Jamie heeft grote rode vlekken op zijn toet. Zit al op 3 poepluiers en stinken.. Wie weet dus toch tandjes. Kan ze alleen niet vinden haha Elise kan me voorstellen dat als je moet werken dat het dan helemaal drama is pfff Mazzel heb ik dan nog dat ik niet werk. MamavanJ heerlijk dat hij zo lekker slaapt zeg.. Jamie is een vroege vogel, alles moet direct. Fijn dat je er hulp bij krijgt zeg. Onwijs veel werk al die spullen.
Grrr, weer verkeerd knipje en daar gingen m'n reacties.. Probeer het even opnieuw.. Zo veel mogelijk! Patrieske: ik geloof dat zij er meer moeite mee had als ik. Ik zette d'r in 't zitje en ze ging me toch huilen, heb er bemoedigend ingesproken dat het niet weer zou gebreuren enz. Maar ja, hielp natuurlijk niet, en we zijn heerlijk door het park naar m'n moeder gefietst! Mikmak: Jaaa! Die moet ik gaan kopen, dat pocket model.. Die was vorige keer uitverkocht 8) Hier ook eentje die met openmond zoent, gelukkig niet met jan en alleman want soms steekt ze haar tong ook nog uit.. Hahaha! Birthe: Bezichtiging was goed he! we hebben wat vragen en dan gaan we er voor Tja, net op de valreep voor de 26 leren kruipen, wat wil je dan nog meer KleintjeValentijntje: Aaah die arme Valentijn hoe is het nu met hem? Tacha: aaah, lijkt me ook niet leuk om zonder je kindje weg te zijn.. Aaah Tacha, je maakt je toch altijd wel zorgen. Ik zal straks je link even lezen! MamavanJ: Ik wil het CB daar geen vragen over stellen, ik bedoel van hun moet ik me afzonderen van de wereld en de hele dag thuis zitten! En dat is echt zo, want ik moet haar constant in d'r bed hebben, nou echt niet!
Nou gister zijn we weer wezen kijken, dit keer zwager & schoonouders mee. Tja zwager & schoonvader moeten mee klussen he even gekeken naar wat de mogelijkheden zijn enz. Nou ziet er opzich allemaal positief uit en ja, waarom zouden we het er dan niet op wagen?! De planning is als het allemaal goed gaat en rond komt nog 2 maanden in ons eigenhuisje te blijven en dan daar heen te gaan. Wel spannend allemaal, maar goed eerst even rond de tafel want ja, we hebben wat vragen over het huis en dergelijke dingen. Dit was dus even tot nu mijn update! Verder heb ik niet veel te vertellen! Gister door het park gefietst, op de fiets stappen was huilen geblazen maar gelukkig snel opgelost! & vandaag? Ga ik de bakken van de katten even doen, de bijkeuken weer soppen en dan verder in de woonkamer. Tja, de keuken heb ik al klaar.. het gastel is van zijn plaats geweest en die is gepoetst en de zooi er naast en achter is weer weg en ziet er tip top uit.. Lade leeg gehaald (van bestek moet nog) en die ziet er ook weer super uit.. En dat ga ik vandaag denk ik doen.. en dan de boel hier bij de pc en dan ga ik vanmiddag even lekker wandelen met m'n meisje!
Had ik al verteld dat m'n meisje een echte piccaso is?! Ze heeft zaterdag samen met m'n zusje een kunstwerk voor aan de muur gemaakt voor m'n verjaardag zondag.. Zo lief van m'n zusje & natuurlijk het MOOISTE kado wat je je kan bedenken
@ Mamalijntje: Hoelang slaapt Jamie al zo slecht?? Serenity heeft het 3 weken gedaan. En idd het breekt echt op op een gegeven moment. Ook druk aan het solliciteren? Mijn ww stopt eind volgende maand en ben ook aan het solliciteren op functies waar ik niet voor geleerd heb. Maarja je moet wat. @ Deronasy: Serenity huilde ook vaak rond etenstijd, vooral bij het avondeten. Ik heb nu door dat Serenity niet in haar eetstoel wil. Ze gaat onderuit liggen en dramt en huilt net zolang tot ze eruit is. Eten doet ze ook dan ook niet. Als ik haar op een normale stoel zet of op de bank is er niks aan de hand en eet ze haar bordje leeg. @ Yvette: Hoe is het nu met Valentijn?? Ik ga Serenity haar fruit geven.
