hij mama nie goed:$,jawel jongen mama heeft blijde tranen nu hahaha,erg he.
    Wat goed zeg geen een keer eruit,wat een superjonge is die tobe zeg:D
    Volgens mij zag ik een berichtje was ze bij het KDV zeiden dus zal het daalijk wel lezen.

----------------------------------------------------------------

Mamalijntje........ja was echt heel gezellig,hoever woon je van DB dan af?
    Ow tnx ik zit er van te blozen hahaha,hij heeft inderdaad veel haar gekregen en ze blijven spierwit hahaha.
    Nou hij heeft gelukkig daarna nog geslapen.
    Maar meid ws het zo erg dan met je schoonvader,of gewoon je weekend in het algemeen was zo slecht dan?

-----------------------------------------------------------------

18. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Merijn: Hij hoest zich een ongeluk, maar geen Mexicaanse griep hoor ;) En hij kreeg ook rode puntjes die niet weg te duwen waren, dus de ha was bang voor hersenvliesontsteking, maar gelukkig niets aan de hand!
    Grappig, ben benieuwd wat ze ervan zeggen op het KDV :)

Patrieske: Leuk hoor, al die kindjes bij elkaar! Die PB ontvang je nog, sorry!

Patricia: Fijn dat je zo’n leuke vakantie hebt gehad!

Mamalijntje: Balen van die nacht weer zeg… bah bah, even uitrusten vandaag!
    Hahahaa, ja, ik vind het wel leuk, maar van de andere kant, het baby is er nu wel HELEMAAL van af, vind je niet?

Deronasy: Hij is nog steeds een soepkip, maar niets om zorgen over te maken gelukkig ;)
    Haha, grappig he, hoe ze alles van de ‘grote mensen en kinderen’ ook willen ;) Leuk hoor!

Joyce: Dit is ook de eerste keer dat Valentijn ooit ziek is, ik denk een combinatie van de tand met een kleine verkoudheid…
    Wat goed dat ze kruipt!
    Lekker bij haar blijven en als ze niet wil slapen, wil ze niet… Ik ben daar heel makkelijk in hoor! En nu ze kan kruipen, wil ze waarschijnlijk gewoon daar mee bezig zijn, kan best hoor!

Libra: Wat goed dat Ingmar uit zichzelf ging zitten, knap hoor!

MikMak: Ja, dat zou wel heel leuk zijn, als Linette nu toch ook stiekem een tandje heeft! Ik ‘verdenk’ Valentijn ervan dat hij hem al lang heeft, hij liet zich gewoon nooit in zijn mondje kijken! Dat het tandje er nu helemaal uit is, kan niet van 1 nacht zijn ;)

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    KV lijkt mij ook niet dat het zo snel geweest is maar hij kan ook een beetje ontstoken geweest zijn.. Dan is het tandje eigelijk al een stuk door alleen zit er dan een goede rode bult op.

En wat gaat het hard ja... Mijn grote kleine mannetje

**

Patrieske mijn schoonpa had werkelijk op alles commentaar, Waren gisteren naar de kinderboederij geweest en hij heeft alleen maar commentaar gehad over hoe alles eruit zag en over onze buggy etc. De hele middag lang.

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Kleintje valantijntje........Ik vind het goed dat jullie gebeld hebben hoor want ondanks die zetpil en dan nog zo'n hoge koorts ik zou ook gebeld hebben.
    Hoe gaat het nu met hem?
    Ik zag wel dat ie zijn eerste tandje heeft gekregen een dikke felicitatie is wel op zijn plaats dan:D.
    Geen sorry zeggen voor die pb,je hebt wel meer aan je hoofdje nu,zorg maar lekker voor je kleine man dat is het belangrijkste nu.

-------------------------------------------------------------

Joyce.........als jaimy zo huilt haal ik hem ook gewoon uit bed hoor meid,niet zo hysterisch laten worden dan worden ze alleen maar banger van hun bed,is mijn mening dan hoor.
    En wat goed dat ze kruipt meid echt geweldig:D

------------------------------------------------------------

Libra........Wat goed dat je kleine man kan zitten de mijne klets nog steeds om naar een paar seconden maar zal vanzelf wel goed komen.

----------------------------------------------------------

Deel Deze Pagina