Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    mamalijntje, wat heb je voor een opleiding gedaan, als ik zo brutaal mag zijn

en wat zou je willen doen

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mikmak: ja van die mini's zat ik zelf aan te denekn :)

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahaha, iedereen hier weg omdat iedereen honger heeft

mamalijntje is administratief medewerkster bij stichting kinderdagopvang, den helder -texel niets voor je?? is parttime. of had je daar al naar geschreven??

Bristol den helder, ook parttime
    kijkshop den helder...

geen idee hoor.. ik weet niet waar je interesses liggen

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou katten hebben fris bakje, even de zooi nog zuigen daar en dan de was er weer even in.. Maar mehn, mn schoonmoeder vrteld net dat een neef van mannetje is overleden.. :( Ik ken hem niet ofzo, maar goed niet leuk natuurlijk!

5. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Kindjes die last hebben van hun oortjes: Wat doen jullie kindjes met de oortjes?? Serenity trekt aan haar oortjes en haar haartjes achter d'r oortjes. Ze heeft verder geen loopoortjes.

6. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Mamalijntje: Oh lekker, zeker even doen hoor!

Joyce: meid, niet zo’n paniek! Als het op internet staat, is het niet meteen verkocht hoor . Je kunt beter een optie nemen, dan mag je als eerste een bod uitbrengen, maar zit je nog nergens aan vast!
    Gecondoleerd met de neef van je man.

MikMak: Ja, zo heb ik dat eerder ook gedaan als ik van baan wisselde, heerlijk toch, even vakantie tussendoor? ;)

Jessica: Heb je gelezen wat ik vanmorgen schreef? Slaapt ze slechter? Drinkt ze haar flessen raar leeg? (Valentijn dronk wel, maar liet steeds opnieuw los om vervolgens weer opnieuw te drinken). Laat het nakijken en laat je niet zomaar weg sturen!!!! Valentijn trekt dus ook steeds zo aan zijn oortjes, schud vaker ‘nee’ en wil niet liggen(als ze liggen doet het meer pijn namelijk) En hij heeft wel veel oorsmeer, maar geen loopoor, al wil dat oorsmeer niets zeggen….

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier precies zo, en wel loopoortjes!

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Kleintjevalentijntje: Voor dat geld is ie zo verkocht.. Maar er worden geen bezichtigingen gedaan tot wij hebben gekeken maandag :D

9. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik heb wel wat gelezen maar met een dochter die je lastig valt is het moeilijk om het tot je te laten doordringen wat je gelezen hebt. hihi. :D
    Slapen doet ze al een tijdje slecht. Al gaan de nachten wel steeds beter. Vanacht is ze een keer huilend wakker geworden, maar sliep meteen weer. Flessen krijgt ze niet meer op haar papfles voor het slapen gaan na. Die drinkt ze normaal leeg. Liggen wil ze niet, maar alleen op bed niet. Denk dat dat meer is van "ik wil niet slapen".
    Ik twijfel nu heel erg. Mijn mannetje moet donderdag naar de HA, en ik denk dat ik de HA bel voor een dubbele afspraak en dat Serenity maar ook even moet.

10. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    joyce, friesland is echt super mooi! was er nog nooit geweest. woon jij er?

kleintjevalentijntje, ik lees dat je manneke ziek is! ah wat zielig zeg!!

meiden, ik ben een heel streng dieet aan het volgen en ik heb het er heel zwaar mee.... dacht ik ga even internetten dan denk ik niet zo aan eten... maar het water loopt me in de mond als ik dit allemaal zo lees :p kan niet wachten tot ik op mijn streefgewicht ben, dan ga ik jullie tips ook eens maken en allemaal tegelijk opeten :D

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hoe gaat het nu met valentijn?

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Lob: Ja ik woon in leeuwarden.. Das dan niet zo bijzonder, maar de meren enz. dat vind ik zo geweldig..

13. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Jessica: Dat zou ik dan zeker doen, en laat ze GOED kijken! Dat is heel moeilijk bij die kleintjes, waardoor Valentijn dus gewoon al 2 (!) maanden met oorontsteking rondloopt! Dat kan heel gevaarlijk zijn, omdat de ontsteking naar binnen kan springen en dan dicht bij de hersenen zit (is ons allemaal verteld gisteren).
    Een keertje extra nakijken kan dus geen kwaad...

Joyce: Waar staat ie op intnernet? Ben wel ff benieuwd, klinkt nl. precies als zo'n huis waarin in gewoond heb hiervoor!

Lob: Succes met je dieet! En haha, dat klopt trouwens wel, ALS je dan een keer zondigt, kun je beter 1 dag heel erg zondigen, dan elke dag een beetje ;) Leuk vooruitzicht wel :D Hoeveel ben je al kwijt?

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    KleintjeValentijntje: Je hebt PB!

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    joyce, we zijn ook een dagje in leeuwarden geweest en ik vond het erg leuk! mooi binnencentrum!!
    maar al dat water is echt prachtig daar... mijn vriend heeft door al die boten die we gezien hebben nu helemaal in zijn kop zitten dat we een boot gaan kopen ;)

kv, ik ben nu 3,5 kg kwijt en moet er nog 4,5. doe het wel onder begeleiding want met dit soort dingen sta ik niet zo stevig in mijn schoenen zeg maar :D en 3 x in de week sporten met onze kleine nog steeds NIET doorslaper lukt me op het moment niet.

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Lob: Hahahaha :D ja mooi!! alles ligt hier in de stad altijd open, ze gooien het ene gaat dicht en graven ergens anders er weer eentje.. Beetje jammer! Maar goed, hier nog een in huis die ook zo graag een boot wil kopen.. Maar gelukkig kan ik 'm nog altijd tegen houden :)

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    heb je goed gedaan joyce, de katten een frisse wc gegeven hihi

@jessica, hier trekt ze ook wel eens aan dr oortjes en aan de haartjes achter dr oortjes.. houd haar oortjes goed in de gaten, 2 weken geleden nog na laten kijken, met pijn en moeite, maar niets ontstoken... maar het zijn wel dingen die je idd goed in de gaten moet houden

@mikmak.. lijkt me ook geen overbodige luxe om wat extra vrij te hebben hihi

trouwens linette drinkt dr flessen ook niet denderend hoor, alleen de pap gaat er altijd goed in en voor de rest mag ik blij zijn dat ze bij de middag en de avond fles 100cc drinkt... maar denk ook dat ze er dan ook niet meer behoefte aan heeft....

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mikmak onwijs lief dat je even gekeken heb voor me.. Had op alle al gesolliciteerd. Ik reageer op alles. Heb mijn MBO administratie en sectarieel. Daarbij WFT en losse militaire certificaten. Genoeg gedaan maar wordt steeds afgewezen.
    En heerlijk zo'n grote familie die veel doen!! Wij hebben een grote familie maar beide uit elkaar gevallen. Erg jammer.

Joyce onwijs spannend zeg. Ik duim voor jullie,

Jessica en KV lijkt ook echt op waarom ik toen met Jamie naar de HA ben geweest. Hij blijft maar aan zijn linkeroor trekken en wrijfen maar ben al twee keer weer naar huis gestuurd.

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jamie ligt al voor de 4e keer op bed en heeft er ruim 3 uur slaap op zitten al. Gaat goed vandaag. Raar kind is het af en toe haha loop ik te mopperen en meneer slaapt heerlijk vandaag en ook nog eens heel lief

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamalijntje, ga gewoon met je meekijken op het internet in den helder... wie weet popt er ineens iets ergens op dat je net niet hebt gezien ofzo.. weet ik veel... vind het gewoon sjips dat je al zo lang bezig bent met zoeken en dat het niet echt lukt.... en hier ga ik toch de dingen afronden, want als het klopt dat het maar 1 maand opzeggen is.. dan ben ik gauw weg hier....

hahaha ik zie dat ik aanmezelf heb gepost.. ik bedoelde KV, nee dat lijkt me geen overbodige luxe om wat extra vrij te hebben... blond he... :D

Deel Deze Pagina