Jessica nu ruim een maand slaapt hij slecht. Om gek van te worden. Balen dat je ww volgende maand al afloopt zeg!! Ik heb nog iets langer de tijd maar vind het verschrikkelijk eng allemaal.
Jessica & mamalijntje: Hier is de WW al gestopt. Ik ben ook maar raak aan het solliciteren, maar wie weet morgen
Nou, weer even een update: Gisteren weer naar de ha post geweest, want hij lag te kronkelen en te krijsen van de pijn, dat kon gewoon niet goed meer zijn. En ondanks de zetpillen nog steeds 40,2 graden koorts Nou zegt de koorts niet zoveel, maar toch Gelukkig kregen we nu een ha die verder keek en ondanks het protest en de dikke tranen van Valentijn tóch verder in zijn oortje keek. En ja hoor, toch oorontsteking! Daar loopt hij dus waarschijnlijk al héél lang mee rond, ik had vóór onze vakantie al dat vermoeden, maar die domme l*l van een huisarts van ons, zei gewoon dat er niets aan de hand was en die troela van 2 dagen geleden idem. En ons ukkie is gewoon een bikkeltje, hij heeft het geaccepteerd tot de pijn niet meer te houden was arm ukkie Deze ha keek gelukkig verder en zei ook tegen Valentijntje dat het wel heel vervelend was dat ze moest kijken, maar dat ze toch even goed moest kijken, omdat ze anders het oortje niet goed kon zien. Verder heeft hij in totaal 4 dingen onder de leden: Oorontsteking, een virus dat ze niet kon thuisbrengen, maar wat waarschijnlijk onschuldig is, verkouden én het doorkomen van zijn tand(en). NOU BREEKT ME TOCH DE KLOMP! En des te meer is mijn idee van mijn EIGEN GEVOEL VOLGEN weer bevestigd Arm, arm kind nu heeft hij oordruppels met pijnstilling erin gekregen en heeft de rest van de nacht helemaal doorgeslapen! Hij ziet er nog niet helemaal fit uit, maar hij lacht weer, speelt weer en het gaat nu zo goed, dat ik hem gewoon naar mijn moeder heb gebracht (het is dinsdag omadag) Anyway: Alle mamas die het vermoeden hebben dat de kindjes iets aan hun oortjes hebben, laat er nog eens GOED naar kijken! Valentijn liep hier dus al 2 maanden mee rond!
Mamalijntje: Ik betwijfel het, ik denk dat Jamie eerder stapt dan Valentijn, hij is wat bang wat dat betreft Wat een rotnacht weer zeg, ik hoop dat hij snel weer goed gaat slapen! Deronasy: Wat vervelend zeg, dat gehuil . Sterkte ermee! Kun je niet lekker een stuk met hem gaan wandelen? Joyce: Aaaaaaaaaaaah wat leuk, zon kunstwerk! Wauw . Super van dat huis zeg! Zeker spannend, dit wordt jullie eerste koophuis he? Heerlijk! Tacha: Je leert ze niet stappen, dat doen ze helemaal zelf! Maar sommige kindjes gaan pas na 1 jaar stappen en lopen dan pas met 20 maanden of zo los, niets om je zorgen over te maken! Het begint met zelf gaan zitten, dan optrekken en als ze zich eenmaal zelf optrekken, is het een kwestie van weken en dan lopen ze langs de tafel, dan lopen ze van object naar object (tafel naar bank of zo, steeds met één handje nog vast aan het ene object) en dan komt de eerste losse stap. Valentijn loopt alleen nog pas van object naar object nu. Wat akelig, dat van haar milt, ik heb er nog nooit van gehoord, kan je er niet mee helpen . Hopen dat alle uitslagen goed zijn hoor! Nou, ik ga aan de studie, vanavond weer cursus en ik heb al 4 dagen niets kunnen doen door mijn zielige zieke mannetje . Mijn man is aan het klussen boven, dus moet me extra hard concentreren door al het getimmer en geboor heen .
Kleintjevalentijntje: Dat meen je niet? Sommige kijken idd niet verder dan hun neus lang is! Maar goed, nu gaat het gelukkig weer beter toch? Geef 'm maar een dikke knuffel!! Ja wordt ons eerste huisje dat we kopen, best wel spannend hoor Maar wel zin in Maken zoals we het zelf willen enz. Succes met studeren
Ik heb een vraagje.. Zondag ben ik jarig, ik houd overdag mijn verjaardag en nu vroeg ik me af.. zijn er ook dames die wat lekkere receptjes hebben van hartige dingetjes of iets om te maken? Ik vind toast enz. zo gewoon, dus ik dacht ga zoeken op het net, maar nog best wel moeilijk
Joyce: Met die receptjes kan ik je niet helpen helaas Laatst heb ik hier wel olijfjes, worteltjes, kaasjes en stukjes komkommer op tafel gezet, ging als een speer! En inderdaad, sommige doktoren, je zou ze wat kunnen doen! Maar gelukkig hebben we nu iets wat werkt....
zo goedemorgen allemaal... @kv, ja wie weet... hebben ze dezelfde geheimen hahahahaha de boeven.... @mamavanj, goed zo, ik mistte je hier al.. dacht waar is mamavanJ gebleven.... maar gelukkig daar ben je weer @mamalijntje, pfff blijft een gedoetje he dat sollicteren.... ben er gelukkig nu weer vanaf.... maar goed mijn positie was anders.. ik solliciteerde vanuit een werkende positie dus geld bleef en blijft wel binnenkomen.... maar weet zeker dat er binnenkort wat op je pad komt hoor meis.. de aanhouder wint... @joyce, balen dat ie waren uitverkocht dan... ze zijn verekte handig haha tis wat het die zoenendy kiddies tegenwoordig... nou hier vanmorgen naar het nieuwe bedrijf geweest voor contract, en kennismaking met dat andere meisje.... heb er al helemaal zin in... mag voor mij nu gebeuren.. en voor hun ook .... linetje heeft een redelijk geslapen, niet zo goed als vorige week maar ach het is te doen allemaal.... de snuiter...
Kleintjevalentijntje: Ja komkommer enz. zetten wij ook wel neer, maar ik wilde juist wat anders Mikmak: Wanneer ga je beginnen?
@KV, HE wat dat meen je niet.. wat een ontzettende slechte arts.. die gelooft zeker nog steeds dat kinderen onder een jaar geen oorontsteking kunnen krijgen... en GRRRRRRRR daar krijg je toch wat van van zulke dokters.... zou voor mij reden zijn een andere HA te gaan zoeken.... studeer ze meid.. ik hoop dat mn baas je strax gaat bellen voor een afspraak... ofzo... @joyce.. ahhhh een kunstwerkje... hihihi superr... maarre wat hebben jullie een huis gekocht??? receptjes he... pfff laat me effe in mn geheugen graven... zoiets als meloenballetjes met rauwe ham ofzo??
MikMak: Wat een heerlijk gevoel moet dat geven! Ik hoop ook dat je baas mij belt Ik laat je wel wat weten hoor, zodra ik iets hoor! Ja, erg he? Wat een ontzettende achterlijke personen.... Het is gewoon te idioot voor woorden, eerst mijn eigen huisarts, toen de huisarts van de hapost afgelopen zondag... Gelukkig keek dat vrouwtje gisteravond wat langer, ondanks het protest van ons kleine ukkie.... *zucht* *geeft zichzelf nu een trap onder de kont:::::::::::: LEREN!*
@joyce, uiterlijk 1 november, bij voorkeur eerder, maar das afhankelijk van mijn huidige baas, en of yvetje gelijk kan beginnen hahahahahaha @KV, ja denk wel dat ie nu snel actie gaat ondernemen... want als het klopt staat er in mijn contract geen opzeg termijn, dus dat betekend dat het termijn dan is aan de hand hoe ik wordt betaald en dat is per maand.. dus 1 maand opzeggen en dan mn vakantiedagen nog...
KV heel erg veel beterschap met Valentijn! Arm kereltje... wat een pijn zal hij gehad hebben zeg. Rot arts grrrrr goed dat je weer heen bent gegaan hoor!! Mikmak komt vast ooit goed.. Maar baal er ontzettend van. Joyce ik maak meestal likkepot met salami. '(smeerworst, fijngesneden uitje, fijngesneden paprika, Chillysaus en een schepje sambal, goed prakken of vermaken) dan dunne salami plakjes oprollen tot horentjes en daarin de likkepot spuiten. Verder kan je nog gevulde eitje maken. Met mayo, chillysaus en wat peper en zout erin, Heerlijk
Zit er even helemaal doorheen. Jamie ligt op bed gelukkig. Geen idee of hij slaapt maar heb de babyfoon uit gedaan..